Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. april 2024 | 21:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: noreaga’s "Bio" (nyt s. 3) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Side 2:

  • Nyt TV (Panasonic PX80)
  • Nye standere (Soundstyle ST122)

Side 3:

  • Ophæng af TV
  • Billeder af ny sub (Dali Concept Sub
  • Squeezebox Duet m. billeder
  • Ny receiver (Denon 2310
  • Højttaler-makeover i hvid folie
  • Nye baghøjttalere Jamo A340

 

*Nye ting siden begyndelsen

Hey!

Så blev det min tur til at vise frem. Jeg vil ikke skrive så meget om hvorfor jeg har valgt de forskellige ting osv. (det kommer måske senere), men beskriver lige kort hvad jeg har af elektronik.

 

Højttalere

  • Front: Dali Concept 2
  • Center: Dali Concept CT
  • Bag: Dali Concept 1 -----> Jamo A340*
  • Sub: Dali Concept Sub*
  • Kabler: Taralabs Omni ST til fronterne, Taralabs Klara til center og Harald Nyborg kabel til baghøjttalerne.

Elektronik

  • Surroundreceiver: Denon AVR-1906 -----> Denon AVR-2310*
  • DVD-afspiller: Denon 1710
  • PS3
  • Mac Mini
  • TV: Samsung LE-32M51B -----> Panasonic PX80 42"*
  • Squeezebox*

Ting i fremtiden

  • Kabler: Skal bruge et nyt højttalerkabel til mine fronter. Det jeg har nu er for tykt, hvilket gør at det ikke kan komme op igennem røret på mine standere.
  • Nyt TV: Er på udkig efter et 40/42" LCD/Plasma tv, så hvis der er nogen der har et godt bud så sig endelig til.
  • Subwoofer: Som man kan se ud fra mit setup mangler jeg noget lufttryk fra en sub, så det er noget af det første jeg skal have investeret i.
  • Kabelbakker: Jeg har kabler hængende på væggen og liggende på gulvet, så det skal der gøres noget ved.


Sådan ser her ud p.t:


 




Sådan startede det ud:

 

 

 

 

Sweetspot:

Venstre fronthøjttaler:

 

Her uden frontstof:

 

Denon DVD + Centerhøjttaler:

 

Surroundreceiver og nedenunder en lille udvalgt samling af PS3 spil/CD'er/Blu-ray film:

PS3, hvor der bliver brugt ufattelig meget tid på Fifa og blu-ray film :)

Mac Mini. Bliver brugt til at surfe og som anlæg, da jeg har alt mit musik liggende på den.

Venstre baghøjttaler:

Højre baghøjttaler:

Nærbillede af den ene baghøjttaler, som hænger på et Vogels ophæng:

 

 

Det var alt fra mig i denne omgang!

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Lækkert lækkert lækkert ser det ud, et råd som vil løse 2 ting få dit fladskærm op på væggen, og placer din center der, tvet kommer til at fremstå flottere og lyden i centeren kommer tættere på sidde højde. 
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Tak! Det har jeg også overvejet i meget lang tid, men går også med tankerne om et nyt og større tv, så synes jeg vil vente til jeg får anskaffet det.
Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Jeg kunne godt lige bruge hjælp til et par ting. Tror jeg vil ned i HFK i morgen engang og kigge på noget nyt højttalerkabel, er der nogen som kan foreslå noget specifikt jeg skal kigge efter?

Så har jeg også lige været inde på dba og kigge på en Dali SWA12, som er 4-5 år gammel og står til 2700 kr. Er det for meget at gi' for den og hvordan ville den præstere i forhold til f.eks. Dali Concept sub?

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
HIFI-Hippo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 April 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 239
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 06:47 | IP-adresse registreret  

Hej, fed stue du har fået bikset dig sammen der

Mht. til højtalerkabel kan jeg ikke hjælpe, men mht til SWA12 kan jeg måske. Jeg har selv en stående som jeg er rigtig glad for. Den spiller godt både til film og musik. Jeg bruger den selv mest til film, hvor jeg virkelig synes at den leverer varen. Jeg tror ikke du vil blive skuffet over sådan en hvis du allerede er godt tilfreds med dit concept system. Men 2700kr er måske lige i overkanten. Hvis du vil købe den skal du prøve at få sælgeren ned på omkring de 2000.

Håber det hjalp lidt, glæder mig til at se hvad du finder ud af



__________________
One Happy Hi-FI Hippo

Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
Til top Vis HIFI-Hippo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI-Hippo
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

HIFI-Hippo skrev:

Hej, fed stue du har fået bikset dig sammen der

Mht. til højtalerkabel kan jeg ikke hjælpe, men mht til SWA12 kan jeg måske. Jeg har selv en stående som jeg er rigtig glad for. Den spiller godt både til film og musik. Jeg bruger den selv mest til film, hvor jeg virkelig synes at den leverer varen. Jeg tror ikke du vil blive skuffet over sådan en hvis du allerede er godt tilfreds med dit concept system. Men 2700kr er måske lige i overkanten. Hvis du vil købe den skal du prøve at få sælgeren ned på omkring de 2000.

Håber det hjalp lidt, glæder mig til at se hvad du finder ud af

Tak skal du ha'. Har også læst rundt omkring her på forummet, at den får mange gode ord med på vejen, bare ærgeligt der ikke er så mange til salg for tiden. 2700 kr. er vel ikke engang halvdelen af nyprisen?

Andre der kan komme med bud på nyt højttalerkabel? Max 80 kr. meteren.

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

 

[/QUOTE]

 

Andre der kan komme med bud på nyt højttalerkabel? Max 80 kr. meteren.

[/QUOTE]

Hvad skal dette kabel kunne? Skal det være lyst i klangen eller mere rundt?

Et lystklingende/neutralt kabel som også er tyndt kunne være Teflar II.

http://www.lcaudio.dk/index.php?page=319

En Audio Pro Sub Focus kunne du også kigge på. En kompakt sag med 10" bas, 400 W forstærker. Spiller rigtig godt til prisen. Nyprisen er vist4-5k, burde kunne fået brugt til 2k.

Da jeg skulle have en sub til min bio for ca. 5 år siden prøvede jeg dem op imod Dalis SWA12 (eller hvad den nu præcist hedder) Jeg var ikke i tvivl. Jeg købte en Sub Focus.



__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Citér:

Hvad skal dette kabel kunne? Skal det være lyst i klangen eller mere rundt?

Et lystklingende/neutralt kabel som også er tyndt kunne være Teflar II.

http://www.lcaudio.dk/index.php?page=319

En Audio Pro Sub Focus kunne du også kigge på. En kompakt sag med 10" bas, 400 W forstærker. Spiller rigtig godt til prisen. Nyprisen er vist4-5k, burde kunne fået brugt til 2k.

Da jeg skulle have en sub til min bio for ca. 5 år siden prøvede jeg dem op imod Dalis SWA12 (eller hvad den nu præcist hedder) Jeg var ikke i tvivl. Jeg købte en Sub Focus.

Tak for input! Jeg er bare på udkig efter noget kabel, som er så neutralt som muligt. Jeg vil prøve at kigge efter den, men der jo simpelthen så mange gode subs derude, men selvfølgelig ligeså mange dårlige.

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Fik lige lyst til at tage et billede. Og nej, tv'et er ikke blevet stjålet, men det er blevet solgt, så nu skulle der gerne komme noget nyt op indenfor den nærmeste fremtid :)

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

Så sker der alligevel lidt herhjemme :)

Kunne ikke modstå fristelsen med at købe px80, selvom jeg godt ved der snart kommer nye modeller på markedet, men 5k synes jeg var et godt tilbud.

De næste ændringer tilføjelser/ændringer i setupet kommer til at være ophængning af tv, kabelskjulere, sub og evt. nye standere.

Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

Det kan jeg godt forstå, det er også et rigtig lækkert tv. Og til prisen er det nærmest en foræring!
Tillykke med det!

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 08 Marts 2009 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:
Det kan jeg godt forstå, det er også et rigtig lækkert tv. Og til prisen er det nærmest en foræring!
Tillykke med det!


Det er simpelthen kanon, intet mindre! Jeg er ærlig talt rystet over, at mit gamle LCD-tv slet ikke kan følge med på billedekvaliteten, troede faktisk det var bedre. Plasma er vejen frem lige pt. ;)
Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
DanielV
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 December 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 312
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

noreaga skrev:
Asklepios skrev:
Det kan jeg godt forstå, det er også et rigtig lækkert tv. Og til prisen er det nærmest en foræring!
Tillykke med det!


Det er simpelthen kanon, intet mindre! Jeg er ærlig talt rystet over, at mit gamle LCD-tv slet ikke kan følge med på billedekvaliteten, troede faktisk det var bedre. Plasma er vejen frem lige pt. ;)


Tillykke med fjernsynet! Det er super lækkert!

Vil dog lige anbefale dig at du prøver følgende indstillinger af en uges tid (det taget lidt tid for øjet/hjernen at vænne sig til):
Billedindstilling: Biograf
Kontrast: 27 hak (venstre mod højre)
Lys: 27 hak (venstre mod højre)
Farve: 26 hak (venstre mod højre)
Skarphed: 0
Farvetemperatur: Varm
Farvestyring: Fra
P-Nr: Fra
3D-comb: Fra


Er sikker på at du ikke vil fortryde dem, når først du har prøvet dem af. Skriv evt. dine nuværende indstillinger ned og så sammenlign efter en uge med disse, så vil du helt sikkert se hvad jeg mener...!


Med venlig hilsen Daniel...
Til top Vis DanielV's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielV
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Fint setup!

Og tillykke med den nye skærm! Den er super fed - især til pengene!

Hvad hører du af musik?
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Kenneth S.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 120
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

DanielV skrev:
noreaga skrev:
Asklepios skrev:
Det kan jeg godt forstå, det er også et rigtig lækkert tv. Og til prisen er det nærmest en foræring!
Tillykke med det!


Det er simpelthen kanon, intet mindre! Jeg er ærlig talt rystet over, at mit gamle LCD-tv slet ikke kan følge med på billedekvaliteten, troede faktisk det var bedre. Plasma er vejen frem lige pt. ;)


Tillykke med fjernsynet! Det er super lækkert!

Vil dog lige anbefale dig at du prøver følgende indstillinger af en uges tid (det taget lidt tid for øjet/hjernen at vænne sig til):
Billedindstilling: Biograf
Kontrast: 27 hak (venstre mod højre)
Lys: 27 hak (venstre mod højre)
Farve: 26 hak (venstre mod højre)
Skarphed: 0
Farvetemperatur: Varm
Farvestyring: Fra
P-Nr: Fra
3D-comb: Fra


Er sikker på at du ikke vil fortryde dem, når først du har prøvet dem af. Skriv evt. dine nuværende indstillinger ned og så sammenlign efter en uge med disse, så vil du helt sikkert se hvad jeg mener...!


Med venlig hilsen Daniel...


Hvilke indstillinger man bedst kan lide er selvfølgelig individuelt, men kæft du må have nogle mennesker der er godt røde i hovedet, med så meget farve farve og farvetemperaturen sat til varm! hehe

Min mening:
Farven skal have nogle få hak til højre, mens kontrasten skal have en del flere til højre. Derimod vil jeg ikke røre ved lyset, den skal stå i midten, efter min mening. Prøv at gå helt tæt på tv'et og se på en sort baggrund med lyset såen skruet op, der kan man se at der kommer en masse grå prikker, hvis man derimod lader den blive i midten, viser den det 100% sort, som den skal :)
Farvetemperaturen skal stå til normal og synes egentlig det dejligt nok af have sat lidt skarphed på.

Har selv et px80 skal det lige siges og er SUPER glad for det


__________________

If it works, don't fix it
__________________
Til top Vis Kenneth S.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth S.
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Tak for feedback - det er sku rart!

DanielV skrev:


Tillykke med fjernsynet! Det er super lækkert!

Vil dog lige anbefale dig at du prøver følgende indstillinger af en uges tid (det taget lidt tid for øjet/hjernen at vænne sig til):
Billedindstilling: Biograf
Kontrast: 27 hak (venstre mod højre)
Lys: 27 hak (venstre mod højre)
Farve: 26 hak (venstre mod højre)
Skarphed: 0
Farvetemperatur: Varm
Farvestyring: Fra
P-Nr: Fra
3D-comb: Fra


Er sikker på at du ikke vil fortryde dem, når først du har prøvet dem af. Skriv evt. dine nuværende indstillinger ned og så sammenlign efter en uge med disse, så vil du helt sikkert se hvad jeg mener...!


Med venlig hilsen Daniel...


Det er nogenlunde sådan jeg har det indstillet lige for øjeblikket, har dog sat farvetemperaturen til kølig, ved ikke om det giver et ukorrekt billede, men kan bedre lide det sådan.


wildstyle skrev:
Fint setup!

Og tillykke med den nye skærm! Den er super fed - især til pengene!

Hvad hører du af musik?


Puha, jeg hører meget forskelligt synes jeg selv. Dire Straits, Phil Collins, Newton Faulkner, Craig David, James Morrison, John Mayer, Tim Christensen og meget meget andet. Men ja, jeg er nok lidt til den bløde musik.


Kenneth S. skrev:

Hvilke indstillinger man bedst kan lide er selvfølgelig individuelt, men kæft du må have nogle mennesker der er godt røde i hovedet, med så meget farve farve og farvetemperaturen sat til varm! hehe

Min mening:
Farven skal have nogle få hak til højre, mens kontrasten skal have en del flere til højre. Derimod vil jeg ikke røre ved lyset, den skal stå i midten, efter min mening. Prøv at gå helt tæt på tv'et og se på en sort baggrund med lyset såen skruet op, der kan man se at der kommer en masse grå prikker, hvis man derimod lader den blive i midten, viser den det 100% sort, som den skal :)
Farvetemperaturen skal stå til normal og synes egentlig det dejligt nok af have sat lidt skarphed på.

Har selv et px80 skal det lige siges og er SUPER glad for det


Dejligt med lidt info omkring indstillingerne, har du brugt noget kalibrering for at nå frem til dette, eller  er det lidt på gefühl? Jeg overvejer lidt at investere i en kalibrerings-dvd, så jeg håber der er lidt at hente der?
Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

noreaga skrev:
wildstyle skrev:
Fint setup!

Og tillykke med den nye skærm! Den er super fed - især til pengene!

Hvad hører du af musik?


Puha, jeg hører meget forskelligt synes jeg selv. Dire Straits, Phil Collins, Newton Faulkner, Craig David, James Morrison, John Mayer, Tim Christensen og meget meget andet. Men ja, jeg er nok lidt til den bløde musik.


Det er der skam intet galt i.
Jeg hører selv en del af de ovennævnte kunstnere, så... Har du overvejet at opgradere højttalerne også?
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
noreaga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 143
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
noreaga skrev:
wildstyle skrev:
Fint setup!

Og tillykke med den nye skærm! Den er super fed - især til pengene!

Hvad hører du af musik?


Puha, jeg hører meget forskelligt synes jeg selv. Dire Straits, Phil Collins, Newton Faulkner, Craig David, James Morrison, John Mayer, Tim Christensen og meget meget andet. Men ja, jeg er nok lidt til den bløde musik.


Det er der skam intet galt i.
Jeg hører selv en del af de ovennævnte kunstnere, så... Har du overvejet at opgradere højttalerne også?


Nej, har ikke rigtigt overvejet det. Har før haft et par ordentlige kasser af højttalere og det var simpelthen overkill til mit forbrug, så der går nok lidt før jeg vender tilbage til det. Ellers går tankerne mest på en sub. Jeg må sige, at jeg er meget tilfreds med concepterne, passer fint størelsesmæssigt og spiller dejligt, der mangler dog som sagt lidt bund i form af en sub.
Til top Vis noreaga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af noreaga
 
Kenneth S.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 120
Sendt: 09 Marts 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

noreaga skrev:

Kenneth S. skrev:

Hvilke indstillinger man bedst kan lide er selvfølgelig individuelt, men kæft du må have nogle mennesker der er godt røde i hovedet, med så meget farve farve og farvetemperaturen sat til varm! hehe

Min mening:
Farven skal have nogle få hak til højre, mens kontrasten skal have en del flere til højre. Derimod vil jeg ikke røre ved lyset, den skal stå i midten, efter min mening. Prøv at gå helt tæt på tv'et og se på en sort baggrund med lyset såen skruet op, der kan man se at der kommer en masse grå prikker, hvis man derimod lader den blive i midten, viser den det 100% sort, som den skal :)
Farvetemperaturen skal stå til normal og synes egentlig det dejligt nok af have sat lidt skarphed på.

Har selv et px80 skal det lige siges og er SUPER glad for det


Dejligt med lidt info omkring indstillingerne, har du brugt noget kalibrering for at nå frem til dette, eller  er det lidt på gefühl? Jeg overvejer lidt at investere i en kalibrerings-dvd, så jeg håber der er lidt at hente der?


Udelukkende gefühl og hvad jeg selv finder mest naturligt. Her er det at jeg fokuserer meget på personers ansigt, da det ikke skal være rødt, men heller ikke hvidt.

Evt. ta et kig på denne tabel:

Efter kalibrering
Profil: Biograf
Kontrast 1 til venstre
Lys: Uændret eller 1 til venstre
Farve: Uændret
Skarphed: 0
Farvetemperatur Varm
Farvestyring Fra
P-NR Fra
Kilde: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?misc=search&subaction =showfull&id=1213261291

Dette er målt med måleudstyr. Det eneste jeg ikke er enig i her, er kontrasten, farvetemperaturen og skarpheden. Kontrasten har jeg til at stå til 3/4, farvetemperaturen til normal og skarpheden til 1/2. Her er tallene hvor meget "slideren" skal stå i forhold til max.


__________________

If it works, don't fix it
__________________
Til top Vis Kenneth S.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth S.
 
Heat7
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 75
Sendt: 11 Marts 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Hej

Lækker prisbevidst setup der, det kan jeg li

Vil du evt tage endnu et "total billede" (med møbel og begge højtalere i billedet) men hvor du har taget frontstoffet af højtalerne, vil gerne se hvodan de ser ud der.

Hvordan spiller de til musik, og spiller de dybt nok til at man kan undvære sub ved musik?

Til top Vis Heat7's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Heat7
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes