Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 16:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilken Logitech harmony skal jeg vælge? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Joeytribbiani
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg er på jagt efter en harmony model, men jeg er dog meget i tvivl om hvilken model der dækker mine behov.

Sagen er den at al mit elektronik kører på infrarød frekvens, lige på nær mit Kingin CES-210 lærred, det kører på radio frekvens. Så skal jeg
have fat i en Harmony fjernbetjening der har indbygge radio sender som f.eks model 895, 900 og 1100?

Eller kan jeg "nøjes" med en 885 modellen eller One Advanced modellen (De har ikke radio sender så vidt jeg kan se) og de koster nemlig det
halve af de 3 andre modeller.?

Når jeg går ind på logitech's hjemmeside og så f.eks. ind under Harmony One Advanced, og så tjekker hvilke produkter den er kompatible med,
så står der at mit lærred er understøttet. Men det synes jeg virker meget mærkeligt, efter som One Advanced ikke har radio sender :S Skal man
så ud og have nogle ekstra udstyr til disse billige modeller?

lærred:
https://ateadirect.com/dk/m4n?_dl=1&oid=etailer-product&_uip b=2&_locale=1&viewMode=3&prodid=1127838

one advanced:
http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/ devices/3898&cl=dk,da

2 x Minipod white (bag)
BassStation Subwoofer
Infocus Big Play X10
PlayStation3
92" lærred
42" Phillips pl
Til top Vis Joeytribbiani's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Joeytribbiani

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes