Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 04:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hjælp til Bryllupsgave (Pana G20/Samsung) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian Krist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 04 Maj 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Hey Alle!

Beklager at jeg er nødt til at poste endnu en tråd omkring Panasonics G20 model (dem er der jo efterhånden en del af ).

Min søster skal giftes lørdag d. 15. maj og hun skal af familien have et nyt tv. Jeg har fået til opgave at finde dette og budgettet er ca. 7.000,- Jeg tænkte øjeblikkeligt på en Panasonic G20, da den efterhånden altid nævnes, som det bedste valg i denne prisgruppe.

Nu fik min mor dog øje på, at Expert har tilbud på en Samsung Led-skærm: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=40011&categoryid =

Det sjove er, at denne model faktisk ikke eksistere ander steder end hos Expert og de har åbenbart benyttes sig af at ændre modelbetegnelse før: http://i.pol.dk/tjek/digitalt/billede/article913891.ece

Er der nogen der kan tyde, hvilken model Expert reelt har på tilbud, som de måske har ændre fod på og derefter modelbetegnelse?

Og er Panasonics G20 model fortsat det rigtige valg over Experts tilbud på Samsungs LED?

Min søster og hendes kommende mand er ikke de store filmentusiaster, så den står primært på alm. tv kanaler fra yousee uden hd-boks og dvd-film fra en billig dvd-afspiller.

Til top Vis Brian Krist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian Krist

Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 04 Maj 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Fona og EG sælger også 5105 modellen. Det er den mindste LED serie. Undrer mig dog over den ikke er på Samsungs site, men De har nok travlt med at skaffe 3D briller til folket.

Hvis du falder for Samsungen, så husk lige en soundbar eller en receiver i tillæg. Lyden i Pana'en er ikke at råbe hjem om, men i LED'erne (det er generelt og ikke specifikt på denne model) er lyden da godt nok helt ringe. Min bærbar spiller bedre lyd

Jeg har ikke set billedet på 5 serien skal dog bemærkes. Ud fra billedet på 6 serien fra Samsung, så vinder G20 den dyst.

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes