Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. maj 2024 | 23:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Hjørnestuen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 01 Oktober 2008 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Godaften :-)

Links til billeder af nyt udstyr ligger i posten af 16. august nedenfor på denne side.


Da jeg selv er blevet inspireret en del fra dette forum, så må det være på tide, at jeg også deler min kærestes og mit setup med jer andre, så her kommer lidt billeder.


Det er så stuen/soveværelset. Subben står bagved sengen. Projektoren, BenQ W10000, er over og lidt bagved sengen. 2 stk. Dali Conecpt 1 baghøjttalere. Til højre står forstærkeren, Onkyo 605, og blu-ray-afspilleren, PS3.


Det er så stuen, når mørklægningen er kørt ned. Mørklægningen er mørkebrun og købt fra SEGA gardiner. Vi skal have nogle andre "normale" gardiner, når der bliver råd til det...


Hér har vi så herlighederne forfra. Lærredet er af typen Lissau 234 cm tab-tension, white flex, grå alu. Det er et skønt lærred. Fronthøjttalerne er Dali Conecpt 6 og så er der Audiovector-centerhøjttaleren, Si6 C Avantgarde Arreté - den venter jeg pt. et tri-wire'ing kablel til med stor spænding (skulle komme i morgen :-)


Sådan ser det så nogenlunde ud, når projektoren er tændt og noget indhold er i gang. Det er rimelig umuligt at tage retvisende billeder af hvordan billedet ser ud... Jeg har lige fået Wipeout HD, da det udkom for et par dage siden - det kan jeg varmt anbefale :-)


Det er så tv-møblet med Onkyoen, PS3'en og under det står der kasser med blu-rays, spil, dvd'er etc.


Og slutteligt højttalerne forfra, når mørklægningen er kørt op igen...

Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 01 Oktober 2008 kl. 00:15 | IP-adresse registreret  

hvilken center kører du ? ser sku godt ud med anlæget .... hvordan ligger du og ser film

jeg overvejer sku at fytte anlæget i soveværlse he he

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 01 Oktober 2008 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

Centerhøjttaleren er en Si6 C Avantgarde Arreté. Ryglænet i sengen bruger vi meget og så kan man jo selv justere hvor
meget man vil ligge ned alt efter hvor træt man er. Min kæreste falder dog tit i søvn, hvis det er en dårlig film... hehe....Vi
bor i en lejlighed og vi har 2 værelser udlejet til nogle studerende, så det ville ikke lige være realistisk med et dedikeret bio-
rum. Denne løsning er vi dog 100% tilfredse med.

Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1660
Sendt: 01 Oktober 2008 kl. 08:06 | IP-adresse registreret  

Fedt

Hvor langt er der fra hovedgærdet til lærredet? Umiddelbart ser det ud som om at I kunne vinde en del ved at have større afstand mellem fronthøjtalerne.
Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 01 Oktober 2008 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

#JBL Ti, fra hovedgærdet til lærredet er der lidt over 4,3 meter. Det skulle være en rimelig ideel afstand for den BenQ W10000.

I forhold til fronterne er det helt korret, at det ville være meget bedre, hvis fronterne stod længere fra hinanden. Det er et kompromis at fronterne står så tæt som de gør, som det har været nødvendigt at lave, da der er et skab på venstre side af højttalerne og en døråbning på højre side af højttalerne. Hvis de skulle stå perfekt, så skulle den ene højttaler stå foran døren og den anden midt i døråbningen...

Du kan få en fornemmelse af det på dette billede:


I forhold til skabet til venstre står højttalerne rimelig langt fremme. Så hvis man rykkede den venstre højttaler længere til venstre, så ville det blive meget mere tydeligt, at den står længere fremme end skabet - det ville se lidt påfaldende ud. I øvrigt ville man ikke kunne rykke den højre fronthøjttaler længere til højre, da døren til højre så ikke ville kunne åbnes helt. Det er nogle dobbeltdøre, som vi tid har stående åbent, så man har frit udsyn ned igennem lejligheden. Så nu står højttalerne lige under lærredet, men til gengæld kan de ikke stå længere fra hinanden end de gør. Lærredet er så bredt, at det ikke kan hænge længere tilbage, da det så kommer til at køre ned i radiatoren til højre og ned i skabet til venstre.

Men mange tak for dit forslag :-)
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 27 November 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Så er der efterhånden ske lidt nyt i hjørnestuen:

1. Kablerne er blevet ført ordenligt langs væggen.
2. Centerhøjttaleren har fået et tri-wireing kabel.
3. Der er blevet indkøbt ny sub: SVS PB12-NDS, der gerne skulle komme på mandag eller tirsdag
4. Der er tænkt videre over løsningen i forhold til problemet med, at fronterne kun står 2 meter fra hinanden selvom
lytteafstanden er 4 meter. Løsningen er pt. at fronterne på sigt udskiftes med 2 stk. Audiovector S-center Avantgarde i hvid,
der kommer til at hænge oppe under loftet i en passende vinkel i forhold til lyttepositionen. Centeren er naturligvis mindre
effektfuld end "rigtige" S3 fronter, men til gengæld har S-C to membraner i forhold til kompakthøjttaleren S1, der kun har
én. Yderligere fås modellerne i hvid, så de bliver diskrete og SC'erne kan leveres uden buet bagstykke, så det er muligt at
sætte et beslag bag på dem, så de kan monteres i loftet.
5. Min gamle centerhøjttaler - en Dali CT - er nu blevet sat til Zone 2, så den spiller radio og cd'er i stuen. Det er kæresten
også glad for og det fungerer rigtig godt :-)
6. Og derudover er jeg begyndt at se efter en eller anden brugt CD-afspiller til anlægget, da PS3'en ikke er optimal af flere
grunde.

Mere nyt samt billeder følger :-)
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 27 November 2008 kl. 18:20 | IP-adresse registreret  

Ad. 2) Det blev et Inakustik LS-1102 Reference tri-wire højttalerkabel med banan BFA stik terminering på 10 meter til 2639
kr. fra av-connection. Det kabel er jeg helt tilfreds med omend fordelen ved tri-wireing er omdiskuteret.
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 15 August 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Så er der efterhånden sket en del udskiftninger.

BenQ W10000 er blevet udskiftet med Sony VPL HW10

Subben SVS PB12-NDS står nu bag sengen og fylder stuen godt med bas

Der er blevet indkøbt nye fronter og baghøjttalere. Problemet med at fronterne stod for tæt på hinanden blev løst ved at
montere højttalerne på væggen over skabet til venstre for lærredet og over døren til højre for lærredet. Det er blevet rigtig
godt.

Fronterne er nu 2 stk. Audiovector S C Super i hvid. De spiller supergodt og er meget diskrete (læs: Høj WAF-faktor).
Fronterne er blevet "bi-ampet" (eller hvad man nu skal kalde det der sker, når man sætter strøm til to kabler fra Onkyo
605).

I øvrigt er der indkøbt Naim kabler til fronterne. Det er Naim NACA 5 med nogle gode termineringer på.

Baghøjttalerne er udskiftet med Audiovector K-X i sort. De er nu sat lidt højere end de gamle baghøjttalere sad. De
højttalere har været en af de "hifi-investeringer", hvor jeg synes, at jeg har fået et størst løft i lyden for pengene.

Da Sony projektoren har mere lens shift kører lærredet nu længere ned, hvilket er meget behageligt.

Der er byttet om på placeringen af de to møbler i rummet, så centerhøjttaleren nu står på det lave lysebrune bord/bænk
med glasplade nedenunder. Dette har også bevirket, at lærredet kunne komme længere ned, hvilket er meget rart.

Centerhøjttaleren er blevet vinklet lidt bedre mod lyttepositionen, hvilket egentlig først var noget jeg lagde mærke til, da jeg
kalibrerede lyden i surrounden manuelt. Jeg opdagede simpelthen at en del af lyden ramte lidt for højt i forhold til
lyttepositionen (ikke at det er nogen vild forskel - men stadig lidt).

Der er blevet indkøbt en Logitech Squeezebox Duet og opsat en NAS, hvor al min musik ligger på. Derudover er der sat en
Pioneer reciever på Onkyo'en, da der blev behov for en ekstra reciever til Zone 2, når fronterne skulle "bi-ampes".

Alle enhederne bortset fra PS3'en, står nu inde i det mørkebrune skab, så de er gemt godt væk. Der er indkøbt en Logitech
Harmony 895 universalfjernbetjening, der nu er programmeret til at styre alle enhederne ved et enkelt tryk. Dog har jeg
ikke indkøbt en boks, så den også kan styre PS3'en selvom jeg ved de findes. Der er således fortsat 4 fjernbetjeninger
(Logitech, PS3, en der styrer mørklægning og lærrede og en der styrer lyset). Logitech fjernbetjeningen har dog gjort
betjeningen meget lettere - både fordi alle enheder bliver tændt og sat til det korrekte input automatisk, men også fordi den
er radiostyret, så man ikke behøver at pege i en bestemt retning.

Til værelset ved siden af, er der blevet indkøbt en Dali Suite Centerhøjttaler, der bruges som zone 2 (den passede lige i
farven til møblerne der hvor den skulle hænge).

Billeder følger - jeg overvejer dog lige om det bedst kan betale sig at lave en ny tråd eller at opdatere denne.
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
p.las
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1271
Sendt: 16 August 2009 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

er du tilfreds med projektor skiftet .evt fordele og ulemper. Den sub bliver dine naboer glad for

hvis du gerne vil have mere aktivitet på din trød , skal du købe en pioneer komponent

fint setup

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 16 August 2009 kl. 10:24 | IP-adresse registreret  

p.las skrev:

er du tilfreds med projektor skiftet .evt fordele og ulemper. Den sub bliver dine naboer glad for



fint setup



Tak

Jeg er tilfreds med projektoren, men det er ikke en overvældende forbedring fra min BenQ W10000. Den var jeg faktisk
rigtig tilfreds med og senere kunne jeg nok godt finde på at skifte tilbage til DLP. BenQ'en blev udskiftet fordi den gik i
stykker og efter længere tids forsøg med omleveringer fik jeg købesummen tilbagebetalt fra BenQ. Sony'en passede ind i
budgettet, passede ind med lens shift og kasteafstand og så meget pæn ud på trods af at den var sort. Derudover var der
rigtig mange gode anmeldelser af den. Allerede ud fra de helt "fysiske" begrænsninger var en del projektorere udelukket.
Det bliver spændende at se hvor meget en kalibrering kommer til at gøre forskel.

Det er meget svært at sammenligne de to projektorer uden at lave en a/b-test. Farverne er faktisk flotte på Sony'en og det
er meget meget lydløs til den gamle DLP. Sortniveauet er rigtig godt, men skarpheden føler jeg er et trin ned i forhold til
BenQ W10000, der var meget skarp. Sortniveauet vil jeg dog sige er forbedret meget, så det er nok den største forskel. Det
var også en af de faktorer, som jeg lagde størst vægt på, da jeg kiggede efter ny projektor.

Jeg er i gang på diverse foraer for at finde ud af det med skarpheden. Lige da jeg satte projektoren til blev jeg overvældet f
farverne, men meget skuffet over skarpheden. Det var så fordi sharpness var sat til 5 som default, hvilket jeg ikke forstår
noget af. Uanset hvordan jeg ændrede fokus kunne billedet slet ikke være skarpt og billedet blev vildt "soft" uden detaljer.
Forskellen på dvd og blu-ray forsvandt næsten, da alle detaljerne på en blu-ray bare blev kørt sammen. Næsten alle på
diverse foraer sætter sharpness på minimum, men hvis jeg gør det, så er det meget uskarpt. Kun ved sharpness på 100
fremstår billedet skarpt. Så der er lige noget, der skal undersøges nærmere og pilles lidt ved.

En anden ting, som jeg specielt lagde mærke til inden jeg havde pillet ved sharpness var, at det kunne være svært at
fokusere på objekter, der bevægede sig hurtigt. Jeg så nogle scener, hvor kameraet kørte rundt om skuespillerne og det var
rimelig irriterende, at man ikke kunne fokusere ordenligt på deres ansigter, når der var bevægelse i billedet. Det kan
selvfølgelig også være filmskaberen, der har optaget sekvenserne på en dårlig måde. Det var bl.a. "Den anden søster", som
min kæreste og jeg havde lejet på blu-ray. Det kan også være fordi Sony'ens frame interpolation ikke er en af de mest
avancerede.

p.las skrev:

hvis du gerne vil have mere aktivitet på din trød , skal du købe en pioneer komponent




Som beskrevet har jeg lige fået en Pioneer reciever - tæller den ikke?

Det bliver nok også lidt mere spændende, når jeg har fået taget mig sammen til at tage nogle gode billeder
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
morellen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 16 August 2009 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Venter spændt på de nye billeder
Til top Vis morellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morellen
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 16 August 2009 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

morellen skrev:
Venter spændt på de nye billeder


Jeg skal prøve at få dem lagt ud i dag eller i morgen inden jeg tager på sommerferie til Barcelona på tirsdag
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
Filmtossen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 2022
Sendt: 16 August 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Lækker stue bio, med helt igennem fede komponenter. havde selv Sony HW10 i kikkerten, men den blev fraskrevet primært pga. skarpheden (eller mangelen på dette), og prisen vs. den Sanyo z3000 jeg købte. Frame interpolation er der da ikke på Sonyén. (er iøvrigt IMO også opreklameret, det får film til at ligne video/tv udsendelser).

Hvad er det iøvrigt for et våbenskjold du har hængende, det ser aldeles interessant ud!



__________________

*Mit setup*

*Mit gamle setup*


Til top Vis Filmtossen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filmtossen
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 16 August 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Filmtossen skrev:

Lækker stue bio, med helt igennem fede komponenter. havde selv Sony HW10 i
kikkerten, men den blev fraskrevet primært pga. skarpheden (eller mangelen på dette), og prisen vs. den Sanyo z3000 jeg
købte. Frame interpolation er der da ikke på Sonyén. (er iøvrigt IMO også opreklameret, det får film til at ligne video/tv
udsendelser).


Hvad er det iøvrigt for et våbenskjold du har hængende, det ser aldeles interessant ud!



Tak

Ja, Sony'en har ikke frame interpolation. Det var mig, der formulerede det lidt forkert. Jeg tror dog stadig, at den sætter
nogle ens billeder ind imellem hver frame, men de er bare ens med den første og sidste frame. Jeg er dog ikke sikker på
hvordan det præcis er. Det er blot sådan jeg husker det - det kan også være, at den slet ikke gør noget.

Sanyo Z3000 var også en af de projektorer, som jeg overvejede kraftigt. Desværre var det lidt svært at finde steder, hvor
de havde lavet A/B sammenligninger af Sanyo'en og Sony'en.

Våbenskjoldet er Oxfords Universitets. Der står "DOMINUS ILLUMINATIO MEA", hvilket betyder "Herrer oplys mig". Ifølge
wikipedia betyder det dog "The lord is my light", men noget siger mig, at "Herrer oplys mig" giver meget god mening for et
universitet:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dominus_illuminatio_mea

Jeg tager nogle billeder af tingene om lidt.
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 16 August 2009 kl. 15:54 | IP-adresse registreret  

Her kommer nogle billeder. Da de maksimalt kan være 35 KB herinde har jeg do lige valgt den hurtige og lette løsning og
uploadet dem her (klik for at se billederne i original størrelse):

Projektoren:

Forfra
Nedefra

Her kan man se hvor sort de sorte farver er - kameraet registrerer ikke forskellen mellem den sorte afmaskning og det
sorte i billedet:

Wipeout intro sort

Her er der 3 billeder. Det er dog svært at holde kameraet helt stille, så billederne ikke bliver uskarpe og i hvert fald på det
tredje billede har kameraet lagt lidt for meget rød på abens ansigt i forhold til hvad projektoren viser:

Wipeout surround sound-test
Baraka menu
Baraka abe

Overblik:

Her er stuen set fra indgangen:

Mørklægning på vej nej
Mørklægning nede
Mørklægning nede og gardiner for, så det sidste lys lukkes ude

Her er skabet, hvor komponenterne (bortset fra PS3'en) nu er gemt væk i:

Skab lukket

Her er skabet åbent:

Skab åbent

Her er Onkyo-recieveren oven på Onkyo CD-afspilleren og til højre for Squeezebox recieveren og Logitech Harmony
modtageren. På indersiden af lågerne kan man se IR-senderne.

Skab zoom

Her er fjernbetjeningerne (fra venstre, PS3, Logitech Harmony 895, Somfy (til lærredet og mørklægning) og Globe til lyset)

Fjernbetjeningerne

Her er displayet på Logitech Harmony 895, hvor man kan vælge forskellige aktiviteter (der er en del aktiviteter, da vi har 2
forskellige zoner sat til):

Harmony menu
     
Højttalerne

Centerhøjttaleren - Si6 C Avantgarde Arreté:

Normalt har jeg frontstoffet på (mest af hensyn til kæresten), men det er også meget pænt med det grå.

Front
Skråt
Front uden frontstof
Venstre side
Højre side
Bag
Placering af centerhøjttaleren i forhold til lærred
     
Fronthøjttalerne - Audiovector S C Super:

Venstre højttaler
Højre højttaler
Venstre højttaler placering
Højre højttaler placering

Subwooferen - PB12-NDS

Den er lidt svær at tage billeder af, da den står bagved (rettet) sengens hovedgærde, men her er et forsøg:

Bag
Bag zoom

Næste gang skal jeg vist bruge Internet Explorer, når jeg laver indlæg herinde - det er en anelse forvirrende med alle de her
koder, når man bruger Chrome.
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
morellen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 17 August 2009 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Super lækre komponenter du har sat sammen der...

Lidt ærgerligt at der ikke ligger billeder her på siden?

Kan dine Audiovector SC Super godt følge samme klang som din centerhøjtaler?
Til top Vis morellen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morellen
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 18 August 2009 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

morellen skrev:
Super lækre komponenter du har sat sammen der... Lidt ærgerligt at der ikke ligger billeder her på
siden? Kan dine Audiovector SC Super godt følge samme klang som din centerhøjtaler?


 


Tak, jeg har ikke lagt billeder på direkte herinde, da de kun kan være 35 kb (dvs. en tusindedel? af billedernes
oprindelige størrelse) og da jeg ikke ville have nået at få noget på overhoved ellers inden jeg tog på ferie. Jeg sidder nu i
Barcelona og nyder ferien


 


Jeg lægger ikke mærke til nogen klangforskel på fronter og center, så det er ikke noget problem for mig overhoved. Jeg
vil dog ikke lade være med at nævne, at måske ikke har det kritiske øre i denne relation og at min tærskel for hvornår
noget ikke lyder godt sammen måske er anderledes end andres.


 


Med de nye fronter kommer lyden dog en del højere oppe fra end hvad jeg har været vant til. Det synes jeg dog heller
ikke er et problem - specielt ved film - hvor det faktisk passer mege godt til den lyd, der kommer fra fronterne. Til musik er
det mere noget man skal vænne sig lidt til, at sangeren e.l. "står" lidt højere oppe end hvad man er vant til. Man kan
forestille sig en sanger, der stod på en scene og sang foran en. Jeg ville nok foretrække normale gulvhøjttalere på dette
punkt, men det er ikke en mulighed, hvis det skal virke godt til film, så der er filmoplevelsen blevet prioriteret.

Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 21 September 2009 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

Så kom denne lille fætter ind ad døren og er nu monteret og fungere fint:

http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/ devices/5732&cl=us,en

Det tog ingen tid at få det sat op, men af en eller anden grund ville adapteren ikke slukke for PS3'en, når man lukkede for
aktiviteten. Efter lidt søgning på nettet fandt jeg dog en løsning, så det hele virker nu.

Et stk. fjernbetjening mindre ;-)
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 21 September 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

det lyder som om vi skal se nogle nye billedet af det hele
Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
Simsalabim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Januar 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 187
Sendt: 21 September 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

power watt skrev:
det lyder som om vi skal se nogle nye billedet af det hele


Se posten den 16. august - der er billeder af det hele (bortset fra logitech harmony adapter for ps3). Ved godt at de er lette at
overse, da jeg ikke har lagt dem herind. Det må jeg gøre ved lejlighed
Til top Vis Simsalabim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simsalabim
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes