Sendt: 05 August 2004 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Men tendensen er skam trist - enten handler 95% af alle brugerne i Hifi Klubben og får dårlige oplevelser ud af det, eller også sidder der nogle derude med massevis af gode oplevelser som bare ikke giver sig til kende.
|
|
|
Jo, jeg har da haft flere gode end dårlige oplevelser i klubben. Eks. har min kammi købt en CV-sub på Europaplads i Århus, og her var udmeldingen at "prøv den henover weekenden (den købte...ikke en demo), og er der ikke nok knald på bytter vi den til en 15'' på mandag" !. Der var knald nok på....
I klubben i Vejle er de skide flinke og entusiatiske, og jeg har siddet i deres inderste lytterum et par timer (med konen endda) og hørt på B&W CM4 med ASW675 sub på og vi fik skam serveret kaffe og måtte gerne låne HT + sub med hjem til weekenden.
Mit første anlæg er da også købt i klubben , dog i de "gamle dage" for ca. 15 år siden .
Min anke er blot, at hvis klubben er blevet så kommerciel som i sagen med kajkagens Tact så burde vi nok begynde at handle i TC eller lign. hvor de er til "at snakke med". Skal jeg have noget i dag fra klubben, som TC også fører, så køber jeg det hos TC. Uanset om de er nok så venlige i Vejle.......
Kunne man ikke indføre en slags "afbestillingsforsikring" som i rejsebranchen ? Fortryder du dit køb indenfor eks. 14 dage kan du returnere din vare mod et gebyr på eks. 5% af købesummen ?
|