Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 23:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 37" Samsung M87 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dixib
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Marts 2009 kl. 08:41 | IP-adresse registreret  

Har kigget lidt på det her TV (Samsung LE37M87), som jeg er blevet tilbudt brugt for 3500kr.

Er der nogen som kan sige om det er et "godt" fjernsyn til prisen (det er ca. 1 år gammelt)? Min største bekymring er størrelsen, da jeg på nuværende tidspunkt har et 28" CRT fjernsyn, som egentlig har en rimelig størrelse i forhold til mine behov og forhold. Derfor ville et 32" være mere optimalt (da det gerne må blive "lidt" større end mit nuværende TV), men dem jeg har kigget på i den størrelse ligger på 4000-5500kr. (er blandt andet blevet anbefalet et Sony KDL-32W4000 herinde), så der er jo lidt at spare på et brugt fjernsyn. Men synes folk det kan betale sig, eller skal jeg hellere spare det sidste sammen og købe et nyt 32"?

Grunden til at jeg kigger efter FullHD er at skærmen også skal bruges som monitor til en computer, og der synes jeg at 1366x768 er for lidt. Så ingen diskussion om berettigelsen af FullHD på så "lille" et TV, da jeg har haft den diskussion tidligere ved køb af TV til mit arbejde

På forhånd tak for rådene.
Ole Møller Christensen
Til top Vis dixib's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dixib

dixib
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Marts 2009 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Ingen med råd eller personlige meninger ang. det nævnte fjernsyn (eller bare Samsung)?
Eller på prisen for et 37" FullHD i den "middelmådige" ende? Hvad ville I selv give for det fjernsyn?
Vil et Sony KDL-32W4000 være de ca. 1500-1700kr mere værd?
Til top Vis dixib's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dixib

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes