Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. maj 2024 | 06:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Hifi-klubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

En ting skal HFK da have ros for, de holder øje med hvornår der bliver talt om dem her på hifi4all



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

SATMIT skrev:

Hmm

Jeg hører til de mærkelige mennesker der er 100% ligeglad med hvor jeg køber mine varer - bare pris og kvalitet er ok.

Jeg købte mit første produkt hos hifi-klubben i 1982 og har da ind imellem købt noget der. Jeg synes at de er blevet mere professionelle (på den kedelige måde), de har skiftet lidt ud i sortimentet ... i princippet er det vel ikke dårligere eller bedre end det hele tiden har været.

Det er sjovt at folk står i kø for at kritisere hifi-klubben ... (der er sikkert grund til det), men hvorfor tager man ikke fat i f.eks. Fona, hvor hovedparten af Danskerne køber deres udstyr. Hifi-klubben er da efter min erfaring hævet væsentligt over Fona, men er der nogen der kritiserer Fona ... nææ

Idag kan man selv checke alt på nettet vedr. produkterne, og man kan maile producenten og få yderligere info, man kan komme på www.hifi4all.dk og høre hvad andre mener om produktet. Hvorfor vil man så absolut spørge den underbetalte HK'er på 18 år, der står nede i butikken. Han kan jo alligevel ikke svare på om du synes det lyder godt.

SATMIT  

Grunden til, at der ikke er nogen der kritiserer Fona herinde, er vel ganske enkelt den, at det er meget få brugere der overhoved køber andet end en cd i ny og næ i Fona. For de har da absolut ingen stereoprodukter, der kan bruges til noget fornuftigt. Det gælder ihvertfald Fona i Holstebro hvor jeg bor.

Netop det du skriver om de underbetalte 18-årige er et af mine ankepunkter. Hvad hjælper det, at man hurtigt kan få hjælp, hvis vedkommende så ikke kan kende en cd-afspiller fra en brødrister? Næ.. Så hellere stå i kø lidt længere og så får et kompentent svar på sit spørgsmål. Præcis som det var i Hifiklubben for 5-10 år siden.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2705
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

må også indrømme jeg lige så stille og roligt tager afstand fra HFK. 

Men da jeg var på jagt efter en reciever, var jeg ude flere steder og her gav KTradio, DansTV og tapeconnection klart de bedste svar (sidst nævnte over telefonen, bor i KBH) og det endte med KTradio fik handlen, da det var dem der ydede den bedste service og havde det produkt jeg bedst kunne li lyden i.

De negative klager i denne forbindelse var til Fona (fik ingen betjenning OVERHOVEDET selvom jeg flere gange hev fat i dem, de bad mig bare om at stå og vente, så ville de nok komme....NOT). Electriccity, efter at blive svinet til for at have brudt en aftale mellem to ansatte der talte om deres scoringer i weekenden, fik jeg den dårligste behandling jeg længe har oplevet. "Hvorfor købe en H/K receiver når man kan få et "No-name" alt-i-et der har flere watt" det var hvad spaden sagde, der skred jeg med det samme. Hifiklubben var jeg inde i for at høre NADs og Denons receivere, og efter at have ventet i 20-25m (de have vist lidt småtravlt) kom der en for at hjælpe, han bar dog præg af, at han ikke vidste alverden, og han kunne ikke finde ud af at tilslutte udstyret ordentligt, men fik ellers en rimelig demo, da en mere erfaren person kom til (heldigvis).

Hifiklubben har ændret sig, sådan er det, desværre er det i mine øjne til den forkerte side.

har blandede oplevelser inden fra Åbouldevarden og frb. og egentlig kun gode i Lyngby, bortset fra en gang, men der var der også bare tryk på og sådan er det.

men før i tiden, have jeg kun gode erfaringer, og det billedet har altså ændret sig nu, sådan er det.



