Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 23:02   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: Helt fra bunden! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Angstschweiss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 02 August 2004 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Beklager, hvis det er generende med disse "hvad skal jeg købe"-indlæg - men jeg er næsten nødt til det! Jeg skal ud at anskaffe hele dynen - forstærker, CD-spiller og HT - og er aldeles grøn hvad angår hifi.

Jeg har altid syntes godt om NAD og vil gerne vide, om deres "nye" BEE-konstellation fungerer godt; evt. med et par B&W 603 eller DALI Blue 6006. Et andet alternativ kunne være DALI Evidence 470, som jeg syntes lød fantastisk godt og meget velperspektiveret (jeg lytter mest til klassisk, men vil også gerne kunne høre tung rock, uden at det bliver ynkeligt), men de er så noget over mit budget: 10.000 - 12.000 kr. (absolut maximum!). Er de pengene værd?

For at øge forvirringen har jeg i Lydbutikken på Frederiksberg hørt et anlæg til ca. 9000 kr  - en AMC forstærker, en Onkyo (!) DX 7333 CD-spiller og så et par Evox højttalere. Jeg må indrømme, at jeg syntes ret godt om især højttalerne i denne opkobling, men det er lidt svært at vurdere i to forskellige forretninger - og det er så godt som umuligt at finde information på nettet om disse mærker. Højttalerfabrikanten eksisterer f.eks. tilsyneladende slet ikke; og den slags virker altid ret suspekt på mig. Er der nogen med erfaringer med disse sager, der kan give mig et par gode råd? Jeg føler mig temmelig fortabt og er havnet i fuldkommen ubeslutsomhed!

Mvh AS
Til top Vis Angstschweiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angstschweiss
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 02 August 2004 kl. 22:06 | IP-adresse registreret  

Dali evidence kunne evt købes brugt.. der får man dem til halv pris, og højttalere i den klasse er næsten altid meget velholdte.. normalt står de til 4500 for et brugt par.. ellers er der system Audio 1280 til 6000 (ny) som ville være et godt valg, dog skal du nok høre dem først det er ikke alle der er vilde med dem, men en tur i KT radio på vesterbrogade ville ikke være spild af tid..

der hvor jeg tror du kunne få meget glæde er med et sæt brugte snell EIII, der er et sæt til salg i KBH til 3000

http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&am p;iAd=16755

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 02 August 2004 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

du behøver da ikke undskylde, better safe than sorry.

jeg har kun sporadisk hørt nad's bee serie, men de korte erfaringer kombineret med specifikationerne kan jeg ikke se nogen problemer, men få en lytter, evt med et par 470 spændt for i "klubben".

6006 er ikke et dårligt valg, men hvis du kan leve med brugt, så kan jeg kun give live21 ret, men led med et åbent sind når det kommer til brugt.



__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2390
Sendt: 02 August 2004 kl. 23:25 | IP-adresse registreret  

NAD og Dali er ikke min stærke side.

Lydbutikken kender jeg derimod. De ved hvad de sælger. Det er ikke tilfældigt at det er en Onkyo CD-spille de spændte for. Det er fordi de mener den er god. Jeg tror de har ret.

Evox'en er en god lille højttaler. Lidt speciel, idet den har det bedst ved at stå op ad en væg. Men god. Evox er en dansk produceret kopi/videreudvikling af en nu udgået engelsk højttaler. Mon ikke det var en Heybrook? Tjek http://tekni-fi.dk/
Hvis du vil have noget der er lidt større, så bed om at høre en Heybrook. De skulle være rigtig gode. Den smule jeg har hørt dem i Lydbutikken husker jeg som godt.

Hvis du kan arbejde i træ kunne du også bygge en ProAc Klon.
Det er en mere konventionel højttaler efter amerikansk model.
Det koster max 5000 for et sæt, og den slår meget andet. Hvis nogen bildte mig ind at den er bedre end Dali 470 ville jeg tro på det, men jeg har ikke prøvet at sammenligne.

Og endelig så er Kibri's lille Caelum heller ikke dårlig. Igen en speciel ting, men meget musikalsk. Jeg er ret sikker på at den vil være god til det klassiske, og samtidig kan den sagtens spille rock.
Jeg aner ikke hvad den koster, men det er vist ikke afskrækkende. Fang den på http://kibri.dk

AMC er idag hvad NAD var i gamle dage. No Nonsense. Jeg er endda lige ved at tro at det er nogle af de gamle NAD-folk der står bag AMC.
Det er heller ikke tilfældigt at du finder AMC hos Lydbutikken.

Der er en verden til forskel på Lydbutikken og HifiKlubben.
Hifiklubberne heromking er efterhånden for meget varehus til at det er rigtig sjovt at gå derind. De har nogle fine produkter, men jeg tror egentlig ikke det er svært at finde noget der kan matche det andre steder.
Lydbutikken har deres egen filosofi. Nogen kan lide den - andre ikke. Nogle føler sig direkte stødt af den.Men man kan ikke tage fra dem at de er gode til at finde produkter der spiller godt.
En af deres sælgere siger som regel ligeud at han intet aner om HIFI. Men musik ved han en masse om. Og så flikker han nogle mystiske apparatur sammen, som ingen ville drømme om kunne spille musik. Men det kan de.

Glem teknikken når du går i Lydbutikken. Det er ikke det du har brug for. Men husk at bestille tid i demorummet. Og husk at tage dine egne plader med.

/vilmann


__________________
Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann
 
Angstschweiss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 06 August 2004 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Mange tak for jeres svar. Det er enormt rart at kunne trække på andres erfaring, når man kaster sig ud i noget nyt!

Live21, jeg ville hellere end gerne have fingrene i et par 470'ere brugt - men jeg synes ikke rigtig, der er nogen til salg. Snell er ret lækre (en af mine venner har et par); men jeg kan ikke rigtig klare de der sorte kasser midt i stuen! Hvis der skulle dukke et par op i bøg eller ahorn, derimod... Jeg vil helt klart prøve at lytte til et par SA 1280; de er vist på tilbud hos KT Radio i øjeblikket.

vilmann, det er sikkert en god idé med at bygge HT selv - men jeg havde, ved sidste fintælling, fjorten tommelfingre - og desuden synes jeg, sådan nogen som regel ender med at blive ret grimme. Kibri'en vil jeg også gerne prøve at lytte til - ved du, hvem der fører den? Det er rigtigt, at Evox er en Heybrook-videreudvikling - men if. Lydbutikken er det ikke de samme folk, der kører det genopstandne Heybrook længere. Sikken forvirring!

Hvad mener du, Lydbutikkens filosofi består i? De virker måske lidt arrogante i deres selvsikkerhed (de ved bare, at deres grej er det bedste i verden) - er det det, du mener? På den anden side ved de tilsyneladende, hvad de laver!

Mht. AMC: vil du dermed sige, at NAD ikke er, hvad det har været? Mener du ligefrem, at man bør holde sig fra det?

AS
Til top Vis Angstschweiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angstschweiss
 
Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 385
Sendt: 06 August 2004 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Hey

Fandt lige dem her http://www.hifi4all.dk/markedsplads/Annonce_S.asp?iType=2&am p;iAd=17252 Ved ikke om du selv har set dem ?.

Men som du selv skriver, vil du lytte til SA 1280. Det er også et godt bud til 6 K for et nyt sæt (har selv haft dem  ). Held og lykke med jagten på udstyret



__________________
Mvh Postmanden / Jan.

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden
 
Angstschweiss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 06 August 2004 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Hej Postmanden!

Tusind tak - det havde jeg faktisk slet ikke set. Det er jo fuldstændig perfekt - og så i ahorn. Jeg tror, jeg skal en tur til Odense!!

Mvh. AS
Til top Vis Angstschweiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angstschweiss
 
Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 385
Sendt: 06 August 2004 kl. 13:28 | IP-adresse registreret  

Det var så lidt.

Tror faktisk jeg har haft skrevet på dem, hvis det er den samme ?, så bor han meget tæt på motorvejen så det er meget nemt at finde. Held og lykke med dem, hvis du køber dem



__________________
Mvh Postmanden / Jan.

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden
 
Angstschweiss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 06 August 2004 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Øh, Postmanden - det vil sige, at du er også er ude efter dem - eller hvordan skal jeg forstå det?

Spøg til side: siden du nu har prøvet begge dele - kan du så sige mig, hvilke højttalere, du syntes bedst om? Fordele og ulemper? Hvilke(n) opkobling(er) har du prøvet dem med?

Mvh. AS
Til top Vis Angstschweiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angstschweiss
 
Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 385
Sendt: 06 August 2004 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Nej jeg er ikke ude efter dem  Men overvejede dem på et tidspunkt, så derfor skrev jeg til makkeren. Så jeg kan ikke rigtig udtale mig  om 470´erne.

Men har haft SA 1280 i ca 4 mdr. De spiller sgu godt, men jeg manglede lige lidt mere punch i bassen. Ikke at de ikke kan spille dybt, for det kan de sagtens, men jeg vil gerne kunne mærke "slaget" fra bassen  Ved ik helt om du forstår ?.

Vil umiddelbart tro at Dali´en er en mere all round højt. Men skynd dig ned i den lokale HFK og lyt til dem. Hvis du skulle købe de brugte og så fortryde, så tror jeg sagtens du kan få de 4 K for dem igen.



__________________
Mvh Postmanden / Jan.

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden
 
Angstschweiss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 06 August 2004 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Haha! Nå sådan. Hvorfor ombestemte du dig - fandt du grønnere græsgange end 470'erne?

Jeg har faktisk allerede hørt 470'erne, som jeg lyttede til s.m. NADs BEE-konstellation - det lød altså ret lækkert.

Jeg forstår udmærket, hvad du mener med punch i bassen ( - sådan noget der?); og det er da også fedt. Men det vigtigste for mig er nok et klangfuldt og velmoduleret lydbillede - bare det ikke ligefrem mangler bas. Jeg mener - jeg behøver ikke det der Cerwin Vega!-los i maven (og mine underboer ville nok heller ikke være specielt begejstrede!). Men det lyder da, som om  SA 1280 er et forsøg værd. Så snart jeg kan slippe fra arbejde...! Nok engang tak

Mvh AS
Til top Vis Angstschweiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angstschweiss
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 06 August 2004 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Postmanden skrev:

Men har haft SA 1280 i ca 4 mdr. De spiller sgu godt, men jeg manglede lige lidt mere punch i bassen. Ikke at de ikke kan spille dybt, for det kan de sagtens, men jeg vil gerne kunne mærke "slaget" fra bassen  Ved ik helt om du forstår ?.

det kan du med 470erne.. jeg har lyttet til dem ved flere lejligheder, alle gangene hos Klubben. men der er meget få dali modeller jeg kan lide som helhed. evidence 470, og 870 for den sags skyld, er ikke blandt dem.
Nu hvor min hukommelse er stærkt svækket af sommervarmen, mener jeg at det var mellemtonen jeg ikke brød mig om.. der er jeg mere vild med 1280.

 

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Postmanden
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 385
Sendt: 06 August 2004 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Angstschweiss skrev:
Haha! Nå sådan. Hvorfor ombestemte du dig - fandt du grønnere græsgange end 470'erne?

Jeg har faktisk allerede hørt 470'erne, som jeg lyttede til s.m. NADs BEE-konstellation - det lød altså ret lækkert.

Jeg forstår udmærket, hvad du mener med punch i bassen ( - sådan noget der?); og det er da også fedt. Men det vigtigste for mig er nok et klangfuldt og velmoduleret lydbillede - bare det ikke ligefrem mangler bas. Jeg mener - jeg behøver ikke det der Cerwin Vega!-los i maven (og mine underboer ville nok heller ikke være specielt begejstrede!). Men det lyder da, som om  SA 1280 er et forsøg værd. Så snart jeg kan slippe fra arbejde...! Nok engang tak

Mvh AS

Jeg fik et godt tilbud på et sæt næsten nye Avance Magnum 18, de har det jeg længe har gået og ledt efter. Men havde jeg ikke fundet dem, havde jeg købt de brugte 470´er som jeg forslog dig.

Nej det skal klart ikke være CV "los i maven"  Men jeg vil gerne ha lidt punch alligevel.

Hvis du ikke har hørt de 1280´er ?. Så skal du bestemt ta og lytte til dem, da det også er en meget lækker højt. Specielt til 6 K for et nyt sæt.



__________________
Mvh Postmanden / Jan.

Husk, er du i tvivl, er du ikke i tvivl. ( M Bodilsen 1994 )
Til top Vis Postmanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Postmanden
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 06 August 2004 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

hmm har nu altid været glad for mit NAD og Dali setup, havde 606erne (modellen før 6006)før med en NAD 214 effekt (2x80w) og de lød rigtigt godt med et godt punch. Derefter solgt jeg mine 606ere og byttede dem ud med et sæt Dali450 (modellen før Evidence 470) og de kunne ikke gengive det helt samme tryk, men spillede meget bedre. Kan ikke forklare hvorfor, men lyden blev bare mere ren, men synes at min forstærker fik lidt problemer når man skruede op. Så fandt et H/K effekttrin og nu spiller det bare.

så jeg ville finde et sæt Dali 470 og en kraftig NAD eller H/K forstærker, men det er bare min mening.

og hvis det skal være rigtigt billigt, Dali 450 (15-2000 sættet) og en NAD 319 (25-3000) og så købe en ny cd-afspiller og tuner (kan evt købes brugt). An på rummets størrelse vil et sæt Dali 850 nok også være et udemærket alternativ, men de kræver plads.



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
Angstschweiss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 06 August 2004 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Hej med jer!

Postmand, jeg har helt klart også tænkt mig at lytte til et par 1280ere - ASAP, faktisk! Tak for tippet nok engang.

tonyax, det er meget interessant, det der. I princippet burde 470erne vel være letdrevne nok, men jeg havde faktisk overvejet at spytte lidt mere i bøssen og investere i en NAD C 352 forstærker - den yder 2x 80 W (konservative NAD-Watt, vel at mærke), og det skulle vel for hulen få selv de mest genstridige højttalere til at synge... også, når man skruer op. Især nu, da det er gået op for mig, at 352eren også kan fås i den væsentligt lækrere nye sølvgrå NAD-finish!

Mht. rummets størrelse må det falde, som det kan, for jeg ved ikke, hvor længe jeg bliver boende samme sted. Tak for det - jeg skal sørge for, at de ikke kommer til at stå og savne kraft!

Mvh. AS
Til top Vis Angstschweiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angstschweiss
 
CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1281
Sendt: 06 August 2004 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

@Angstschweiss: Jeg faldt over denne annonce på Cybertainment: Et sæt 470 til 5000,- (og så er det i Værløse - lidt tættere på dig end Fyn). Prisen inkluderer noget Denon værk, men det kan du vel prutte dig ud af...

Se: http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|m|488|0|5196|detail



__________________
AVI + Squeezebox
Til top Vis CHTT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CHTT
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 06 August 2004 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

hmm min 214 var jo også på 2x80 NAD watt og jeg synes den var lige lille nok, men jeg høre nu også mere trance og Dance samt rock, og kan godt lide høje niveauer. Samt jeg har surround og kan godt lide at føle filmen, men der var de 80W altså nok. Så den er sikker helt OK den NAD, men du kan jo heldigvis prøve det hele nede i klubben.

min nye er "kun" på 5x100W men den er altså noget mere kraftig end de 20W+ ellers skulle antyde. Men lyt dig frem.



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2390
Sendt: 06 August 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Angstschweiss skrev:

det er sikkert en god
idé med at bygge HT selv - men jeg havde, ved sidste fintælling,
fjorten tommelfingre - og desuden synes jeg, sådan nogen som regel
ender med at blive ret grimme.


hehe. Det kan sagtens blive pænt med hjemmebyg. Men ja, hvis man ikke føler lysten presse sig på er det nok bedre at finde på noget at bruge fritiden på.

Citér:

Kibri'en vil jeg også gerne prøve at
lytte til - ved du, hvem der fører den?


kibri.dk - skriv til dem. De er mægtig søde.
Jeg ved ikke om den står i en forretning et sted.

Citér:

Det er rigtigt, at Evox er en
Heybrook-videreudvikling - men if. Lydbutikken er det ikke de samme
folk, der kører det genopstandne Heybrook længere. Sikken forvirring!


ja

Citér:

Hvad mener du, Lydbutikkens filosofi består i? De virker måske lidt arrogante i deres selvsikkerhed (de <span style="font-style: italic;">ved</span> bare, at deres grej er det bedste i verden) - er det det, du mener? På den anden side ved de tilsyneladende, hvad de laver!


Noget i den retning, ja. Specielt det sidste synes jeg er ret vigtigt.

Citér:

Mht. AMC: vil du dermed sige, at NAD ikke er, hvad det har været? Mener du ligefrem, at man bør holde sig fra det?


Hmmm...   det er noget jeg har hørt. Men det er vel en kendt sag at NAD i dag ikke er det samme som det NAD der producerede 3020'eren for 20+ år siden.

Om man skal holde sig fra det.....   tja. Den smule NAD jeg har hørt på det sidste i HIFI Klubbens demorum, bryder jeg mig ikke om. Ikke at det er decideret dårligt. Jeg synes bare man kan få så meget andet også, som er mindst ligeså godt. Eller bedre.
Jeg synes gerne at det lyder lidt spidst. Og ikke særlig musikalsk. Men jeg er dårlig til at sætte ord på hvad mine ører hører.
Men det betyder jo ikke at du ikke kan lide det. Det vil jeg ikke bestemme. Det må dine ører klare

Prøv for sjov skyld at få Lydbutikken til at sætte et lille 5000 kroners alt-i-et anlæg op.
Du vil formodentlig, ligesom jeg blev, blive overrasket over hvor meget man kan få for 5000 kroner, hvis bare komponenterne vælges med omhu.

/vilmann

__________________
Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann
 
Angstschweiss
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 09 August 2004 kl. 17:06 | IP-adresse registreret  

Tak for indsparkene, tonyax og vilmann.

Det overrasker mig lidt at høre om NAD, som jeg altid har ment havde hjertet (eller øret?) på rette sted.  How the mighty have fallen... Men på den anden side synes jeg nu ikke, der er noget spidst eller ubehageligt ved den lyd, jeg fornylig har hørt fra dem - som du selv siger, det er en smagssag.

Jeg har faktisk hørt en 5000-kroners-opkobling i Lydbutikken (se første post), og det var overraskende godt og medrivende. Det eneste problem er, at jeg er urolig over ingenting at vide om hverken AMC eller Evox (der gudhjælpemig ikke så meget som har en hjemmeside - eller bare findes - ifølge de gule sider og google) - og så at de højttalere er så ukristeligt grimme med de der stands, de vistnok allerhelst skal stå på. Der fås ellers nogle noget pænere - men de er åbenbart udviklet til dem her, der lignet noget, nogen har flikket sammen med en defekt svejser i metalsløjd. Øv! Så er SA 1280eren straks pænere... Beslutninger, beslutninger!
Til top Vis Angstschweiss's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angstschweiss
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes