Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 20:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Mit bio- og stereo setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 06 April 2010 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Opdateres løbende - senest opdateret: 30-11-2010.

seneste information i dette indlæg eller eventuelt nyeste indlæg

Hej

Mine overvejelser:

Jeg har efter en del overvejelser, især efter at have læst mange spændende tråde om Hi-Fi udstyr på denne og en konkurrerende hjemmeside, valgt, at jeg ønsker at vise mit beskedne mini-biograf/stereo-setup frem for jer.

Min interesse for Hi-Fi udstyr har været til stede siden min spæde ungdom. Dette har dog som hovedregel ikke været afspejlet i udstyrsvalg. Det har hjulpet efterhånden, men er selvfølgelig ikke på et passende niveau endnu (mon det nogensinde bliver det... hi hi).

Erfaringer:

Som det nok ses har jeg en mindre forkærlighed for Sony. Dette skyldes nok primært mine meget positive erfaringer med mit 21” WEGA CRT-TV, som jeg købte i teenageårene og beholdte i mange år.

Mine erfaringer med mit udstyr er overvejende positive. De tidligste LCD TV var dog af en ret ringe kvalitet, især i forhold til i dag. Mine to første Sony LCD TV var ikke mindeværdige.

Sony receiveren, som jeg har den dag i dag, er ganske god, selvom det efterhånden er en ældre sag. Mine nuværende SA 1750 højtalere har en spændende og skøn dynamik over det meste af lydspektret. Mit nuværende Z4500-serie Sony LCD TV, som var næstdyreste Sony fladskærmsmodel, da det kom frem, er jeg meget tilfreds med, men hvis det ikke var for min forkærlighed overfor Sony ville mit valg nok havde faldet på en Pioneer på pågældende tidspunkt. Disse var på daværende tidspunkt (ultimo 2008) på nogenlunde samme prisniveau.

Kabler:

Jeg har gået og overvejet nye højtalerkabler til afløsning for de forholdsvis billige Tara Labs, som desuden har dårlige termineringer.

3D + stereo og surround-aspektet:

Jeg følger lidt med i udviklingen omkring 3D på almindelige tv-skærme. Jeg synes udviklingen er spændende, men omvendt føler jeg ikke noget behov for 3D eller ønske om det. Jeg er rigtigt godt tilfreds med Z4500 tv'et, og jeg har ikke planer om at skulle skifte foreløbigt. Angående stereo-setup'et er jeg ganske tilfreds med den nuværende løsning. Jeg har ingen planer om eller ønske om at udbygge til surround.

Om rummet:

Akustikken er forholdsvis tilfredsstilende. Rummet er et mindre køkken-alrum/stue med tæppefliser på i alt ca. 24 kvm.


Setup'et p.t.:

Oversigt over det nuværende setup:

Rød skrift=nuværende udstyr, sort skrift=forhenværende udstyr. 

Fjernsyn:

14” ITV CRT-TV --> 21” Panasonic CRT-TV --> 21” Sony KV-21FX20E CRT-TV --> Sony KLV-26HG2 LCD TV --> Sony KDL-32V2500 LCD TV --> SONY KDL-32D3000 LCD TV --> Sony KDL-40Z4500 LCD TV + Sony KDL-32P3000 LCD TV

Anmeldelse af Sony KDL-40Z4500 fra HDTVtest: http://www.hdtvtest.co.uk/news/sony-kdl40z4500-20081124136.h tm

Personlig kommentar omkring Sony KDL-40Z4500: Rigtigt godt og velfungerende fjernsyn. Det har konstant vist sig, at kunne levere fremragende billeder (beklageligvis været til reperation 2 gange - se tråden). 200 Hz-systemet virker rigtigt tilfredsstillende. Lyden fra højtaleren, der er adskilt fra fjernsynet bort set fra et lille stykke gennemsigtigt stykke plastisk, er rigtig god. Mærkbar bedre end den gennemsnitlige flatpanel-højtaler.

Kombisæt:

Panasonic SA-HT80 surroundanlæg

Personlig kommentar: Solgt billigt, da dets ydenævne rent lasermæssigt fra diskdrevet ikke længere var tilfredsstillende.

(Ingen interessante anmeldelser tilgængelige på Nettet)

Receiver:

Sony STR-DA50ES receiver

(Ingen interessante anmeldelser tilgængelige på Nettet)

Personlig kommentar: God ældre kvalitets allround receiver med mange forskellige og nyttige indgange. Flot solidt design og udformning. Anderledes touch-fjernbetjening. Den virker trods dens alder ganske ganske godt.

Højtaler:

B&W DM602 højtalerpar --> System Audio SA1750 højtalerpar med sand i "bundstykket".

Anmeldelse af System Audio SA1750 fra hifi4all.dk: http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=683&zoneid=3).

Personlig kommentar: Alsidig, kompotent og nærværende gulvhøjtaler, som giver en god lytteoplevelser på langt de fleste kilder.

DVD-/CD-afspiller (tidligere):

JVC XV-501 → Sony DVP-S7700

Personlig kommentar: JVC'eren blev solgt på grund af manglende anvendelse af den i sin tid. Sony solgt som defekt, da den som brugt køb ikke længere ville læse cd'er efter et godt stykke tid, vi havde haft den. Den fine Sony afspiller blev skrottes, da laseren holdte op med at virke.

DVD-optager (tidligere):

Sony RDR-GX210S

Personlig kommentar: Smidt væk, da den til sidst viste sig at være blevet defekt. Kunne ikke skrive dvd'er tilfredsstillende længere.

VHS-videomaskine:

JVC HR-DD949 --> Sony SLV-X9 - tilhører nu eks-konen.

Blu-ray/DVD-/CD-afspiller:

Sony BDP-S360 - tilhører nu eks-konen.

Philips BDP7500 SL/12.

Personlig kommentar: Ganske udmærket blu-rayafspiller i flot og gennemført design samt udformning, desuden har den en fornuftig ydelse. Se anmeldelsen på: http://www.trustedreviews.com/home-cinema/review/2010/01/15/ Philips-BDP7500-Blu-ray-Player/p1

Konsol (tidligere):

Sony Playstation 1 --> Sony Playstation 2 --> Sony Playstation 3 SLIM 120 GB.

Personlig kommentar: Alle solgt på grund af manglende anvendelse. PS3'eren kunne på især på blu-ray levere gode resultater, upscaleren på dvd-siden var dog ikke så god sammenlignet med nutidens selvstændige blu-ray afspillere.

Diverse:

Computer til afspilning af computerbaseret musik:

Medion stationær (fremtidige bærbare) --> Dell Inspiron 8600 (Windows XP) --> MSI U100 (Windows XP) --> Dell Studio XPS 16 (Windows Vista Home Premium --> Sony VGN-NW21JF (Windows 7 Home Premium 64-bit) → ASUS UL30VT (Windows 7 Home Premium 64-bit).

Personlig kommentar: God allround bærbar i lækkert lille men stadig kraftfuldt design samt ydelsesmæssigt. Fin stabil ydeevne med gode specs.

Anmeldelse af ASUS UL30A fra pcworld.dk: http://www.pcworld.dk/art/11396

Tilbehør:

Til den bærbare har jeg tilkoblet en ASUS VK266H 25,5” FULL HD LCD monitor samt Logitech diNovo Cordless keyboard plus en Logitech G9 laser mus.

Personlig kommentar: Overbevisende skærm, selvom den ikke længere er det helt nyeste. Dejlig stor.

Anmeldelse af ASUS VK266H fra komputer.dk: http://komputer.dk/test/skaerme-test/asus-vk266h

Kabler:

Den absolut bløde og mindre nævneværdige mellemvare bestående af Tare Labs højtalerkabel, Linn digitale optiske kabler samt meget andet.

Billeder:

Aftensstemning:

Stuen:



Hifi-udstyr:

Nedenfor Philips BDP7500 SL/12

Nedenfor Sony STR-DA50ES receiver:

Fjernbetjeninger:

Sony KDL-40Z4500 LCD TV'et (billedet er fra Rambo 4 på blu-ray):

Computerhjørnet (som det ser ud nu, med adgang til begge bærbare computere):


Afslutning:

Jeg håber, at du fandt ovenstående interessant og informativt.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
JAV.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Marts 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 75
Sendt: 07 April 2010 kl. 00:45 | IP-adresse registreret  

Synd at dine SA står så tæt - stereo oplevelsen ville sikkert nyde godt af at få spredt benene.

Prøv http://www.billedeupload.dk/, når du har uploadet kopier du teksten ud fra "Forum hotlink", og indsætter i tråden. 

Til top Vis JAV.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JAV.
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 07 April 2010 kl. 17:19 | IP-adresse registreret  

(UPDATE: Ovenstående kommentar tager udgangspunkt i en anden opstilling end den nuværende)

Hej

Tak for svaret. Angående opsætningen er jeg lidt begrænset af, at mine kabler ikke har den nødvendige længde. Det er ikke rigtigt muligt at få dem givet mere plads for nuværende.