__________________
Tony

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax
 
NitroBlast
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1036
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

SATMIT skrev:
Det er sjovt at folk står i kø for at kritisere hifi-klubben ... (der er sikkert grund til det), men hvorfor tager man ikke fat i f.eks. Fona, hvor hovedparten af Danskerne køber deres udstyr. Hifi-klubben er da efter min erfaring hævet væsentligt over Fona, men er der nogen der kritiserer Fona ... nææ

Grunden til at fona ikke bliver kritiseret her på siden er nok, at fona ikke forbindes med salg af hifi...

HTN/HFK skrev:
Hej Nitroblast
Kan du ikke oplyse mig dit alias, din e-mail, dit navn du var tilmeldt med på Cybertainment? Samtidig hvilke e-mailadresser du har korresponderet med, og hvem du udgav dig for at være...?

Jeg vil gerne søge tilbage og finde dine indlæg angående ovenstående (da vi har alle indlæg liggende). Jeg mindes nemlig ikke vi på noget tidspunkt har været ude i sådan en diskussion eller lignende, som er blevet lukket af - eller du er blevet smidt ud på grund af. Så vi vil naturligvis gerne have mulighed for at tjekke facts af inden vi kommenterer yderligere på dit indlæg.

Det sjove er nemlig at vi kun har udelukket EN eneste person (med flere forskellige aliaser) på Cybertainment i en den tid dette Cybertainment har eksisteret, denne person går/gik også under synonymet "HURTIG" her på HIFI4ALL.DK. Dette ved jeg helt konkret, da der er mig der administrator på denne opgave.

Jeg er derfor lidt nysgerrig efter at finde ud af hvem der gemmer sig bag "NITROBLAST" - og om hvorvidt forløbet kan bekræftes af ovenstående fakta-oplysninger som jeg håber du sender mig.

Skriv eventuelt direkte til mig på news@hifiklubben.dk med ovenstående oplysninger - så vi kan undersøge sagen nærmere - samt hvilken butik.

Dét var godt nok hurtigt i kunne svare på tiltale - hurtigere end betjeningen i butikken! Mit alias på cyberdimsment var noget med "trobr" - kan ikke huske det helt præcist, men jeg blev slettet omkring november sidste år. Jeg henvendte mig til jeres generelle info@hifiklubben.dk adresse, og jeg ønsker absolut ikke at hænge enkelpersoner ud, da dette kan give unødvendige problemer til dem. Jeg sendte mine forespørgsler fra en @ofir.dk adresse, som ikke længere eksisterer, men den havde samme alias som jeg havde i jeres forum.

Jeg går ikke ud fra at i har til hensigt at be- eller af-kræfte historien, og det er i og for sig også ligemeget. Jeg har haft nogle kedelige oplevelser med HFK, og dem ville jeg gerne dele med andre. Jeg kan se på svarene til mit indlæg, at der åbenbart er en del andre, som godt kan genkende min kritik.

Og så skal HFK også lige vide, at jeg synes det er møg ærgeligt, at den hyggestemning der var over HFK i 80'erne er totalt forsvundet. Business is good - for the business!



__________________
Mit grej!

WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
Til top Vis NitroBlast's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NitroBlast Besøg NitroBlast's Websted
 
panos
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1345
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Hej gutter.

Jeg kan godt selv genkende hvad i skriver her, men som på alle de store virksomheder, har det meget at sige hvilken ekspedient man få fat i. Efter min mening ligger problemet i at Hifiklubben, ikke er et klub mere, men en kæde med flere butikker efterhånden end Elgiganten o.l. Det vil jeg da ikke kalde for en klub.

For at komme tilbage til min første point, har jeg oplevet meget forskelligt behandling af de forskellige ekspedienter i samme butik, i sådan en grad at jeg ikke gidder at handle hos dem, med mindre den pågældende ekspedient er tilstedet.  Her tænker jeg ikke bare for høflighed, da man kan godt få en hvilken som helst ekspedient at være service mindet, bare med at minde den pågældende person hvem er det nu det er der betaler hans løn.

Mit største problem er når de ikke ved hvad de taler om, specielt når man snakker hifi.  Nogle prøver bare at sælge noget, uden i det mindste at giv sig tid til at høre hvad kunden har brug for, eller hvad den skal spilles sammen med. Det kan da Bilka gør bedre for det halve. (og det er forskel imellem Bilka og klubben, jeg har da ikke set nogle kvindelige ekspedienter i klubben) Og så er det de sidste få (desværre) som gør et forskel. En af disse personer har faktisk solgt mig næsten alt min holfi gear, og da jeg var godt tilfreds med betjeningen har min makker også købt samme gear + en masse andet hos samme person. Hvis det ikke var for ham, vil jeg ikke handle i klubben mere. Det er tillid det drejer sig om.

 Hilsen

Panos

 

 

Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos
 
Dongo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 89
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Panos. Du har helt ret.

Forretningen på Amager var jeg for første gang i årevis inde i forleden. Det  var rystende!!!

 

Jeg gik blot derind for at se(ikke høre !) på en Pure DAB-radio. På billeder virker displayet nemlig noget utydeligt og gnidret (hvad det også er, kunne jeg konstatere).

 

Ekspedienten ventede så på at jeg skulle tage stilling…

For at vinde tid sagde jeg ledende: ”Jeg kan se det også er en FM-radio”. Jeg fik at vide at det var en digital-radio, og man kunne ikke modtage FM på en digital-radio.

 

Efter lidt parlamenteren frem og tilbage indså ekspedienten med ordene ”nå, på den måde” at det var en FM-radio såvel som en DAB-radio.

 

For ligesom at sætte trumf på begyndte han nu at udbrede sig om digital teknologi i almindelighed og digital-TV i særdeleshed.

Det værste ved det hele var, at halvdelen af hvad han sagde, var direkte forkert eller i bedste fald noget pølsesnak, og den anden halvdel var bare ligegyldig…

 

Da jeg gerne ville derfra fortalte jeg ham igen, at jeg blot var ude og besigtige markedet. Jeg blev opfordret til at tage deres produktkatalog, hvor jeg kunne læse nærmere. Som sagt så gjort. Da jeg kom hjem jeg kunne jeg så ved selvsyn konstatere at der ikke står en stavelse om Pure-produkter i kataloget. Joe, der er styr på tingene hos HiFi-klubben på Amagerbrogade…

 

Forretningen på Amager var god den gang den hed Audioscan, og lå på fjerde sal i en baggård på Amagerbrogade overfor Tyrolsgade. (Man ringede på ud for fjerde sal på samtaleanlægget, blev lukket ind og gik gennem opgangen, og ud i gården bagved hvor Audioscan lå øverst i baghuset.)

 

Det var nemlig engagerede og vidende folk der arbejdede her, og de var altid friske på en sammenlignende test, hvis du havde et apparat med ”under armen”.

 

Man kan vel sige at det gik galt samtidig med navneskiftet fra ”Danmarks HiFi Klub” til ”HiFi Klubben”. Hvad blev der i øvrigt af Audiovisen? I dag er det jo føromtalte (ikke komplette) katalog som man ofrer penge på at trykke.

 

Mvh

 

Til top Vis Dongo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dongo
 
panos
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget valg!

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1345
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

He he...

Jeg savner også den gammelt Audioscan og dens personale. Nu er det bare papkasser folk flytter med.....

Til top Vis panos's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af panos
 
TPNielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 44
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

marty skrev:
Det var en uhyggelig historie, som afspejler den højredrejning vores samfund har taget indefor de sidste 5 år. Jeg har ikke så meget til overs for cybertainment, jeg spurgte engang om noget, men fik aldrig svar. Det kan der vel være flere årsager til men alligevel. Nå, men på trods af alt dette er forretningen i Lyngby udmærket, jeg har 3 gange været der og høre på udstyr (i mere end en halv time ad gangen) og fået gode råd fra ekspedienterne, og da jeg så endelig skulle købe noget havde de mig stadig i databasen selvom jeg havde flyttet 3 gange siden 12 år siden sidst jeg købte noget. Der er åbenbart stor forskel på forretningerne.

Undskyld mit off -t spørgsmål her - men vil du venligst lige forklare mig, evt. i en PB, hvad hulen en såkaldt "højredrejning af samfundet" har at gøre med dårlig betjening i en forretning ??? Jeg er meget interesseret i at høre svaret...

Til top Vis TPNielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TPNielsen
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

En undersøgelse der for nogen år siden blev lavet i forbindelse med noget markedsføringsarbejde i USA påviste at når en kunde havde en dårlig oplevelse fortalte de den videre til 22 andre mennesker i gennemsnit, mens de når de havde en positiv oplevelse kun fortalte det videre til 7 andre.

Heri, tror jeg, en stor del af forklaringen på det forhold, at der kommer så mange ud af hullerne og i blækhuset når lejlighed byder sig.

En anden stor del kan være den danske nationalsport, at dukke de der klarer sig godt, især hvis det er fordi de gør det godt, som en konsekvens af vores kærlighed til at hive janteloven i næsen på enhver der tør gøre det anderledes og i særdeleshed når det går godt.

Til sidst er det påfaldende at en af de få aktører der tjener penge i markedet for forbrugerelekronik, uanset hvad plan man defineres som værende på, er Hi Fi Klubben.

Det indikerer for mig, at det kan godt være, at der der som i alle andre butikker kan forekomme oplevelser der er uheldige, men at det nok ikke er den generelle holdning blandt forbrugerne. Så ville de i al sin enkelhed lægge pengene hos konkurrenterne.

Således, omvendt, tyder noget på at Hi Fi Klubben gør noget rigtigt når kunderne kommer og køber i det omfang de rent faktisk gør.



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Jeg skal starte med at sige at jeg IKKE har oplevet problemer med betjeningen i HFK, jeg har dog heller ikke haft det store behov for rådgivning de gange jeg har været. Så hvordan betjeningen er hænger nok mere sammen med de enkelte butiker/personer.

Sund skrev:

En undersøgelse der for nogen år siden blev lavet i forbindelse med noget markedsføringsarbejde i USA påviste at når en kunde havde en dårlig oplevelse fortalte de den videre til 22 andre mennesker i gennemsnit, mens de når de havde en positiv oplevelse kun fortalte det videre til 7 andre.

Heri, tror jeg, en stor del af forklaringen på det forhold, at der kommer så mange ud af hullerne og i blækhuset når lejlighed byder sig.

En anden stor del kan være den danske nationalsport, at dukke de der klarer sig godt, især hvis det er fordi de gør det godt, som en konsekvens af vores kærlighed til at hive janteloven i næsen på enhver der tør gøre det anderledes og i særdeleshed når det går godt.

Til sidst er det påfaldende at en af de få aktører der tjener penge i markedet for forbrugerelekronik, uanset hvad plan man defineres som værende på, er Hi Fi Klubben.

Det indikerer for mig, at det kan godt være, at der der som i alle andre butikker kan forekomme oplevelser der er uheldige, men at det nok ikke er den generelle holdning blandt forbrugerne. Så ville de i al sin enkelhed lægge pengene hos konkurrenterne.

Således, omvendt, tyder noget på at Hi Fi Klubben gør noget rigtigt når kunderne kommer og køber i det omfang de rent faktisk gør.

HFK gør noget rigtigt, de sælger nemlig hifi til hr og fru Danmark. Stort set alle jeg kender som IKKE interesserer sig for hifi, har den idé at hvis man vil have noget godt så går man i HFK. Og sammenlignet med hvad de ellers kan købe hos Fona eller Merlin er det jo ikke forkert.

Problemet er jo nok at HFK har ændret målgruppe. I "gamle dage" var målgruppen entusiaster og det var medarbejderne også. I dag er målgruppen primært ganske almindelige menesker og det er medarbejderne også.

Modsætningerne opstår fordi HFK gerne vil holde fast ved sine rødder fordi det har en god signalværdi, men ikke kan levere "varen" når de gamle kunder eller entusiasterne kommer ind i butikken. Som det blev sagt tidligere er der ingen indlæg om feks. Fona, af den simple grund at ingen forventer kompetent rådgivning om hifi i Fona, men det forventer folk i HFK. Da det så også er noget af det HFK stadig slår på bliver kundernes forventninger ikke mødt.



__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Hatten af for at HFK - prøver - at tage til genmæle/efterforske/verificerer Nitro's historie. Omvendt må jeg sige at jeg - desværre - kan nikke genkendende til alle de "triste" oplevelser der bliver skrevet i denne streng ( og mange andre), hvorfor jeg ikke tvivler på NitroBlast indlæg.

- og erindrer også at HFK kan blive endog meget "skingre" i tonen når andre - private el. branchefolk - anfægter deres handelsvilkår/betjening....MEGET "skingre" endda

Og ang. dem som mener at FONA er en værre "bandit" end HFK, ser jeg en altafgørende forskel m. FONA og HFK; HFK bryster sig af at være en klub (?) af/for HIFI-entusiaster, som sælger "HIFI-produkter til billigste priser" - det postulerer FONA altså ikke, hvorfor de putter sig selv i gabestokken, når de prøver at formidle det indtryk at man får "seriøs og ægte HIFI-vejledning i butikkerne - for det gør man ikke!

Hvis nu HFK blot foregav sig som det de er, et supermarked som skal sælge varer med lavest mulige omkostninger, og hvor man skal accepter at man bliver betjent at "kasse-ekspedienter" ( hvilket i sig selv ikke er negativt ment - men det er heller ikke HIFI-sagkyndige), så ville jeg ikke havde noget "problem" - problemet er at man ønsker at vise en profil som ENGANG herskede i HFK, men som i dag er "Long Gone"

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
Only2channel
Lukket konto
Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

En undersøgelse der for nogen år siden blev lavet i forbindelse med noget markedsføringsarbejde i USA påviste at når en kunde havde en dårlig oplevelse fortalte de den videre til 22 andre mennesker i gennemsnit, mens de når de havde en positiv oplevelse kun fortalte det videre til 7 andre.Fis og humbuk - hifiklubben har ALTID haft begrænset "reklame" fordi det var næse til næse der gav nye kunder og fordi mindre reklamekroner gav lavere priser.

Det med næse til næse, mund til mund for nye kunder, VIRKEDE førhen - hvorfor ikk mere ? Hvorfor er det mest dårlig omtale der ryger fra mund til mund ?

Heri, tror jeg, en stor del af forklaringen på det forhold, at der kommer så mange ud af hullerne og i blækhuset når lejlighed byder sig.

En anden stor del kan være den danske nationalsport, at dukke de der klarer sig godt, især hvis det er fordi de gør det godt, som en konsekvens af vores kærlighed til at hive janteloven i næsen på enhver der tør gøre det anderledes og i særdeleshed når det går godt.HIFI-klubben GJORDE det anderledes - idag er de som alle andre, så DEN holder ikke. - - - - Går GODT ???? Det er da ikke at noget går gost hvis man bliver nød til at ha ny direktør, sælge ud af privaten, sælge forretningerne én for én - for selv at holde skindet på næsen.

Sælges der 15 hifiklubber til 1 million stk. Ja så har sælger 15 millioner på kontoen - - - går det så totalt skævt for køber, ja så har sælger STADIG 15 millioner på kontoen og kan egentlig være ligeglad med resten.

Til sidst er det påfaldende at en af de få aktører der tjener penge i markedet for forbrugerelekronik, uanset hvad plan man defineres som værende på, er Hi Fi Klubben.Det er ikke påfaldende - stigende priser + kun at ha det i sotimentet som giver overskud - - - - + det der er ikke giver overskud, men som NØDVENDIGT for at præcentere det andet - ikke smart men bare ganske alm logik.

Det indikerer for mig, at det kan godt være, at der der som i alle andre butikker kan forekomme oplevelser der er uheldige, men at det nok ikke er den generelle holdning blandt forbrugerne. Så ville de i al sin enkelhed lægge pengene hos konkurrenterne.Det kommer også med tiden - 1 til 2 år - så er DET slut.

Således, omvendt, tyder noget på at Hi Fi Klubben gør noget rigtigt når kunderne kommer og køber i det omfang de rent faktisk gør.Når folk får øjnene op for hvad hifiklubben er NU - i forhold til hvad den VAR - så ændrer tingene sig.

Der er såment mange der "hopper i" mht at hifiklubben giver 2 års garanti - men det gør alle jo GROFT sagt.

Det tar noget tid før et rigtig godt rygte vender, men det er kun et spørgsmål om tid, for mht produkter, service, kundevenlighed osv, der går det ikk ligefrem OP ad bakke for hifiklubben.

Til top Vis Only2channel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Only2channel
 
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 957
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 15:52 | IP-adresse registreret  

Michael WB; Enig !

mvh

Jesper

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen
 
Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1595
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Ak ja..

Jeg kender alt til de 18 årige som står i HFK. Ikke at der er noget galt i at være 18 år og stå i HFK. Mange 18 årige har bestemt styr på sagerne, men der er altså også nogen (største delen) som ikke har styr på tingene.

I midten af 90'erne var der en HFK i Frederikshavn. Rigtig flink mennesker, og der blev brugt mange timer derinde, selv om jeg aldrig fik købt nogen, da de lukkede. En Laserdisk på, og frem med sodavand; sådan var rutinen.

Idag har jeg så været et par gang i HFK i Aalborg, og jeg må sige at servicen er dårlig i forhold til andre stedet.

Når jeg tager i HFK forventer jeg at blive imøde kommet af personer, som er ivrige for at sælge, men samtidig ikke kan vente med at vise mig en masse forskelligt.

Men nej nej.. Sidst jeg var derude, skulle jeg købe et par hovedtelefoner (Sennheiser MX500) Der gik 15 min, (Ingen jeg smuttede) selv om der sad en fyr bag disken og klikkede på en computer. Ikke noget med at sige at han altså desværre ikke kunne hjælpe mig, da han f.eks. stod for "Svar via Email", eller sige at han lige ville få fat i en ekspedient som kunne hjælpe mig.
Efter de 15 min gad jeg ærligt ikke at vente mere og smuttede hjem.

Efterfølgende har jeg købt hovedtelefonerne i tyskland til samme pris, men her ved man da hvad man skal forvente af servicen.!

Jeg har efterfølgende fundet ud af at bla. Mariendal i Frederikshavn, 2Tal, Ekspert og et par andre butikker, faktisk kan skaffe næsten alt hjem..

En tur i Mariendal gav faktisk pote, da jeg kunne få en HK DVD31 for 2899kr. (Vejl pris 3699kr).

Desværre er der nogen mærker som HFK forhandler, som ikke fåes hos andre i DK. (Holfi, Dali, B&W...) Det må vi så håbe at det ændre sig i fremtiden.

Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257
 
flemmingkirk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 20
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:37 | IP-adresse registreret  

Tjaa der er mange meninger her, al ære og respekt for det..... sådan skal det være.
Har handlet i HIFIKlubben siden midten af firserne, har ALDRIG oplevet det der bliver sagt her i tråden, tværtom, har kun oplevet positive og dygtige ekspedienter. Næææ FONA - MERLIN - osv... er da skod forretninger, se bare i kontant.
Egentligt er det rart, at komme ind i en butik uden der straks står en ekspedient og vil prakke en noget på.... Sortimentet er jo ikke så ringe som beskrevet.....



__________________
Flemming Kirk
Til top Vis flemmingkirk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flemmingkirk
 
Pink-Bear
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 557
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg ikke levet så længe så jeg kan fortælle om servicen i HFK i gamle dage. Men jeg har været i erhvervspraktik i HFK i roskilde.
I Roskilde tager de hånd om kunderne, synes jeg. De er imødekommende og høflige. Samtidig er de helt nede på jorden.

Mht service, så tror jeg samfundets udvikling spiller en stor rolle. I dag skal alting jo gå hurtigere. Tid er jo penge i dag.
HFK havde en god service i gamle dage (såvidt jeg kan forstå på jer). Men i dag er butikkerne vel presset mere. Koncernen stiller nok større krav end i 80'erne.

Hvis det er sådan at ekspedienterne ligefrem står og hyggesnakker og "ikke har set dig", så er det godt nok frækt synes jeg. Så ville jeg omgående ringe/maile til hovedkontoret og fortælle om lige præcis butikken.

Det er sjældent jeg går ind i en butik og får en hyggesnak med ekspedienten. Medmindre jeg selv VIL

Til top Vis Pink-Bear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pink-Bear
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Til: Only2channel.

Misundelse er en grim ting, og den bliver ikke pænere af at man trækker den længere ned i sølet ved uhøflig sprogbrug i indlæggene, prøv for eksempel at tage et kig i den tråd der omhandler netop det emne.

At du så vælger at kommentere tingene direkte i den oprindelige tekst, men desværre ikke altid forstår budskabet eller det der rent faktisk står kommer jo til at afføde at det er umuligt at besvare, uden at det som så mange andre gange ender i det ren "goddaw, mand økseskaft. Jeg vil lade dit indlæg tale for sig selv, hvilket det gør med al ønskelig tydelighed.

Og med hensyn til Hi Fi Klubbens fremtid er den død som Mark Twain's stærkt overdrevet, også om to år.

Til sidst må jeg beklageligvis notere mig at du enten ikke er ordentlig inde i tingene, især hvad angår den ældste del af Hi Fi klubbens historie, eller også taler mod bedre vidende.



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 
tchav
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 181
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Jeg har også gode erfaringer med HFK i Roskilde.

__________________
Mit anlæg
Til top Vis tchav's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tchav
 
Only2channel
Lukket konto
Lukket konto

Lukket på anmodning fra bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Sund skrev:

Til: Only2channel.

Misundelse er en grim ting, og den bliver ikke pænere af at man trækker den længere ned i sølet ved uhøflig sprogbrug i indlæggene, prøv for eksempel at tage et kig i den tråd der omhandler netop det emne.

At du så vælger at kommentere tingene direkte i den oprindelige tekst, men desværre ikke altid forstår budskabet eller det der rent faktisk står kommer jo til at afføde at det er umuligt at besvare, uden at det som så mange andre gange ender i det ren "goddaw, mand økseskaft. Jeg vil lade dit indlæg tale for sig selv, hvilket det gør med al ønskelig tydelighed.

Og med hensyn til Hi Fi Klubbens fremtid er den død som Mark Twain's stærkt overdrevet, også om to år.

Til sidst må jeg beklageligvis notere mig at du enten ikke er ordentlig inde i tingene, især hvad angår den ældste del af Hi Fi klubbens historie, eller også taler mod bedre vidende.

Hvor og hvad er det jeg er misundelig på ? Hvad er det jeg ikke forstår ved den ældste del af hifiklubben ? Men mange af de ting som jeg nævnte i sidste indlæg - er egentlig bare en viderefortælling af noget jeg fik ad vide af en person der engang var ansat i hifiklubben på sjælland og senere blev ansat i nordjylland og siden da blev fyret.(om du så kan gætte hvem det er, er jo spændende) Hvem er det egentlig der er misundelig ? Hvem var det der faktisk kom med de ting jeg skrev ? (som jeg iøvrigt opfatter som ganske rigtigt - ellers skrev jeg det ikke - og slet ikke fordi jeg har fået det ad vide fra anden hånd)

Budskabet forstår jeg egentligt ret godt - det jeg ikke forstår er, at en person som faktisk synes at hifiklubben var det værste (-----) ligepludselig forsvarer ???? Se DET forstår jeg såment ikke. Eller jo, det gør jeg

Men lad det da ligge - jeg ER misundelig, på hvad ved jeg bare ikke - og nej jeg forstår ikke budskabet, jeg forstår bare ikke lige hvad det er jeg ikke forstår.

Men jeg holder HER - er villig til at diskutere videre, men så blir det via privatbeskeder - nogle ting ser ikke så godt ud HER.

Til top Vis Only2channel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Only2channel
 
Sund
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Januar 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1635
Sendt: 17 Maj 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Du er til enhver tid velkommen til at sende en pb til mig, bare klik på ikonet og skriv, hvis det er det du har behov for.



__________________
mvh sund,

Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.

De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
Til top Vis Sund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sund
 

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes