| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Hey alle er newbee... indenfor projektor verdenen.. Har erhvervet mig en gammel kæmpe,sådan mere for at se om det var os... Men til min overaskelse er der ikke HDMI,da den jo har en del år på bagen... Hmm. tænker jeg,og smutter ned i den lokale Radio/Tv.. og spørger til råds,hvilket nok blev en lidt dyrere fornøjelse end jeg lige havde planlagt...  han solgte mig en omformer som blot gik fra DVI på projektoren og til HDMI... Og jeg gik jo velfornøjet hjem,fordi nu måtte det jo virke,Men.... Nej  Det som stå for at skulle tilsluttes er TDC Tv Box,samt Dvd.Via HDMI.. Helst  Det er muligt at føre signalet igennem TDC Boxen,fra Dvd'en og videre Via Composit kabel,til projektoren og få billede,men der er HDMI jo en del bedre Kvalitet,men der komer ikke noget billede ved brug af HDMI-kabel.. Se nu ved jeg at det er krypteret,Altså HDMI.. Men er der ikke en mulighed for at der er en box af en art som kan convertere signalet fra HDMI til DVI. Håber virkeligt at der er nogle som har en løsning på dette problem....
|