Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. maj 2024 | 04:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung PS-42S5H (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 29
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dan the Man
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Marts 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 18
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Hej

Er der nogen der har erfaring med ovenstående Plasma TV?

Er jeg naiv, eller er dette et supertilbud: http://hifigalleriet.dk/index.php?main_page=product_info& ;products_id=80&zenid=0f9894a77636c8acae652783b0ca39ec

Dan the Man

Til top Vis Dan the Man's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dan the Man
 
Bics
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juli 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Det ser ret billigt ud. På Edbpriser.dk, http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=152608, er den billigste pris over 15.000
Til top Vis Bics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bics
 
nesdam
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 869
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret  

Prisen er der ihvertfald ikke noget i vejen med når det er en HD-ready model. Du bør dog nok høre om der er andre der har erfaringer med forhandleren, da de tilsyneladende kun sælger ved forudbetaling. Det lyder umiddelbart ret usandsynligt at de har bestilt 500 stk. hjem. Hvis forhandleren går konkurs mister man sine penge ved forudbetaling.

Samsung er nok ved at rydde op i lageret til de nye modeller med 1280x720 pixels.

Til top Vis nesdam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nesdam
 
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 09 Februar 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

En helt kanon super pris - lige før man skulle bestille en bare pga det gode tilbud smut ind på www.avforum.com der er en masse erfaringer vedr. denne model hvis du søger på model nummeret

__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 
ninjo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 December 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 00:45 | IP-adresse registreret  

Jeg købte et Samsung PS-42S5H for ca. 1 måned siden og er yderst tilfreds. Meget flot billede, god lyd, mange tilslutningsmuligheder, bla. HDMI og lynhurtigt text-tv.

Er dog også lidt skeptisk over for prisen, men hvis den holder er det lidt af et røverkøb. Jeg synes dog ikke det viste tv helt ligner mit, men det skal man måske ikke lægge for meget i.
Til top Vis ninjo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ninjo
 
Bics
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juli 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Jeg ville personligt aldrig købe noget ved forudbetaling. Det er så usikkert som det kan blive, og der er adskillige eksempler på at det går galt.
Til top Vis Bics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bics
 
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 444
Sendt: 10 Februar 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret  

Der står jo netop at du blot skal forud bestille apparatet og at betalingen først sker i marts når selve tv´et er på lager

__________________
Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
Til top Vis oo27's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oo27
 
JJservice
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 91
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret  

 Ja det lyder for godt til at være sandt. Det er korrekt at man først skal betale det når det er på lager, men hvad hjælper det når firmaet ikke har et lager og din varer vil blive sendt fra et centralt lager i EU. Så er det jo lige meget om det er på lager nu eller senere, uanset hvad skal du betale for varen ved bank overførelse, før du får varen og så har du ikke hold i en pind.

 

Hvis det var sådan at du kunne betale ved afhentning eller med dankort så havde du haft en sikkerhed.

Jeg kan se at ligende modeler kan du få for ca 12-13K i USA. Men lad os se om der er nogle der tør bestille det, for hvis det er en der levere varen vil jeg også gerne have et. Lad os høre om der er nogle der får det, eller om det bare er et fup firma. Det er set før.

 

Til top Vis JJservice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JJservice
 
spilfair
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 62
Sendt: 11 Februar 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt, så er det nok fordi det er det !

Forudbetal aldrig betal kun med betalingskort medmindre det er hos et velkendt firma som andre kan anbefale.

Til top Vis spilfair's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spilfair
 
hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Til Alle,

Vi får som sagt alle 500 stk. Samsung PS-42S5H på lager til marts.... Fordi vi køber sådan en stor mængde skærme kan vi få prisen ned på 10999,- Som i kan se på vores side er vores priser ret lave! Det er der en grund til: vi har en mindre fortjeneste end andre forhandler i DK, men vi sælger også rigtig mange skærme så dette udligner sig selv 

Køb af denne skærm kan ske følgende: Man kan afhente skærmen selv eller betale fragt manden med bankcheck. Så her løber i ingen chance. Skærmen er købt i EU så i får 1 års garanti samt 12 mdr. reklamationsret i DK.

Kan forstå at nogen tror at vi prøver at snyde fordi prisen er lav.... Dette beklager vi og sætter prisen 3000,- op Nej vi prøver ikke at snyde nogen!! Vi åbner butik i Græsted (nordsjælland) til april så er i jo velkommen til at komme og besøge os!!!! Og evt. hente skærmen her!

 

Mvh

Hifigalleriet

Andreas Mollerup

Til top Vis hifigalleriet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigalleriet Besøg hifigalleriet's Websted
 
hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Vil lige sige til sidst vi har solgt 270 stk. skærme allerede, så nogen tør godt bestille!!!!
Til top Vis hifigalleriet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigalleriet Besøg hifigalleriet's Websted
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

hifigalleriet skrev:

Til Alle,

Vi får som sagt alle 500 stk. Samsung PS-42S5H på lager til marts.... Fordi vi køber sådan en stor mængde skærme kan vi få prisen ned på 10999,- Som i kan se på vores side er vores priser ret lave! Det er der en grund til: vi har en mindre fortjeneste end andre forhandler i DK, men vi sælger også rigtig mange skærme så dette udligner sig selv 

Køb af denne skærm kan ske følgende: Man kan afhente skærmen selv eller betale fragt manden med bankcheck. Så her løber i ingen chance. Skærmen er købt i EU så i får 1 års garanti samt 12 mdr. reklamationsret i DK.

Kan forstå at nogen tror at vi prøver at snyde fordi prisen er lav.... Dette beklager vi og sætter prisen 3000,- op Nej vi prøver ikke at snyde nogen!! Vi åbner butik i Græsted (nordsjælland) til april så er i jo velkommen til at komme og besøge os!!!! Og evt. hente skærmen her!

 

Mvh

Hifigalleriet

Andreas Mollerup

Hey hvor kan skærmens afhentes? er det bare på stengade i helsingør eller hvad???

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Hej,

Det bliver nok i Græsted hovedgade hvor vores nye adresse samt butik kommer til at ligge... Stengade er kun lager samt kontor!!!!

Men vi overtager det nye 1 marts, skal lige ordne lidt før butikken åbner 1 april. Men skærmene skal hentes der

Mvh

www.hifigalleriet.dk

 

Til top Vis hifigalleriet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigalleriet Besøg hifigalleriet's Websted
 
hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret  

Vil lige tilføje at kan skal bestille skærmen inden på vores side uden at betale, da vores side er opbygget på den måde at man autimatisk får en ordrebekræftelse samt laver en kvittering... Bestillingen kan vi aldrig hænge jer op på, da i ikke skal betale nogen penge overhovedet før afhentning/levering!

Mvh

www.hifigalleriet.dk

Til top Vis hifigalleriet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigalleriet Besøg hifigalleriet's Websted
 
JJservice
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 91
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret  

 Nu har jeg bestilt er Samsung til afhentning og betaling ved afhentning. Så jeg er spændt på at se hvornår det kan ske.
Til top Vis JJservice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JJservice
 
Malbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Juni 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 296
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret  

Os mig....

__________________
        Mvh

     Malbjerg

Til top Vis Malbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Malbjerg
 
Madman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 374
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

sig lige til når der er nogle der har købt det og fået det.
Til top Vis Madman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Madman
 
henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 211
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

hej !

jeg og 3 venner har selvfølgelig bestilt 4 stk. over nettet,vi synes også det lyder godt,vi har snakket frem og tilbage for hvorfor at en lille forretning kan lave sådan et nummer,men regner man bare en lille smule efter og siger 500 stk x 10999,- giver det ialt:5.499.500,- i vejlledende udsalg,prisen for andreas er mindre,men skal man ikke være mere end gode venner med sin bankrådgiver for at det her skal kunne gå op i en højere enhed ??

 

uanset hvad glæder vi os til midten af marts,hvor vi håber vi skal hente 4 plasmaer

 

vh

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb
 
Hr Bobbel Basse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 99
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Så er jeg også hoppet med på vognen. Betaler ved afhentning, bedre kan det vel ikke være. Er spændt som en lille fjeder, på at få min skærm op og hænge i stuen.

Så må vi se om vi skal grine eller græde til marts  Herhjemme tager vi det oppefra og ned...stille og roligt. Hifigalleriet.dk er rigtig flinke og hjælpsomme, så jeg regner skam ikke med at køre hjem med an kasse mursten.

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor ventetiden bliver så mange gange længere når man skal venter på noget stort. Hver gang jeg går ind i stuen, så kan jeg høre væggene sige "Hvor bliver den skærm af?"



__________________
Mmmmmm...Virtual food.
Samsung PS-42C7H
H/K AVR630
KEF Q5, Q9c, Q compact
KEF 3000
Til top Vis Hr Bobbel Basse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hr Bobbel Basse
 
hifigalleriet
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Til alle,

Vi har ikke brug for at låne pengene i banken

OBS OBS OBS Vi har mulighed for at skaffe et meget stort parti Samsung LE-40M61B hjem! Jeres pris vil være mellem 16-17000,- inkl moms, håber ikke også at dette er for billigt Men intet er sikkert endnu, men hvis dette kunne være interessant så giv endelig en tilbage meldning!

Men som sagt vi prøver ikke at snyde nogen, vi vil ingen penge have nu først til marts!!! Flere kunder har allerede overført pengene, dem har vi kontaktet og ført pengene tilbage igen. For vi kan ikke overskue hvem som har betalt/ikke betalt! hvis dette allerede sker.

Til top Vis hifigalleriet's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifigalleriet Besøg hifigalleriet's Websted
 

Side af 29 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes