Forfatter |
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 52
|
Sendt: 29 November 2006 kl. 19:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der blevet testet lidt, og købt lidt mere: OG f**k HVOR ER DET BARE PENGENE VÆRD!!! tog mig selv i at kigge mig over skulderen 2 gange i Resident Evil Apocalypse! det er sååå fedt!!!
Nå men til en lille opdatering på setuppet på nuværende tidspunkt :D
lidt kasse billeder:
 Subben!!! NICE!
 3 meter Argon Sub kabel 1 meter Argon Optisk kabel 6 Banan stik 8 ender til de små stik i A/V'en og Højtaler beslag! NIIIICE!!
Lidt bilelder af den nye setup! :)

Og lidt billeder af mit kabel helved! :D alle højtalerkabler er Netværkskabel. Så mangler der kun lidt maling og en projektor.. og måske et par stole :D

__________________ Mvh Sonny
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 29 November 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser godt ud      misundelig... ?? nej da
__________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 29 November 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
min Fast and the furious er federe end din 
ser godt ud, nu mangler du bare lige Projektor, __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
lockheed Forum Bruger

Bruger siden: 04 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 244
|
Sendt: 29 November 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 17 Juni 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Projektor blev det ikke helt til, i denne omgang... men en 32" samsung LCD skærm, fandme rart med ordentligt billede.. :) mangler lige at få fat på et DVI>HDMI kabel så jeg kan få skidtet sat ordentligt til.. :) og så skal min normale PC skærm ud og det samme skal den hvide skænk.. skal så samme tid have fingrene i et væg beslag til skærmen, og have lavet et DIY møbel til forstærker, center højtaler, og DVD afspiller jeg skal have investeret i.. :) men kommer jo nok hend af vejen, skal nok holde opdateret.. :)
Billeder:

__________________ Mvh Sonny
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 17 Juni 2007 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
rigtig lækkert med det nye tv  men fy hvor er den væg dog beskidt  __________________
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 17 Juni 2007 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
YES i know.. Regner også med der skal males, tænker sort bagvæg og resten i grå, og samme med loftet... men skal sq lige finde tiden til det.. :D regner med der skal laves gardin til at dele op mellem "senge delen" og bio delen, for også at få det ordentligt mørkt ;)
|
Til top |
|
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
Sendt: 18 Juni 2007 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
den dvd afspiller har da ik vildt godt af at stå oven på den concept12  men ellers ser det godt ud 
__________________ Se min lille bio her.
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 18 Juni 2007 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
den dvd afspiller har da ik vildt godt af at stå oven på den concept12 men ellers ser det godt ud  |
|
|
enig. ville det ikke være en ide at flytte centeren op så den står under fjernsynet og så lade dvd'en stå hvor centeren stod? det ville også give et bedre lyd-billede at centeren står mere midtfor. __________________
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo, helt klart, er godtnok kun en CD afspilller.. :) men jo, men som sagt, skal have nyt rack at stille det i, og have tv'et hængt op.. :)
|
Til top |
|
|
Digi Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 195
|
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja tak  op med tv'et, og et fedt tv skal siges! __________________ ;o) Digi
|
Til top |
|
|
Digi Forum Bruger

|
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb evt en glashylde ala V1 til din forstærker + cd afspiller (hvis forstærkeren ikke går alt for langt bagud) fylder mindre, og ser meget bedre ud til en fladskærm der hænger på en væg
glashylden kan bære 40kg, og kan hænge lige under tv'et (altså først glashylde med anlæg, forstærker + cd) derefter centeren, og derefter hyldeknægtene, og så tv'et
center ht'en kan du hænge på et par hyldeknægte ala 15x25cm (de 25cm skal gå ind under centeren og holde den, de 15 cm bores op på væggen med skruer så den ikke falder ned )
altså en sådan tingest her, http://www.mifapladen.dk/main.aspx?expand=2&cat=38&a ction=accessory&nodeid=2450&type=2 (tilfældig side)
måske en lidt fladere udgave af en hyldeknægt, Bauhaus har nogle i deres træ afdeling i guldfarvet metal, de kan ca løfte en hest er ca 0,5cm tykke, og ca 6-7cm brede, Men husk den lange ende er den centeren skal hvile på (du skal naturligvis ha' 2 hyldeknægte) og den korte ende som bores fast på væggen, skal gå opad, IKKE nedad, for så ser man den jo, og køn er den jo ikke, sæt evt noget filt på der hvor centeren skal hvile på hyldeknægten, så du ikke laver ridser + så den sidder bedre fast, de skal sidde med en afstand så der stadig er plads på siderne af centeren så man ikke rigtig ser hyldeknægtene, well, bare et forslag, der ikke koster meget over en 50,-er (+ gode skruer OG ravplugs, hvis du ikke allerede har det) __________________ ;o) Digi
|
Til top |
|
|
CoooL Branchemedlem

Biograf Shoppen
|
Sendt: 19 Juni 2007 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
meget god idé, men, regnede med at få skåret en plade, og malet blank sort (autolak) der passer mellem højtalerene, med 2 hylder der hænger nedenunder i noget gevind stang, (4 stk) så for at justere højden af hyllerne kan justeres på møtrikken.. (i midten, og på modsatte side af subben, skal der være DVD reol), hvis du kan visualisere det? :D
|
Til top |
|
|
Digi Forum Bruger

|
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
lyder fedt, tager bare længere tid, hehe, men igang med id'een og lad os se når du er klar  __________________ ;o) Digi
|
Til top |
|
|