Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2024 | 15:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Wifi and the Steelhead (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Wifi fik sin Steelhead.

Dette indlæg for at fortælle hvordan det kan gå når wifi upgraderer sin stereo. Måske skulle du også uddelegere opgaven til husets bedste ører næste gang?.

Forhåbentlig er der lidt inspiration i indlægget, det er det der er formålet med denne historie.

 

Slowly but surely er anlægget til 3. halvleg ved at være på plads. Det må påregne at blive tændt kl 06.00 og adskillige dage performe til kl 24.00

 

Opgaven var at fjerne os fra fed hi-end lyd, og komme helt tilbage til at få musikken serveret på en for musikken naturlig måde. Back to life. Så der måtte ikke være nogen mulighed for at gå i stå i tranfedtsyrer og kedsomhed.

 

Stereo rules – vi hører med ørerne, og gener fra øvrige sanser må træde lidt i baggrunden når musikken spiller. Så hverken 3 eller 75 højttalere har nogen interesse – når vi ser TV ser vi med øjnene og så er 1 ht jo rigeligt.

 

STEREO eller forgængeren MONO rules – når det gælder musik, mon ikke STEREO nu er ved at få samme revival som vinyl?  

 

Overturen:

var at fjerne spikes, afprøve kabler, afkobling – det virkede fint og gav blod på tanden, skulle der  virkelig løbe rødt blod i kablerne igen?.

 

1. sats blev komponeret sidste sommer hvor Obelisk, Nottingham og Fletcher kabler erstattede Mirage, Linn og ML kabler, siden har musikken spillet endda rigtig godt. Red blood and hot. 

 

Og nu er finalen endelig blevet færdig. Det os tog lang tid at beslutte om vi i det hele taget skulle gøre noget, vi har været meget glade for ML, det har jo big balls men vitalis er lidt underdimensioneret, men Marc kan swinge Good Old Maggie down. Så skulle der ske noget måtte det være grej der performer bedre, og ikke bare få løst nogle problemer med noget der så giver nye probs. Så fortsætter det bare med ”Turn of the screw” – det må det gerne men så skal det være Britten’s opera af samme navn, og ikke evigt klingende kasseapparater hos forhandleren.

 

Det var vigtigt for os ikke at havne i dagstrendens lyse og uendelige kedelige spillemåde, som gir myrekryb på hifi-udstillinger. Selvfølgelig er der nogen der pc’er musik til dette formål, men de fylder ikke meget på vores pladehylder.

 

Så læsning af anmeldelser og hifi blade har vi ikke brugt tid på, nu skulle det gøres ordentligt!. Heldigvis har Kibri har været super og har haft tid og lyst til diskussion i hundredevis af interne mails – så efter lidt forårstræthed, kom vi i gang.

 

Da Lydbutikken var 1.klasses leverandør i første fase, havde de også kvalificeret sig til at hjælpe med næste. Det eneste vi har hørt det seneste år som kunne kandidere til seriøst at skubbe ML til side var Manley. Meget er lige så godt, men det er jo ikke en grund til skifte – medmindre man synes det er sjovt at prøve en masse. Vi vil hellere høre en masse MUSIK. Vi kan ganske enkelt godt lide Lydbutikken for dens direkte kommunikationsform og at det er produktets formåen udi musikperformance og kvalitet der kvalificerer det til at være på plakaten i butikken, og ikke en overfed samhandelsaftale. Det er da en holdning! Og os musiknørder med hifi-fumlefingre skal have et godt bagland, som kan finde ud af at løse opgaver og problemer.

 

Wifi og jeg IC’ede så til Lydbutikken hvor vi havde bestilt demo af forskellige forstærkere/riaa. Med største ekspertice (og tålmodighed) førte Klaus igennem et omfattende program hvor de enkelte elementers (amp-pre-riaa) musikperformance blev erkendt. Alle kombinationer blev afprøvet, alt var klasse men ikke alt var totalt set bedre end ML, det spillede måske rigtigere, men ML’s dark velvet er ikke sådan at slå af banen (for os). Da vi tidligere har oplevet Manley spille ”gänzehaut” var Manley selvfølgelig på prøveprogrammet. Da vi til sidste satte Manley Steelhead til at trække Manley Snapper sagde wifi: YES. 

Selvfølgelig havde fedterøven her prøvet at afværge den fabelagtige Steelhead, og mente at en billigere løsning da godt kunne give 80% af SH, og at det var rigelig godt. Men wifi skruede steeleyes på og blev steelstædig, It’s now or never blev der sunget. Allerede inden turen til Lydbutikken vidste jeg at når Klaus satte Steelhead på havde jeg ”tabt”, og at en betydelig sum penge skulle findes. 

Dødtrætte IC’ede vi hjem igen – for første gang uden pladekøb, det kunne vi ikke overkomme. Det var anden gang Manley gjorde det slemme ved os, og da det passede som en vita i en vitalis til det hjemlige grej måtte vi efter lidt betænkningstid og mere snak med Lydbutikken – have ”Dreamteam” til låns og hjemmeprøvning. 

 

Efter 14 dages afprøvning og med superassist fra Kibri Team, fik vi lyd igennem de mange kilo jern. Som jomfruer udi rør var vi ikke helt trygge, det skal nødig være den 23. juni 365 dage om året.

 

Lidt om Steelhead. Man skal jo finde noget at hænge hatten på for at begrunde en så dyr maskine. Her er et par knagerækker. Det er en forforstærker i elite klassen, det er en Riaa i eliteklassen og det er en MC step up i eliteklassen, og skal man finde 3 stk’s maskiner i denne klasse, ja så er SH’s pris passeret. Herudover er den udstyret med en kraftstation af dimensioner. Der findes næppe en pick up i verden som man ikke kan indstille til top performance på SH. Derudover kan man justere pu’ens performance efter den enkelte plade’s kvalitet.

Så – behøver jeg at sige hvad wifi besluttede? (hvad wifi gør er altid det rigtige!!!) – Vi har nu omdannet huset til ”house of Manley”. HCA har ikke kendt wifi, ellers havde han skrevet ”hvad fatter gør” på en anden måde.

 

Lyd:

Den er befriende fri af imponator effekter, det er kun musikken der fokuseres på. Lydbilledet er enormt, hihat’s får øjenbrynene til at glippe ukontrolleret, der er ingen trans.kanter, og de vidunderlige papegøjebure Shahinian Obelisker takker for anskaffelsen og spiller bedre end nogensinde. De bliver holdt i et jerngreb (bogstaveligt) og musikken leveres lettere, strammere, og tidsmæssigt korrekt. Intet hænger (til at give hi-end lyd) snasket er væk, ingen fasefejl! Der er højt til loftet – og det er først og fremmest meget engagerende at lytte til.

 

Udover at alt hvad der findes i groove af godt og skidt nu præsenteres i det store udstillingsvindue, så kommer der fra næsten alle skiver en musikperformance som vi  aldrig havde drømt om. De eneste skiver der må kasseres, er en del gode gamle optagelser der er sjusket remastered digitalt – det er grusomt. Så nu skal de gamle mono originaler findes.

 

Alle musikformer trives, fra den spinkle violinsolo til de store udbrud i Mahler’s opstandelsessymfoni. Tages turen forbi progressiv rock og jazz og selvfølgelig Pink Floyds univers  så er realismen forskrækkelig realistisk.

 

En tur på Cote d’Azur med Ellington, Webster og Ella fik mig til at trille om på gulvet. Rospropovich’s fine indspilninger af Haydn’s cellokoncerter har siden udgivelsen i 1977 været en ace of  heart plade, og indspilningskvaliteten har været nydt og beundret. Men nu viser det sig at vi kun har hørt 50% af potentialet,  Steelhead gør virkelig den forskel – igen og igen. Ændringen er på alle tænkelige punkter men det der får det våde frem i øjenkrogene er ændringen til den ægte vare – alle nuancer i Slava’s spil er med, ændring i bue på streng,  udtynding – samspillet med primarius i strygergruppen udvikler sig til kammermusik.

 

 

CD lyd. Ja det er faktisk synd. ML390S trækker Snapperne direkte og vi har den bedste CD lyd vi nogensinde har haft, og det er rigtig rigtig godt, og rigelig godt til stor musiknydelse. ML leverer. (I parentes kører vi RCA og uden jord!!!). Men samler støv – gør den jo, lidt baggrundsmusik i ny og næ til dinner og opvasken. Nå den skal nok komme på banen, nyudgivelser i klassisk kommer ikke på vinyl, og vi vil gerne følge med i hvad der sker også nu. Men huller i 50-60-70 optagelserne skal også lukkes nu. 

 

Trioen bestående af,  os  musikfreaks, en super forhandler den 5 stjernede Lydbutikken, og ikke mindst den store kender og engagerede entuisiast Kibri, har nu fået skruet en dejlig musikperformer sammen. Havde vi været alene på banen var resultatet blevet temmelig anderledes, vi havde nok opgivet, og spillet videre. Det var ikke så ringe. Man skal ikke være bange for snakke med nogen der er klogere.

 

Nogle flere ønsker – egentlig ikke. Drømmen om Hawk eksisterer, men er slet ikke nødvendig. Antallet af grammofoner kan jo nu udvides betragtelig. Først og fremmest er en ekstra arm med en god mono pu et must. MONO er kanongodt og det er ikke en lillebror til stereo, tro det eller ej. Prøver senere at smide lidt billeder med.

Men en underlig stue med massevis af lp’er, cd’er, flygel og nu nogle flotte stykker garage metal – det kan SES, og hos os må det gerne SES.

 

Så Wifi’s og SES’s finale sæt ser nu sådan ud: Spacedeck/HyperTracer pu/ML390S/Manley Steelhead og Manley Snapper monoblokke, Shahinian Obelisk, det hele bundet sammen af Fletchers fine snore, plus en hemmelig tweak fra Kibri’s hånd.

Så for os lykkedes det, det var det vi ville.

 

Back to real living music life og ærlig musikgengivelse med kød og blod, som kun STEREO eller MONO kan det.

 

Musik er nu blevet noget endnu forskrækkelig dejlig spektakel.

 

(prøver at gøre det mere læsevenligt - forresten er digitalt opfundet?)

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
zaka
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1374
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

Hej SES og frue,

Wauw! Jeg er imponeret - tillykke, tillykke .

Med venlig hilsen
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted
 
chrhansen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Det ser sguda meget sødt ud. Rør er deldulme fedt, men desværre også meget dyrt, hvis man virkelig vil have noget der batter.

Hvor mange jordomrejser har dit anlæg kostet?

 

Til top Vis chrhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrhansen
 
zaka
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1374
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

Hej igen,

SES, din beskrivelse har gjort mig nysgerrig .

Fik i lyttet på en Croft Vitale forforstærker på jeres rejse frem mod Manley-world? Jeg ved godt at der er noget der ligner en faktor 10 forskel i prisen , men jeg synes faktisk at Vitalen performer så godt at jeg ikke har fantasi til at forestille mig en faktor 10 forøgelse i ydelse. Og jeg skal med det samme indskyde at jeg ikke har erfaring overhovedet med udstyr i Steelhead prisklassen - så det er sikkert det der begrænser min fantasi . Lykkeligt uvidende kunne man kalde det....

Med venlig hilsen
Til top Vis zaka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zaka Besøg zaka's Websted
 
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

 Ikke lige Vitalen, men første gang wifi blinkede med øjnene og vise interesse for demoen var da vi satte den mindste Croft på som riaa på en Manley Shrimp og Snapperne, så begyndte blodet at løbe hurtigere. Men kender den fra Kibri's setup, Vitale er musikklasse.

Tror heller ikke på en faktor 10. En ren Croft riaa var mit alternativ til Steeleye stædig men det er ikke i SH klassen - siger den der har en ren Croft riaa. Men Croft var eneste brugbare alternativ. Og den kunne jeg godt have levet med, men det var ikke blevet meget billigere og så vel 80% af SH.  

Husk at Steelhead ikke kun er riaa, det er også en forfor i meget fin kvalitet.

og prisen snakker vi ikke om - men tror ikke anlægget fylder mere end en 1/3 af musikinvesteringen når plader og cd'er tælles med. . Vore jordomrejser er hvad vi kan nå på en steelhorse om dagen - kan øen's grænser passeres er det IC.

Har iøvrigt holdt en Midtfynsfestival og på lørdag er det bluesklubbens tur, håber ikke jeg har konkurreret for meget.  

     

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
vilmann
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Nerds

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2390
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

Wow!

/vilmann

__________________
Zvxxr erggre v zvar bcfynt. Orxyntre!
Til top Vis vilmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af vilmann
 
micjac
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1173
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  


Hej SES, stort tillykke med apparatet. Sådan, i basker igennem.

Husk tykt gulvtæppe. Forestiller mig en flere rulninger i himlen

I
´m a cowboy, on a ...  

Mvh

Til top Vis micjac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjac
 
Macwerk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 738
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 15:32 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg ikke typen der bliver misundelig, men der er nu en ganske særlig og uerstattelig komponent i dit setup - nemlig wifi

Tillykke med jeres nye udstyr.

Til top Vis Macwerk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Macwerk
 
chrhansen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Juni 2004
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Det ligner sadaejme noget udstyr jeg godt kunne tænke mig kom forbi min stue.

 for STEREO og rør

Til top Vis chrhansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrhansen
 
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

 Hi MacW.

Jo Banks gjorde det godt - flot arbejde. Yes Wifi er unik og jeg betragter Steelhead som værende hunkøn også, nok derfor at Snapperne bliver glemt, de arbejder jo bare.

Selvom det ligner overkill og hi-end så er der meget minimalisme i setuppet, enkelhed er vel nøgleordet når det gælder lyden. KISS gælder også i hifi. Dynamics er jo ikke at spille højt.

Fik sjovt nok en 4lp box med Clara Haskil samtidig - 50'er mono - de måske bedste klaverplader i huset.

 

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 19:14 | IP-adresse registreret  

Hej SES !

TILLYKKE !!!!!

Hold da helt ferie, et lækkert setup  

Manley i selskab med Shahinian holder hele vejen. Har selv hørt Snapper i konstalation med Hawk. Det er helt klart en oplevelse som står glasklart i min erindring. Det spiller musik af en anden verden. No doubt !!!

Håber jeg kan få lejlighed til at høre "House of Manley" en skønne dag. Du er i alle tilfælde velkommen til en demo af "The dreamteam"  

 

 



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
micjac
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1173
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Hej SES,

læste lige Michael Fremer's anmeldelse på Stereophile online (Masser
af guf i artiklen for de teknisk interesserede), Steelhead apparatet
blev derefter Fremers reference, og skal da lige love for der er
mange betjeningsmuligheder i det apparat. Forskellige impedanser til
forskellige pu som du skrev og mono mode mv. Også ret smart at
den kan stå på standby selvom det er rør.

Hæftede mig også ved at Fremer skriver at på sine referenceplader
hørte han detaljer han ikke vidste eksisterede. Og den mand, der
ikke er nogen hr. hvemsomhelst, har altså hørt på meget udstyr.
Rigtig rigtig meget. Alligevel skriver han sådan. Puh. Hold da fast.
Det er helt vildt SES.

Mvh




Til top Vis micjac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjac
 
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

 Hi - Holberg!

også tillykke til dig har set din ht upgrade - det gav pote ikk? Synes også dit grej havde fortjent det!

House of Manley er ret åbent et par uger så smid en mail og tag gerne maestro Vienna med.

ka godt huske at du ikke kunne få snapper og proac til at virke. Men kombien Shahi og Snaps er glimrende, og det er ingen overdrivelse. Mundvigene når forbi ørerne og øjenlågene knalder op og i - i takt med hi-hats.. Vi kan vist ikke vise os offentligt med det udseende.

Snappers står jo lidt i skyggen af dame Steelhead - nu er jeg begyndt at læse views på jernet - her en en frisk på

http://www.manleylabs.com/reviews/TIER_Snapper.pdf

sjovt nok nævnes Jadis som også stod wantlist.

 

 

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
Kristjan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline
Indlæg: 458
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

wow det er et flot setup, til lykke med det.

hilsen

Kristjan



__________________
Hilsen
Kristjan
Til top Vis Kristjan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristjan
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Lækkert og tillykke herfra, SteelHead måtte godt klaske ind på en hylde sammen med mit anlæg!

Verdens bedste riaa? Mon ikke?

Mvh

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Macwerk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 738
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

SES. skrev:
Selvom det ligner overkill og hi-end så er der meget minimalisme i setuppet, enkelhed er vel nøgleordet når det gælder lyden. KISS gælder også i hifi. Dynamics er jo ikke at spille højt.

Jeg kan godt lide ideen med en integreret riaa og forforstærker (når man ellers kan tage sig råd til noget der duer og hænger rigtig sammen). Normalt må problemet ved denne løsning være at finde en pu/forforst.-kombi der duer, men det ser jo ud som om du har fundet en schweizerkniv der kan tilpasses en hvilken somhelst pu.
Arrr det er sgu snedigt

Selv har jeg fire enheder til at tage sig af samme opgave; riaa/stepup + forforstærker + hver deres eksterne strømforsyning + en masse grimme kabler. Og gæt hvad - det spiller ikke ordentlig sammen.

Til top Vis Macwerk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Macwerk
 
SES.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1499
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

 Hi Micjac - læste i sin tid Fremers anmeldelse, og sagde at den skulle jeg aldrig have - man kan ikke sove om natten over alle de combi muligheder, og hvorfor en er bedst. Og rigtigt sover ikke ret meget, men det er pga. der spilles og spilles.

Ikke noget med at plukke et nummer eller to - når en plade startes spilles den færdigt, det er vi nødt til.

Den energi og dynamik vi har fået, betyder at rock og jazz har lidt af en renæsance, det er ganske enkelt bare sjovere nu.

Analog dynamik og når man engang har opfundet digitalt dynamik. Analogt så er musikerens spil der høres, digitalt lyder det som han spiller ens og pc-kommandøren så skruer op og ned på volumen, altså temmelig ikke naturligt. Troede det skulle være det fornemme ved digitalt, det er faktisk lidt træls at høre på.

  

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.
 
HOLBERG
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1987
Sendt: 09 Juni 2004 kl. 23:51 | IP-adresse registreret  

Hej SES !

Jeg sender dig en PB-er en af de nærmeste dage mht. lyttesession !

Glæder mig utrolig meget til at høre sagerne



__________________
De bedste hilsner
Holberg
Til top Vis HOLBERG's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HOLBERG
 
270961
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Konto lukket efter anmodning fra bruger

Bruger siden: 05 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 889
Sendt: 10 Juni 2004 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Flot flot.

Mvh

Til top Vis 270961's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 270961
 
LGrau
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 2201
Sendt: 10 Juni 2004 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Hej SES.

Super indlæg..

Det er vel sjælen i musikken der driver de fleste Hifi nørder, hvorfor fokuseres der så næsten altid på detaljer fremfor musikglæde, i såkaldte Highend anlæg...

Tillykke med anlægget.



__________________
Mvh Lennart

Nyt DIY system under opbygning...
Til top Vis LGrau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LGrau Besøg LGrau's Websted
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes