| Sendt: 09 Maj 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu skiftet mit surround anlæg ud " det gamle brændte af" men det har givet mig et andet problem. min projektor vil ikke vise signalet fra dvd eller fra forstærkeren projektoren er en tlp 780 toshiba produkt. der er en del muligheder for at tilslutte projektoren. DVI, RGB,S-video og video, jeg har hidtil benyttet video men det fungere ikke længere. mit nye anlæg opskalere til 1080 i/p da jeg ikke kan få signalet igennem til projektoren vil jeg tro at det kunne være en mulig fejl kilde.
hvilke muligheder har jeg for at kontrolere hvad fejlen er og hvilken tilslutning vil i kloge hoveder forslå ??????
Håberjeg kan få noget hjælp __________________ Livet er for kort til dårlig lyd
My speakers
|