Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 13:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Touch Screen LCD Monitor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kokken
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

hej

 

hvad syntes i om at smide denne her til min nye htpc

http://www.xenarcdirect.com/store/product.php?productid=1614 6&cat=249&page=1

 

kokken

Til top Vis kokken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kokken
 
Guldberg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Januar 2004
Status: Offline
Indlæg: 231
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Lyder da som en fremragende idé, du skal dog være opmærksom på at xp ikke kan køre klon skærme med 2 forskellige opløsning
Til top Vis Guldberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldberg
 
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 00:58 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået universitetet til at bestille en hjem til mit speciale, hvor den skal monteres på en indkøbsvogn med lidt hjemmekodet software osv og så testes i hoved og r... Skal nok lige smide en kommentar når jeg ar leget lidt med den. Du kan iøvrigt tit være heldig og finde den til ca. ½ pris på eBay's tyske side.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
kokken
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 01:03 | IP-adresse registreret  

hej

hvad gør man så ??, jeg kunne godt tænke mig at kunne styre htpc eren,

et stykke fra der hvor den skal stå, og det er meningen at man ikke skal tænde for fjernsyn eller

Projektoren, hvis man bare skal høre musik, eller lige se om der er mail

har i nogle gode forslag

 

kokken

Til top Vis kokken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kokken
 
AkilleuZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 September 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1855
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

kokken skrev:

hej

hvad gør man så ??, jeg kunne godt tænke mig at kunne styre htpc eren,

et stykke fra der hvor den skal stå, og det er meningen at man ikke skal tænde for fjernsyn eller

Projektoren, hvis man bare skal høre musik, eller lige se om der er mail

har i nogle gode forslag

 

kokken



Tag et kig paa www.minhtpc.dk

Der inde er der nogle der har saadan en skaerm i deres kabinet. spoerg evt. der inde! Skriv endeligt hvad du finder ud af.


__________________
Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
Til top Vis AkilleuZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AkilleuZ
 
Clemmensen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 332
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Du tænder bare skærmen og går i gang med at bruge den  Touch funktionen i skærmen fungerer på samme måde som en alm. mus, og du får en ganske almindelig Windows desktop op, så du kan bare trykke på mailprogrammet osv... Desuden har Windows et indbygget on-screen keyboard som du kan bruge hvis du skal indtaste noget.
Til top Vis Clemmensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemmensen
 
Kristian T
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 451
Sendt: 05 Marts 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Touchfunktionen skal tilsluttes via RS232 (alm seriel port) eller via USB alt efter hvilken model/mærke. Der installeres således en driver som indeholder en kalibrerings mulighed så du kan tilpasse touchpladen til skærmen.

Der er stor forskel på disse toushskærme! Generelt er dem med en glasplade foran bedst så er touchpladen beskyttet og kan nemt rengøres. Dem som er med plastik er lidt skrøbelige og laver du en lille rise eller et hak så er touchpladen defekt...

Held og lykke med dit projekt

Til top Vis Kristian T's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kristian T
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes