Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2024 | 18:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: MJSA nu igen igen"! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bjerager
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 787
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
Pierre skrev:

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk

Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne

Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag



Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Måske vi skulle til at lave en nyhed hver gang vi sletter en forhandlerannonce eller modererer Tilbudsavisen så folk kan se og føle at vi gør noget?

Mvh

Slettet /M

Biddrag dog offensivt til at få ryddet ud blandt de sorte får i branchen, optræd som en kritisk presse - og ja, hvis i skrev hver gang i fjernede en forhandlerannonce eller moderedede tilbudsavisen ville det ret hurtigt blive klart for alle, hvem der er de største fupmagere.

Skriv artikler om hvordan branchen fungerer, forhold jer dog kritisk til tingene, inden alle løber skrigende deres vej

Til top Vis bjerager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjerager
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
Pierre skrev:

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk

Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne

Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag



Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Måske vi skulle til at lave en nyhed hver gang vi sletter en forhandlerannonce eller modererer Tilbudsavisen så folk kan se og føle at vi gør noget?

Mvh

Det med at i kunne "lære" noget, var ikke ment iforhold til annoncer og ligende. Men hele deres holdning, åbenhed og hjælpsomhed i denne sag. Der er ikke noget med at de vil lukker tråden hver 2. time og sletter indlæg i flæng, som i gør.

Så ja, der mener jeg at i kunne "lære" noget.



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
bjerager skrev:

Mastervol skrev:
dreamz:

Ja, det er korrekt. Jeg hentyder til at folk gerne skal vende tilbage til emnet, så jeg har slettet off topic indlæg og diskussioner omkring vores moderering. Det er hijacking, og det tillader vi ikke.

Tilbage til trådens emne, og skriv mig endelig en PB, hvis I har spørgsmål.

Det kommer desværre ikke bag på nogen - ve dem som truer dette sites eventuelle annonceindtægter, eller som stiller spørgsmålstegn ved moderatorernes dispositioner...

Godt skrevet Bjergager.

Ejeren, redaktionen og ikke mindst moderatorerne har noget af et problem.

Det største er det moralske. Det virker som om at de lever efter mottoet. Er moral godt, så må dobbeltmoral være dobbelt så godt. At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt. Jeg tror at hvis de ikke tager sig sammen starter de en folkevandring der bevæger sig over til nerds. Utroligt hvad ussel mammon kan få folk til.

Skulle jeg have overset at hifi4all måske har blacklistet MJ trækker jeg mine ord tilbage.

MVH   Jens

Næppe, der er masser af salgs annoncer fra MJ i tilbudsavisen, så man har i hvert fald ikke blacklistet ham.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
...At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt.


Er det annoncer som denne, du er fortørnet over?

Jeg må indrømme, at jeg selv er noget i tvivl, om en forhandler kan sælge 'som beset'.
Altså uden reklamationsret.
Jeg vil mene at det strider imod det at være forhandler, og at man dermed er privathandlende.
En annonce, der egentlig hører hjemme under KSB i stedet.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Groove
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1787
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Jeg savner også en mere aktiv og ledende holdning...man sidder passivt og "småmodererer" betydningsløse indlæg, imens man indirekte bakker op om tendenser der kan blive egen undergang...og er ikke til brugernes bedste..



__________________
"Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
Til top Vis Groove's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Groove
 
bhp12
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 62
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

jensmarius skrev:
...At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt.
Er det
annoncer som denne, du er fortørnet
over?Jeg må indrømme, at jeg selv er noget i tvivl, om en forhandler kan sælge 'som beset'.Altså uden reklamationsret.Jeg
vil mene at det strider imod det at være forhandler, og at man dermed er privathandlende.En annonce, der egentlig hører
hjemme under KSB i stedet.


Så kan vi jo se på hvad det medlem af Nerds redaktion der er erhvervsjurist hos forbrugerrådet skriver:
----------------------
De rent juridiske aspekter i denne sag:

* Som branchemedlem er gældende lovgivning sådan, at selv hvis man som privat person sælger noget, som man arbejder
med professionelt, anses det som et professionelt salg (forbrugerkøb). Det vil sige at Mark Johansen ikke kan påberåbe sig
at det er en privathandel, og at retsstilling derfor skulle være anderledes.Alle regler om forbrugerbeskyttelse gælder således
også når branchemedlemmer som privatpersoner sælger hifi udstyr. Reklamationsretten skal således følge købeloven, og er
2 år, også i brugthandler.
----------------------

Om det så er uvidenhed eller ????? fra MJs side er jo ikke til at vide.
Til top Vis bhp12's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bhp12
 
bjerager
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 787
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

bjerager skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk

Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne

Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag



Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Måske vi skulle til at lave en nyhed hver gang vi sletter en forhandlerannonce eller modererer Tilbudsavisen så folk kan se og føle at vi gør noget?

Mvh

Slettet /M

Biddrag dog offensivt til at få ryddet ud blandt de sorte får i branchen, optræd som en kritisk presse - og ja, hvis i skrev hver gang i fjernede en forhandlerannonce eller moderedede tilbudsavisen ville det ret hurtigt blive klart for alle, hvem der er de største fupmagere.

Skriv artikler om hvordan branchen fungerer, forhold jer dog kritisk til tingene, inden alle løber skrigende deres vej

Så blev jeg sgu moderet igen, fordi jeg påpegede moderatorernes dobbeltrolle i det her - sig mig tror I det går væk, fordi I lukker øjnene og skynder jer at slette indlægene, når de bliver for kritiske over for jeres dispositioner?

Til top Vis bjerager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjerager
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

SF jeg har lige et spørgsmål, kan læse på nerds at de anbefaler at du politi anmeldese af MJ, er det noget du vil følge ?

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

bhp12 skrev:
Spencer skrev:

jensmarius skrev:
...At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt.
Er det
annoncer som denne, du er fortørnet
over?Jeg må indrømme, at jeg selv er noget i tvivl, om en forhandler kan sælge 'som beset'.Altså uden reklamationsret.Jeg
vil mene at det strider imod det at være forhandler, og at man dermed er privathandlende.En annonce, der egentlig hører
hjemme under KSB i stedet.


Så kan vi jo se på hvad det medlem af Nerds redaktion der er erhvervsjurist hos forbrugerrådet skriver:
----------------------
De rent juridiske aspekter i denne sag:

* Som branchemedlem er gældende lovgivning sådan, at selv hvis man som privat person sælger noget, som man arbejder
med professionelt, anses det som et professionelt salg (forbrugerkøb). Det vil sige at Mark Johansen ikke kan påberåbe sig
at det er en privathandel, og at retsstilling derfor skulle være anderledes.Alle regler om forbrugerbeskyttelse gælder således
også når branchemedlemmer som privatpersoner sælger hifi udstyr. Reklamationsretten skal således følge købeloven, og er
2 år, også i brugthandler.
----------------------

Om det så er uvidenhed eller ????? fra MJs side er jo ikke til at vide.

Nu står der jo 'demo' ved varens beskrivelse.
Jeg har aldrig hørt om at et privatsalg kan være med en demomodel.
'Som beset' må altså være et brud på forhandlerkodekset, her på sitet.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

bjerager skrev:
bjerager skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk

Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne

Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag



Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Måske vi skulle til at lave en nyhed hver gang vi sletter en forhandlerannonce eller modererer Tilbudsavisen så folk kan se og føle at vi gør noget?

Mvh

Slettet /M

Biddrag dog offensivt til at få ryddet ud blandt de sorte får i branchen, optræd som en kritisk presse - og ja, hvis i skrev hver gang i fjernede en forhandlerannonce eller moderedede tilbudsavisen ville det ret hurtigt blive klart for alle, hvem der er de største fupmagere.

Skriv artikler om hvordan branchen fungerer, forhold jer dog kritisk til tingene, inden alle løber skrigende deres vej

Så blev jeg sgu moderet igen, fordi jeg påpegede moderatorernes dobbeltrolle i det her - sig mig tror I det går væk, fordi I lukker øjnene og skynder jer at slette indlægene, når de bliver for kritiske over for jeres dispositioner?



Hej Bjerager

Nu har jeg efterhånden skrevet to gange i tråden, at folk skal holde sig emnet. en diskussion om vores moderation hører ikke til her, men jeg føler mig nødsaget til at svare i ovenstående indlæg alligevel.

Det står MEGET klart i vores retningslinjer at hverken off topic indlæg eller hijacking af tråde er tilladt, og du har fået det at vide adskillige gange. Alligevel vil du ikke rette dig efter det.

Det er ikke sværere end at oprette en tråd i rette kategori, så må du skrive lige hvad du vil, og kritisere teamet bag Hifi4all.dk så hårdt du vil, hvis du mener, at du har belæg for hvad du siger, og mener, at du ved noget om Hifi4all.dk's stillingtagen til problemet her.

Mvh
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
bhp12 skrev:
Spencer skrev:

jensmarius skrev:
...At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt.
Er det
annoncer som denne, du er fortørnet
over?Jeg må indrømme, at jeg selv er noget i tvivl, om en forhandler kan sælge 'som beset'.Altså uden reklamationsret.Jeg
vil mene at det strider imod det at være forhandler, og at man dermed er privathandlende.En annonce, der egentlig hører
hjemme under KSB i stedet.


Så kan vi jo se på hvad det medlem af Nerds redaktion der er erhvervsjurist hos forbrugerrådet skriver:
----------------------
De rent juridiske aspekter i denne sag:

* Som branchemedlem er gældende lovgivning sådan, at selv hvis man som privat person sælger noget, som man arbejder
med professionelt, anses det som et professionelt salg (forbrugerkøb). Det vil sige at Mark Johansen ikke kan påberåbe sig
at det er en privathandel, og at retsstilling derfor skulle være anderledes.Alle regler om forbrugerbeskyttelse gælder således
også når branchemedlemmer som privatpersoner sælger hifi udstyr. Reklamationsretten skal således følge købeloven, og er
2 år, også i brugthandler.
----------------------

Om det så er uvidenhed eller ????? fra MJs side er jo ikke til at vide.

Nu står der jo 'demo' ved varens beskrivelse.
Jeg har aldrig hørt om at et privatsalg kan være med en demomodel.
'Som beset' må altså være et brud på forhandlerkodekset, her på sitet.

Der er noget jeg ikke forstår. For ifølge Mastervol, så sletter de sådanne annoncer og igen ifølge Mastervol så bryder MJ service jo ikke købeloven i hans annoncer

Citat (Mastervol): Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Jeg er sku forvirret



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Spencer skrev:
bhp12 skrev:
Spencer skrev:

jensmarius skrev:
...At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt.
Er det
annoncer som denne, du er fortørnet
over?Jeg må indrømme, at jeg selv er noget i tvivl, om en forhandler kan sælge 'som beset'.Altså uden reklamationsret.Jeg
vil mene at det strider imod det at være forhandler, og at man dermed er privathandlende.En annonce, der egentlig hører
hjemme under KSB i stedet.


Så kan vi jo se på hvad det medlem af Nerds redaktion der er erhvervsjurist hos forbrugerrådet skriver:
----------------------
De rent juridiske aspekter i denne sag:

* Som branchemedlem er gældende lovgivning sådan, at selv hvis man som privat person sælger noget, som man arbejder
med professionelt, anses det som et professionelt salg (forbrugerkøb). Det vil sige at Mark Johansen ikke kan påberåbe sig
at det er en privathandel, og at retsstilling derfor skulle være anderledes.Alle regler om forbrugerbeskyttelse gælder således
også når branchemedlemmer som privatpersoner sælger hifi udstyr. Reklamationsretten skal således følge købeloven, og er
2 år, også i brugthandler.
----------------------

Om det så er uvidenhed eller ????? fra MJs side er jo ikke til at vide.

Nu står der jo 'demo' ved varens beskrivelse.
Jeg har aldrig hørt om at et privatsalg kan være med en demomodel.
'Som beset' må altså være et brud på forhandlerkodekset, her på sitet.

Der er noget jeg ikke forstår. For ifølge Mastervol, så sletter de sådanne annoncer og igen ifølge Mastervol så bryder MJ service jo ikke købeloven i hans annoncer

Citat (Mastervol): Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Jeg er sku forvirret


Annoncen er rimelig ny, og hvis ingen har klaget direkte, er det let at overse.
Men måske bør der køres en databasesøgning, på ordet 'beset', i annoncesektionen.


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
dreamz
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 362
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

Alle skal vist holde tungen lige i munden i denne sag. På Nerds har deres moderator skrevet et forbilledligt indlæg, som
ridser sagen mellem MJ og Sonus Faber op, og hvor det understreges, at Nerds ikke har ligget under for den pression, MJ har
forsøgt at lægge på sitet ved at kræve tråde slettet.

Men sagen er speget, og hverken folkene hos Nerds eller på h4a her i forløbet kendt den endegyldige sandhed, og jeg kan
sagtens se en pointe i, at h4a ikke bare kan slette annoncer fra et branchemedlem, fordi vedkommende – med rette eller
urette – beskyldes for urent trav. Dagblade afviste jo heller ikke annoncer fra SuperBest, selv om kæden svindlede med
deres kød.

Men jeg finder det problematisk, at Moderator sporadisk og inkonsekvent og efter forgodtbefindende sletter indlæg med
argumentet om, at det er off topic. Bevares, hvis en debat kører helt af sporet, kan det undertiden være på sin plads, men i
denne tråd har der efter min opfattelse været en berettiget kritik af h4a’s håndtering af sagen, som er kørt sideløbende med
farcen og MJs forretningsmetoder.

Og for at holde mig til emnet, vil jeg rette til spørgsmål til Moderator: Har MJ, som det har været tilfældet på nørds, anmodet
om at få tråde og eller indlæg slettet på h4a? Og hvilket svar har i – i så fald – givet?

/dreamz
Til top Vis dreamz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dreamz
 
sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1065
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Sådan har det altid været her på H4A. Man Der er en skjult censur hvis annoncører kritiseres (for meget). Desværre også
nogengange selvom kritikken er saglig og relevant   Det er en forretning som så mange andre. Forsvinder annoncørerne er der
ingen hifi4all, men er der ikke plads til kritik, så er der andre alterntiver...
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic
 
jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 302
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
jensmarius skrev:
...At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt.


Er det annoncer som denne, du er fortørnet over?

Jeg må indrømme, at jeg selv er noget i tvivl, om en forhandler kan sælge 'som beset'.
Altså uden reklamationsret.
Jeg vil mene at det strider imod det at være forhandler, og at man dermed er privathandlende.
En annonce, der egentlig hører hjemme under KSB i stedet.

Hej Spencer. Det er ikke specialt denne annonce,men alle annoncer fra svindlerkalen der er på Hifi4All der støder mig.

Se dog at få dem fjernet hurtigst muligt så i derinde ikke gir svindlerkalen mulighed for fremover at svindle andre der IKKE ER blevet opmærksom på hans metoder . Samtidig får han jo mulighed for at spare nogle penge, ham fattigr***n. Så kan han måske på sigt få sparet lidt op, så han kan betale sin gæld til Sonus Faber.

MVH    Jens

Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

dreamz skrev:
Alle skal vist holde tungen lige i munden i denne sag. På Nerds har deres moderator skrevet et forbilledligt indlæg, som
ridser sagen mellem MJ og Sonus Faber op, og hvor det understreges, at Nerds ikke har ligget under for den pression, MJ har
forsøgt at lægge på sitet ved at kræve tråde slettet.

Men sagen er speget, og hverken folkene hos Nerds eller på h4a her i forløbet kendt den endegyldige sandhed, og jeg kan
sagtens se en pointe i, at h4a ikke bare kan slette annoncer fra et branchemedlem, fordi vedkommende – med rette eller
urette – beskyldes for urent trav. Dagblade afviste jo heller ikke annoncer fra SuperBest, selv om kæden svindlede med
deres kød.

Men jeg finder det problematisk, at Moderator sporadisk og inkonsekvent og efter forgodtbefindende sletter indlæg med
argumentet om, at det er off topic. Bevares, hvis en debat kører helt af sporet, kan det undertiden være på sin plads, men i
denne tråd har der efter min opfattelse været en berettiget kritik af h4a’s håndtering af sagen, som er kørt sideløbende med
farcen og MJs forretningsmetoder.

Og for at holde mig til emnet, vil jeg rette til spørgsmål til Moderator: Har MJ, som det har været tilfældet på nørds, anmodet
om at få tråde og eller indlæg slettet på h4a? Og hvilket svar har i – i så fald – givet?

