Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. maj 2024 | 23:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: HIFI KLUBBEN (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kfalken
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 05 August 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

Nogen der ved om man må tage sin egen receiver med ned i den lokale Hifi Klub, for at høre højtalerene på den ???

Også selvom de ikke fohandler det mærke man har???

(i Mit tilfælde er det Pioneer )

Vil gerne høre den store Dali suite serie på den.

Mvh Kfalken

Til top Vis kfalken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kfalken
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 05 August 2004 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

det tror jeg ikke der skulle være nogen problemer med.. det er jo ikke andet end en receiver der skal pilles fra, så din kan sættes til.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 05 August 2004 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

he he.. I roskilde skulle jeg ind og hjælpe en kammerat med at finde et par højttalere, han kunne godt lide dali 6006 så sagde jeg at vi ligesågodt kunne tage hans receiver med(en panasonic til 3 k) da vi kom med den, Grinede sælgeren af ham fordi han kunne finde på at købe sådan noget l**t (ordret) og spurgte om han ik nok ville lade den blive i kassen..

er vel ik nødvendigt at sige han ik handlede derinde.. han købte istedet et sæt SA 1280 i NBradio..

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
Spider
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 299
Sendt: 05 August 2004 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

du kan jo ringe og spørge. det kan jo ikke være så svært.
Til top Vis Spider's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spider
 
Henrik300
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3209
Sendt: 05 August 2004 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

Her selv været i klubben i Roskilde, og de er sku ikke så service mindet som tidligere, men det er vel over hele linien ?

Henrik300



__________________
Hilsen Henrik
Til top Vis Henrik300's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik300 Besøg Henrik300's Websted
 
Tøffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 05 August 2004 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

he he.. I roskilde skulle jeg ind og hjælpe en kammerat med at finde et par højttalere, han kunne godt lide dali 6006 så sagde jeg at vi ligesågodt kunne tage hans receiver med(en panasonic til 3 k) da vi kom med den, Grinede sælgeren af ham fordi han kunne finde på at købe sådan noget l**t (ordret) og spurgte om han ik nok ville lade den blive i kassen..

Selvmål af sælgeren ! Lidt sjov ting at sige, for hvis han mente at receiveren var for ringe/for billig så burde han måske have set på Klubbens eget sortiment først - de har da ret mange produkter i den prisklasse - også et par receivere. Ikke at der er noget i vejen med prisniveauet - nok mere (i dette tilfælde) sælgeren  

Men jeg kunne ikke forestille mig at det skulle blive et problem at tage sin egen forstærker med derind - jeg har i hvert tilfælde kun fået go' og venlig betjening i Aalborg-butikken

Tøffe

Til top Vis Tøffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tøffe
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 05 August 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Henrik300 skrev:

Her selv været i klubben i Roskilde, og de er sku ikke så service mindet som tidligere, men det er vel over hele linien ?

Henrik300

nej her i odense er jeg godt tilfreds med service niveauet..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
MagnusHolm
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 05 August 2004 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Ja i Odense er de sgu rigtig flinke !
Til top Vis MagnusHolm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MagnusHolm Besøg MagnusHolm's Websted
 
dohh
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004
Status: Offline
Indlæg: 121
Sendt: 05 August 2004 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Imponerende forum efterhånden..

 Aldrig er der kogt så meget suppe i hele verden!! (henviser her til utallige andre threads ang. hfk.. prøv at se hvor mange posts der reelt set er identiske eller for den sags skyld direkte modstridende fra samme skribent! flot)

Til top Vis dohh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dohh
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 05 August 2004 kl. 18:53 | IP-adresse registreret  

dohh selvom du elsker din klub, burde det vist være i de andre tråde du kom med dine indlæg..

Men du kan jo give din mening med om han kan tage hans pioneer med derned.. og om han kan gøre det uden en snobbet sælger skal komme med dumsmarte kommentarer..

synes du skulle åbne alle de gamle tråde med shopman og sige hvor ynkelige folk er fordi de heller ik kanlide deres service.. men måske kun tidligere arbejdsgivere der har din gunst..

jeg vidergav en konkret oplevelse, der var præcist magen til det hans spørgsmål gik ud på.. og ja jeg synes man skal have mulighed for at høre højttalere på ens eget anlæg !! og synes det er flot han vil tage det med, så undgår klubben os at komme i problemer med at højttalerne måske ik spiller ordentligt på hans udstyr.. især vigtigt når de ikke har bytteret !!

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
ZzZzleepY
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 542
Sendt: 05 August 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret  

nu har denne tråd jo intet med de andre at gøre..

det er bare folk der forvrænger tråden..

der blev stillet er spørgsmål..
det blev svaret på.. og 5-10 andre mente lige de skulle give deres "unødvendige" mening...

sådan er det jo altid


__________________
WWW for at se Min anlæg's tråd.

HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Til top Vis ZzZzleepY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZzZzleepY Besøg ZzZzleepY's Websted
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7534
Sendt: 05 August 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

dohh skrev:

Imponerende forum efterhånden..

 Aldrig er der kogt så meget suppe i hele verden!! (henviser her til utallige andre threads ang. hfk.. prøv at se hvor mange posts der reelt set er identiske eller for den sags skyld direkte modstridende fra samme skribent! flot)

Det er vist ikke så meget forummet, men mere brugerne af samme, som skal have skylden for det.

Men tendensen er skam trist - enten handler 95% af alle brugerne i Hifi Klubben og får dårlige oplevelser ud af det, eller også sidder der nogle derude med massevis af gode oplevelser som bare ikke giver sig til kende.

Desværre er udviklingen efterhånden sådan at der ikke skal meget mere end en forkert farve på et stik på et kabel man har set i en butik, før der er skrevet en tråd herinde om dårlig service, elendige ekspedienter, for høje priser, manglende kendskab eller lignende, og den udvikling er lidt deprimerende.



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
dohh
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004
Status: Offline
Indlæg: 121
Sendt: 05 August 2004 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

ronin, præcis!

ja.. det kan ikke siges mere korrekt.. nej..nææ..

Selvfølgelig er der ikke et problem i at tage sin receiver med i klubben!!
Og hvis dem i Roskilde har grinet af din vens receiver.. så er det bare SÅ klassisk HFK.. hahahah.. det var meget værre før i tiden.!!!  Der kunne man få en direkte sviner hvis man ikke lige var klar over en eller anden ting.. eller havde lavet en lille brøler ved opsætning af udstyret derhjemme. Og man elskede det på den måde!
Så smid ranglen i havnen og kom ind i kampen.. ynk er en frygtelig ting... ironi er tankevækkende... et smil er opløftende!

live21, jeg har intet til overs for netshops.. de har det for nemt. 
 

Til top Vis dohh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dohh
 
Bics
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juli 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 05 August 2004 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

dohh skrev:

Selvfølgelig er der ikke et problem i at tage sin receiver med i klubben!!

Kanon, skal man bare sige at man kender dig eller?...

dohh skrev:

Og hvis dem i Roskilde har grinet af din vens receiver.. så er det bare SÅ klassisk HFK.. hahahah.. det var meget værre før i tiden.!!!  Der kunne man få en direkte sviner hvis man ikke lige var klar over en eller anden ting.. eller havde lavet en lille brøler ved opsætning af udstyret derhjemme. Og man elskede det på den måde!

Det er da fuldstændig ligemeget hvordan det var før i tiden. Det har intet med sagen at gøre. Jeg tror det er de færreste kunder der kan lide at blive gjort til grin på den måde, og jeg ville personligt aldrig handle et sted hvor man ikke blev mødt med en vis portion gensidig respekt. Det er klart at man bedre kan tåle det hvis man kender butikken og dens medarbejdere, men hvis man kommer som "ny" i butikken, så er det ikke så fedt.

Til top Vis Bics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bics
 
kfalken
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 05 August 2004 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

hmmm jeg ville bare lige høre om andre havde prøvet det.

Men fair nok med alt det snik/snak

mvh kfalken

Til top Vis kfalken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kfalken
 
mikp
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 348
Sendt: 05 August 2004 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

lån speakerne med hjem istedet for. det gør de vel?
Til top Vis mikp's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikp
 
kfalken
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 169
Sendt: 05 August 2004 kl. 20:15 | IP-adresse registreret  

det er måske lidt vildt og låne hele suite serein med hjem

mvh kfalken

 

Til top Vis kfalken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kfalken
 
Live21
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 2377
Sendt: 05 August 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

når man vil købe fem højttalere synes jeg man skal have mulighed for at prøve dem hjemme hos sig selv. i eget lytterum og på egen receiver !!

Det jeg ville gøre var at få en aftale om at få et sæt med hjem, med mulighed for at levere tilbage hvis det ikke passer ind.. eller bestille på nettet, så har du automatisk mulighed for det..

Men de vil udentvivl gerne ha du tager din receiver med ned til dem !! efter en udskiftning af mange medarbejdere, er de blevet noget mere åbne overfor andre mærker end deres egne..

Men synes aldrig der er mange ansatte i deres butikker (i Silkeborg er der kun en af gangen), så ville vælge et tidspunkt hvor der ikke er mange andre kunder !! ellers vil du få en stresset sælger og en milliard andre kunder til at stå og glo..

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21
 
dohh
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004
Status: Offline
Indlæg: 121
Sendt: 05 August 2004 kl. 20:56 | IP-adresse registreret  

Bics skrev:

Det er da fuldstændig ligemeget hvordan det var før i tiden. Det har intet med sagen at gøre. Jeg tror det er de færreste kunder der kan lide at blive gjort til grin på den måde, og jeg ville personligt aldrig handle et sted hvor man ikke blev mødt med en vis portion gensidig respekt. Det er klart at man bedre kan tåle det hvis man kender butikken og dens medarbejdere, men hvis man kommer som "ny" i butikken, så er det ikke så fedt.

Igen, alle råber op om at det var meeeeget bedre før i tiden = dette inkluderede denne oftest udførlige "kærlige behandling" der naturligvis var ment med et godt hjerte!! Deraf "klubben".. med dertilhørende omgangstone.. og mandehørm!

men hvor skulle du vide det fra når du er ny kunde i år 2004.. i en butik der gør alt for at tilfredstille alle urimelige hoveder der tilsyneladende var selvsamme personer der fik hvad de pegede på i alderen 0-6 år.. måske ældre.. jo..*
blot for at eksistere og kunne tilbyde den bedre halvdel derhjemme smør på brødet... også dagene udover søndag.

??

dette er ikke et angreb, jeg forstår hvad du mener.. men helt ærligt, tag det med et glimt i øjet.
Jeg kan historier fra det virkelige handelsliv der vil få denne butiksoplevelse til at blegne!

Til top Vis dohh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dohh
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 05 August 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

ok .. det var så den diskussion..

Kan I selv finde ud af at stoppe her eller skal vi hjælpe?

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes