| Forfatter |
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min evige søgen efter kandidater til Philips 9308'eren var jeg blevet draget ind i Expert hvor dette prægtige TV var linet op ved siden af 8858, som jeg aldrig før havde set. Prismæssigt lå det 3k under 9308'eren, men designmæssigt var de identiske, hvilket jeg også ligger en del i... synes klart 9308'eren er det flotteste TV i denne prismæssigt rent designmæssigt og er også blevet mere og mere overbevist om at den også er det rent billedmæssigt. Jeg kunne se en forskel på 9308'eren og 8858'eren billedmæssigt, men 8858'eren havde også et fremragende billede...
Så er der nogen med erfaringer med 8858? Har den også pixel plus? og hvilken bør jeg gå efter??
|
| Til top |
|
| |
Lar5 Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 116
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, 8858 har ikke Pixel Plus.
Du kan let finde datablade på de forskellige modeller her.
Sammenlign de to modeller med alm. TV-billede. Få så smidt en DVD på og sammenlign så igen. Specielt ved DVD'er kan Pixel Plus ses.
Personligt synes jeg at Pixel Plus gør billedet "kustigt" at se på. Mange andre mener noget andet. Smag og behag du ved.
Selv har jeg et 8818 er vist er en 8858 uden subwoofer og med en et lidt andet design. (stol ikke på billederne af de afbillede fjernbetjeninger)
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for info... så fik jeg 8858'eren udelukket!! Der var linet 3 Philips'er op dernede... 8858'eren og 9308'eren og så et noget mindre. På alle tre kørte der et slags prøvebillede, hvor Pixel plus-reklamen fremkom hele tiden... lidt skidt, når det kun er 9308'eren, der vitterlig har det!!
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skifter lige en smule emne her i min tråd...  Har smugkigget lidt i manualen til en 9308'er. Der står at minimumsafstanden til en højtaler skal være 1 m. Er dette rigtig?? Hvor lang er jeres afstande??
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mjaaa, jeg tror der er ca. 85 centimeter til min ene højttalere fra
yderkanten af fjernsynet, det giver ingen problemer. Og nej,
højttaleren er ikke magnetisk afskærmet ;-)
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 27 April 2004 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man bliver hele tiden overbevist om noget andet... :-)
Hvad siger I... bør jeg ofre det mere og så investere i et Panasonic TX 32 PD 30 istedet for Philips' 9308. Har rendt lidt rundt i de forskellige tråde herinde angående det TV og kan kun finde positive ting om Panasonic TX 32 PD 30...
|
| Til top |
|
| |
proX_ Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 19
|
| Sendt: 29 April 2004 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti skrev:
Hvad siger I... bør jeg ofre det mere og så investere i et Panasonic
TX 32 PD 30 istedet for Philips' 9308. Har rendt lidt rundt i de
forskellige tråde herinde angående det TV og kan kun finde positive
ting om Panasonic TX 32 PD 30... |
|
|
Hmm ja! Endten det! Eller også kunne du vente på PixelPlus 2 kommer "rigtigt" på markedet.
Var inde og se deres nye modeler med dette billede system!
OG f**k f**k!! ;)
Der var virkelig nice billede på. Alt det der "unaturlige" pixelplus 1 har nu er næsten helt væk!
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 13 Maj 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
proX_ skrev:
Zanetti skrev:
|
Hvad siger I... bør jeg ofre det mere og så investere i et Panasonic TX 32 PD 30 istedet for Philips' 9308. Har rendt lidt rundt i de forskellige tråde herinde angående det TV og kan kun finde positive ting om Panasonic TX 32 PD 30...
|
|
|
Hmm ja! Endten det! Eller også kunne du vente på PixelPlus 2 kommer "rigtigt" på markedet. Var inde og se deres nye modeler med dette billede system! OG f**k f**k!! ;) Der var virkelig nice billede på. Alt det der "unaturlige" pixelplus 1 har nu er næsten helt væk!
|
|
|
Nogen der ved hvornår PixelPlus 2 teknologien kommer og har Philips nogen modeller på bedding med dette?
|
| Til top |
|
| |