| Forfatter |
|
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen.
Jeg er godt træt af TV-3/3+, TV-Danmark, Kanal 5 samt andre kanaler, på grund af reklamer midt i deres udsendelser . F.eks. når jeg ser en film på TV-3. Allerede efter en kvarter af filmen, bliver den afbrudt af reklamer, som gerne varer i 5-10 minutter   . Efter den første pause, går der som regel 20 minutter og så reklamer igen . Sådan forsætter det indtil filmen er slut . Så får man lyst til at kyle fjernbetjeningen af til
Før Onside/TV-3/3+ overtog Superligaen fra DR/TV-2. Fuldte jeg med hver søndag og så sammendregene fra alle kampene. Da Onside overtog Superligaen i 1999 ( "Jeg vil ikke lige hænges op, på det" ) Så jeg kun den første udsendelse. Simpelhen fordi, jeg ikke havde tålmodighed med de reklamer. Der gik bare 5 minutter, af den første Onside-udsendelse og så var der reklamer, som varerede i "500 år" . Der sagde jeg stop og har ikke set progammet siden.
Også TV-2 kan være slemme med reklamer. Ofte er deres progammer forsinket, nogle gange med mere end 5 minutter på grund af reklamer . Dog er der ikke reklamer, midt i deres udsendelser.
Jeg har ikke noget imod reklamer og ved godt at det er en vigtig indtægtskilde. Men der skal være en mening med "galskaben" , som man siger.
Mvh. Thomas __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 22:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
T h o m a s skrev:
Jeg er godt træt af TV-3/3+, TV-Danmark, Kanal 5 samt andre kanaler, på grund af reklamer midt i deres udsendelser . |
|
|
Jeg er helt enig - og jeg er blevet langt mere opmærksom på det efter at jeg har købt en HD-optager. Jeg ser sjældent live-tv længere, jeg er blevet alt for afhængig af at spole over reklamerne... Så nu driver det mig endnu mere til vanvid når jeg en sjælden gang sidder og zapper, og kommer forbi 7 stationer i træk med reklamer! Så nu planlægger jeg min tv-kigning i stedet for, jeg programmerer optageren til det jeg vil se, og ser det når jeg har tid. Det har betydet to ting for mig: Jeg bruger mindre tid på at se tv (= mere tid på internet-fora... ), men samtidigt ser jeg meget mere kvalitets-tv, fordi jeg kun ser ting jeg rent faktisk har siddet og overvejet at se, i stedet for at falde over noget tilfældigt. Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange timer af mit liv jeg har brugt på at sidde og zappe igennem ingenting...
Altså: Man kan brokke sig alt det man vil, men reklamerne er kommet for at blive. Den bedste løsning er derfor at investere i en HD-optager. Det triste er så at man må forudse at når standarden er at hoppe reklamerne over, så falder værdien af reklamerne, og product placement bliver det helt store... Omvendt kunne man forestille sig at betalingskanaler vil få mere spillerum i forhold til reklamefinansierede kanaler, hvilket i sig selv vil hæve kvaliteten. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan i den grad p***e mig af at TV3 afbryder en sportudsendelse for at vise reklamer. Er meget interesseret i motorsport og det er meget frustrerende at de midt i et spændende DTM løb vælger at stoppe transmissionen i 3-4 minutter for at vise reklamer for bleer, bildæk og Bamseline  Lige mine frustrationer - nu skal der pakkes færdig for i morgen går turen til Le Mans  __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scherer skrev:
Det kan i den grad p***e mig af at TV3 afbryder en sportudsendelse for at vise reklamer. Er meget interesseret i motorsport og det er meget frustrerende at de midt i et spændende DTM løb vælger at stoppe transmissionen i 3-4 minutter for at vise reklamer for bleer, bildæk og Bamseline 
Lige mine frustrationer - nu skal der pakkes færdig for i morgen går turen til Le Mans  |
|
|
Så se Zulu, der er ikke reklamer midt i DTC . f**k, Le Mans ?.....heldige skiderik  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så se Zulu, der er ikke reklamer midt i DTC . f**k, Le Mans ?.....heldige skiderik  [/QUOTE] Det gør jeg skam også i stor stil - men det er nu lidt federe med de store vold-tunede Audi'er og Tom Kristensen Og det har ikke noget med held at gøre - det er min sommerferie  __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scherer skrev:
Og det har ikke noget med held at gøre - det er min sommerferie  |
|
|
Man har vel lov til at være lidt misundelig alligevel ? __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
T h o m a s skrev:
Jeg har ikke noget imod reklamer og ved godt at det er en vigtig indtægtskilde. Men der skal være en mening med "galskaben" , som man siger. |
|
|
Tænk også på at TV3/Viasat først kasserer 2400-3600 kr. hos dig pr. år, for så derefter at hamre din skal fuld af betalte reklamer...
Det værste er ikke at de viser reklamer, det værste er at det er de samme i hver reklameblok, og bestemt ikke mindst at de skal reklamere for de evindelige shows de altid viser. Gad vide om man kan henføre tilværelsens øgede råhed og stupiditet til sådan noget 
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 14 Juni 2005 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det værste er at lydniveauet er højere for reklamerne. Jeg plejer altid at skrue helt ned for lyden når de kommer, så annoncøren i virkeligheden opnår den modsatte effekt. Men åbenbart virker det hos andre siden de bliver ved med det.
Og HD optagere styrer! Mener også at have læst at biografreklamer er de reklamer der tillægges størst værdi idag, fordi folk spoler over dem derhjemme, men i biografen er de tvunget til at se dem.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 02:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
reklamer er helt i orden, dog undre det mig at de skal være så elendige?
eks Vanish reklamerne er noget af det dårligste længe set på dansk tv, i forhold til eks sonofon reklamerne med polle fra snave.
dårlige reklamer burde være forbudt.
at der sendes reklamer midt i en udsendelse kan i den grad (indsæt selv skældsord), og jeg tror næppe at ord kan udtrykke det had man undertiden føler til div reklamefolk/programplanlæggere. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Therac Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 05:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes også det er rimelig irriterende at de klipper noget af filmene
væk for at gøre plads til reklamerne. Har oplevet flere gange at de
lige pludselig har smidt en reklamepause ind midt i en film - når så
reklamerne er forbi begynder filmen ikke det samme sted som den
stoppede.
|
| Til top |
|
| |
meil Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 06:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er lige kommet hjem fra en tur til USA. Og der
havde jeg fornøjelsen af at have hele 30 kanaler på hotelværelset. Og de har meget mere reklame end vi har i dk. Men jeg må
også indrømme, at jeg opgave at se tv der.
Og ligesom i dk, så bliver de samme reklamer
gentaget igen og igen. De må virkelig tro at vi er dumme og ikke kan huske længere
end til vores egen næse.
Nå jeg ser reklamer bliver gentaget igen og
igen, så får det en negativ effekt på mig !! jeg bliver irriteret over det der
bliver reklameret for. Altså det har den modsatte effekt.
I vores grundejerforening har vi også TV3 på fællesantennen,
men jeg er lige blevet valgt ind i bestyrelsen og jeg vil prøve at få den kanal
fjernet. For den er den dyreste kanal på bugtet og hvis man som mig ikke interessere
sig for reality shows, så har de ikke meget andet at byde på.
TV3 er virkelig udviklet sig til en meget
dårlig kanal.
Så det bedste man kan gøre med TV3 er at fravælge
den.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 07:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt enig... specielt under Onside synes jeg det er rigtig slemt. Eller lige før deres live kampe går igang skal der lige presses to ligegyldige reklamer ind, de eneste der sker er at jeg bliver irreteret over dem og deres produkter. Specielt Telia's mobilreklamer, kan p**** mig af...
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 07:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig i de fleste betragtninger, men vi er nødt til at bære kampen ned på modstanderens banehalvdel som meil gør.
Meld dig ind i antennelauget eller seerforeningen og få smidt de væste kanaler UD. Det kan ikke være rigtigt, at visse kanaler BÅDE er de dyreste og samtidig kaster en syndflod af reklamer ind i ellers gode udsendelser.
Mindre snak - mere KAMP !!
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
|
reklamer er helt i orden, dog undre det mig at de skal være så elendige?
eks Vanish reklamerne er noget af det dårligste længe set på dansk tv, i forhold til eks sonofon reklamerne med polle fra snave.
dårlige reklamer burde være forbudt. |
|
|
I mange tilfælde er det faktisk med vilje at reklamerne er dårlige!!! Se bare - selvom Vanish sikkert kun har kostet 127$ og 3 poser peanuts at lave, så husker du produktet.....se det er sgu smart  __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er hamrende træt af reklamer i tv! Men en anden ting jeg næsten er mere træt af, er genudsendelser!!! Jeg kan snart ikke huske hvornår de har vist et program, som ikke har været vist mindst 1 gang før!!! De må sgu tro at vi er dumme - "Vi sætter sgu bare Amin Jensen og Hit med sangen på igen, for de kan sgu alligevel ikke huske at de har set den samme udsendelse 3 gange før".  __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sælg jeres TV og få et liv!  (TV-avisen sendes også i radioen)
|
| Til top |
|
| |
SES. Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1499
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Sælg jeres TV og få et liv! (TV-avisen sendes også i radioen) |
|
|
Gør det endelig ikke. Wifi og jeg nyder at cykle rundt efter kl 1900 - og der er så stille og fredeligt. Ikke et øje er at se nogen steder - så vi nyder naturen og de flotte haver, medens folk sidder og ser Poker Krokus og naturudsendelser og ikke mindst rekvalmer der genudsendes i en mængde så man er sikker på alle har forstået det. Bliv endeligt siddene!
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
SES har nok ret; selvom alle klager over TV-programmerne, så sluger de alligevel det hele råt og hver aften!
Det gode ved ikke at have TV er i særdeleshed, at man kan være usandsynlig ondsindet overfor "licens-Lars"- hæ!
Sidst han var hos mig, og det bliver nok også sidste gang, fik jeg ham til at tage sine sko af ude på opgangen og jeg fulgte ham rundt i hele lejligheden hivende i hans højre øre og som jeg sagde til ham, kun på grund af hans mistroiske sind! Da han var nået rundt og havde umådelig lyst til bare at gå igen, smed jeg hans sko ud på opgangen igen og så farvel! Jeg har aldrig hørt noget for min opførsel (altså i denne sammenhæng!), så jeg tror de har fattet hvad klokken er og den er mange!
Sådan skal I ikke opføre jer, det var utidigt men også sjovt!
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det værste reklame helvede, er vel Discovery... De starter et program, og ikke mere end 4min. efter kommer den første reklame blok, der vare 7min., og så går der ca. 10min. med programmet, og så 7-10min. reklamer igen, og sådan bliver det ved.
Og for at det ikke skulle være nok, så er en stor del af reklamerne, ja tro det eller lad være, for Discovery channel selv... og så har de det med at visse reklame indslag, skal være halve spille film, som man skal sidde og kæmpe sig igennem i, hver reklame blok.
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 15 Juni 2005 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
meil skrev:
|
Er lige kommet hjem fra en tur til USA. Og der havde jeg fornøjelsen af at have hele 30 kanaler på hotelværelset. Og de har meget mere reklame end vi har i dk. Men jeg må også indrømme, at jeg opgave at se tv der.
Og ligesom i dk, så bliver de samme reklamer gentaget igen og igen. De må virkelig tro at vi er dumme og ikke kan huske længere end til vores egen næse.
Nå jeg ser reklamer bliver gentaget igen og igen, så får det en negativ effekt på mig !! jeg bliver irriteret over det der bliver reklameret for. Altså det har den modsatte effekt.
I vores grundejerforening har vi også TV3 på fællesantennen, men jeg er lige blevet valgt ind i bestyrelsen og jeg vil prøve at få den kanal fjernet. For den er den dyreste kanal på bugtet og hvis man som mig ikke interessere sig for reality shows, så har de ikke meget andet at byde på.
TV3 er virkelig udviklet sig til en meget dårlig kanal.
Så det bedste man kan gøre med TV3 er at fravælge den.
|
|
|
Skal du ikke varetage alles interesser der er koplet på det fælledsantanne anlæg?. For du snakker kun om hvad DU kan lide og ikke lide,det kunne jo være der sad en masse andre der var kede af at miste tv3&3+, der jo også sender fodbold som mange danskere går en del op i.
Borset fra det er jeg da også selv hamrrende træt af deres reklamer,men jeg ville ikke undvære kanalen af den grund. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |