Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 06:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Ang. Dali Grand serien (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Det er alt for nemt, bare at fyre en masse penge afsted på flotte apparater, som koster AAAALT for meget i forvejen. Et godt råd!! Køb brugt!!

__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
Jesper Juul skrev:
Stikflamme skrev:

Indtil videre har jeg det jeg lige har købt... Min denon PMA 1500 AE stereo amp, og Denon DCD 1500AE cd-afspiller...  Men jeg kan altid købe en effekt forstærker serene hvis det blir nødvendigt med mere power.. Men det jeg har nu er jeg glad for... så det er kun nogle loudspeakers jeg mangler..

 

Mvh stikflamme

Det tror jeg også du bliver nødt til, for den Denon kan slet ikke matche hverken Diva eller Grand.

Men den stakkels mand drømmer jo om Grand serien! Men de højttalere du nævner, lyder jo noget forskelligt. Det er vel deres udseende der gør du drømmer om dem, ikk?

Jeg har selv lige haft en Dali Grand Diva, og det er en højttaler med talenter. Men at sammenligne den med den store Grand model, er nok upassende.

Du må gøre op med dig selv, hvilken lyd du vil nærme dig. Eller også kan du jo bare springe på hovedet ud i det, og prøve dig frem på egen hånd.

Du lyder til at være på det stadie, hvor du bare "skal falde i" og gøre dig dine egne erfaringer med hifi.



Hmm, jeg vil sige at udseendet på dem begge gør mig blød i knæerne, men jeg har aldrig høre dali grand serien.. kun helicon seriens forskellige.. I hifiklubben anbefaler de Dali ikon 7, men det er ik en højttaler som falder i min smag designmessigt.. Den spiller udmærket, men jeg synes den går hend og blir for skrap i diskanten på denons setup.

Derfor ved jeg ik helt hvilken vej jeg skal gå da jeg ved at helicon oss har en diskant der er ekstrem detaljeret og høj.. heliconen er nok oss et andet prisleje i forhold til min forstærker.. Men jeg tænker derfor lidt at divaen måske ville være en overvejelse, men den skal jo så købes brugt.. og det er ik sikkert man kan få fat i et sæt når jeg skal købe dem..

Hva ville i anbefale af højttalere til min denon...? jeg kan godt li at lyden er varm, men stadig detaljeret... hvis i har en idé til en effektforstærker til min denon så bare sig til..

Mvh stikflamme


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:
Det er alt for nemt, bare at fyre en masse penge afsted på flotte apparater, som koster AAAALT for meget i forvejen. Et godt råd!! Køb brugt!!


Lige præcis... Derfor har jeg oss forelsket mig lidt i dali grand diva..


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Stikflamme skrev:
rockforlife skrev:
Det er alt for nemt, bare at fyre en masse penge afsted på flotte apparater, som koster AAAALT for meget i forvejen. Et godt råd!! Køb brugt!!


Lige præcis... Derfor har jeg oss forelsket mig lidt i dali grand diva..

Vil du have dig en lækker-lydende højttaler, skal det nok ikke være Divaen. Den gengiver så neutralt, at det godt kan blive liiidt træls, hvis du forstår?

Hvor mange penge har du min søn? Et sæt brugte Divaer i god stand, koster vel ca. 8000,-

Et sæt brugte Helicon 400 koster måske 12-13k brugt. Helicon er nok den nemmeste at have med at gøre, når vi snakker lyd/grundklang.



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Stikflamme skrev:
rockforlife skrev:
Det er alt for nemt, bare at fyre en masse penge afsted på flotte apparater, som koster AAAALT for meget i forvejen. Et godt råd!! Køb brugt!!


Lige præcis... Derfor har jeg oss forelsket mig lidt i dali grand diva..

Vil du have dig en lækker-lydende højttaler, skal det nok ikke være Divaen. Den gengiver så neutralt, at det godt kan blive liiidt træls, hvis du forstår?

Hvor mange penge har du min søn? Et sæt brugte Divaer i god stand, koster vel ca. 8000,-

Et sæt brugte Helicon 400 koster måske 12-13k brugt. Helicon er nok den nemmeste at have med at gøre, når vi snakker lyd/grundklang.



Jamen lige i øjeblikket har jeg ingen penge som sådan, som kan gå til højttalere.. skal først lige skrabe sammen igen eftersom jeg brugte 11 tusind på mit denon setup..

Så der går lidt endnu før jeg har pengene, men jeg vil nok ofre omkring det samme som jeg ga' for anlæget.. 10-12 tusind max.. Jeg ved ik hva du kan anbefale der?


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 
Audi A3
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 833
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Du kan roligt prøve et sæt Dali Grand. Hvis du ikke bryder dig om lyden, vil du højst sandsynligt kunne sælge dem igen til samme pris.

Mit råd: Spar op, giv dig god tid til at finde et sæt. Få afprøvet om forelskelsen i Grand stadigvæk er tilstede når du har dem hjemme i din egen stue.

Som en anden siger - gør dine egne erfaringerne. I dette tilfælde vil det nok ikke være en økonomisk ruin for dig, da du let vil kunne sælge Grand igen.


__________________
Audi A3

Denon/Dali Grand & Euphonia
Til top Vis Audi A3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Audi A3 Besøg Audi A3's Websted
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 22:53 | IP-adresse registreret  

Audi A3 skrev:
Du kan roligt prøve et sæt Dali Grand. Hvis du ikke bryder dig om lyden, vil du højst sandsynligt kunne sælge dem igen til samme pris.

Mit råd: Spar op, giv dig god tid til at finde et sæt. Få afprøvet om forelskelsen i Grand stadigvæk er tilstede når du har dem hjemme i din egen stue.

Som en anden siger - gør dine egne erfaringerne. I dette tilfælde vil det nok ikke være en økonomisk ruin for dig, da du let vil kunne sælge Grand igen.


Tak for tippet.. Jeg vil overvejer det og ser om det kommer til at blive til noget.. Jeg skal lige tænke om det er det jeg vil..

Mvh stikflamme


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 
G-Ko
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 December 2006
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 12 Februar 2007 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har hatt Dali Grand, og prøvd disse med forskjellige forsterkere... Stuen min er ca 35m2, og har den litt vanskelige L-formen, som ofte kan stjele bass.

Må først si jeg opplever Grand som behagelig å lytte til.. litt varm og lyttevennlig. Aldri pågående i diskanten, fyldig og dyp i bassen, men med en mellomtone som holder litt igjen. Med dette mener jeg att for eksempel vokal får ett slør forann seg.. vokalisten står langt tilbake på scenen på en måte.

Jeg hadde først Rotel RB1090 (2x385w) til å drive høytalerne. Kraft i overflod, men denne er også litt tilbakelent i mellomtoneområdet, og dette gjorde att jeg ikke opplevde dette som en veldig god match.

Jeg prøvde så en Parasound NC2250 (2x250w) i oppsettet. Mye friskere i spillestilen... mere frem på gulvet og høyere "partyfaktor". Opplevde likevel att diskanten ble mere pågående, men fortsatt akseptabel i mine ører.

Til slutt endte jeg med ICE-power, Embla Maenia monoblokker (1200w/ 4ohm). Dette gjorde underverker med bassgjenngivelsen i mitt rom. Strammere, tørrere, dypere... og med en nydelig "sort" bakgrunn. Luftig og fint videre opp mot diskanten. Absolutt den forsterker som fungerte best hos meg, og løftet bassen opp til high-end nivå

Jeg er også redd din Denon blir for liten, i alle fall til å holde Grand sine basser i jerngrep...

Lykke til.

 



__________________
Mvh Geir
Til top Vis G-Ko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G-Ko
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

G-Ko skrev:

Jeg har hatt Dali Grand, og prøvd disse med forskjellige forsterkere... Stuen min er ca 35m2, og har den litt vanskelige L-formen, som ofte kan stjele bass.

Må først si jeg opplever Grand som behagelig å lytte til.. litt varm og lyttevennlig. Aldri pågående i diskanten, fyldig og dyp i bassen, men med en mellomtone som holder litt igjen. Med dette mener jeg att for eksempel vokal får ett slør forann seg.. vokalisten står langt tilbake på scenen på en måte.

Jeg hadde først Rotel RB1090 (2x385w) til å drive høytalerne. Kraft i overflod, men denne er også litt tilbakelent i mellomtoneområdet, og dette gjorde att jeg ikke opplevde dette som en veldig god match.

Jeg prøvde så en Parasound NC2250 (2x250w) i oppsettet. Mye friskere i spillestilen... mere frem på gulvet og høyere "partyfaktor". Opplevde likevel att diskanten ble mere pågående, men fortsatt akseptabel i mine ører.

Til slutt endte jeg med ICE-power, Embla Maenia monoblokker (1200w/ 4ohm). Dette gjorde underverker med bassgjenngivelsen i mitt rom. Strammere, tørrere, dypere... og med en nydelig "sort" bakgrunn. Luftig og fint videre opp mot diskanten. Absolutt den forsterker som fungerte best hos meg, og løftet bassen opp til high-end nivå

Jeg er også redd din Denon blir for liten, i alle fall til å holde Grand sine basser i jerngrep...

Lykke til.

 



Ja du har nok ret.. Jeg blev bare for en kort stund mere eller mindre forelsket i dali grand serien.. hehe Men jeg må jo se på hva jeg har, og senere finde ud af hva jeg kan og ik kan få til at matche til min denon..

Jeg er derimod glad for at i siger til mig at det nok ikke ville fungere perfekt med grand serien, for ellers havde jeg jo nok med tiden købt noget som jeg ik skulle ha gjordt, og derefter stået med lidt af et problem..

Men hvis vi nu skifter emne fra dali grand, til effektforstærkere.. Hva ville så passe til min denon? Jeg har altid godt kunne li at ha mit anlæg "opdelt" hvis i forstår.. cd-afspiller, forforstærker, effektforstærker osv.. Jeg synes det ser cool ud, og i de fleste tilfælde gir det jo oss en højere perfomance...

Før jeg havde mit denon, havde jeg et nyere NAD setup.. NAD C325bee, NAD C272 og deres populære Bee cdafspiller.. men jeg synes jeg manglede finesse... Jeg havde selve kraften og råstyrken, men finessen manglede..

Men hva ville matche min denon, både designmessigt, og lydmessigt? Jeg har selv kigget lidt, men synes ik der er noget at finde.. måske kigger jeg de forkerte steder..

Mvh stikflamme


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3329
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 12:17 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Stikflamme skrev:
rockforlife skrev:
Det er alt for nemt, bare at fyre en masse penge afsted på flotte apparater, som koster AAAALT for meget i forvejen. Et godt råd!! Køb brugt!!


Lige præcis... Derfor har jeg oss forelsket mig lidt i dali grand diva..

Vil du have dig en lækker-lydende højttaler, skal det nok ikke være Divaen. Den gengiver så neutralt, at det godt kan blive liiidt træls, hvis du forstår?

Hvor mange penge har du min søn? Et sæt brugte Divaer i god stand, koster vel ca. 8000,-

Et sæt brugte Helicon 400 koster måske 12-13k brugt. Helicon er nok den nemmeste at have med at gøre, når vi snakker lyd/grundklang.

Der er et sæt til salg her på siden til 17k mener jeg det er .

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
rockforlife skrev:

Stikflamme skrev:
rockforlife skrev:
Det er alt for nemt, bare at fyre en masse penge afsted på flotte apparater, som koster AAAALT for meget i forvejen. Et godt råd!! Køb brugt!!


Lige præcis... Derfor har jeg oss forelsket mig lidt i dali grand diva..

Vil du have dig en lækker-lydende højttaler, skal det nok ikke være Divaen. Den gengiver så neutralt, at det godt kan blive liiidt træls, hvis du forstår?

Hvor mange penge har du min søn? Et sæt brugte Divaer i god stand, koster vel ca. 8000,-

Et sæt brugte Helicon 400 koster måske 12-13k brugt. Helicon er nok den nemmeste at have med at gøre, når vi snakker lyd/grundklang.

Der er et sæt til salg her på siden til 17k mener jeg det er .



Ja jeg så det.. Ham der har dem til salg skev til mig for noget tid siden.. Men jeg har desværre ik pengene forløbig... Såå...

Men Jeg tror heller ik det blir en højttaler jeg køber i fremtiden.. i hvert fald ik før jeg finder mig en effektforstærker... og det er kun HVIS jeg skal op og ha noget som helicon eller grand diva..

Jeg har tænkt lidt over det, og jeg tror nu at jeg må lidt længere ned i kvalitet og finesse, så det passer noget mere til min denon..

Mvh stikflamme


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Stikflamme skrev:
G-Ko skrev:

Jeg har hatt Dali Grand, og prøvd disse med forskjellige forsterkere... Stuen min er ca 35m2, og har den litt vanskelige L-formen, som ofte kan stjele bass.

Må først si jeg opplever Grand som behagelig å lytte til.. litt varm og lyttevennlig. Aldri pågående i diskanten, fyldig og dyp i bassen, men med en mellomtone som holder litt igjen. Med dette mener jeg att for eksempel vokal får ett slør forann seg.. vokalisten står langt tilbake på scenen på en måte.

Jeg hadde først Rotel RB1090 (2x385w) til å drive høytalerne. Kraft i overflod, men denne er også litt tilbakelent i mellomtoneområdet, og dette gjorde att jeg ikke opplevde dette som en veldig god match.

Jeg prøvde så en Parasound NC2250 (2x250w) i oppsettet. Mye friskere i spillestilen... mere frem på gulvet og høyere "partyfaktor". Opplevde likevel att diskanten ble mere pågående, men fortsatt akseptabel i mine ører.

Til slutt endte jeg med ICE-power, Embla Maenia monoblokker (1200w/ 4ohm). Dette gjorde underverker med bassgjenngivelsen i mitt rom. Strammere, tørrere, dypere... og med en nydelig "sort" bakgrunn. Luftig og fint videre opp mot diskanten. Absolutt den forsterker som fungerte best hos meg, og løftet bassen opp til high-end nivå

Jeg er også redd din Denon blir for liten, i alle fall til å holde Grand sine basser i jerngrep...

Lykke til.

 



Ja du har nok ret.. Jeg blev bare for en kort stund mere eller mindre forelsket i dali grand serien.. hehe Men jeg må jo se på hva jeg har, og senere finde ud af hva jeg kan og ik kan få til at matche til min denon..

Jeg er derimod glad for at i siger til mig at det nok ikke ville fungere perfekt med grand serien, for ellers havde jeg jo nok med tiden købt noget som jeg ik skulle ha gjordt, og derefter stået med lidt af et problem..

Men hvis vi nu skifter emne fra dali grand, til effektforstærkere.. Hva ville så passe til min denon? Jeg har altid godt kunne li at ha mit anlæg "opdelt" hvis i forstår.. cd-afspiller, forforstærker, effektforstærker osv.. Jeg synes det ser cool ud, og i de fleste tilfælde gir det jo oss en højere perfomance...

Før jeg havde mit denon, havde jeg et nyere NAD setup.. NAD C325bee, NAD C272 og deres populære Bee cdafspiller.. men jeg synes jeg manglede finesse... Jeg havde selve kraften og råstyrken, men finessen manglede..

Men hva ville matche min denon, både designmessigt, og lydmessigt? Jeg har selv kigget lidt, men synes ik der er noget at finde.. måske kigger jeg de forkerte steder..

Mvh stikflamme

Uuuuha hr. Flamme. Du er nu ude i en hifi ørkenvandring. Du har lige netop købt ind i dyre domme (nyt udstyr!!) Ikke den smarteste løsning, hvis man som du, tydeligvis er i starten på dit hifi eventyr. Men det er den vej, vi næsten alle hifi entusiaster må gå, hvis vi vil lære. Sådan er det bare

Nu snakker du allerede om at tilslutte en seperat effekt til din Denon. (er der pre/out på den?) Skal det så være en "seriøs" amp, som kunne få kvaliteterne frem i den eksempelvis Helicon 400?? Så koster det jo yderligere nogen tusind.

Hvis nu du ville prøve, bare i det mindste prøve, et sæt Rega R5 eksempelvis. Så behøvede du ikke at bekymre dig om en ekstra effekt.

Men jeg tror du gerne vil  Du vil gerne have det hele og det største NU, ikk

Oooom Jeg kender det

Prøv nu lige at sætte dig ned. Træk så vejret dyyyyybt ned i dine lunger, og sig til dig selv: Der kommer noget om biler i DR2 tema i aften



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Du kan bare komme forbi mig, og lytte til mine Rega R7ere. Så tror jeg ikke du gider at kaste alle de penge efter Helicon, og hvad de alle sammen hedder

 



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

rockforlife skrev:

Du kan bare komme forbi mig, og lytte til mine Rega R7ere. Så tror jeg ikke du gider at kaste alle de penge efter Helicon, og hvad de alle sammen hedder




Entusiasmen længe leve

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2867
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Stikflamme skrev:
Ca en 30-40m2... Jeg tror da ik det er for bette...  Men jeg kunne godt forstille mig at de skal ha god plade ud til væggen...
Jeg har selv Dali Grand i en 34m2 stue og må sige at det er ganske glimragende.

Men som nævnt før kræver den sin forstærker og kabelvalg. En virkelig god højttaler som kræver lidt benarbejde for at få op og "synge"...

God jagt!

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Har du prøvet at bruge søgefunktionen herinde?

http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=grand&SM=1&am p;am p;am p;am p;am p;SI=TC&FM=0&OB=1

http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=diva&SM=1& ; ; ; ; ;SI=TC&FM=0&OB=1

 



Nej og havde egentlig heller ik tænkt mig det, da jeg KUN ville ha info om selve højttaleren, og ik om hvordan man sætter ny mellemtone i eller hva du nu ellers fandt frem til af andre emner der var at finde...

Så som du kan se lavede jeg mit eget emne for at måske finde ud af lidt mere end bare som sådan..

Mvh stikflamme


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 
Svend P
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4622
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Men måske fandt du ud af mindre end som sådan

Grand serien er efterhånden beskrevet mange gange, så det er ikke sikkert folk gider gentage det. Og det står dig jo frit for at lukke browseren igen, hvis nogle af de tråde jeg har linket til, ikke har din interesse. 

Til top Vis Svend P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend P Besøg Svend P's Websted
 
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2382
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Men måske fandt du ud af mindre end som sådan

Grand serien er efterhånden beskrevet mange gange, så det er ikke sikkert folk gider gentage det. Og det står dig jo frit for at lukke browseren igen, hvis nogle af de tråde jeg har linket til, ikke har din interesse. 

Rolig nu Swend



__________________
HYGGE HEJSA!
Til top Vis rockforlife's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rockforlife
 
Stikflamme
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 212
Sendt: 13 Februar 2007 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Svend P skrev:

Men måske fandt du ud af mindre end som sådan

Grand serien er efterhånden beskrevet mange gange, så det er ikke sikkert folk gider gentage det. Og det står dig jo frit for at lukke browseren igen, hvis nogle af de tråde jeg har linket til, ikke har din interesse. 



Lad mig sige det sådan... jo..! Jeg fandt ud af det jeg ville så folk må jo åbenbart ha tænkt at det ik gjorde noget at sige det en ekstra gang, så det skal du slet ik bekymre dig om...

Desuden kan jeg ik forstå hvorfor du har så ondt i røven over at jeg skriver dette indlæg... Fordi jeg synes da at det fungerede fint for mig... og jeg har da oss efter min egen mening fået den info som jeg skal ha... Men sådan går det... noget skal du vel ha og brok dig over?

Mvh stikflamme


__________________
Stereo ROCKS! Den der ler sidst, tænker langsomt?
Til top Vis Stikflamme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stikflamme
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes