| Forfatter |
|
Macwerk Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 738
|
| Sendt: 10 Juni 2004 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administratoren skrev:
| Rang betegnelserne er KUN en indikation af hvor meget man skriver på forummet - intet andet, hverken hvor klog man er??, eller om man har særlige rettigheder. Alt er ens for alle, så snart man er oprettet! |
|
|
I bund og grund er jeg fuldstændig ligeglad, men rang-betegnelserne er ganske overflødige fjolderier og bør efter min mening undlades helt.
Mvh Jacob - som får dårligere og dårligere samvittighed overfor 'livet', jo flere indlæg tælleren registrerer
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
MonoTovarisj skrev:
Hifi Wanabe Hifi Lærling Hifi Bruger Hifi Expert Hifi Guru |
|
|
Du glemte den sidste efter Hifi Guru:
Redaktionsmedlem !!

|
|
|
har heller ikke admin og branchemedlem med, men mente det gav sig selv :)
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man bliver ikke Hifi-guru, ved at stille 1000 spørgsmål!!! Antal indlæg er derfor fuldstændigt unødvendigt, måske "spørgere" med få antal indlæg lader sig dupere af "svarere" med mange indlæg, som reelt ikke aner hvad de svarer på, ja vi må alle gribe i egen eller en andens barm!!!
|
| Til top |
|
| |
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Man bliver ikke Hifi-guru, ved at stille 1000 spørgsmål!!! Antal indlæg er derfor fuldstændigt unødvendigt, måske "spørgere" med få antal indlæg lader sig dupere af "svarere" med mange indlæg, som reelt ikke aner hvad de svarer på, ja vi må alle gribe i egen eller en andens barm!!! |
|
|
Ja vi må da håbe at Coz ikke nåede at "vildlede" for mange..... 
Oftest "hørt" fra Coz: "Dali 850 er det eneste der dur" __________________ Overtrædelse af naturlovene straffes på gerningsstedet
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solgte han ik hans dali 850 og købte bose ?
|
| Til top |
|
| |
Kedde Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
| Solgte han ik hans dali 850 og købte bose ? |
|
|
Jeg må indrømme at jeg gav op til sidst, så den udgang af historen har jeg ikke fået med, men det var da noget af et skift... om det er til bedre skal jeg ikke kunne sige.....
Meeen okay det var da meget underholdende til en vis grænse.
Så hvis der dukker en ny op på HIFI4ALL som hårdnakket påstår at bose er det ENESTE der kan bruges, så ved jeg hvem det er.... Tak for oplysningen, så er jeg advaret  __________________ Overtrædelse af naturlovene straffes på gerningsstedet
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Man bliver ikke Hifi-guru, ved at stille 1000 spørgsmål!!! Antal indlæg er derfor fuldstændigt unødvendigt, måske "spørgere" med få antal indlæg lader sig dupere af "svarere" med mange indlæg, som reelt ikke aner hvad de svarer på, ja vi må alle gribe i egen eller en andens barm!!! |
|
|
NEJ, man bliver ikke guru af at have skrevet flere tusinde spørgsmål..
men jeg synes det er en sjov lille feature i et forum.. ikke at jeg bruger det til meget.. eller bliver helt vild over at jeg har skrevet over 2000indlæg.. Jeg ville jo nok have skrevet dem alligevel, selvom der ikke var denne tæller.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kedde Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn, der er sq tudefjæs efter en smule u/saglig kritik der.... 
Ja hvis ikke hans profil havde været oprettet før COZ's, så ville jeg også have gættet på at det var Coz. __________________ Overtrædelse af naturlovene straffes på gerningsstedet
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 13 Juni 2004 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes der er en anden herinde som blabrer op om Dali 850 konstant - hvem er det nu lige det er?
Og ja - jeg synes også det er lidt sjovt at se hvor mange indlæg folk har lavet. Selv tror jeg at jeg bliver lidt drevet af hvad jeg vil kalde for 'levelfeberen' - lidt ligesom i computerspil - 'hvornår bliver jeg opgraderet'! Ikke at det får mig til at skrive ligegyldigheder.......synes jeg selv i hvert fald......men.....nå.....det er jo op til den enkelte at vurdere.......eller.....8 INDLÆG FØR SUPERBRUGERSTATUS!!!!!!! __________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 18 Juni 2004 kl. 08:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sezuan Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 222
|
| Sendt: 19 Juni 2004 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rang-listen er i bund og grund unødvendig, da man ikke nødvendigvis er klogere end andre fordi man har skrevet flere indlæg.
Noget helt andet er at den ikke generer mig, så lad den bare blive hvis I vil have dét 
|
| Til top |
|
| |
C K N Forum Bruger

Bruger siden: 26 September 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 771
|
| Sendt: 20 Juni 2004 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den generer nu heller ikke mig....
Jeg har da klart også stillet flere spørgsmål, end jeg har besvaret... Men det er jo det dejlige ved dette forum! For det meste bliver man kun klogere... 
-og dette forum har snart kostet mig 30.000 kr.... -men på den fede måde!
hilsen mig - godt på vej til at blive Superbruger...   __________________ Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 21 Juni 2004 kl. 00:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
btw, er det ikke surt at når man er forum moderator kan man ikke rykke op på 5 firkanter
Det må jo betyde at Fuld Medlem har mere at skulle have sagt end Forum Moderator
__________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 21 Juni 2004 kl. 01:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
MonoTovarisj skrev:
btw, er det ikke surt at når man er forum moderator kan man ikke rykke op på 5 firkanter
Det må jo betyde at Fuld Medlem har mere at skulle have sagt end Forum Moderator

|
|
|
Hehe ja det var da en interessant problemstilling.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 21 Juni 2004 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
MonoTovarisj skrev:

|
|
|
Hehe ja det var da en interessant problemstilling. 
|
|
|
hehe .. ja, men Admin og Red. har jo også 5 firkanter.. og jeg har ikke samme adgang til forummet som de har..
|
| Til top |
|
| |