Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 22:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: sony kv-32fq70 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
2FAST4U
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 31 Marts 2004 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Efter at have hørt lidt om de forskellige modeller på markedet, heriblandt panasonic pd30, sony fq85 og fq86 har jeg slået bremsen lidt i. Det lader til at ved at købe fq70 får jeg et lige så godt fjernsyn som fq85 og fq86 og panasonic er lige en tand for dyre.

Er fq70 pengene værd? (har set det hos en tysk forhandler til 8665 kr inkl. bord og levering) Har fq70 rgb-scart-stiks-indgang? ellers noget jeg skal være opmærksom på når jeg køber fjernsyn...

Eller skal jeg kigge på et helt andet mærke....?

Til top Vis 2FAST4U's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2FAST4U

2FAST4U
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 April 2004 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Come on...

Der må da være nogen herinde der kan fortælle mig lidt om fordele og ulemper ved det fjernsyn i forhold til andre fjernsyn i samme prisklasse...

LaBman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 01 April 2004 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg har netop bestilt et Panasonic tx32 px20 fra Tyskland. Jeg har valgt denne model, da den bla. har samme billedrør som pd30 (Quintrix SR).

Det er et kanon billede man får, og jeg glæder mig til at få mit tv inden for et par uger.

Så min anbefaling er at checke denne model ud inden du beslutter dig. Mht pris så check http://www.medianess.de

Til top Vis LaBman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LaBman

Cactus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 01 April 2004 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

2FAST4U skrev:

Come on...

Der må da være nogen herinde der kan fortælle mig lidt om fordele og ulemper ved det fjernsyn i forhold til andre fjernsyn i samme prisklasse...

Hejsa..hmmm  et FQ70...  Ikke det bedste tv på markedet men udmærket. Sony har altid lavet nogle gode tv, MEN indenfor de sidste 2-3 år er kvaliteten faldet i de forskellige modeller fx. langsommere tekst tv.uden kamfilter.ingen indb sub. ....Der har aldrig været så mange reklamer om sony tv til bund priser - hvorfor mon?? fordi du kan få masser af andre mærker til samme pris der overgår sony lige pt. Der er fx. panasonic TX32PX10 som er super tv til prisen 7999.- og har klart bedre billede og tekst tv end fq70.  Jeg viile dog anbefale dig at sigte efter et philips tv som har DIGITAL NATURAL MOTION. betyder at den kan følge med hurtige bevægelser - altså forhindrer det velkendte efterslæb som alle 100Hz tv har hvis de ikke har DTM.  Jeg har selv købt en plasma men har tidligere haft et 32PW8844 som jeg købte hos elgiganten til så 9999.- i den pris medfølger 2 remotes hvor den ene er en multi remote 6i1 ret fed med et ca 2" display. Men der er også en anden model der hedder 32PW8818, den kan samlignes men mangler div finesser som 3 scart, remotes ofl. Men som sagt alt ialt er philips tv´erne billigst i forhold til hvad du får... Håber at det hjælp lidt... Sony lever på navnet! held og lykke

Til top Vis Cactus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cactus

KulaShaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 01 April 2004 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv luret en del på 8818 til 7999 (hos tapeconnection.dk).. ligner et godt bud.

Til top Vis KulaShaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KulaShaker

2FAST4U
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 April 2004 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

Halløj igen

Har kigget lidt på 8818 og syntes det ser fint ud.... Har ikke brug for nogen fjernbetjeninger da jeg har en programmerbar multibetjening fra NAD. Har ikke lige kunne finde ud af om dette tv har en RGB-scartindgang, men det har det vel??????

Ellers mange tak for hjælpen... dejligt der er et sted os wannabe-nørder kan henvende os....

KulaShaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2003
Lokalitet: København
Sendt: 01 April 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Surfede lige lidt efter 8818 og RGB..

http://www.p4c.philips.com/files/3/32pw8818_12/32pw8818_12_d fu_eng.pdf (side 68)

"EXT1 connector has audio inputs/outpus and RGB inputs"

Til top Vis KulaShaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KulaShaker

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes