Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. april 2024 | 19:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: KT-Radio Odense (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Noise skrev:

Hifi er et niche-produkt. Der er ikke plads til mange forhandlere, som kun sælger hifi udstyr. Et andet problem er vores skatte og afgiftssytem. Systemet favoriserer store koncerner, frem for små forhandlere. Det er selvfølgelig ikke tilsigtet at det skal gøre det, men det gør det.

Ja lige der rammer du plet, danmark er ikke skabt til mindre virksomheder.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
gaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2011
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Jensen skal du så udvide? Flytter du ind i kt-radio's lokaler når de er flyttet ud? :-)

Til top Vis gaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gaso
 
JohnDee
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 Oktober 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 16
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 15:50 | IP-adresse registreret  

Det er jo helt og aldeles soleklart hvorfor Hi-Fi butikker lukker. De lukker ikke pga. af det erhvervsøkonomiske klima i Danmark
og lønninger osv. Hver gang man hører alle dem der siger at de kommer til at savne noget er en minoritet på linie med
tibetanske munke i Esbjerg...KT Radio kn jo næsten ikke lukke når ens far har købt et anlæg så sent som i 80´erne og man
selv købte i 1993 og da også har købt lidt kabler og sådan.Det er så snart 20 år siden man har handlet der for alvor, og sådan
er det for mange af de kunder der er grundlaget for Hi-Fi. Troløse og uden skam og sans for den gode handel. Unge mennesker
har helt sikkert de de efterspørger, og der er butikker der kan levere til den efterspørgsel.
Hi-Fi skibet titanic er på vej under, og der er kun 3 glade Hi-Fi entusiaster der stadig sidder på dækket med orkesteret, resten
har søgt redningsbådene.
Til top Vis JohnDee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JohnDee
 
ARTISTEN
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 184
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 16:08 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Ja lige der rammer du plet, danmark er ikke skabt til mindre virksomheder.



Det taler vel for Expert/KT-Radio overlevelse. Expert er en stor kæde, som så hvidt jeg ved, ejeres af Elbodan som bla ejer
punkt 1.
Her hvor jeg kommer fra, midtjyllland, er der mange som har internethandel ved siden af en fysisk butik . Så man må gå ud fra
at markedet har været mættet med hifi produkter.

__________________
Hjemmebio er fedt

Min hjemmebio
Til top Vis ARTISTEN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ARTISTEN
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

Sådan er det jo når en butik man har handlet meget hos går konkurs,lukker og så mister vi sikkert fyns eneste og danmarks største hifi messe.

Har da også i mange år hver gang jeg var i Odense skulle ind og snuse til det nyeste hifi udstyr, man kun kunne drømme om man havde råd til.

Hvem ved måske opstår kt radio Odense som en webshop, som det er blevet med merlin, det eksistere kun som webshop selv om der da stadig er radio,tv butik i Odense der  hvor der i "gamle" dage var merlin (vestergade og b.la ved siden af bageren der ligger på torvet i rosengaardcentret)

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1444
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Merlin er en del af Elbodan kæden (Expert, Punkt1, ProShop etc), så de er ikke opstået igen, men opkøbt inden de lukkede helt ned.

 

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 
gask
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

JohnDee skrev:
Det er jo helt og aldeles soleklart hvorfor Hi-Fi butikker lukker. De lukker ikke pga. af det
erhvervsøkonomiske klima i Danmark
og lønninger osv. Hver gang man hører alle dem der siger at de kommer til at savne noget er en minoritet på linie med
tibetanske munke i Esbjerg...KT Radio kn jo næsten ikke lukke når ens far har købt et anlæg så sent som i 80´erne og man
selv købte i 1993 og da også har købt lidt kabler og sådan.Det er så snart 20 år siden man har handlet der for alvor, og
sådan
er det for mange af de kunder der er grundlaget for Hi-Fi. Troløse og uden skam og sans for den gode handel. Unge
mennesker
har helt sikkert de de efterspørger, og der er butikker der kan levere til den efterspørgsel.
Hi-Fi skibet titanic er på vej under, og der er kun 3 glade Hi-Fi entusiaster der stadig sidder på dækket med orkesteret,
resten
har søgt redningsbådene.


Det er nu ikke mit indtryk at der ikke er kunder til rigtige hi-fi forretninger, men derimod at der er alt for mange af dem. Og
de gange jeg selv har været inde i en sådan butik, har jeg ikke været imponeret over servicen. Jeg tror også, at de
forholdsvis mange eksklusive butikker er fanget af alt for lille et kundegrundlag, og derfor prøver de at overleve ved at have
for høje avancer. Det jeg tror der er brug for er, færre butikker med større vareudbud og omsætning, men også mindre
avancer. Jeg kunne i øvrigt også godt forstille mig, jvf den middelmådige service, at mange af butikkerne er drevet af alt for
meget entusiasme i stedet for professionalisme.
Til top Vis gask's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gask
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

gaso skrev:
Jensen skal du så udvide? Flytter du ind i kt-radio's lokaler når de er flyttet ud? :-)

Nej det ville være dumt med de drift udgifter.

At drive en internet butik koster ikke det store, en butik som kt har et kæmpe beløb til at står i død demo vare og de koster hvem betaler dem ?? i tror måske det gør skat.dk, nej der er kun til at betale og er der overskud og man bruger dem til nye vare så skal der betales skat.

Der er mange udgifter som folk slet ikke er klar over.

Men når det er sagt så skulle jeg da ikke være bleg for at åben en stor ny butik, det store ? er bare om men gider at ligge alle de timer i det.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

gask skrev:

Det er nu ikke mit indtryk at der ikke er kunder til rigtige hi-fi forretninger, men derimod at der er alt for mange af dem. Og
de gange jeg selv har været inde i en sådan butik, har jeg ikke været imponeret over servicen. Jeg tror også, at de
forholdsvis mange eksklusive butikker er fanget af alt for lille et kundegrundlag, og derfor prøver de at overleve ved at have
for høje avancer. Det jeg tror der er brug for er, færre butikker med større vareudbud og omsætning, men også mindre
avancer. Jeg kunne i øvrigt også godt forstille mig, jvf den middelmådige service, at mange af butikkerne er drevet af alt for
meget entusiasme i stedet for professionalisme.

Du er helt forkert på den, der er masse af kunder, problemet er nok mere er der ikke er vare så er der ikke køber, som jeg altid sige er der ikke mælk i de danske butikker så sælger man ikke mælk,,, er der et udvalg så er der kunder, svære er det ikke.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Kasper/Lolland
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes da bestemt ikke, at vi havde flere penge mellem hænderne tilbage i de glade 80'ere, hvor der blev storindkøbt Hi-Fi i seriøse mængder. Snarere tværtimod. men der skete en stor ændring, da butikkerne - formentlig af bekvemmelighedsårsager - gik over til at sælge Lo-Fi-pakker, med det hele i papkassen, for stort set ingen penge.

Med de sidst tilkomne mp3 dippedutter, hvor man kan montere mobiltelefonen og få transistorlyd til overpriser - hvor den ihærdige sælger bedyrer, at "det er absolut toplyd", er det jo klart, at de unge i dag ikke gider købe Hi-Fi. "Manden i butikken siger jo, at det er tæt på det optimale"! I såfald er det jo lige så let, at købe musikapparatet i supermarkedet, som i den besværlige butik, hvor man skal tage stilling til for meget!

Med andre ord, man havde travlt med at høste, tilbage i 80'erne, men glemte at så og gøde, da det blev lidt mere besværligt!

Tror jeg!



__________________
De bedste hilsner
Kasper
Til top Vis Kasper/Lolland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper/Lolland
 
gasolin
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 Januar 2009
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 2385
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Rysz skrev:

Merlin er en del af Elbodan kæden (Expert, Punkt1, ProShop etc), så de er ikke opstået igen, men opkøbt inden de lukkede helt ned.

 

De lever da stadig på nettet, for der er den tv,radio butik der stadig hedder merlin, men dem der opkøb merlin, købte vel også rettighederne til at bruge navnet, merlin

Til top Vis gasolin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gasolin
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Kasper/Lolland skrev:

Jeg syntes da bestemt ikke, at vi havde flere penge mellem hænderne tilbage i de glade 80'ere, hvor der blev
storindkøbt Hi-Fi i seriøse mængder. Snarere tværtimod. men der skete en stor ændring, da butikkerne - formentlig af bekvemmelighedsårsager - gik
over til at sælge Lo-Fi-pakker, med det hele i papkassen, for stort set ingen penge.


Med de sidst tilkomne mp3 dippedutter, hvor man kan montere mobiltelefonen og få transistorlyd til overpriser - hvor den ihærdige sælger bedyrer,
at "det er absolut toplyd", er det jo klart, at de unge i dag ikke gider købe Hi-Fi. "Manden i butikken siger jo, at det er tæt på det optimale"! I såfald er
det jo lige så let, at købe musikapparatet i supermarkedet, som i den besværlige butik, hvor man skal tage stilling til for meget!


Med andre ord, man havde travlt med at høste, tilbage i 80'erne, men glemte at så og gøde, da det blev lidt mere besværligt!


Tror jeg!



Nej i de glade 80'erne var ikke sjove der købte jeg nyt først dyre anlæg i kt, og op i 90'erne var det endnu værre selvom ens løn har rigtig god, så i
dag skal man ikke klage.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
gask
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Du er helt forkert på den, der er masse af kunder, problemet er nok mere er der ikke er vare så er der ikke køber, som
jeg altid sige er der ikke mælk i de danske butikker så sælger man ikke mælk,,, er der et udvalg så er der kunder, svære er
det ikke.



Jeg har svært ved at se at vi er ret uenige, men jeg vil da gerne præcisere. Selvfølgelig er der kunder, men blot for mange
forretninger med et lille eksotisk udvalg. Med hensyn til professionalismen, så kørte jeg engang fra Kbh. til Fyn for at høre et
par aktive højttalere, men da de ellers meget positivt omtalte højttalere gjaldede i mellemtonen droppede jeg det, selvom
jeg nok havde på fornemmelsen at de blot skulle spilles til. Det skal i parentes lige bemærkes at de højttalere jeg
prøvelyttede næsten lige var kommet ud af æsken, da demoerne netop var blevet solgt.
Til top Vis gask's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gask
 
megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 517
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

olevest skrev:
Desværre er det forbrugerne der ødelægger det for sig selv.
Pres prisen = Dårlig service = De butikker der faktisk yder den service lukker, fordi folk køber tingene på Internettet, men ser
det i KT eller andre butikker.....

Synd og skam at forbrugerne ikke altid kan se det

Jeg er selv i branchen og har været det i en del år.
Det sker dagligt at kunder kommer ind og får en yderst god vejledning - Hvorefter jeg ser dem næste gang købe et HDMI
kabel....
Før i tiden kunne man nemt sende en montør til en kunde med deres nye TV. Gør man det i dag, er det rent underskud - Folk
forventer, kræver mere i dag, men vil betale mindre og er meget lidt loyale.

Jeg har ikke noget imod Internethandel - Men for den forbruger der skal bruge fagmænd, bør KØBE det hos fagmænd - ikke
udnytte dem...
Det gælder i alle brancher.


Det er noget tuderi, hvis servicen var god nok ville folk ikke spare den væk ved at handle på nettet. Problemet i danmark er at
god kundeservice er en luksusvare istedet for et selvfølge. Det er en kulturel forskel, danskere yder bare ikke det ekstra uden
at få betaling for det, dit eksempel med montering er jo klokkeklart. Hvad nu hvis man tænkte omvendt, vi giver en gratis
montering ved handel hos os, på den måde smider man måske nok 4-500 kr ud af vinduet på en montør (hvis man ikke bare
slev kører ud og gør det udenfor åbningstiden) til gengæld ville man få et salg og en kunderelation ud af investeringen. Men
nej, i danmark skal ALT kunne betale sig her og nu, så ting som er en selvfølge i udlandet er en sjældenhed herhjemme.

__________________
You aint nobody without a naim!
Til top Vis megholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af megholm
 
Sonic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Februar 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 754
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Jeg er enig service ordet bliver brugt i flæng men de aner ikke hvad service enligt er

__________________
Til top Vis Sonic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sonic
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1444
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

gasolin skrev:
Rysz skrev:

Merlin er en del af Elbodan kæden (Expert, Punkt1, ProShop etc), så de er ikke opstået igen, men opkøbt inden de lukkede helt ned.

De lever da stadig på nettet, for der er den tv,radio butik der stadig hedder merlin, men dem der opkøb merlin, købte vel også rettighederne til at bruge navnet, merlin



Det er jo det jeg siger ! De lukkede ikke, men blev opkøbt.

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1444
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

megholm skrev:

Det er noget tuderi, hvis servicen var god nok ville folk ikke spare den væk ved at handle på nettet. Problemet i danmark er at god kundeservice er en luksusvare istedet for et selvfølge. Det er en kulturel forskel, danskere yder bare ikke det ekstra uden at få betaling for det, dit eksempel med montering er jo klokkeklart. Hvad nu hvis man tænkte omvendt, vi giver en gratis montering ved handel hos os, på den måde smider man måske nok 4-500 kr ud af vinduet på en montør (hvis man ikke bare slev kører ud og gør det udenfor åbningstiden) til gengæld ville man få et salg og en kunderelation ud af investeringen. Men nej, i danmark skal ALT kunne betale sig her
og nu, så ting som er en selvfølge i udlandet er en sjældenhed herhjemme.


Med de avancer branchen arbejder med, så smider man ikke en montering gratis afsted. Man kan selvfølgelig hæve prisen med det monteringen koster, men resultatet er uigennemsigtige priser, samt en række kunder der vil spørge hvorfor du tager mere for samme produkt end andre.
Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 
megholm
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 27 Januar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 517
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Det er så den slags tænkning der gør at man ligeså godt kan handle på nettet/i udlandet! Kunderne skal bevise de vil være kunder hos forhandleren, det er endelig ikke forhandleren som skal gøre noget ekstraordinært for at "score" kunden. Heldigvis findes der da undtagelser...

__________________
You aint nobody without a naim!
Til top Vis megholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af megholm
 
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2466
Sendt: 25 Februar 2012 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Service er en mystisk ting, for kunden er den ofte en selvfølge når man handler i en butik. For sælger er det en udgift der skal tages med i prisen, men gerne gives hvis der er profit nok, dog har man i mange år glemt at uddanne personalet og kun fokuseret på salgs evner.

Men sjovt nok var der heller ikke den store fantastiske service i 70-80erne da avancen var stor, og de import firmaer lever jo stadig, altså har de lagt penge til side, til dårligere tider.

Uanset hvor meget man anstrenger sig, så er Kinesiske produkter billig og top kvalitet dyrt, men når de kommer samme sted fra så er der vel bare nogen der tjener rigtig godt på noget der er kvalitet, lavet i et billigland og sælges dyrt her, og hvis det ikke er sælger det tjener så er det importøren og eller aller først fabrikken.

Dog forklare det ikke hvorfor så mange har slået sig på de elitære produkter, der sælges dyrt hvor få køber dem eller slet ikke i nedgangs tider. Og det forklare vel også hvorfor flere og flere f.eks. køber via ebay og andre steder på nettet, når de søger kvalitet men ikke har det store budget.

Det er det den Globale verden går ud på, at vi ender med at købe direkte fra producenten og spare mest, lige derfor dør mange forretninger, fordi der er forskel på om man har et lager på 2 eller 200.

Dengang i 70-80-80erne der var et godt salgs argument ”tests” udgivet i f.eks. HFE eller HF og bare deres udsagn var nok til at mange købte, i dag er de væk og kun få udenlandske blade er tilbage.

Fagblade som audioXpress har set lyset, de sælger via nettet i ”pdf” format og den slags fagblade kan jo nøjes med at udgive helt ned til 1 gang om året men oftest mere, og i det miljø kunne/ville High Fidelity ikke engang eksistere og det er synd når bare man reflektere over værdien af deres sampler CD og alle de artikler som man slet ikke kan lade være mere at referere til, hvis man vil finde rundt i en hifi jungle. Se bare på hvor mange der skriver her på hifi4all, der ønsker andre skal anbefale dem hvad de skal købe af/til æøå produkter.

Ja jeg tror at HIFI som begreb fra gamle dage er væk, nu har nettet taget over og vi er overladt til os selv om at finde hvad vi søger og nogle få gode forretninger der ikke kun sælger elitære produkter men stadig har en masse viden som kan guide en forbruger igennem.



__________________
vh Hans Lund

diyaudio.dk Blog
G+
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 26 Februar 2012 kl. 01:46 | IP-adresse registreret  

megholm skrev:

Det er noget tuderi, hvis servicen var god nok ville folk ikke spare den væk ved at handle på nettet. Problemet i danmark er at
god kundeservice er en luksusvare istedet for et selvfølge. Det er en kulturel forskel, danskere yder bare ikke det ekstra uden
at få betaling for det, dit eksempel med montering er jo klokkeklart. Hvad nu hvis man tænkte omvendt, vi giver en gratis
montering ved handel hos os, på den måde smider man måske nok 4-500 kr ud af vinduet på en montør (hvis man ikke bare
slev kører ud og gør det udenfor åbningstiden) til gengæld ville man få et salg og en kunderelation ud af investeringen. Men
nej, i danmark skal ALT kunne betale sig her og nu, så ting som er en selvfølge i udlandet er en sjældenhed herhjemme.

Det gør de skam heller ikke i andre lande, i et land som tyskland, skal du betale bare for at få en vare at se hvis den skal åbens, problemet er nok mere hvad man forventer, hvis man vil betale mere så er der også plads til den service, køber man et tv til små penge kan jo ikke forlang de har en ansat der bruger mange timer på at levere og opsætter uden betaling, når du køber et wc i silvan til overpris så sætter de det heller ikke op, når du køber dyre møbler så betaler du også for at få dem ud til din hovededør.

Grunden til de lukket er skam ikke mangle på kunder langtfra, nok mere udgifter også skulle de aldrig have gået med i dne kæde..

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes