| Sendt: 10 Marts 2004 kl. 01:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Man kan kun sige på projektorområdet, søger du ikke oplysninger bliver du snydt. Jeg har lagt mærke til at der bliver solgt rigtig mange ultragamle og mere eller mindre ubruglige projektors på QXL, og går man tilbage på den sælger der har auktionen, viser det sig gang på gang, at de selv har købt deres ASK 750 eller hvad ved jeg, på auktionen, og mon ikke de får sig en overraskelse når de får pakket den kuffertstore og støvsugerlarmende nyerhvervelse ud, omkring 4 til 5 tusinde fattigere, og derpå skynder sig at sende Sorteper vider. det kan kun undre en, at de er i stand til at byde på en projektor på en netauktion, men ikke at søge oplysninger på den, her på nettet. De spørger om alt muligt til sælgeren, som det vil tage under 5 min at finde på nettet, og stiller sig tilsyneladende tilfreds med de meget sparsomme oplysninger sælgeren vil ud med, bla kører der en projektorauktion på QXL lige nu under radio og tv, med en Møffe der har købt en ASk 880,og nu har den til salg med det samme, ligeså gjorde ham Møffe købte den af.( man skal søge tilbage på Indsætteren så kan man se hvor han har købt og hvad han har givet for den ) og nu er der en der byder på den, og der står ikke engang hvad det er for en model. Man må ikke gribe ind og vejlede, da det medfører øjebliklig udelukkelse at ødelægge en handel, og det er vel også ok, da det jo er en forretning de kører, og man skulle jo tro at folk ser sig for, inden de bruger flere tusinde på et produkt, men de kunne nu være rart at få de folk herind, og hjælpe dem til noget brugbart. Det er godt vi har dette og ligende forummer, og alle skribenterne ikke at forglemme. Mvh Ib
|