/dreamz


SonusFaber har anmodet om at få tråde slettet via den kontrakt der på et tidspunkt skulle indgås, for at SonusFaber og MJ kunne færdiggøre sagen. Jeg kan ikke huske om Mark Johansen direkte har bedt os om at slette trådene.

SonusFaber har naturligvis fået et nej, og det samme med MJ, hvis han har spurgt direkte. Det vil simpelthen aldrig ske, at vi sletter tråde på andres opfordring.
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 
Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6376
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:

Spencer skrev:
jensmarius skrev:
...At de stadig inderekte støtter MJ ved at optage hans annoncer er da bare helt uhørt.


Er det annoncer som denne, du er fortørnet over?

Jeg må indrømme, at jeg selv er noget i tvivl, om en forhandler kan sælge 'som beset'.
Altså uden reklamationsret.
Jeg vil mene at det strider imod det at være forhandler, og at man dermed er privathandlende.
En annonce, der egentlig hører hjemme under KSB i stedet.

Hej Spencer. Det er ikke specialt denne annonce,men alle annoncer fra svindlerkalen der er på Hifi4All der støder mig.

Se dog at få dem fjernet hurtigst muligt så i derinde ikke gir svindlerkalen mulighed for fremover at svindle andre der IKKE ER blevet opmærksom på hans metoder . Samtidig får han jo mulighed for at spare nogle penge, ham fattigr***n. Så kan han måske på sigt få sparet lidt op, så han kan betale sin gæld til Sonus Faber.

MVH    Jens


Der er allerede rettet i annoncen.
Der står ikke længere 'som beset, fri og ubehæftet' i annoncen.

Er det mon moderator, der har rettet, eller MJ selv?


__________________
Blondine-energi løser verdens problemer!
Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Vi har forresten rettet de pågældende annoncer fra Mark Johansen. 
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 
bjerager
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 787
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
bjerager skrev:
bjerager skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk

Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne

Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag



Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort).

Måske vi skulle til at lave en nyhed hver gang vi sletter en forhandlerannonce eller modererer Tilbudsavisen så folk kan se og føle at vi gør noget?

Mvh

Slettet /M

Biddrag dog offensivt til at få ryddet ud blandt de sorte får i branchen, optræd som en kritisk presse - og ja, hvis i skrev hver gang i fjernede en forhandlerannonce eller moderedede tilbudsavisen ville det ret hurtigt blive klart for alle, hvem der er de største fupmagere.

Skriv artikler om hvordan branchen fungerer, forhold jer dog kritisk til tingene, inden alle løber skrigende deres vej

Så blev jeg sgu moderet igen, fordi jeg påpegede moderatorernes dobbeltrolle i det her - sig mig tror I det går væk, fordi I lukker øjnene og skynder jer at slette indlægene, når de bliver for kritiske over for jeres dispositioner?



Hej Bjerager

Nu har jeg efterhånden skrevet to gange i tråden, at folk skal holde sig emnet. en diskussion om vores moderation hører ikke til her, men jeg føler mig nødsaget til at svare i ovenstående indlæg alligevel.

Det står MEGET klart i vores retningslinjer at hverken off topic indlæg eller hijacking af tråde er tilladt, og du har fået det at vide adskillige gange. Alligevel vil du ikke rette dig efter det.

Det er ikke sværere end at oprette en tråd i rette kategori, så må du skrive lige hvad du vil, og kritisere teamet bag Hifi4all.dk så hårdt du vil, hvis du mener, at du har belæg for hvad du siger, og mener, at du ved noget om Hifi4all.dk's stillingtagen til problemet her.

Mvh

Lidt tøset, at du ikke skriver det her, som du skrev i den PB, som du sendte mig, nemlig at du truer mig med udelukkelse, hvis jeg ikke makker ret.

Og det er - stadig - IKKE off topic at påpege den dobbeltrolle I som forum og som moderatorer spiller her. Når du/I rask væk sletter i indlæg skrevet af (for)brugere her uden at udsætte forhandlerne for et kritisk blik giver I carte blanche til at forhandlere gerne må opføre sig som f.eks. i den her omtalte sag. Det er ikke godt nok at hævde at I sletter eller afviser indlæg i eks. tilbudsavisen af tvivlsom karakter - I må offentligt gøre opmærksom på det, når I gør det.  I må vælge side - står I på forbrugernes side eller er I bare en slags udviddet glittet tilbudsavis?

Til top Vis bjerager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjerager
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1871
Sendt: 17 Februar 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

bjerager skrev:
Mastervol skrev:
bjerager skrev:
bjerager skrev:
Mastervol skrev:
Pierre skrev:

Syntes at det er en yderst FLOT holdning fra Nerds side, at de fremover vil holde øje med annoncer på deres side og ydermere advare mod annoncer med fejl og fusk


Deres hjælpende hånd i denne sag er også velset i mine øjne


Idet hele taget så kunne H4A "lære" lidt af Nerds i denne sag


Virkelig? Så er det jo godt, at du er så sikker på at vi ikke allerede har slettet annoncer hvori branchemedlemmer reklamerer lidt for kækt, eller bryder købeloven (hvilket MJ Service og Agentur jo ikke har gjort). Måske vi skulle til at lave en nyhed hver gang vi sletter en forhandlerannonce eller modererer Tilbudsavisen så folk kan se og føle at vi gør noget? Mvh


<SPAN style="COLOR: rgb(255,0,0)">Slettet /M</SPAN>


Biddrag dog offensivt til at få ryddet ud blandt de sorte får i branchen, optræd som en kritisk presse - og ja, hvis i skrev hver gang i fjernede en forhandlerannonce eller moderedede tilbudsavisen ville det ret hurtigt blive klart for alle, hvem der er de største fupmagere.


Skriv artikler om hvordan branchen fungerer, forhold jer dog kritisk til tingene, inden alle løber skrigende deres vej



Så blev jeg sgu moderet igen, fordi jeg påpegede moderatorernes dobbeltrolle i det her - sig mig tror I det går væk, fordi I lukker øjnene og skynder jer at slette indlægene, når de bliver for kritiske over for jeres dispositioner?


Hej BjeragerNu har jeg efterhånden skrevet to gange i tråden, at folk skal holde sig emnet. en diskussion om vores moderation hører ikke til her, men jeg føler mig nødsaget til at svare i ovenstående indlæg alligevel. Det står MEGET klart i vores retningslinjer at hverken off topic indlæg eller hijacking af tråde er tilladt, og du har fået det at vide adskillige gange. Alligevel vil du ikke rette dig efter det. Det er ikke sværere end at oprette en tråd i rette kategori, så må du skrive lige hvad du vil, og kritisere teamet bag Hifi4all.dk så hårdt du vil, hvis du mener, at du har belæg for hvad du siger, og mener, at du ved noget om Hifi4all.dk's stillingtagen til problemet her. Mvh


Lidt tøset, at du ikke skriver det her, som du skrev i den PB, som du sendte mig, nemlig at du truer mig med udelukkelse, hvis jeg ikke makker ret.


Og det er - stadig - IKKE off topic at påpege den dobbeltrolle I som forum og som moderatorer spiller her. Når du/I rask væk sletter i indlæg skrevet af (for)brugere her uden at udsætte forhandlerne for et kritisk blik giver I carte blanche til at forhandlere gerne må opføre sig som f.eks. i den her omtalte sag. Det er ikke godt nok at hævde at I sletter eller afviser indlæg i eks. tilbudsavisen af tvivlsom karakter - I må offentligt gøre opmærksom på det, når I gør det.  I må vælge side - står I på forbrugernes side eller er I bare en slags udviddet glittet tilbudsavis?



Der er da vist ingen tvivl om at al snak i denne tråd, udover snak om MJSA, er OT. Hvis du oprettede en anden tråd i det rigtige forum, ville den snak kunne blive "on" topic.

Et forum som dette og mange andre, skal man nok ikke regne med at stille op som moralens vogtere. Hvorfor skulle de da også det? Det er vel op til brugerne at levere indholdet, og op til siden/moderatorer at holde debatten på rette vej/rette sted.

Dette indlæg var i øvrigt offtopic som du sikkert har regnet ud
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 

<< Forrige Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes