Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 394
Sendt: 05 April 2008 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
hey har lige fået mig en fladskærm. Og ja nu ser min center vildt stor og klodset ud og har ikke noget sted og placere den og den er for stor og hænge på vægen.. Så mit spørgsmål lyder på om man kan få en center der ikke fylder ret meget og som er nem og placere uden at den fylder alt for meget.. jeg har kig på en bose c10 eller hva den hedder og den er jo ret lille og lyden er jo osse i den gode ende.. men er der andre alternativer til en god center der ikke fylder.. eller skal jeg bare undværre den helt som jeg gør nu efter jeg har fået den fladskærm.
Bruger siden: 17 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 357
Sendt: 05 April 2008 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
hvis du er godt tilfreds uden center kan du jo spare de penge. men hvis du vil have nogle forslag er det en fordel at vide hvilke højttaler du har som centeren skal spille sammen med.
Sendt: 06 April 2008 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
jeg kan ikke køre lyden over skærmen som center.. jeg kører jo digital lyd til min reciver og bruger kun hdmi til billede. kan ikke bruge begge dele på engang og lyden er god i skæmen men ikke så god at den kan følge med. og som sagt så kan jeg ikke gøre det på denne måde..
Sendt: 07 April 2008 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
min far har bose 901. de spiller sku godt. det er ligemeget hvor i huset man er så kan man høre stereo lyd det er fed.. sys de spiller godt.. men er ikke imponeret over deres andre højtalere.
dali er ikke min smag.. ville jeg kunne bruge en micropod fra hifiklubben eller er det bedr eog undværre så ?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum