Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 274
Sendt: 23 Maj 2010 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
Hjælp
Jeg har problemer med teksterne på alt andet end DR 1. Jeg modtager via en Strong digitalantenne i postnr 2765. "Kassen" er opgraderet til firmware 3.65.00, men intet hjælper. Signalstyrken står på max i tv'ets signalstyrke.
Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
Sendt: 24 Maj 2010 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
Undersøg om der er en "tekst on/off" funktion.
I alle vores store nabolande ( Tyskland, Frankrig, England osv) er alle udsendelser på deres eget sprog, og derfor er denne indstilling som regel i OFF postion ved nulstilling eller fra ny af.
Grunden til at du kan se undertekst på nogle programmer er hvis underteksten ligger på TV-feedet - altså i selve TV billedet - og ikke som en separat fil.
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 274
Sendt: 26 Maj 2010 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
Der er en tekst on/off, som for de fleste af kanalerne har 2 forskellige tekst on indstillinger. Uanset hvilken af disse der vælges, så er problemet i begge modes, at teksterne på alt andet en DR 1 er svingende.
Bruger siden: 31 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 512
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
Prøv at ændre landeopsætningen til f.eks. Sverige eller et andet land.
Jeg havde problemer med at modtage visse digitaler kanaler på et Sony TV med opsætning Danmark. Ændring til Sverige løste det problem, måske det også kan løse dit... vel et forsøg værd
Bruger siden: 17 Juni 2005 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 838
Sendt: 27 Juli 2010 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
Undskyld at jeg bryder ind i din tråd, men jeg har samme problem !!
Har et LG SL8500 42". Mit problem er størst på DR HD. Der kan fint være undertekster i 2-3 minutter men derefter mangler de i 20-30 sekunder. Så kommer de igen. Det fortsætter så hele udsendelsen igennem.Jeg har også problemet på TV2. Jeg modtager signal via egen antenne på taget og har 100 % signal.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum