| Sendt: 22 Marts 2009 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har pt en 27" Samsung fladskærm og her inden for den nermeste fremtid vil jeg købe mig en 37" istedet for den 27" som jeg har nu, men det beslag jeg sætter op vil jeg sætte op sætter jeg op så det passe i højde til mig tv-møbel under fladskærmen, men det kraver at jeg den målene på de skroe hulder på den nye skærm.
Har ikke bestemt mig for hvilken jeg vil have i nu, men skroehulderne sidder vil samme sted ca når der er en 37"
Jeg beder ikke om at i laver en tegning ligesom jeg har gjordt bare et billede med mål på hvis det er muligt, eller hvis der findes et sted hvor der er mål på magsiden ag en 37" eller bare skriv dem. ???
mit nuverne tv Samsung LE27S7 Tv-brede 77---------------------------------------------------------- ----70
tv---------------------------------------------------------- ----tv 46 l 14 l l l l l l l l 29---------------29l l l 14 &nb sp; 10 20------------------------20 &nb sp; l   ; l l   ; l l l l l l   ; l l l l l l   ; l l l l l Højde l   ; l l l l   ; l l 10 20------------------------20 l   ; l l l l l l l l l l l l l l l l tv---------------------------------------------------------- ----tv 46
14----14 fra overkant tv til første skroehul 29----29 fra side kant til første skroehul alle mål er i cm
|