| Sendt: 30 Maj 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa
jeg har sådan ikke voldsomt meget forstand på fladskærme, og jeg skal ud og have et nyt tv, så det er sikkert her det er det rette sted at søge hjælp..
det skal ikke nødvendigvis være et led tv med internet ting, men et lcd, eller plasma tv alt efter hvad i anbefaler? som sagt jeg er ikke på nogen måde ekspert...
det skal bruges til at se dvb-t tv, spille wii, og så med en computer og noget youtube.
jeg er ikke et mærkedyr, dog har jeg visse forholdregler, som kan blive brudt ved gode argumenter og kryds referencer.
det skal være omkring 40" da det sådan afstands mæssigt er det som passer bedst i vores stue.
jeg ved ikke noget om forskellen på plasma og lcd.
det må meget gerne være full HD, men om det skal være 100 hz eller 50 hz, jeg ved ikke hvad forskellen er, må meget gerne forklares.
de 5000,- kan rykkes lidt hvis der er nogen som lige har en super godt link, hvor fjernsynet så koster en sjat mere..
jeg havde tænkt på at købe det 40" sony KDL-40BX400 som TDC butikkerne har i kommende uge (mandag, 31/05-2010) men er blevet talt fra dette da det skulle være et "BEKO" fjernsyn som ikke er produceret på sonys egen fabrik og da det er et fjernsyn med meget gamle teknologier bl.a. 50hz.
på forhånd mange tak for hjælpen..
Sune
|