Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 22:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE40A656 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nohr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2009
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg går og tænker på at købe dette tv (Samsung LE40A656). Men jeg er i denne forbindelse kommet i tvivl, da jeg ser den har MPEG2 og ikke MPEG4.
Jeg har læst mig frem til at det vil have betydning i forbindelse med det digitale tv som kommer, men jeg kan ikke helt finde rundt i alt det med digtalt tv.
Er det sådan, at man slet ikke kan se nogle kanaler med dette tv efter 2012 eller hvad vil det betyde når fjernsynet indeholder MPEG2?

Derudover vil jeg høre om folk synes det er et fornuftigt indkøb til 6500 kr. eller om folk mener det ville være langt bedre at finde et tv med MPEG4?

På forhånd tak.
Til top Vis nohr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nohr

sd2100
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

nohr skrev:
Hej.

Jeg går og tænker på at købe dette tv (Samsung LE40A656). Men jeg er i denne forbindelse kommet i tvivl, da jeg ser den har MPEG2 og ikke MPEG4.
Jeg har læst mig frem til at det vil have betydning i forbindelse med det digitale tv som kommer, men jeg kan ikke helt finde rundt i alt det med digtalt tv.
Er det sådan, at man slet ikke kan se nogle kanaler med dette tv efter 2012 eller hvad vil det betyde når fjernsynet indeholder MPEG2?

Derudover vil jeg høre om folk synes det er et fornuftigt indkøb til 6500 kr. eller om folk mener det ville være langt bedre at finde et tv med MPEG4?

På forhånd tak.

Nej,
det er en meget udgående model og du bør ikke købe dette tv med mpeg2 til 6500 kr. Du kan sagtens finde MEGET bedre tv med mpeg4 til samme eller billigere penge!

Til top Vis sd2100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sd2100

nohr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Maj 2009 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

jamen hvis jeg gerne vil have Samsung, fordi jeg har andre ting der passer dertil, hvad vil du så anbefale?

nohr
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Maj 2009 kl. 15:02 | IP-adresse registreret  

Rasmus Larsen
Branchemedlem
Branchemedlem
Flatpanels.dk

Bruger siden: 05 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

nohr skrev:
<SPAN =post width="200">Hej. Jeg går og tænker på at købe dette tv (Samsung LE40A656). Men jeg er i
denne forbindelse kommet i tvivl, da jeg ser den har MPEG2 og ikke MPEG4. Jeg har læst mig frem til at det vil have
betydning i forbindelse med det digitale tv som kommer, men jeg kan ikke helt finde rundt i alt det med digtalt tv. Er det
sådan, at man slet ikke kan se nogle kanaler med dette tv efter 2012 eller hvad vil det betyde når fjernsynet indeholder
MPEG2? Derudover vil jeg høre om folk synes det er et fornuftigt indkøb til 6500 kr. eller om folk mener det ville være langt
bedre at finde et tv med MPEG4? På forhånd tak.</SPAN>

Det kommer an på hvordan du modtager dit Tv-signal. Du kan læse mere om det i denne artikel:
Digitalt Tv og HDTV

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes