Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 00:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Infocus og Tvix = HDMI problem? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Juli 2009 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Jeg har sendt min W5000 projektor til ombytning men det tager sin tid så har lånt en Infocus IN82 projektor som sjovt nok ikke kan arbejde sammen med min Tvix boks!?

Jeg satten projektoren til som BenQ'en og den startede op som det skulle den vidst så billede af recieveren men da Tvix'en var startet op gik den over til blå skærm og skrev no signal  Nå så tænde jeg alt andet og det virkede fint, hmm så sattet jeg HDMI kablet fra PS3'eren til Tvix'en istedet da den virkede men uden held..!! What The f**k? Tvix og Infocus dur ikke sammen....??

Nogen ideér?

Frimann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Juli 2009 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Jeg er ikke sikker på, at det er din Tvix boks der er problemet. Jeg har ladet mig fortælle, at InFocus projektorer og Playstation 3 ikke snakker så godt sammen. Det har med fortolkningen af HDMI at gøre. De bruger tilsyneladende 2 forskellige versioner/fomater.

Jeg er ikke ekspert, men prøv eventuelt at undersøge i den retning. Jeg er MEGET interesseret i at høre, om du skulle finde eller har fundet en løsning.

Held og lykke

Mvh
Frimann

Til top Vis Frimann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frimann

Frimann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Juli 2009 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Forresten...
Jeg kan forstå, at du har en BenQ W5000. Jeg overvejer kraftigt at erhverve mig sådan en fætter.
Er du tilfreds med den, og har du oplevet nogen problemer med at køre PS3'eren over den?

Mvh
Frimann

Til top Vis Frimann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frimann

Mr. Anderson
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 30 Juli 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret  

Hej Frimann,

Der var nogle problemmer med min Tvix boks og jeg fik den ombyttet, den nye virkede bedre men havde andre fejl så nu fik jeg den krediteret og har bestilt en Popcorn Hour A-110 som skulle ligge og vente på posthuset  

Det sjove var lidt at Tvix boksen virkede fint før jeg fik Infocus projektoren op?..

Jeg havde min W5000 i lidt over 2 uger før den røj til ombytning med de støj fejl samt støv på indersiden af linsen. Jeg har ikke fået en endnu efter 1½ måned og ser ud til jeg får en W6000 istedet som en af de første i DK  skal bare vente til starten af september, så nu må vi se om jeg ikke finder på noget andet inden den tid. Ellers var W5000 en rigtig god projektor og kanon billede til de penge. Der er kun ganske få tilbage af dem i EU, så du skal være hurtig hvis du skal have en. Ellers vent til den nye W6000 lander og se ved konkurenterne.

Der har ikke været nogen HDMI problemer imellem W5000 og mit system. Jeg har kørt igennem min reciever (Denon AVR3808) 

Tak for svar og hjælpen.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes