Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. april 2024 | 02:15   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Busk(s) Reference (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 13
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 07 Marts 2008 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Nå ja så vil jeg da også lige vise frem hvad der står i vores store stue, dette er også vores absolutte reference system, og er genstand til mange dejlige musik oplevelser.

Egentlig startede det med at konen og jeg havde solgt en lejlighed i kbh og var flyttet på landet i stort hus, og her havde vi en drøm om at få nogle B&W højttalere til at stå, vi havde mest gik på N802D da den lå inden for hvad vores pengepung kunne holde til. Men først skulle der spares lidt. Men man holder jo aldrig op med lige at kikke på hifi4all for at se hvad folk er ved at sælge, og hovsa, lige der kom der et par B&W Nautilus 800 signature i tigereye til salg, og endda til en pris vi kunne betale, det tog os ca. 15min at blive enige om at dem skulle vi havde. Og den 16. aug. 2006 drog jeg og en stærk kammerat afsted til det mørke nordjylland, inden dag havde jeg dog været i Hi-Fi klubben på Åboulevarden for at låne deres transport kasser til 800D så jeg havde noget at fragte dem i. Det første jeg lagde mærke til da jeg trådte ind hos sælger var en snæver vindeltrappe op til første salen hvor han sagde de stod , ikke engang kasserne ville kunne komme derop, han beroligede mig med at der var dørrei endegavlen og hans kammerat kom med en byggelift om lidt. Så først skulle 2*125kg højttaler i hver sin kasse, så rulles hen til endevægen, derefter vippes ud på en palle der blev holdt af byggeliften , ret spændende arbejder, til sidst skulle de bæres ud af haven, den var nemlig for blød til at vi kunne rulle dem ud.

Det var et stort øjeblik.

Nå men på tidspunktet var så inde til at finde noget elektronik der var højttalerne værdige, og det blev fundet og fundet råd til sidste år, så nu er mit setup som følgende.

Højttalere: B&W Nautilus 800 Signature, Tiger Eye.

Forstærker: Denon PMA-SA1

CD afspiller: Denon DCD-SA1

Signal kabel: Taralabs Vector 1 xlr

Højttaler kabel: Dali Blue Wave i ekstrem udbygget version.

Set fra lyttestolen.

20kg CD-spille og 35kg forstærker. Dejligt genskin i granit pladen som jeg stjal fra vores køkken.

Højttaleren i al sin pragt.

Lidt gejl.

En god ven havde adgang til en computerstyret symaskine, denon nøgleringen havde jeg men den skulle da lige opgraderes lidt

En PMA-SA1 uden tøj.

Busk Audio



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
winter
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1611
Sendt: 07 Marts 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

WoW!

Fedt set up top of the range.Ville dog selv ha' valg anden fors&Cd.

Endnu engang WoW.....

Til top Vis winter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af winter
 
tossi
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 501
Sendt: 07 Marts 2008 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

Det ser sku godt ud Glæder mig til at komme over at høre det med Denon sættet spændt for

Til top Vis tossi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tossi
 
lexus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1037
Sendt: 07 Marts 2008 kl. 20:32 | IP-adresse registreret  

 det ser super ud,lyden er jo nok osse super,

et fedt anlæg.....

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus
 
MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 586
Sendt: 07 Marts 2008 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

kanon lækkert grej du har! Spændende måde i fik højttalerne ud af sælgers hus 
Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 07 Marts 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

hej busk.

Det ser flot ud. Det Denon sæt skulle jo efter sigende spille helt uovertruffen, og det er trods de "beskedne" 50W pr. kanal. 

Nu skriver du godt nok du har Dali blue wave i "ekstrem udbygget version" det hårber jeg dælme også for dig. For mere kedeligt og lukket kabel skal man da lede længe efter(har selv haft det)

Gad nok vide hvor du arbejder henne???

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
tossi
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Produktions tekniker, Lyngdorf Audio A/S

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 501
Sendt: 07 Marts 2008 kl. 23:38 | IP-adresse registreret  

Nu vil jeg ikke hijacke busks tråd til endnu en uendelig kabel snak. Men kan godt nok ikke følge dig i din beskrivelse af Dail Blue wave kablerne. Bruger dem selv og har da efterhånden hørt dem på et par forskellige anlæg og syntes bestemt at det gør det godt, er da langt fra kedeligt og lukket tvært imod. Men mon ikke også busk har lidt at sige til det??

Til top Vis tossi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tossi
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:

hej busk.

Det ser flot ud. Det Denon sæt skulle jo efter sigende spille helt uovertruffen, og det er trods de "beskedne" 50W pr. kanal. 

Nu skriver du godt nok du har Dali blue wave i "ekstrem udbygget version" det hårber jeg dælme også for dig. For mere kedeligt og lukket kabel skal man da lede længe efter(har selv haft det)

Gad nok vide hvor du arbejder henne???

MVH WRONG

For at starte et sted vil jeg vil komme med en beskrivelse af de højttalerkabler jeg har strikket sammen. Til hver side bruger jeg 4 * 3meter dali blue wave, 2 af dem til plus og 2 til minus, dette giver i alt 24mm2 dejligt kobber kabel både til plus og minus, alså stort set ingen modstand hvilket jo må være det man bør stræbe efter. Så lidt filter mellem tingene som muligt.

Som Tossi siger gider jeg ikke ende ud i en eller anden lang kabel diskution, da meget af dette medføre en del religion, personlige meninger og subjective opfattelser.

At jeg ikke har skiftet til noget andet beror på at jeg har prøvet en del forskellige den gang jeg arbejde i Hi-Fi klubben, ja jeg har arbejdet i branchen som du hentyder til, jeg har sågar haft air kabler med hjemme, og dette var bestemt ikke sagen i mit setup, de lød kedelige og jeg fik et lydbillede der var lige så stort som afstanden mellem mine højttalere og ca. lige så højt og alt blev flat og kedelig, MEN DETTE ER MIN MENNING, gruden til jeg skriver dette med stort er fordi dette ikke er en konklusion på hvordan det kabel lyder, men hvordan jeg opfattede det på mit setup, min stue og mit anlæg. Jeg har hørt det på andre ting og andre rum hvor det bare var sindsygt godt.

Kabler skal man vælge ud fra hvilket anlæg man har, og hvilket rum de skal spille i og ud fra hvilken filosofi man personligt har til hvordan musik skal lyde, lige så forskellige vi er personligheds messigt, lige så forskellige er vores opfattelse af lyd. Og tit spiller prisen på et kabel (bil, båd, vin, whiskey) også en rolle i ens opfattelse, der sker noget i vores hoveder rent pykisk med hensyn til både pris og udseende af ting.

Jeg ville dog aldrig kalde Dali Blue wave for kedeligt eller lukket, tvært i mod, jeg har et lydbillde der er større end mit rum, dybe og dynamik som bare fanden. Jeg har et smil der fylder hele mit ansigt når jeg lytter musik.

(Alt dette ovenfor skal læses med en glimt i øjet og betragtes som min menning) .

Som du skriver så spiller den forstærker uovertruffen, hvis ikke jeg havde hørt at high fidelity havde prøvet dette set på et par 800D ville jeg aldrig selv have forsøgt, for 2*50 er ikke meget til så store højttalere. Men den gør det fandme godt, noget kan de de japanere , jeg kan endda spille pænt højt, ikke extremt, men mere end nødvendigt, uden at den går i knæ.

Busk Audio



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

tossi skrev:

Nu vil jeg ikke hijacke busks tråd til endnu en uendelig kabel snak. Men kan godt nok ikke følge dig i din beskrivelse af Dail Blue wave kablerne. Bruger dem selv og har da efterhånden hørt dem på et par forskellige anlæg og syntes bestemt at det gør det godt, er da langt fra kedeligt og lukket tvært imod. Men mon ikke også busk har lidt at sige til det??

Åh skat du er altid velkommen alle vegne .



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
Deeablo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 September 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 579
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Noget siger mig du er ret vild med Denon og B&W Wink

Ser fedt...tjekkede også din hjemmeside....hold da op...nice nice nice Clap



__________________
Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
Til top Vis Deeablo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deeablo
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

Vild er vist en underdrivelse, heldigvis elsker min kone mig højt nok til at have alt det ekstra stuf stående.

Skal jeg nogensinde skifte Denon sættet ud bliver det til accuphase, faktisk kommer et par venner på besøg i aften og den ene tager sin accuphase dp-67 med, så skal vi holde en lille kamp.

Busk



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:
wrong skrev:

hej busk.

Det ser flot ud. Det Denon sæt skulle jo efter sigende spille helt uovertruffen, og det er trods de "beskedne" 50W pr. kanal. 

Nu skriver du godt nok du har Dali blue wave i "ekstrem udbygget version" det hårber jeg dælme også for dig. For mere kedeligt og lukket kabel skal man da lede længe efter(har selv haft det)

Gad nok vide hvor du arbejder henne???

MVH WRONG

For at starte et sted vil jeg vil komme med en beskrivelse af de højttalerkabler jeg har strikket sammen. Til hver side bruger jeg 4 * 3meter dali blue wave, 2 af dem til plus og 2 til minus, dette giver i alt 24mm2 dejligt kobber kabel både til plus og minus, alså stort set ingen modstand hvilket jo må være det man bør stræbe efter. Så lidt filter mellem tingene som muligt.

Som Tossi siger gider jeg ikke ende ud i en eller anden lang kabel diskution, da meget af dette medføre en del religion, personlige meninger og subjective opfattelser.

At jeg ikke har skiftet til noget andet beror på at jeg har prøvet en del forskellige den gang jeg arbejde i Hi-Fi klubben, ja jeg har arbejdet i branchen som du hentyder til, jeg har sågar haft air kabler med hjemme, og dette var bestemt ikke sagen i mit setup, de lød kedelige og jeg fik et lydbillede der var lige så stort som afstanden mellem mine højttalere og ca. lige så højt og alt blev flat og kedelig, MEN DETTE ER MIN MENNING, gruden til jeg skriver dette med stort er fordi dette ikke er en konklusion på hvordan det kabel lyder, men hvordan jeg opfattede det på mit setup, min stue og mit anlæg. Jeg har hørt det på andre ting og andre rum hvor det bare var sindsygt godt.

Kabler skal man vælge ud fra hvilket anlæg man har, og hvilket rum de skal spille i og ud fra hvilken filosofi man personligt har til hvordan musik skal lyde, lige så forskellige vi er personligheds messigt, lige så forskellige er vores opfattelse af lyd. Og tit spiller prisen på et kabel (bil, båd, vin, whiskey) også en rolle i ens opfattelse, der sker noget i vores hoveder rent pykisk med hensyn til både pris og udseende af ting.

Jeg ville dog aldrig kalde Dali Blue wave for kedeligt eller lukket, tvært i mod, jeg har et lydbillde der er større end mit rum, dybe og dynamik som bare fanden. Jeg har et smil der fylder hele mit ansigt når jeg lytter musik.

(Alt dette ovenfor skal læses med en glimt i øjet og betragtes som min menning) .

Som du skriver så spiller den forstærker uovertruffen, hvis ikke jeg havde hørt at high fidelity havde prøvet dette set på et par 800D ville jeg aldrig selv have forsøgt, for 2*50 er ikke meget til så store højttalere. Men den gør det fandme godt, noget kan de de japanere , jeg kan endda spille pænt højt, ikke extremt, men mere end nødvendigt, uden at den går i knæ.

Busk Audio

Jamen vi er da enige langt hen ad vejen med kabler, busk. Og det re da rart at høre at BW virker hos dig. I mit setup spillede det kedeligt ifht. til de Tara Labs Prism Bi-wire, de blev udskiftet med. Det er dog længe siden og der er da også sket en del i mit setup siden.

Jeg har også eksperimteret meget med kabler og her er synergieffekten enorm vigtig for lyden, hvilket du jo også selv har konstateret. Jeg har prøvet billige kabler der lammetævede kablet til det 10dobbelte. Så bare fordi det er dyrt behøver det ikke være godt.

Hehe. Så gættede jeg alligevel næsten rigtig angående din arbejdsplads. Det kræver som regel en temmelig god forbindelse, at skaffe de promotion ting og sager du har stående. Du mangler bare lige et prisskilt oven på hver af apparaterne. Så er den hjemme



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

wrong skrev:
Busk skrev:
wrong skrev:

hej busk.

Det ser flot ud. Det Denon sæt skulle jo efter sigende spille helt uovertruffen, og det er trods de "beskedne" 50W pr. kanal. 

Nu skriver du godt nok du har Dali blue wave i "ekstrem udbygget version" det hårber jeg dælme også for dig. For mere kedeligt og lukket kabel skal man da lede længe efter(har selv haft det)

Gad nok vide hvor du arbejder henne???

MVH WRONG

For at starte et sted vil jeg vil komme med en beskrivelse af de højttalerkabler jeg har strikket sammen. Til hver side bruger jeg 4 * 3meter dali blue wave, 2 af dem til plus og 2 til minus, dette giver i alt 24mm2 dejligt kobber kabel både til plus og minus, alså stort set ingen modstand hvilket jo må være det man bør stræbe efter. Så lidt filter mellem tingene som muligt.

Som Tossi siger gider jeg ikke ende ud i en eller anden lang kabel diskution, da meget af dette medføre en del religion, personlige meninger og subjective opfattelser.

At jeg ikke har skiftet til noget andet beror på at jeg har prøvet en del forskellige den gang jeg arbejde i Hi-Fi klubben, ja jeg har arbejdet i branchen som du hentyder til, jeg har sågar haft air kabler med hjemme, og dette var bestemt ikke sagen i mit setup, de lød kedelige og jeg fik et lydbillede der var lige så stort som afstanden mellem mine højttalere og ca. lige så højt og alt blev flat og kedelig, MEN DETTE ER MIN MENNING, gruden til jeg skriver dette med stort er fordi dette ikke er en konklusion på hvordan det kabel lyder, men hvordan jeg opfattede det på mit setup, min stue og mit anlæg. Jeg har hørt det på andre ting og andre rum hvor det bare var sindsygt godt.

Kabler skal man vælge ud fra hvilket anlæg man har, og hvilket rum de skal spille i og ud fra hvilken filosofi man personligt har til hvordan musik skal lyde, lige så forskellige vi er personligheds messigt, lige så forskellige er vores opfattelse af lyd. Og tit spiller prisen på et kabel (bil, båd, vin, whiskey) også en rolle i ens opfattelse, der sker noget i vores hoveder rent pykisk med hensyn til både pris og udseende af ting.

Jeg ville dog aldrig kalde Dali Blue wave for kedeligt eller lukket, tvært i mod, jeg har et lydbillde der er større end mit rum, dybe og dynamik som bare fanden. Jeg har et smil der fylder hele mit ansigt når jeg lytter musik.

(Alt dette ovenfor skal læses med en glimt i øjet og betragtes som min menning) .

Som du skriver så spiller den forstærker uovertruffen, hvis ikke jeg havde hørt at high fidelity havde prøvet dette set på et par 800D ville jeg aldrig selv have forsøgt, for 2*50 er ikke meget til så store højttalere. Men den gør det fandme godt, noget kan de de japanere , jeg kan endda spille pænt højt, ikke extremt, men mere end nødvendigt, uden at den går i knæ.

Busk Audio

Jamen vi er da enige langt hen ad vejen med kabler, busk. Og det re da rart at høre at BW virker hos dig. I mit setup spillede det kedeligt ifht. til de Tara Labs Prism Bi-wire, de blev udskiftet med. Det er dog længe siden og der er da også sket en del i mit setup siden.

Jeg har også eksperimteret meget med kabler og her er synergieffekten enorm vigtig for lyden, hvilket du jo også selv har konstateret. Jeg har prøvet billige kabler der lammetævede kablet til det 10dobbelte. Så bare fordi det er dyrt behøver det ikke være godt.

Hehe. Så gættede jeg alligevel næsten rigtig angående din arbejdsplads. Det kræver som regel en temmelig god forbindelse, at skaffe de promotion ting og sager du har stående. Du mangler bare lige et prisskilt oven på hver af apparaterne. Så er den hjemme

Ja man kan vel ikke løbe fra at man er gammel hi-fi klub mand he he .



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3517
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

goddag i stuen, det ser superlækkert ud, det der setup. Tja hvis det lyder som det vejer, er den hellige gral velforvaret

Jeg håber, at du har inderstøttet gulvet der hvor speaker og højttalere er placeret...

mvh


__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2226
Sendt: 08 Marts 2008 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

bare det var mit  Fandme lækkert, fatktisk første gang på sitet jeg se de ht'ere i den farve, den er faktisk rigtig lækker.

Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift
 
Deeablo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 September 2006
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 579
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

Jeg må ærligt indrømme, tingene er lækre....og for at citere fættere fra fast and the furious " not a bad way to spend 60000 dollars"....

Så....125 kg kan altså have waf effekt LOL

Min kæreste er heldigvis mere til Audiovector og Electrocompaniet...som mig.

Men det er fedt det sæt du har uden tvivl...gad godt at høre det en dag, men der er lidt langt.



__________________
Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
Til top Vis Deeablo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Deeablo
 
Managuense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 454
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 07:29 | IP-adresse registreret  

Hej Busk .

Det ser simpelthen bare kanon godt ud det der

Der findes en del fede højttalere på market .....og imo har du valgt de fedeste

Stort tillykke herfra !

mvh

Til top Vis Managuense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Managuense
 
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1463
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
goddag i stuen, det ser superlækkert ud, det der setup. Tja hvis det lyder som det vejer, er den hellige gral velforvaret

Jeg håber, at du har inderstøttet gulvet der hvor speaker og højttalere er placeret...

mvh

Nej der er faktisk ikke gjort noget i det, huset er fra dengang hvor man byggede tingene ordentligt, 1840.

Men dette er ikke deres rigtige placering endnu, vi har et ekstra hus på grunden på 50m2, her skal der bygges den ondeste hi-fi nørd rum, kun til lyd og bygges efter alle kunstens regler, og med strøm i overflod, er jo selv elektrikker så der skal gåes amok.

Busk

PS.: husk at for at have en ordentlig højttaler, skal den være tungere end en selv, helst dobbelt .



__________________
Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted
 
mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3517
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

mn1974 skrev:
goddag i stuen, det ser superlækkert ud, det der setup. Tja hvis det lyder som det vejer, er den hellige gral velforvaret

Jeg håber, at du har inderstøttet gulvet der hvor speaker og højttalere er placeret...

mvh

Nej der er faktisk ikke gjort noget i det, huset er fra dengang hvor man byggede tingene ordentligt, 1840.

Men dette er ikke deres rigtige placering endnu, vi har et ekstra hus på grunden på 50m2, her skal der bygges den ondeste hi-fi nørd rum, kun til lyd og bygges efter alle kunstens regler, og med strøm i overflod, er jo selv elektrikker så der skal gåes amok.

Busk

PS.: husk at for at have en ordentlig højttaler, skal den være tungere end en selv, helst dobbelt .



Hørt - ergo kan jeg ud fra den lining se at jeg skal opgradere væsentligt på højttalerfronten, NOT

mvh


__________________
mvh
Til top Vis mn1974's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mn1974 Besøg mn1974's Websted
 
Novisad
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Dobb.profil Sonic

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2090
Sendt: 09 Marts 2008 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Hej Busk hvad er enlig kampvægten på de  hter. de tungeste jeg har haft er på 80 kg vær.

mvh
Til top Vis Novisad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Novisad
 

Side af 13 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes