Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. maj 2024 | 14:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass, Verity & Avalon hos Chris (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 38
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 788
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

sigma6 skrev:
Sven Palvig skrev:
At skifte et strømkabel kan betyde meget lidt, men det kan også svare til at skifte højtalere.
Forbløffende hvor meget strømkabler betyder.


Ok? Hvad er det for et kabel?

Jeg har gjort det så mange gange og et strømkabel i et godt anlæg og med et nogenlunde godt lytterum giver hvert strømkabel nogle specifikke egenskaber.

Jeg var i fredags til klubaften, hvor vi sammenlignede et Vincent netkabel med et hjemmebygget. Markant forskel.

På min egen surroundproceser sidder der orginalt kabel på, men det skal selvfølgelig skiftes til bedre type. Det har dog klaret sig overfor et billigt Taiwan kopi kabel.

Men jeg har lyttet tll netkabel mange steder og der har ofte været forskel. Specielt kraftige effektforstærkere har gavn af store kvadrater. Hjemmebyggede apparater, der kan trække noget strøm, vil også gerne have noget kvadrat. Jeg bruger Quide Tunami som er meget kraftigt.

Men der har i tidens løb været en del forbi bl.a det norske grøftekabel.



__________________
Mvh. Sven
Til top Vis Sven Palvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sven Palvig
 
sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Sven Palvig skrev:


sigma6 skrev:
Sven Palvig skrev:
At skifte et strømkabel kan betyde meget lidt, men det kan også svare til at skifte
højtalere.
Forbløffende hvor meget strømkabler betyder.


Ok? Hvad er det for et kabel?

Jeg har gjort det så mange gange og et strømkabel i et godt anlæg og med et nogenlunde godt lytterum giver hvert
strømkabel nogle specifikke egenskaber.

Jeg var i fredags til klubaften, hvor vi sammenlignede et Vincent netkabel
med et hjemmebygget. Markant forskel.

På min egen surroundproceser sidder der orginalt kabel på, men det skal
selvfølgelig skiftes til bedre type. Det har dog klaret sig overfor et billigt Taiwan kopi kabel.

Men jeg har lyttet tll
netkabel mange steder og der har ofte været forskel. Specielt kraftige effektforstærkere har gavn af store kvadrater.
Hjemmebyggede apparater, der kan trække noget strøm, vil også gerne have noget kvadrat. Jeg bruger Quide Tunami som
er meget kraftigt.

Men der har i tidens løb været en del forbi bl.a det norske grøftekabel.



Men hvilke netkabel gav det samme som at skifte højttalere?
Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6
 
Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 788
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke et specifikt kabel i tankerne, men har hørt mange netkabler der har givet en forbløffende forskel igennem tiden. Så man tænkte, at det var som at skifte højtalere. Pludselig kom dynamikken frem. Bassen osv.

Det mærkelig at et netkabel kan fjerne bassen, men sådan er det.

 



__________________
Mvh. Sven
Til top Vis Sven Palvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sven Palvig
 
Savklinge
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Marts 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 607
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Sven Palvig skrev:

Jeg har ikke et specifikt kabel i tankerne, men har hørt mange netkabler der har givet en forbløffende forskel igennem tiden. Så man tænkte, at det var som at skifte højtalere. Pludselig kom dynamikken frem. Bassen osv.


Det mærkelig at et netkabel kan fjerne bassen, men sådan er det.


 



       Hejsa!
Jeg har prøvet det på mit anlæg, det var (er) rigtig STOR FORSKEL forskel på mine 2
Cardas Power kabler, men jeg så på deres hjemmeside at Cardas Cross, var beregnet
til de små strømforbrugende app. op til ca. 300 watt. Cardas Clear Power som jeg
også har, op til 15 amp.

           M V H     SAVKLINGE
Til top Vis Savklinge's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Savklinge
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6265
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

efterklang skrev:
Boydk skrev:
efterklang skrev:
Og derfor bliver det heller ikke til noget.
Det var så lige en hård nok
udmelding, ikk´, Bagklang eller rungen for ørerne?


Hvorfor nu gå efter manden og blive personlig, og morsom på min bekostning?
Fordi det du skriver er noget gylle. Betragt som et humoristisk indspark på, at dreje tråden i en anden retning, end dér hvor du var på vej til at skrue den hen

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6265
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 21:38 | IP-adresse registreret  

Sven Palvig skrev:

Jeg har ikke et specifikt kabel i tankerne, men har hørt mange netkabler der har givet en forbløffende forskel igennem tiden. Så man tænkte, at det var som at skifte højtalere. Pludselig kom dynamikken frem. Bassen osv.

Det mærkelig at et netkabel kan fjerne bassen, men sådan er det.

 



Det er sjovt, når den evige diskussion om kabler kommer op, at det virker som om, at de færreste har fattet (ingen nævnt-ingen glemt), at det drejer sig om synergi på det til stede værende anlæg. Har masser af kabler liggende, som spillede MAX før i tiden, men som nu ikke performer i samme grad, efter at ha´ fået nye HT´er, forstærkere m.m. Det, der virkelig rykker røv på et givent setup, virker bare ikke nødvendigvis på et andet

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Hifitossen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.profil Music4life

Bruger siden: 02 December 2012
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 446
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 21:52 | IP-adresse registreret  

Boydk skrev:
Sven Palvig skrev:

Jeg har ikke et specifikt kabel i tankerne, men har hørt mange netkabler der har givet en forbløffende forskel igennem tiden. Så man tænkte, at det
var som at skifte højtalere. Pludselig kom dynamikken frem. Bassen osv.


Det mærkelig at et netkabel kan fjerne bassen, men sådan er det.


 

Det er sjovt, når den evige diskussion om kabler kommer op, at det virker som om, at de færreste har fattet (ingen nævnt-ingen
glemt), at det drejer sig om synergi på det til stede værende anlæg. Har masser af kabler liggende, som spillede MAX før i tiden, men som nu ikke
performer i samme grad, efter at ha´ fået nye HT´er, forstærkere m.m. Det, der virkelig rykker røv på et givent setup, virker bare ikke nødvendigvis
på et andet


Så sandt som det er sagt BOYDK

Også derfor det er så p.... dyrt at skifte komponenter eller ht
Til top Vis Hifitossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hifitossen
 
efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Wymax

Bruger siden: 05 Oktober 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 301
Sendt: 25 Marts 2014 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Boydk skrev:
efterklang skrev:
Boydk skrev:
efterklang skrev:
Og derfor bliver det heller ikke til noget.
Det var så lige en hård nok udmelding, ikk´, Bagklang eller rungen for ørernesmileys/smiley36.gif">?
Hvorfor nu gå efter manden og blive personlig, og morsom på min bekostning?
Fordi det du skriver
er noget gylle. Betragt som et humoristisk indspark på, at dreje tråden i en anden retning, end dér hvor du var på vej til
at skrue den hen


Tak for bedømmelsen. Det kan da godt være det er Hifi4All, men det er åbenbart ikke Opinion4All - det er dog ikke første
gang det ses, når man ikke er en del af klubben må man ikke have en mening. Jeg fletter næbbet og bøjer mig i støvet
for din humor, det runger for ørerne nu.
Til top Vis efterklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af efterklang
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 07:23 | IP-adresse registreret  

Hej efterklang
Prøv lige at læs din egen kommentar en gang til
"Og derfor bliver det heller ikke til noget"
Når jeg læser dette, virker det som noget af en nedladende kommentar, en kommentar som ikke virker sjov, opløftende eller bare et fornuftigt
indspark i en debat, hvor tidligere erfaring har vist at der skal ikke mange ord før den verbale krig er i gang, og tråden lukkes, fornuftigt nok, når vi er
nået dertil, men det er vi ikke endnu, heldigvis, men det kunne din kommentar være startskuddet til
Du er da altid velkommen til at sige din mening, men gammelt ordsprog: du får svar som du råber
Smæk et stykke musik på som gør dig glad, løft næbbet og kvidr du bare løs igen

Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Wymax

Bruger siden: 05 Oktober 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 301
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Struktøren skrev:
Hej efterklang
Prøv lige at læs din egen kommentar en gang til
"Og derfor bliver det heller ikke til noget"
Når jeg læser dette, virker det som noget af en nedladende kommentar, en kommentar som ikke virker sjov,
opløftende eller bare et fornuftigt
indspark i en debat, hvor tidligere erfaring har vist at der skal ikke mange ord før den verbale krig er i gang, og tråden
lukkes, fornuftigt nok,


Mjah... Jeg kan godt se at hvis jeg havde tilføjet et "måske" mellem "det" og "heller", samt smækket en række smileys
på, så havde det nok været bedre, måske endda grænsende til humor. Men det vil da glæde mig hvis det bliver til
noget, sådan en lille test der er startet op som en "min er større end din" argumentation - så vil der stå 1:rigtig-
mange-gange-hvor-det-ikke-er-blevet-til-noget-alligevel.

For i øvrigt synes jeg at følgende kommentar var en kende hårdere, min er da vand i forhold til, så jeg forstår ikke
hvorfor jeg lige skulle kaldes "bagklang" og have rungen for ørerne:

"Bliver spændende at se hvad der kommer ud af denne battle. Men klart hvis ørerne (Lars 37) ikke vil høre forskellene
så spar da den tur
til Sjælland. Synes du er alt for useriøs i dine udtalelser og uanset udfaldet med det sandsynlige resultat at dine
ringledninger vil falde til jorden med
et brag vil vi nok aldrig få dig til at indse at Kenneths kabler er alt andet end dine intet anede påstande om fup kabler.
Dertil er du alt for stærk i troen
og
påståelig eller noget helt tredje."
Til top Vis efterklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af efterklang
 
Lars.no.1
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Maj 2012
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 41
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Helt enig med Boydk i at med kabler handler det i høj grad om hvilken synergi i systemet der skabes, samt kvaliteten af det
grej man har. Mit Furutech evolution strømkabel giver for mig super synergi med min Calyx DAC, men ikke på min Heed
forstærker. Har også lige testet 3 USB kabler på en Metrum DAC (7000kr.), der var gevinsten ikke så stor ved at bruge mit
Audioquest Diamond USB kabel (5500kr.) ift. til et USB kabel til 800kr. På min Calyx DAC (13500kr.) + Diamond gav det
meget mere mening med større lydbillede og flere detaljer. Så at finde de rette kabler kan være forbandet irriterende, fordi
det er trial and error, one mans trash is another mans gold. Godt vi har køb/salg/bytte sektionen herinde .
Til top Vis Lars.no.1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lars.no.1
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Hej igen
Absolut er de heller ikke for smarte, og de virker også en kende hårdere end din
At det så var den jeg (vi) reagerede på er nok den, at det pludselig somBoydk skriver, kunne begynde med en drejning til det mere trælse, herligt jysk
ord
Havde vedkommende fortsat, havde han fået hørebøfferne i cd skuffen, på den verbale måde, ligesom med dig
Så tænk ikke mere på det, herregud glæden ved musik og anlæg skulle gerne overtrumfe de diskussioner der forefindes herinde

Struktøren
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 
nils valla
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2910
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

hej forum.
hvis vi nu bliver ved boydk`s indlæg, at det altid er et spørgsmål om synergi (jeg siger ikke jeg er uenig),er det så ikke en god grund til at købe dyre kabler, alt efter pengepung og lidenskab?
    mvh nils
Til top Vis nils valla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nils valla
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6265
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 11:03 | IP-adresse registreret  

nils valla skrev:
hej forum.
hvis vi nu bliver ved boydk`s indlæg, at det altid er et spørgsmål om synergi (jeg siger ikke jeg er uenig),er det så ikke en god grund til at købe dyre kabler, alt efter pengepung og lidenskab?
    mvh nils

Du har fuldstændig ret, det er enhver mands ret. Sjovt nok kommer der altid negative indlæg, når en glad HiFi-tosse deler ud af sin lidenskab, og glad fortæller at han har opnået Nirvana ved at bruge 75.000,- på kabler. Så hagler det som regel ned med "hvor dum man kan være" o.s.v. Respekt for dem der "har kassen" og tør prøve. Som Lars no.1. skriver, det kan jo kun komme os andre "fattige" til gode, de gange hvor det ikke virker.

Og glemte så lige helt, for at det ikke skal være alt for "off topic".....

citat Chriss: Er endt med at holde fast i min Pass Labs XP20 forforstærker og i stedet opgradere til et Audioheaven Danmark sølv højttalerkabel. Efter 200 timers
tilspilning kan jeg fortælle, at det er den vildeste opgradering og det bedste højttaler kabel jeg nogensinde har hørt. Det er ikke billigt, men alle
pengene værd


Tillykke med kablerne, Chriss

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
lars37
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1320
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

efterklang skrev:
Struktøren skrev:
Hej efterklang
Prøv lige at læs din egen kommentar en gang til
"Og derfor bliver det heller ikke til noget"
Når jeg læser dette, virker det som noget af en nedladende kommentar, en kommentar som ikke virker sjov,
opløftende eller bare et fornuftigt
indspark i en debat, hvor tidligere erfaring har vist at der skal ikke mange ord før den verbale krig er i gang, og tråden
lukkes, fornuftigt nok,


Mjah... Jeg kan godt se at hvis jeg havde tilføjet et "måske" mellem "det" og "heller", samt smækket en række smileys
på, så havde det nok været bedre, måske endda grænsende til humor. Men det vil da glæde mig hvis det bliver til
noget, sådan en lille test der er startet op som en "min er større end din" argumentation - så vil der stå 1:rigtig-
mange-gange-hvor-det-ikke-er-blevet-til-noget-alligevel.

For i øvrigt synes jeg at følgende kommentar var en kende hårdere, min er da vand i forhold til, så jeg forstår ikke
hvorfor jeg lige skulle kaldes "bagklang" og have rungen for ørerne:

"Bliver spændende at se hvad der kommer ud af denne battle. Men klart hvis ørerne (Lars 37) ikke vil høre forskellene
så spar da den tur
til Sjælland. Synes du er alt for useriøs i dine udtalelser og uanset udfaldet med det sandsynlige resultat at dine
ringledninger vil falde til jorden med
et brag vil vi nok aldrig få dig til at indse at Kenneths kabler er alt andet end dine intet anede påstande om fup kabler.
Dertil er du alt for stærk i troen
og
påståelig eller noget helt tredje."


Nu kan jeg så glimrende tåle lidt verbale tæsk. Kabler er åbenbart som religion for nogle, at man hverken tåler kritik eller divergerende opfattelse af
området. Nu kender jeg så den
gode Claus Hifi-tosse (han har desværre udviklet lidt fanboy tendenser!!) og må konstatere, at jeg vist snart hellere må fylde lidt kaffe og fornuft i
ham...
Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37
 
Hifitossen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobb.profil Music4life

Bruger siden: 02 December 2012
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 446
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
efterklang skrev:
Struktøren skrev:
Hej efterklang
Prøv lige at læs din egen kommentar en gang til
"Og derfor bliver det heller ikke til noget"
Når jeg læser dette, virker det som noget af en nedladende kommentar, en kommentar som ikke virker sjov,
opløftende eller bare et fornuftigt
indspark i en debat, hvor tidligere erfaring har vist at der skal ikke mange ord før den verbale krig er i gang, og tråden
lukkes, fornuftigt nok,


Mjah... Jeg kan godt se at hvis jeg havde tilføjet et "måske" mellem "det" og "heller", samt smækket en række smileys
på, så havde det nok været bedre, måske endda grænsende til humor. Men det vil da glæde mig hvis det bliver til
noget, sådan en lille test der er startet op som en "min er større end din" argumentation - så vil der stå 1:rigtig-
mange-gange-hvor-det-ikke-er-blevet-til-noget-alligevel.

For i øvrigt synes jeg at følgende kommentar var en kende hårdere, min er da vand i forhold til, så jeg forstår ikke
hvorfor jeg lige skulle kaldes "bagklang" og have rungen for ørerne:

"Bliver spændende at se hvad der kommer ud af denne battle. Men klart hvis ørerne (Lars 37) ikke vil høre forskellene
så spar da den tur
til Sjælland. Synes du er alt for useriøs i dine udtalelser og uanset udfaldet med det sandsynlige resultat at dine
ringledninger vil falde til jorden med
et brag vil vi nok aldrig få dig til at indse at Kenneths kabler er alt andet end dine intet anede påstande om fup kabler.
Dertil er du alt for stærk i troen
og
påståelig eller noget helt tredje."


Nu kan jeg så glimrende tåle lidt verbale tæsk. Kabler er åbenbart som religion for nogle, at man hverken tåler kritik eller divergerende opfattelse af
området. Nu kender jeg så den
gode Claus Hifi-tosse (han har desværre udviklet lidt fanboy tendenser!!) og må konstatere, at jeg vist snart hellere må fylde lidt kaffe og fornuft i
ham...


Er tonen for hård eller er man lidt sart
Lars du kan tåle det og ja vi kender hinanden det er
ikke det halve løgn din orginal
Til top Vis Hifitossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hifitossen
 
Sven Palvig
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 788
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Boydk skrev:
Sven Palvig skrev:

Jeg har ikke et specifikt kabel i tankerne, men har hørt mange netkabler der har givet en forbløffende forskel igennem tiden. Så man tænkte, at det var som at skifte højtalere. Pludselig kom dynamikken frem. Bassen osv.

Det mærkelig at et netkabel kan fjerne bassen, men sådan er det.

 



Det er sjovt, når den evige diskussion om kabler kommer op, at det virker som om, at de færreste har fattet (ingen nævnt-ingen glemt), at det drejer sig om synergi på det til stede værende anlæg. Har masser af kabler liggende, som spillede MAX før i tiden, men som nu ikke performer i samme grad, efter at ha´ fået nye HT´er, forstærkere m.m. Det, der virkelig rykker røv på et givent setup, virker bare ikke nødvendigvis på et andet

Det er da selvfølgelig rigtigt, at tingene skal passe sammen.  En forforstærker, der er underdimensioneret strømmæssigt, vil ikke have det samme behov for kraftige kabler som en hjemmebygget effektforstærker, der har mange kræfter.

Jeg tog det som en selvfølge, at tingene skal passe sammen. Man skal altid lytte selv.

Jeg har selv skiftet en del kabler til anlægget og jeg mangler det kabel der skal bruges til surroundprocesser. Jeg har dog et liggende er skal samles og det bliver spændende at høre. Det er også noget af det sjove at lytte igen til forskellige løsninger.



__________________
Mvh. Sven
Til top Vis Sven Palvig's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sven Palvig
 
thomas.larsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2012
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 201
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Jeg vil så godt komme med en påstand.
Ansuz har tilført denne hobby noget ingen andre (som jeg har oplevet) producenter endnu ikke har formået..... SORT SORT SORT
Jeg har 4 kammis og vi har alle forskellige setup's, og vi oplever ALLE det samme!
Jeg vil inderligt opfordre alle der ved at kabler gør en forskel til at afprøve ansuz strømboks (model D) og powerkabler (model A el. C) på jeres eget
setup. Det er virkelig virkelig godt! Og vil man gå skridtet videre så er deres Højtt kabel (model C) også en klasse for sig......Uanset setup (har testet
på 4 stk)
Valhalla og Odin har længe været reference i highend anmeldelser, men jeg vil sige det sådan at alle mine Valhalla er skiftet da der absolut ingen
sammenligning var, og Odin falder også til jorden og det koster over dobbelt så meget.
Men må da sige at jeg var 100% enig i at det ikke altid sparker røv på et anlæg for derimod at gøre det på et andet, MEN det var før jeg oplevede
Ansuz og deres nytænkning.

Hygge

__________________
Thomas
Til top Vis thomas.larsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomas.larsen
 
efterklang
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Wymax

Bruger siden: 05 Oktober 2013
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 301
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

thomas.larsen skrev:

Jeg vil inderligt opfordre alle der ved at kabler gør en forskel til at afprøve ansuz strømboks (model D) og powerkabler
(model A el. C) på jeres eget
setup. Det er virkelig virkelig godt! Og vil man gå skridtet videre så er deres Højtt kabel (model C) også en klasse for
sig......


Ja til de priser er der da slet ingen grund til at betænke sig en ekstra gang, eller snakke med bankrådgiveren...
Startende
fra 13.000 og til 50.000+ er det da bare med at få købt hjem og prøve det af, det er vel kun 50-300.000 kr. for et lille
anlæg. Det er humor      ] Rettet, da det kan opfattes
forkert: Jeg syntes det var humor det jeg skrev, ikke at det var humor at man kunne bruge så mange penge på det


Misforstå mig nu endelig ikke!!!!!!!!!!!!! Jeg havde dem skam gerne, men der er også regninger som
varme, el, brændstof, osv. der skal betales. Lidt god   
rødvin
dertil, så synker skammen over ens billige anlæg lidt bedre


Hmm... Mange smileys forvirrer Google Chrome
Til top Vis efterklang's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af efterklang
 
Struktøren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 September 2012
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2520
Sendt: 26 Marts 2014 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Hmm
Søgte lidt efter priser på disse "sort"-lydende kabler
Men med de priser Efterklang beskriver
Ak ja, så er det i min bolig de vil være at finde
Men på den anden side, jeg er i forvejen svært tilfreds, så mon ikke bare jeg skal blive der

Struktøren
En selverklæret fattigrøv
Til top Vis Struktøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Struktøren
 

<< Forrige Side af 38 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes