Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. maj 2024 | 04:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Nillers Pulsar’er... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Nye Billeder på side 2!!!

Tjoeh, her kommer så et par stykker ( på opfordring - Fnis - ) af Nillers Pulsar'er... - Men først setup'et:

Tjoe, front JBL Ti10K, Processor HK Signature 2.0, CD LC ZapPlayer, Center JBL TiK Center, Bag JBL Ti2K, DVD HK DVD1, TV Philips 36", og effekt... - ZapPulse

Her er Pulsar'en der trækker front... - De to knapper bruges til indgangsvælger og volumen - Jeps, det er en integreret forstærker med 4 alm. indgange, en LC Riaa, En direkte ind uden om volumen, denne er både bal. og std., og så selvfølgelig Pre Out. Alt signalbærende kabel er selvfølgelig teflonisoleret sølv, det gælder både HI og LO-level. - Relæ'er til indgangs-styring er loddet direkte på stikkene for at forkorte signalvej og mulighed for overhør så meget som muligt. - Relæ'erne er selvfølgelig LC's Røde polariserede skærmede signal-relæ'er...

Trafo'er til effekt er 2 stk 500VA, lytter til effekt LC's egne, men stakket med to ekstra, lytbank til Riaa = 88000uF.

Der er selvfølgelig et display der viser valgt indgang, og bemærk ligeledes volumenkontrollen nede bagerst i kassen, som gør at den samlede signalvej internt er lige omkring 15 cm. Derudover de meget korte forsyning og udgangs-kabler, som gør at der ALDRIG er problemer med støj, når man bruger LC's Pulse moduler

Oppefra og bagfra kan man lige ane WBT udgangene og Taiwan Gold Teflar phono-stikkene.

Center og Bag drives af denne her:

Ja her skulle jo tre moduler i, så der var det nødvendigt med 2 Predator Netdel print. De to knapper på fronten bruges den venstre til at tænde med, og den højre til at slukke med, med verdens simpleste relæstyring.

Igen WBT og Taiwan Gold Teflar, her flankeret med Neutrik XLR, selvfælgelig med sølvpinne, de har den laveste kontaktmodstand efter specifikationerne, selvom mange tror det er guld'erne der har det... - Læs i papirerne...

alle kasserne er selvfølgelig bestykket med softstart og netfilter...

Sidst kommer lige et af de første PA-projekter, den er blevet solgt og bygget nye, 8 moduler var for meget varme til sådan en kasse

Den er stadig under opbygning på billedet, men kom for øvrigt til at køre ganske fint!!!

---

 - Nu er der måske nogen der spør', hvorfor bygger man sin front-forstærker som en integreret, når man har en HK Signature 2.0 der trods alt var halvdyr?? - Tjoe, der er ingen Riaa i HK'en, samt den er faktisk kun middelmådig til stereo i forhold til den anden konstruktion.

 - Til dem der lige er nysgerrige til sidst... Som Sub er der en Citation 7.4 Sub, den er med LE14H-1 bas, og spændt for med 2 brokoblede pulse moduler, det kan godt buldre...

Lars / Viborg - Kom så med kommentarerne og spørgsmålene... 

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Ååeh, glemte jeg at sige, at det for øvrigt spiller fantastisk, både til surround og stereo!!! - Så dem der siger det ikke kan integreres i et anlæg de kan bare... *SS

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
Roy-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

Jeg må si at dine Zappulser ser meget bra ut. Spesielt likte jeg den intergrerte med RIAA. Har selv planer om noe lignenede, men med rør på ingangen.

Jeg ser at du har brukt Predator strømforsyningen på de fleste av dine konstruksjoner. Er de orginale, eller har du modifisert de? Har selv testet Predator strømforsyningen, men syntes den ble for "tam" sammenlignet med en egenprodusert variant med 2 likeretterbroer og 2 elektrolytter pr. modul. Har du eksprimentert noe runde dette tema?

Bruker du også separat gatedriver strømforsyning? (Jeg greier ikke å se det ut i fra bildene dine  ) Er det fordeler/ulemper med dette?

 

Mvh

Roy-E



__________________
(Kiss) Keep it simple stupid
Til top Vis Roy-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roy-E
 
HPH Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 297
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Hej Niller.

Det er bare super at have billeder at kigge i til inspiration, og jeg skal love for at det er spændende konstruktioner.

Jeg er meget interesseret i at vide lidt mere om denne konstruktion, herunder de 2 ekstra stakker lyttere:





Er det 2 lyttere for hver kanal ?
Isåfald: kan du fortælle lidt mere om teorien og den faktiske lydforskel ?

... og har du eventuelt nærbilleder af dem ?



__________________
Med audio-venlig hilsen
HPH Man
Til top Vis HPH Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPH Man
 
dumbo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2287
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Det ser bestemt spændende ud.....

Kender ikke så meget til hverken LC eller til selvbyg, men er lidt vild med dine JBL'er. De er virkeligt flotte.....vil gerne se lidt flere billeder af dem....

Til top Vis dumbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dumbo Besøg dumbo's Websted
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

dumbo skrev:

Det ser bestemt spændende ud.....

Kender ikke så meget til hverken LC eller til selvbyg, men er lidt vild med dine JBL'er. De er virkeligt flotte.....vil gerne se lidt flere billeder af dem....

http://www.jbl.com/home/products/series.asp?SerId=TIK

 - Her kan du se lidt billeder og spec's på disse til at starte med, lige nu er den bærbare nede, så jeg kan ikke lige tage nogen og overføre...

Men skulle du kome forbi midtjylland er du da velkomen til at komme forbi og høre og se dem!!

Lars / Viborg

 

 

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
lorx
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 699
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Dejligt at se en med 10keren i ny og næ, de spiller sgu fantatisk hvis de ellers får den effeket de har brug for :D
Til top Vis lorx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lorx
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Roy-E skrev:

Jeg må si at dine Zappulser ser meget bra ut. Spesielt likte jeg den intergrerte med RIAA. Har selv planer om noe lignenede, men med rør på ingangen.

Jeg ser at du har brukt Predator strømforsyningen på de fleste av dine konstruksjoner. Er de orginale, eller har du modifisert de? Har selv testet Predator strømforsyningen, men syntes den ble for "tam" sammenlignet med en egenprodusert variant med 2 likeretterbroer og 2 elektrolytter pr. modul. Har du eksprimentert noe runde dette tema?

Bruker du også separat gatedriver strømforsyning? (Jeg greier ikke å se det ut i fra bildene dine  ) Er det fordeler/ulemper med dette?

Mvh

Roy-E

 - Til at starte med, på de første Pulse konstruktioner legede jeg en del med strømforsyning og sårn, men kom egentlig frem til at kvaliteten af lytter og kabellængden til disse betød mere end størrelsen på dem. Mine bedste erfaringer med lytter ligger til BHC Aerovox Slit Foil der koster en formue stykket, dem komemr der billeder af i en anden konstruktion senere...

Ifølge LC himself er den eneste gevinst ved at bruge en separat Gate Drive forsyning at man bruger mindre varme, der skulle ikke være nogen lydmæssig forskel, så det har jeg ikke eksperimenteret med...

Med predator forsyningerne ( de gamle typer, som jeg har ) skal mna udelukkende være opmærksom på at man ikke for lavet en kortslutning når man lodder kabler på printet, idet man kan komme til at smelte folien på lytterne...

LC's riaa er meget god, forøvrigt!!!

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 21:51 | IP-adresse registreret  

HPH Man skrev:

Hej Niller.

Det er bare super at have billeder at kigge i til inspiration, og jeg skal love for at det er spændende konstruktioner.

Jeg er meget interesseret i at vide lidt mere om denne konstruktion, herunder de 2 ekstra stakker lyttere:

Er det 2 lyttere for hver kanal ?
Isåfald: kan du fortælle lidt mere om teorien og den faktiske lydforskel ?

... og har du eventuelt nærbilleder af dem ?

Teorien?? - Tjoeh, hellere overdrive end være kedelig... *SS

De to ekstra lytter der loddet på Predator printet sidder blot parallel med de to oprindelige, så er der jo det mere kapacitet + de ku lige værer der i højden i kassen...

Jeg har faktisk ikke testet om der skulle være lydmæssig forskel på om de er monteret eller ej, men mon ikke der bliver lidt mere kontrol i bunden når man lukker op...!

 Lytterne til højre i kassen er udelukkende til Riaa'en, der kom så mange i der var plads til...

Og kommer du forbi viborg engang så sig blot til, så kan du høre dem...

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

lorx skrev:
Dejligt at se en med 10keren i ny og næ, de spiller sgu fantatisk hvis de ellers får den effeket de har brug for :D

Jeps, 4-600 watt er faktisk ikke for meget, men de spiller fantastisk!!

Lige nu Quad-wirer jeg dem, har osse forsøgt med Quad-Amping, men synes egentlig ikke der var den store forskel fremfor quad-kabling.

Lige nu bliver de fodret med ca. 300W fra ZapPulse, og det er faktisk ikek så tosset...

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
T2Madsen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 27 Marts 2004
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Det ser sku godt ud det der Niller!   

Har du nogen erfaringer med "lownoise" Zap'en?
Hvordan spiller den i forhold til den "alm."? (Her tænker jeg på 2.2SE.)



__________________
V.H. Steffen

    TeacVRDS10SEmod.//TacT2.2Xaaa//ZapPu lse2.2 SE//Dali40SE//TacT W210//CoralX15
Til top Vis T2Madsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T2Madsen
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 23:22 | IP-adresse registreret  

Hey, som lovet lidt mere pulsar i dag... - Denne her er bygget til at slæbe basbunde i PA-Systemet, på testbænken leverer den 2x1000W RMS / 8 Ohm i kortere tid... - Kortere pga. det "kun" er 625 VA trafo'er der er i ( der var ikke plads til større... )

Tjaeh, hvad kan man sige... - Først 625VA trafo'er på 45 Volt AC, 35 A Soft Recovery bro'er boltet på bunden, derefter BHC Aerovox Slit Foil kapaciteter på 47000 uF, 2 per kanal, derefter lige en normal predator-netdel hvor bro'er er savet af printet, for at have superkorte kabler til hver udgang. - Modulerne er selvfølgelig brokoblet, og har virkelig magt over vores JBL-bunde til PA'en

 - Et nærbillede hvor man bedre kan se den "amputerede" predator netdel, og de to brokoblede Pulse moduler. Den ekstra alu-plade i bunden er mest fordi det ikke er den første konstruktion denne kasse bliver brugt til, og lidt for at aflede varme bedre til resten af kassen ( Vægt, u' know... )

Her lige et billede af spillen fra bunden af... Ligeledes en ekstra plade, til bedre varmeafledning...

Når man har sine 200W belastningsmodstande liggende i en spand vand og banker 600W af i hver kanal ( Stadig 8 Ohm... ) for at køre "pine-test" på spillen, så er det nødvendigt med den ekstra plade.

Efter ca. en time koger 8 liter vand forøvrigt, og skal skiftes for at teste færdig... - Den bestod testen, ca. 2 timer uden at brænde andet end damp af...

 

Til de nysgerrige kan nævnes at forstærkeren bagved vejer ca. 55 kilo, er 30 cm. høj og ca 60 Dyb... - En konstruktion over LC's Patriot 100W klasse A forstærker - Jeg fik to print af Lars, de lå og rodede i kælderen, desværre de sidste han havde...

Den spiller fanneme godt!! - Bedre end Pulser'ne, der er selvfølgelig bi-tingen med de ca. 700 Watt i varme i tomgang...

Kan være der kommer en tråd om den senere, der er osse 625VA trafo'er i, blot 4 ( fire!! ) af dem for at trække varmen...

Lars / Viborg 

 

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

T2Madsen skrev:
Det ser sku godt ud det der Niller!   

Har du nogen erfaringer med "lownoise" Zap'en?
Hvordan spiller den i forhold til den "alm."? (Her tænker jeg på 2.2SE.)

Så vidt jeg er informeret har LowNoise Zapp'en blot en anden modkobling, så forstærkningen i dB er mindre, herved mindre "sus"

På Vores PA-højttalere med 98dB i følsomhed er det ikke et problem at bruge standard Pulse-moduler, der er ikke mere sus, end at du skal være tættere på diskanten end 30 cm. for at høre det, og så skal det selvfølgelig være helt stille...

 - Så lydmæssigt burde der ikke være nogen forskel, blot skal du have en forforstærker der kan levere meget mere Power end ellers.

2.2SE --> 2.3SE er væsentligste forskel at 2.3'eren er "plop-fri" da der er ændret til en konstantstrømsgenerator til forsyning af indgang / modulator istedet for som før et RC-led.

Der er en lille smule varmere lyd i stemmer / mellemtonen, men ikke så meget så jeg vil sige folk skal skifte for enhver pris...

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
HPH Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 297
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 02:20 | IP-adresse registreret  

NillerViborg skrev:
HPH Man skrev:

Hej Niller.

Det er bare super at have billeder at kigge i til inspiration, og jeg skal love for at det er spændende konstruktioner.

Jeg er meget interesseret i at vide lidt mere om denne konstruktion, herunder de 2 ekstra stakker lyttere:

Er det 2 lyttere for hver kanal ?
Isåfald: kan du fortælle lidt mere om teorien og den faktiske lydforskel ?

... og har du eventuelt nærbilleder af dem ?

Teorien?? - Tjoeh, hellere overdrive end være kedelig... *SS
Okay.  

De to ekstra lytter der loddet på Predator printet sidder blot parallel med de to oprindelige, så er der jo det mere kapacitet + de ku lige værer der i højden i kassen...
Ok.

Jeg har faktisk ikke testet om der skulle være lydmæssig forskel på om de er monteret eller ej, men mon ikke der bliver lidt mere kontrol i bunden når man lukker op...!
Enig.

 Lytterne til højre i kassen er udelukkende til Riaa'en, der kom så mange i der var plads til...

Og kommer du forbi viborg engang så sig blot til, så kan du høre dem...

Der er godt nok lange udsigter til det, men det tager jeg til efterretning.

Lars / Viborg



Det er simpelthen bare super med alle disse billeder.

__________________
Med audio-venlig hilsen
HPH Man
Til top Vis HPH Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPH Man
 
Projectorfreak
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 124
Sendt: 23 Februar 2005 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Fede Pulsar du har

I din integrerede forstærker, kører du da uden en aktiv forforstærker - jeg kan ikke rigtig få øje på en?

Hvad er din erfaring med aktiv/passiv forforstærker til et sæt pulsar

Til top Vis Projectorfreak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Projectorfreak
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 24 Februar 2005 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

 - Den kører passiv...

Man kan sagtens få det til at spille godt, blot skal potmeter selvfølgelig passe til indgangsimpedanserne...

Der kan generelt opnåes en ret meget kortere signalvej, og det kan i mine erfaringer sagtens opveje de problemer der opstår med "imepdanstilpasning" i forhold til aktiv / passiv signalbehandling.

Største problem, hvis du spør mig, er at der er nogen signalkilder der ikke har så højt et output...

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
HPH Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 297
Sendt: 07 Marts 2005 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Hej Lars.

Hvilken konfiguration synes du lyder bedst af dine konstruktioner ?


__________________
Med audio-venlig hilsen
HPH Man
Til top Vis HPH Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPH Man
 
NillerViborg
Lukket konto
Lukket konto

Sound2Vision/LC Audio. Efter eget ønske!

Bruger siden: 17 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 320
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 00:29 | IP-adresse registreret  

HPH Man skrev:
Hej Lars.

Hvilken konfiguration synes du lyder bedst af dine konstruktioner ?

 

 - Klart den integrerede...

Lige nu kører jeg med 4 HT-Kabler til JBL'erne, det er virkelig noget der rykker i forhold til kun bi-wiring e.l.

Jeg har haft den samme kontruktion af forstærker tidligere, blot som to kasser. Lyden blev klart klarere og mere detaljeret og bedre da de blev bygget sammen til en integreret.

Jeg er for øvrigt på vej med en integration af de nye LC Sidewinder 3 og Predator V300 som en integreret forstærker, bygget i en kasse fræset ud af et stykke ALU, men mere herom senere, når det begynder at tage form. - Så skal der nok komme billeder under konstruktionen...

Lars / Viborg

Til top Vis NillerViborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NillerViborg
 
HPH Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 297
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 03:38 | IP-adresse registreret  

Lars, jeg glæder mig rigtig meget til dine kommende billeder.

Ja, når de bliver integrerede sparer du jo de lydforringende metal-til-metal samlinger der så bliver til direkte lodninger med en noget kortere signalvej.
Hvilke kabler bruger du internt til liniesignalet ?

Jeg har også et kommende projekt med integreret forstærker.
Det ender højst sandsynligt med at projektet bliver 2 integrerede forstærkere i stedet.
Den ene med ZAP 2.2SE / eAR Pre Two.
(Med alle de modifikationer og tweaks den kan få)

Og den anden vil jeg meget gerne have at det skal være Predator V300 / Sidewinder 3, men tiden vil vise om jeg får råd til Sidewinder 3, da jeg stadigvæk ikke har alle delene til mit nuværende projekt endnu. Og så skal jeg have undersøgt nærmere om Sidewinder3 og ZAP 2.3SE modulerne + PSU kan være i samme kabinet.



__________________
Med audio-venlig hilsen
HPH Man
Til top Vis HPH Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HPH Man
 
heltedellen
Lukket konto
Lukket konto

Tak for indsatsen, Nicolai!

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 09 Marts 2005 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

hej niller jeg har været lidt væk fra nettet for tiden men så lige at du skrev i min gamle tråd takker for dine input og tænkte at du måske lige var den jeg burde have en snak med ang zap især når jeg ser at du bor i viborg som jeg men skriv en post eller mail ....

heltedellen@ofir.dk 

Til top Vis heltedellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltedellen Besøg heltedellen's Websted
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes