Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 15:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: hjælp til køb af projektor/lærred (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
03peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 21:59 | IP-adresse registreret  

hejza folkens.

jeg vil gerne købe en ps3/xbox 360, som jeg kan tilslutte en projektor via hdmi kabel og ellers nyder det gode grafik fra konsollerne.

den samme mate som henviste mig til dette site, sagde også til mig at det jeg har brug for er Infocus X9 som kan købes til 5k.. ret billigt i forhold til alt det andet synes jeg.. jeg har 10k til konsol, projektor og tilbehør..

hvad synes i om Infocus X9? og hvad for en ophæng skal man købe til den? billigst muligt.. og hvad med lærred? det eneste jeg ved er at det skal være et rullelærred..

fra det sted hvor projektoren skal hænge og til det sted hvor lærredet vil være, er der ca. 3,5 m også er det 2 m bred..   hvad for et lærred skal man så vælge? igen, så billigt så muligt..

på forhånd mange tak
og god weekend..
Til top Vis 03peter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 03peter

03peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2009
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

bumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbump
Til top Vis 03peter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 03peter

Brian Krist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Mange herinde er ikke vilde med ordet billig, da man derved sætter prisen højere end kvaliteten

Du skal ca. bruge 3000 på konsolen og så har du 7000 tilbage at bruge.

Jeg ville bruge ca. 5.500 på en projekter og så få en fremskaffen en stor mdf-plad som lærred i første omgang. Denne kan så males med noget der hedder "screen goo", som skulle give et resultat lignende de billigere og mellemdyre lærreder. Det koster ca. 1.500. De dyre lærreder har du alligevel ikke råd til med dit budget.

Og så ville jeg evt. finde mig en Sanyo Z5 projekter. Den kan købes i Tyskland, til ca. de penge, hvis man leder ihærdigt nok.

Til top Vis Brian Krist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian Krist

carste
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2010
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Januar 2010 kl. 01:18 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig med Brian i at bruge pengene på projektoren, men personlig er jeg for doven til at tilskære mdf, male det hænge det op mm. Så jeg tror blot jeg ville købe et billig lærred fra start og så sparre sammen til en kvalitets lærred senere. Du kan finde nogle her http://www.pricerunner.dk/cl/178/Projektor-laerred?sort=4

Hvor billig du vælger at købe kommer selvfølgelig an på hvor lang tid der går inden du får råd og lyst til at investerer i en kvali lærred
Til top Vis carste's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af carste Besøg carste's Websted

carste
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2010
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Januar 2010 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Jeg er selvfølgelig også 100% enig med 03peter 
Til top Vis carste's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af carste Besøg carste's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes