Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
Sendt: 11 Juli 2004 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
Mike du kan købe DOLBY/DTS & THX skilte færdig for 50 kr med porto i en rigtig god kvalitet og hvis man køber en aluramme til dem ser det ikke helt tosset ud
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
Sendt: 12 Juli 2004 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
Det er nogle rigtige fede DTS-ES skilte du har fået lavet så venter vi bare på de DOLBY EX skilte. Nu skal der bare noget fotopapir i printeren så jeg kan fået lavet mig et DTS-ES skilt til hjemmebiografen.
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
Sendt: 11 August 2004 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
Er der nogen der har mod på at lave de Dolby Digital-EX stilte? Jeg skal selv ha printet et af DTS-ES skiltene ud men jeg venter lige på at jeg får et DD-EX skilt.
Jeg er vildt dårlig til photoshop så jeg tænkte på om der ikke var nogen der havde mod på at lave et..?
Bruger siden: 19 April 2003
Status: Offline Indlæg: 193
Sendt: 12 August 2004 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
Man kunne også vælge og købe nogle proff skilte, lavet i metal. De bliver lavet i Sverige, men de er dyre... meget dyre!! De koster 375.- pr. stk, hvortil forsendelsen koster 188.-
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
Sendt: 12 August 2004 kl. 14:34 | IP-adresse registreret
Det er jo et spørgsmål om smag - de er ret fede, og så er prisen jo derefter. Designmæssigt overstiger de efter min mening de originale, og faktisk ligger prisen lidt under!
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 461
Sendt: 12 August 2004 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
Jeg kan lige se at der er lidt fejl i billederne, desuden er dts billederne heller ikke høj nok opløsning til en fremkaldelse på 20x30 cm. Hvis der er nogen der kunne tænke sig de endelige billeder (selvfølgelig i god opløsning) skal de bare sige til.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum