Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 02:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Brugt pj til temp.brug - 5k (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Meier
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Jeg er ved at skyde mig ind på en PJ til brug ved lejlighedsvis TV kigning med mange tilskuere. Der er i forvejen et stort tv, men ved festlige lejligheder supplerer vi med projektor, og nu skal den opgraderes.

Der er et stort lærrede - 240cm bredde (vel ca. 115tommer diagonal? - farve: gullig...skal vist også opgraderes...)

Der er totalt mørkelagt i lokalet og PJ'en skal loftmonteres. Hvis muligt gerne tæt på lærredet, men der er rigelig plads.

Input - DVB-T boks (HDMI, scart) og DVD (scart, S-video, composite).

Jeg kigger mest efter en brugt model og jeg skal ikke bruge den ret meget - pæren må altså gerne være godt brugt  Den må også gerne larme, være stor og grim - bare den er billig og god  Budget omkring 5K, men gerne mindre..

Selvfølgeligt(?) skal den være HD, da der er HD input, men det er sku ikke noget kardinalpunkt!

Nogen bud? Jeg har selv kigget lidt på BenQW5000, SanyoZ3, Z5, Panasonic AE700etc.

Hilsen

Thomas

Til top Vis Meier's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Meier

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes