Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 22:33   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Home Cinema nu snart med Bluray (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rune-nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1013
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Det er noget dejligt grej du har fået hjem

Uanset hvilke baghøjtalere du beslutter dig for, så ville jeg klart vælge 4 ens baghøjtalere (altså bag og side). De kommer trods alt til at spille en del sammen, så jeg mener det er vigtigt de lyder så ens som muligt.



__________________
Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler

Mit Hifi
Til top Vis rune-nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rune-nielsen Besøg rune-nielsen's Websted
 
CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 682
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

Hey Kristian er lige væltet over din tråd nu....

Det er godt nok fedt, har du vundet i lotto eller? jeg synes det er nogle store invisteringer du laver! Men det er fedt! Det er noget særiøst grej du har fået dig og det er fedt du kaster så mange penge efter det på engang, respekt! Glæder mig til at se det færdige resultat, men altså med det du har nu kan det jo umuligt gå galt!

Mange gange tillykke med dit fede gear og din garenteret fede bio!



__________________
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
Til top Vis CRC1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CRC1
 
MeridianTHX
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 64
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Bliver spændende at se det færdige resultat :)

__________________
Casper Ørum aka MeridianTHX
Til top Vis MeridianTHX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MeridianTHX Besøg MeridianTHX's Websted
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

Andreas A. skrev:

Det ser sgu smukt ud.... 100 % dedikerede omgivelser styrer.

Må jeg lige spørge om du også har købt denon over nettet, og i givet fald hos hvem eller om du har været hos hfk??

Tak!

Kiggede lidt i tyskland, men syntes ikke dette kunne svare sig på forstærkeren. På DVD 2910 kan man spare ca. 800-1000.- men jeg har købt det hele i HFK

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

rune-nielsen

Ja jeg syntes også det må være det bedste med 4 ens bagHT'er. Jeg vil høre hvad TC har en andet syn på sagen...

CRC1

Tak for de fine ord  og nej jeg har ikke vundet i lotto , men nu skulle det være og så kan jeg godt lide det blir nogenlunde i orden første gang . Men det er satme en dyr hobby

MeridianTHX

Jeg jeg glæder mig også. Ligesom en lille dreng juleaften

 

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 
banz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1217
Sendt: 12 Januar 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

det ser meget spændende ud, glæder mig til at se et billlede af det hele sat op....
Til top Vis banz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af banz
 
CRC1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 682
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

"Tak for de fine ord  og nej jeg har ikke vundet i lotto , men nu skulle det være og så kan jeg godt lide det blir nogenlunde i orden første gang . Men det er satme en dyr hobby "

Ej men jeg synes godt nok det er et vildt set-up du ligger ud med! Med mindre du som mange af os andre t**ser blir ved med at opgradere så er der altså anlæg til mange år ikk. Du har i hvert fald mulighed for at gøre det rigtig gennemført det grej der... men ja er du sindsyg hvor det koster...

Jeg tør ikke regne på hvad mit snart er kommet op i, men det nærmer sig da snart de 100.000 ikk og jeg startede bare med et lille Denon/Cerwin Vega anlæg til 20.000....

Så nemt er det at manipulere med ens fornuft ikk.



__________________
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
Til top Vis CRC1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CRC1
 
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1592
Sendt: 13 Januar 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Kristian T skrev:

Så fik jeg rodet lidt med min nye SS forstærker

Hold da kæft den spiller godt og den SVS den giver stød i kuglerne! jeg er vild med den...

Jeg har hentydet til, at DENON AVR 4306'eren var lidt lys i det, men efter lidt justering og sårn syntes jeg faktisk den er helt perfekt. Var nede i TC og købe en Y-kabel til min SVS og det gav sku noget . Ved godt man siger at lydstyrken øges med 2-3db, men jeg syntes ikke kun det var det. Dette kan klart anbefales at prøve.

Fik en super snak med en travl mand i TC og fik lyttet til DLS 55 HT'eren. Deeeeeen kunne godt overbevise mig, at sådan en skulle jeg prøve når mit bio rum er klar. Så vil jeg have sådan et sæt hjem og se hvad det kan på mit beskedne anlæg

I forbindelse med ombygning af bio rummet skal jeg have renoveret vores badværelse og soveværelse først. Dette har konen beordret  så jeg skal bare igang. Regner med 2-3 uger inden det er færdigt... øvøv MEN jeg klager ikke

Hej Christian.

Tror bestemt du vil blive glad for DLSérne, hvis du valgte dem, jeg blev også meget overrasket over dem da jeg fik en demo i TC, fremragene speakers

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B
 
APB1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Indlæg: 188
Sendt: 14 Januar 2006 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

hej Kristian

Hvordan går det dit projektor ophæng, kan det bruges og evt. var der nogle problemer med vogels ophæng.

APB1

Til top Vis APB1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af APB1
 
Kempf87
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 September 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 251
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 01:44 | IP-adresse registreret  

Dejligt udstyr, som skrevet før (ang. subben), det bliver bedre og bedre :)

Og lige en gang uden for topic. "CRC1" - skulle du ikke være udstationeret i kosovo eller lign, siden jeg ikke kunne komme og hente den ASW600 efter d. 2/1/06...? Eller har du bare droppet at sælge den.?



_________________
Mvh

Kasper
Til top Vis Kempf87's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kempf87
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Kristian T skrev:

Så er der nye papkasse billeder

ahrrrrr det var rart at få den hjem

Uhhhh det er spændene

Endelig blive de forenet

Nu mangler jeg bare at få den projektor hjem  det kan kun gå for langsomt

Papkasse billeder det skal der sq til . Kan godt forstå du er gladere for din 2910, sådan en har jeg selv haft, og den laver et super billede. Jeg har dog byttet min og jeg overvejde først 1920, men tænkte "nej for hunden da, det ville jo være en nedgradering", så jeg købte en 3910 istedet..

Kristian T skrev:

Prøvede lige det afsnit i We Where Soldiers hvor amrikanerne fyre 3-4 pænt store kanoner af (ok ved ikke hvad sådanne svin hedder men alligevel ) HOLD DA KÆFT MANNER... hvor det lyder godt.

Det gør jeg (ved godt at det er en uvæsentlig off topic detalje, sorry men jeg har skrevet special om den operation) jeg du referer til den scene hvor de skyder fra LZ Falcon ??? Hvis det er ,så er det 105 mm. haubitz, og de er faktisk ikke særligt store, men det lyder super fedt i DTS når de skyder (og det gør det også i virkeligheden...)



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

APB1 skrev:

hej Kristian

Hvordan går det dit projektor ophæng, kan det bruges og evt. var der nogle problemer med vogels ophæng.

APB1

Jeg har kigget lidt på sagerne og syntes umildelbart godt det kan monteres, men jeg har ikke afprøvet 100%. Der er jo 3 "gribearme" som kan skrues fast i PJ'eren og de kan justeres individuelt så jeg kan ikke de hvorfor det ikke skulle kunne virke , men hvis der er nogen som kender til det høre jeg det gerne

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Filmtossen

Det gør jeg (ved godt at det er en uvæsentlig off topic detalje, sorry men jeg har skrevet special om den operation) jeg du referer til den scene hvor de skyder fra LZ Falcon ??? Hvis det er ,så er det 105 mm. haubitz, og de er faktisk ikke særligt store, men det lyder super fedt i DTS når de skyder (og det gør det også i virkeligheden...)

[/QUOTE skrev:

Ja tænke nok det var nogle Haubitz'er, men var ikke sikker  Men lyden den er i orden med DTS. SVS'en viser ihvertfald tænder her  så det dur bare...

Ja tænke nok det var nogle Haubitz'er, men var ikke sikker  Men lyden den er i orden med DTS. SVS'en viser ihvertfald tænder her  så det dur bare...

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 
Benny B
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 December 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 29 Januar 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

Ej hvor har jeg været herinde mange gange, for at konstatere at der ingen nyheder er
Sker der ikke snart noget nyt med den spændende bio i kælderen ?

Update wanted med pics



__________________
Benny B

Sorround Receiver: Marantz SR6200
DVD afspiller: Marantz DV6200
Højtalere:
Dali 400 (front),
Dali Evidence 70 (cent)
Bose 301 (bag)
Dali SW12 (sub)
Til top Vis Benny B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benny B
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 29 Januar 2006 kl. 16:39 | IP-adresse registreret  

Ja det er lidt sløjt, men der sker noget nu  Jeg har jo et Badværelse/soveværelse projekt sideløbende med dette og bad/soveværelse er vist vigtigst ifølge konen .

Jeg skal lige have lavet lidt billeder så smider jeg dem op her.

Har her i weekenden fået købt maling til væg og loft henholdsvis mørkegrå og sort  har også fået indkøbt stole til bio'en 4 stk læderstole med indbygget skammel...

Jeg mangler at kigge på gulvtæppe, men det kommer...

så hæng bare på, dejligt med lidt opmundring her i denne travle tid...

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 
PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 279
Sendt: 29 Januar 2006 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

Kristian T skrev:

Ja det er lidt sløjt, men der sker noget nu  Jeg har jo et Badværelse/soveværelse projekt sideløbende med dette og bad/soveværelse er vist vigtigst ifølge konen .

Ja, vi er under tøflen, jeg måtte også renovere badeværelse både ovenpå og nedenunder, vælte væg, lave nyt køkken, 2 stuer, sætte 24 vinduer og 5 døre i, sætte stokerfyr op, lave silo til træpiller og lægge 170 kvm fliser...men så måtte jeg også gerne lave hjemmebio, og det er da det der har været gulleroden i hele projektet, så bare klø på, pludselig en dag er vi begge færdige.

Klø på, det ser sk...godt ud indtil videre.

PS. Hvor har du købt stole? 



__________________
Mvh
Jan Nielsen

Minibio tager form

Til top Vis PillyWilly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PillyWilly
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 29 Januar 2006 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

PillyWilly skrev:
Kristian T skrev:

Ja det er lidt sløjt, men der sker noget nu  Jeg har jo et Badværelse/soveværelse projekt sideløbende med dette og bad/soveværelse er vist vigtigst ifølge konen .

Ja, vi er under tøflen, jeg måtte også renovere badeværelse både ovenpå og nedenunder, vælte væg, lave nyt køkken, 2 stuer, sætte 24 vinduer og 5 døre i, sætte stokerfyr op, lave silo til træpiller og lægge 170 kvm fliser...men så måtte jeg også gerne lave hjemmebio, og det er da det der har været gulleroden i hele projektet, så bare klø på, pludselig en dag er vi begge færdige.

Klø på, det ser sk...godt ud indtil videre.

PS. Hvor har du købt stole? 

 ja det er hårdt at ha sådan en kvinde gående. Kvinder er ligesom arkitekter bare lige en streg her og der og således gik der 5 år

Nå, men jo jeg har også været hele turen igennem  men der er ved at være lys for enden af tunnellen  så jeg gir den bare gas nu...

Vedr. stolene så viste jeg ikke rigtig hvad jeg ville først rigtige bio stole, men nej syntes ikke man sidde alt for godt i disse. 4 stressless stole jeg så tror jeg sku banken kommer rendene , men så fik jeg et tid fra min svoger på disse http://www.biva.dk/default.asp?id=19&pmid=15&product =true&prevref=14&infopage=0&maingroup=100&pr odgroup=30000&prodtype=100&page=2

Det er den til venstre!

ok biva er nok ikke den fedeste kvalitet, men der er ægte læder på alle slidflader og kan fåes med dreje sokkel og så kan man ligge ned . Det er nok lidt dyre end 4 ægte bio stole, men jeg tror det kommer til at se godt ud. Ungerne for et par sorte sækkestole helt forrest indtil videre.

Jeg har fået stolene hjem og syntes de er kanon til prisen...

P.S Sender lige en PB til dig vedr. dit valg at gulvtæppe.

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 
PillyWilly
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 279
Sendt: 30 Januar 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Kristian T skrev:

Vedr. stolene så viste jeg ikke rigtig hvad jeg ville først rigtige bio stole, men nej syntes ikke man sidde alt for godt i disse. 4 stressless stole jeg så tror jeg sku banken kommer rendene , men så fik jeg et tid fra min svoger på disse http://www.biva.dk/default.asp?id=19&pmid=15&product =true&prevref=14&infopage=0&maingroup=100&pr odgroup=30000&prodtype=100&page=2

Det er den til venstre!

ok biva er nok ikke den fedeste kvalitet, men der er ægte læder på alle slidflader og kan fåes med dreje sokkel og så kan man ligge ned . Det er nok lidt dyre end 4 ægte bio stole, men jeg tror det kommer til at se godt ud. Ungerne for et par sorte sækkestole helt forrest indtil videre.

Jeg har fået stolene hjem og syntes de er kanon til prisen...

Det her kan da ikke blive ved  jeg har 6 stole totalt magen til dine stående, og vente på at komme i kælderbioen, vi har samme sub's, og måske ender det med samme gulvtæppe

 



__________________
Mvh
Jan Nielsen

Minibio tager form

Til top Vis PillyWilly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PillyWilly
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 30 Januar 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

 ja det er da utrolig. men vi ved jo bare hvordan sådan en bio skal skrues sammen  
følger spændt dit podie projekt jeg skal jo snart selv igang så kan jeg jo lige se hvad du har gjort  har lige her et billede fra en tysk bio hvordan de har lavet en skelet til et podie

Jeg nåede desværre ikke tæppe pusheren i dag, men jeg giver dem et ring i morgen så må vi se...

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 02 Februar 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Så er der sket lidt igen...

Den gamle radiator er blevet slebet ned og malet mat sort

Fik også lige mit første rigtige gejl til BIO'en... lige lidt billeder

hva mon det ka være...

Når man nu har en ordentlig SUB så kan man jo blære sige lidt 

skal også have funden noget DOLBY og DTS skilte...

Jeg har fået smidt noget filt på væggene og monteret spots i loftet så nu kommer der snart nogle flere billeder som ligner noget  maling er købt HELT sort til loftet og mørkegrå til væggene...

Håber efter weekenden der er sket en del

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes