Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 20:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Uvidenhed (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
isman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 10 Marts 2004 kl. 01:59 | IP-adresse registreret  

Hej. Man kan kun sige på projektorområdet, søger du ikke oplysninger bliver du snydt. Jeg har lagt mærke til at der bliver solgt rigtig mange ultragamle og mere eller mindre ubruglige projektors på QXL, og går man tilbage på den sælger der har auktionen, viser det sig gang på gang, at de selv har købt deres ASK 750 eller hvad ved jeg, på auktionen, og mon ikke de får sig en overraskelse når de får pakket den kuffertstore og støvsugerlarmende nyerhvervelse ud, omkring 4 til 5 tusinde fattigere, og derpå skynder sig at sende Sorteper vider. det kan kun undre en, at de er i stand til at byde på en projektor på en netauktion, men ikke at søge oplysninger på den, her på nettet. De spørger om alt muligt til sælgeren, som det vil tage under 5 min at finde på nettet, og stiller sig tilsyneladende tilfreds med de meget sparsomme oplysninger sælgeren vil ud med, bla kører der en projektorauktion på QXL lige nu under radio og tv, med en Møffe der har købt en ASk 880,og nu har den til salg med det samme, ligeså gjorde ham Møffe købte den af.( man skal søge tilbage på Indsætteren så kan man se hvor han har købt og hvad han har givet for den ) og nu er der en der byder på den, og der står ikke engang hvad det er for en model. Man må ikke gribe ind og vejlede, da det medfører øjebliklig udelukkelse at ødelægge en handel, og det er vel også ok, da det jo er en forretning de kører, og man skulle jo tro at folk ser sig for, inden de bruger flere tusinde på et produkt, men de kunne nu være rart at få de folk herind, og hjælpe dem til noget brugbart. Det er godt vi har dette og ligende forummer, og alle skribenterne ikke at forglemme.  Mvh Ib
Til top Vis isman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af isman

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 Marts 2004 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

jeg har også selv undret mig over at der kan være købere til nogle af de underlige og elendige ting der bliver solgt på qxl.dk. Vi må bare håbe at hvis der skulle være en newbie der ønsker sig en projektor at de så i det mindste kigger indenfor herinde først.
Jeg anede ikke en bjælde om projektorer (jo jeg kunne tænde den) inden jeg blev medlem herinde, nu ved jeg en del mere og lærer stort set hver dag.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Thunderhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 10 Marts 2004 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Min første projector var også noget gammelt l**t jeg købte ved DC-tronic til den nette sum af 11000 kr, og den gik i stykker efter et år, det skal dog siges at på dette tids punkt kunne man heller ikke købe ny projector under 25000 i dk så det var jo ikke galt, men efter jeg har fået min nye Panasonic EA200 må jeg sige at den jeg købte ved DC-tronic dåligt nok kunne kaldes en projector  
Til top Vis Thunderhawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunderhawk Besøg Thunderhawk's Websted

isman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 11 Marts 2004 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Hej. Thunderhawk, hvilken dvdmaskine bruger du til din AE200 og hvilken type cabel, jeg spørger af nysgerrighed, da jeg selv har en AE200. Jeg bryger en H/K 25 med componentkabel til, og et Projecta lærred dertil, og kan ikke se forskel på den og så min naboes AE300, som han bruger en Kiss 500 til, sammen med component. Det skal lige siges at han heller ikke kan se forskel, ellers vores fælles venner for den sags skyld. Billedet er omtrent fejlfri, uden synlige screensdoors.Det var der til gængæld med den dvdmaskine jeg brugte før min H/K 25. Mvh Ib
Til top Vis isman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af isman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes