Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 09:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips 42PF9965 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peoke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 24 April 2004 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

Har læst nogle anmeldelser af Philips 42PF9965 i diverse magasiner. Samtlige magasiner har givet dette plasma tv virkelig gode anmeldelser og det vandt da også den europæiske Eisa pris for årets plasma tv i 2003/2004.

I magasinerne står der oplyst en pris på 47.000 til 50.000 kr, hvilket i mine øjne er en fair pris, hvis det virkelig er så godt som anmelderne siger! Men her idag kom jeg til at se at man kan få hele herligheden til den nette sum af 28.999,- hos hifi-import og jeg er rimelig sikker på det var den samme model jeg så tidligere idag hos 2tal i Frederikshavn til ca. samme pris!

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor dette tv er faldet så drastisk i pris? Er der noget jeg har overset???

Mvh Peter

Til top Vis Peoke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peoke

albertsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004
Sendt: 01 Maj 2004 kl. 15:06 | IP-adresse registreret  

Hejsa..

Jeg er ret sikker på at det tv du så i 2tal i Fr.havn til 29995,- er 9945modellen - denne har aldrig vundet EISAprisen!!!!!! Nyprisen på denne er vist 42.000,- i sin tid, men ligeledes som LG har sat deres modeller ned til samme pris så er det vel Philips svar på et billigt plasma!

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke er imponeret over denne model - bevares det har en god pris, et stort og ok billede. MEN jeg synes bare at LG´s model til samme pris sparker røv på dette - både ang. kontrast og farver! Alle farver virker ligesom meget varmere på LG´s...

Priser på 30k er kun begyndelsen - indenfor 4-5mdr vil vi se de 2 ovenstående til max 25k! Så hav lidt tålmodighed endnu...

Til top Vis albertsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af albertsen

D.B.M.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 Maj 2004 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Der står nu altså på HiFi Imports hjemmeside at det koster 38.999 kr. (42PF9965) og altså ikke 28.999 kr.!
Til top Vis D.B.M.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D.B.M.

albertsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 Maj 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Ja... men det er ikke den model du så i 2tal Frederikshavn!!!!! Det kan godt være at 9965 koster 39k, men 9945 - den du så i Fr.havn - koster kun 29k de fleste steder!!!

9965 har rigtig nok vundet Eisaprisen, og er et kanon tv! 9945 til 29k er lillebroderen til denne....

Det jeg prøver at sige er at du har set på 2 forskellige tv selvom disse 2 ligner hinanden til forveksling, men de er langtfra ens..

Håber du forstår det lidt bedre nu for jeg tror du måske har misforstået mit forrige indlæg?!

D.B.M.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 01 Maj 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det er dig der skal have nye briller - det er nemlig ikke mig der har startet tråden!

Jeg ville bare påpege, at det var en forkert pris FatPete havde skrevet.

Jeg kender godt begge modeller og forskellen i pris og funktioner, da jeg lige har hjulpet en kammerat med at købe et 42PF9965.

Jeg citerer fra dit forrige indlæg:

"Håber du forstår det lidt bedre nu for jeg tror du måske har misforstået mit forrige indlæg?!"

Til top Vis D.B.M.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D.B.M.

albertsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Maj 2004 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

Du har helt ret - jeg skal vist lige pudse brillerne!!!! Jeg troede det var FatPete..... my mistake!!!

Peoke
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Februar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 02 Maj 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

Øh.... Jeg har altså aldrig påstået at det kostede 29.000 hos 2tal! sagde bare jeg troede det var den model jeg havde set.... men det var nok 9945 modellen de havde...

MEN! 9965 modellen har altså kostet 28.999 hos HiFi Import! Om det var en fejl eller hvad det var skal jeg ikke ku sige! Hvis i ikke tror mig, er der oprettet en tråd i nyhedsgruppen dk.teknik.lyd om det!

Til top Vis Peoke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peoke

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes