Forfatter |
|
Tournesol Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 68
|
Sendt: 07 April 2007 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lavet en ramme og sat lærred på fra Qualityscreen, men jeg mangler en sort ramme, som gerne må være Veltex.
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe det? Jeg er ikke interesseret i velourløsninger. Det må gerne være i ruller med forskellige bredder.
Mvh
Peter
__________________ ___________
Naim Nait XS, Rega DAC, Logitech Squeezebo, Pro-ject 1Xpression Carbon, Ortofon 2M Bronze, Dynaudio Focus 110.
|
Til top |
|
|
Tournesol Forum Bruger

|
Sendt: 09 April 2007 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er målløs. Er der ingen der ved det? __________________ ___________
Naim Nait XS, Rega DAC, Logitech Squeezebo, Pro-ject 1Xpression Carbon, Ortofon 2M Bronze, Dynaudio Focus 110.
|
Til top |
|
|
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 10 April 2007 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, google er ikke til megen hjælp. Jeg fandt dog ud af at man skal give 2500,- ekstra for Veltex i stedet for alm. sort kant på et lærred  . Dybt godnat da det sikkert bare er tæt på alm. møbel velour. Prøv at ringe/skrive til Quality Screen, de kan levere lærrder med Veltex, så mon ikke du kan købe det løst hos dem.
|
Til top |
|
|
Tournesol Forum Bruger

|
Sendt: 10 April 2007 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det samme er jeg nået frem til, men har lige skrevet sammen med Screenstore.dk og de anbefaler at man bruger Alkor Deco Velvet som
importeres af Borup kemi, det er noget selvklæbende filt, som skulle fungere glimrende og være nemt at arbejde med. Derfor skrev jeg til Borup
kemi, der oplyste mig om, at man kan få det i de større byggemarkeder (de kan bestille det hjem) og at det koster 69.-/m. med en bredde på 45
cm. Se det var sgu' da et alternativ. Jeg melder lige tilbage når jeg har prøvet det. Har skrevet til 3 Silvanbyggemarkeder (opgav at komme
igennem via telefon).
Alkor Deco__________________ ___________
|
Til top |
|
|
Eeyore Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 10 April 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser spændende ud.
|
Til top |
|
|
Tournesol Forum Bruger

|
Sendt: 11 April 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, og nu er det bestilt hos en lokal Flügger Farvehandel. Spændende.
|
Til top |
|
|
J. Skovgaard Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 107
|
Sendt: 11 April 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Tournesol Forum Bruger

|
Sendt: 11 April 2007 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det link kunne jeg og mange andre godt have brugt lidt før __________________ ___________
|
Til top |
|
|
Tournesol Forum Bruger

|
Sendt: 26 April 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg modtaget mit sorte selvklæbende Veltex velour filt. 5m x 45cm til 345.- Det ser rigtigt nydeligt ud, og er nemt at arbejde med. Filten er
ikke for tyk, så det falder godt sammen med lærredet. Købte det gennem en lokal Flügger Farvehandel i Vendersgade - København K. De bestilte
det hjem på 4 dage.
|
Til top |
|
|
Offcourse_dk26 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1752
|
Sendt: 16 Oktober 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der mulighed for et billede af lærredets afmaskninger - ved godt det er længe siden der var liv lige i denne tråd.. men alligevel?
Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|
Til top |
|
|
Bellini Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
Sendt: 12 November 2008 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tournesol skrev:
Så har jeg modtaget mit sorte selvklæbende Veltex velour filt. 5m x 45cm til 345.- Det ser rigtigt nydeligt ud, og er nemt at arbejde med. Filten er ikke for tyk, så det falder godt sammen med lærredet. Købte det gennem en lokal Flügger Farvehandel i Vendersgade - København K. De bestilte det hjem på 4 dage. |
|
|
Jeg har også lige bestilt hos Flugger i Vendersgade (efter at have ringet til de 2 lokale, som ikke kan skaffe det) - og prisen er nu 498,- for 5m istedet for de 345,-. Bare til orientering til andre. Leveringstiden er stadig 4 dage forventede han.

/Bellini __________________ Work in progress...
|
Til top |
|
|
Tournesol Forum Bruger

|
Sendt: 12 November 2008 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg skal se om jeg kan uploade et billede i denne uge.
|
Til top |
|
|