Sendt: 14 April 2013 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj!
Jeg har et Bevision 7-32 fra 2009 (model 9341), desværre den model hvor der ikke er HDMI indgange, men kun en DVI
indgang.
Da jeg har fået eftermonteret Digital DVB modul for et par år siden er den nu optaget.
Efterfølgende har jeg fået TV software opdateret, og også skiftet en ROM chip inden i, da digital modulet gav lidt problemer,
så det burde software mæssigt være rimeligt up to date.
Nu til problemet.
Nu er netflix jo kommet til, og jeg vil så gerne have min Apple(A)TV koblet til mit BV7, samtidig har jeg sendt min gamle
VX7000 og analoge HD optager på pension og vil gerne have en digital HD optager på også.
Er ret sikker på at da jeg købte TV'et, at sælgeren ved B&O butikken sagde at man godt kunne lave noget med en box så
man kunne have mere end en digital enhed på, ovenikøbet noget der skulle kunne styres med Beo4.
Men nu er han der jo selvfølgelig ikke længere, og beskeden er nu at det kan ikke lade sig gøre = byt til nyt.
Det kunne jo godt være at det var gældende indtil at jeg fik sat digital modulet i, og det så nu ikke kan lade sige gøre.
Spørgsmålet er så, er der nogen der har kendskab til en løsning hvor man kan komme til at se ATV og HD optager på
sådan en BV7?
Alternativt er det så umagen værd med noget konvertering til SCART eller kan man bruge andre indgange til noget
fornuftigt?
Eller evt. droppe den interne DVB digital modtager, og tilkoble en ekstern modtager (f.eks. i en HD optager) som kan styres
via Beo4 og samtidig kunne kobles til ATV eller alternativt have indbygget netflix.
Alle input og foreslag modtages med kyshånd.
Mvh
Claus
|