Den højtaler, som står mest klemt har 10-15 cm luft til hver side. Lyden lyder ikke klemt, hvilket den har gjort i en anden opsætning, at jeg havde.

Tak for linket.

Med venlig hilsen

P.S.: Det bør også nævnes, at højtaleren, at der står til højre for tv-skærmen, er ret tæt på døren, hvorfor der ikke rigtigt er mulighed for at give ret meget mere luft end ved den nuværende opstilning.

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 08 April 2010 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg arbejder lidt med højtalerplacering m.v.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 18 April 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu er der bestilt nyt tv-bord fra Idé Møbler og længere kabler. Billeder kommer ved først kommende lejlighed.

Update: Nu er møblet kommet hjem - skal lige have det samlet færdigt. Alle - de nu længere og nyere kabler - er på vej, dog forsinket med luftposten på grund af vulkanasken.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 26 April 2010 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Hej

Tv-møblet er nu samlet. Nu venter jeg blot på de nye kabler, som er længere end de hidtidige. Disse nye kabler skulle gerne være på vej fra Irland netop nu.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 30 April 2010 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Hej

Ikke direkte Hi-Fi relateret, men her kommer det alligevel (håber det er i orden) - nu er der et nyt computerbord på vej fra Tyskland. Billeder af den nye AV- og computeropstilling kommer derfor først senere, når det hele er stillet korrekt op. Desuden er der for nyligt blevet tilføjet en ny computermus.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 01 Maj 2010 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

Er det kærestens friends og sex and the citydvd boxe?

Det ser da meget fint ud, der kunne man godt bruge mange timer til film kigning.


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 01 Maj 2010 kl. 00:50 | IP-adresse registreret  

Hej

Hi hi ja det er konens . Det er hende, der køber filmene, hun har en hel reol fyldt, mens det er mig, at der står for 'udstyrsindkøbningen'.

Det er ganske rigtigt også flittigt benyttet altsammen.

Med venlig hilsen

P.S.: Som sagt følger flere nye opdaterede billeder snarest.

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 01 Maj 2010 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Hej

Det oprindelige indlæg er netop blevet stærkt opdateret.

Der er desuden flere forbedringer i støbeskeen.

Update: Den første forbedring i form af flere "stemningsbilleder" er nu foretaget.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 04 Maj 2010 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu er computerbordet ankommet og færdigsamlet. Desuden er der blevet sådan nogenlunde styr på ledninger med anvendelse af strips på bordbenene for at samle disse, stikdåser, router og strømforsyning.

Bordet fylder en anelse mere end beregnet, hvilket kan være lidt problematisk, når pladsen er så forholdsvis begrænset i rummet (læs: ca. 24 kvm.). Bordet 'skygger' så at sige lidt for den ene højtaler, men det må vurderes ikke at have den store betydning. Det er i hvert fald ikke oplevet nogen forandringer i lydbilledet endnu.

Husk, dog at opstillingen er meget ny endnu, og vi ikke har afpørvet alt udstyret endnu. Jeg tager snarest et billede af opstillingen, formentlig i morgen.

Mine kabler fra Irland lader stadig vente på sig. Jeg har dog kontaktet sælger for at høre nærmere angående årsagen. Jeg krydser fingre for, at sælgeren, som jeg har fundet på ebay.co.uk, er til at stole på. Ellers må jeg prøve om jeg kan få noget ud af Ebays og Paypals buyer protection-program.

Det var alt for nu.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 05 Maj 2010 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu er billeder opdateret endnu en gang. De nye løsninger med hensyn til computer og mediabord fungerer. Ovenstående problemstilling, med hensyn til om computerbordet skygger for den ene højtaler, har vist sig ikke at være begrundet. Heldigvis lyder lyden ikke klemt.

Angående kablerne har jeg nu åbnet en sag i ebay og heldigvis fået pengene tilbage. Nye kabler og styr på kabelroddet vil dog nu senest blive indkøbt og foretaget i næste måned. Jeg skal benytte den refusion, at jeg har fået, til noget andet.

Billederne vil efterfølgende blive opdateret på et tidspunkt.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 05 Maj 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Hej

Seneste update til denne side er en plantegning over rummet. Jeg håber, at tegningen giver et godt indtryk af, hvordan stue-alrummet er indrettet.

Jeg vil forresten gerne give mine højtalere noget mere plads at boltre sig på, men det er desværre ikke rigtigt muligt med den nuværende placeringsløsning, kablernes længde samt øvrige praktiske hensyn.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 06 Maj 2010 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu er der foretaget endnu en billedopdatering, som viser AV-centret efter, at nye kabler - som er ankommet nu - er monteret og ordnet.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 13 Maj 2010 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Hej

Opdatering af siden med henblik på at vise den nye opsætning af udstyret, som jeg har foretaget sammen med konen.

Billeder indsat.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 19 Maj 2010 kl. 07:44 | IP-adresse registreret  

Hej

Vi har solgt Playstation 3'eren, da vi simpelthen aldrig brugte den.

Oprindeligt indlæg opdateret.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 24 Maj 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Hej

Vores Sony KDL-40Z4500 LCD TV er til reperation hos FONA/Elektronik-Centret, da fjernbetjening på trods af batteriskift ikke spillede godt sammen med tv'et længere, så det skulle lige undersøges. Midlertidigt har vi fået et 32" Sony fladskærmstv som erstatning indtil vores eget fjernsyn kommer tilbage fra reperation.

Derudover kan jeg med glæde meddele, at der nu langt om længe er bedre billeder på vej, da jeg har indkøbt et nyt olympus digital spejlreflekskamera. Jeg mangler dog endnu at modtage mit hukommelseskort med posten, så foreløbigt har jeg kun kameraet i hænde.

UPDATE nr. 1: Nu har vi fået vores Sony KDL-40Z4500 LCD TV igen. Under reperationen er der blevet skiftet IR-modtager i fjernsynet, ombytning af fjernbetjening samt opdateret firmware. Resultatet er desværre skuffende, da samspillet mellem fjernbetjening og tv'et stadig langt fra er tilfredsstillende. Derfor får forhandleren et besøg et af de nærmeste dage.

UPDATE nr. 2: Ovenstående er blevet opdateret med billeder taget med et bedre kamera. Picasa-profilen er også forbedret.

UPDATE nr. 3: Vores Sony KDL-40Z4500 LCD TV er nu igen til reperation, da det som tidligere skrevet stadig ikke virker korrekt.

UPDATE nr. 4: Sony KDL-40Z4500 LCD TV'et skulle nu være på vej hjem igen. Vi skal have det igen her på fredag d. 11-06-2010. Denne gang skulle der være skiftet mainboard, så det bliver spændende, at se om det virker efter hensigten.

Fortsat god dag til dig!

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 11 Juni 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret  

Hej

Oprindeligt indlæg opdateret med flere billeder.

UPDATE: Vores Sony fjernsyn er nu kommet tilbage fra reperation, hvor det fik skiftet mainboardet. Nu virker det igen (nogenlunde) tilfredsstillende.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 
Entry
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Januar 2010
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 12 Juni 2010 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

Fik du nogensinde dine kabler fra Irland?

Lækker receiver du har!

MVH Søren

Til top Vis Entry's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Entry
 
ravnholdt100
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 August 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 39
Sendt: 12 Juni 2010 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Hej

Ja, det fik jeg heldigvis. Jeg oprettede en sag inde på ebay, hvor jeg havde købt dem, men modtog dem lige efter, at jeg havde oprettet sagen, så det var dejligt, at jeg fik dem. Jeg solgte dog et af kablerne videre, da jeg solgte Playstation 3eren. Vi brugte aldrig vores Playstation, og den er ikke savnet. Det var ikke nogen specielt dyre kabler, som jeg købte på ebay. Jeg har læst en artikel på recordere.dk om forskelle på HDMI-kabler. Den artikel, hvis man skal regne med den, betyder, at jeg ikke vil ofrer så meget på HDMI-kabler.

Tak. Vi er også glade for receiveren. Den er rigtig god alderen taget i betragtning. Fjernbetjening er også ret speciel.

UPDATE nr. 1: Oprindeligt indlæg opdateret med flere billeder. 

UPDATE nr. 2: Vi har i øjeblikket en reklamationssag kørende med Idé-Møbler, da skuffehængslet ikke er ordentligt konstrueret i vores nye tv-møbel. Vi venter spændt på, hvad de finder ud af, at der muligvis kan gøres ved problemet - ny skuffe, eller helt ombytning af møblet.

UPDATE nr. 3: Efter vejledning over e-mail fra Idé-Møbler og flere forsøg lykkedes det at justere møblets hængsler således, at den løsning, at der er for nuværende, er tilfredsstillende, da skuffen, det var galt med, nu kan lukkes helt.

UPDATE nr. 4: Der finder en løbende opdatering sted med hensyn til billedmaterialet.

UPDATE nr. 5: VM-feberen raser, og vi får set en masse god fjernsyn.

Med venlig hilsen

Til top Vis ravnholdt100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ravnholdt100
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes