Forfatter |
|
Ingeniøren Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1258
|
Sendt: 07 Oktober 2004 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ingeniøren Forum Bruger

|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skulle gerne få en 1910 senere i dag (forudsat jeg får en skriftlig returret), så må vi se hvordan den fungere på en Z2'er....
Jeg skal nok skrive mine erfaringer i aften.... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
Til top |
|
|
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv det er jo dårlige nyheder.
Havde lige glædet mig til DVI fra 1910 til Sanyo Z2
Nu venter jeg spændt på at høre hvad der sker.
Mvh Hans
|
Til top |
|
|
JHL Hi-Fi Klub. Branchemedlem

Hi-Fi Klubben
Bruger siden: 08 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 44
|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer,
Vi har i Hi-Fi Klubben netop fået bekræftet at over/under scan problemet og den "for" høje brightness er reelle problemer - på DVI udgangen.
Netop idag har man ved DENON i Tyskland test en tilrettet software på DVD1910 og denne rettelse løser scanne problemet - men desværre havde Japanerne ikke fået rette brightness problemet - så vi må vente tålmodigt en runde mere.
Når vi får den opgradererde software vil vi naturligvis tilbyde software opgradering af alle de spillere som allerede er solgt.
Med venlig Hillsen
Jens Holst Larsen Product Director, Hi-Fi Klubben/AudioNord __________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
Til top |
|
|
Jules Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 176
|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jens
Kan I så ikke få japanerne til at fjerne diverse skygger som afspilleren også laver? Særligt tydeligt på underteksternes højre side. Derved kunne afspilleren måske begynde at nærme sig Yamakawa'en i skarphed? 
|
Til top |
|
|
Ingeniøren Forum Bruger

|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jens.
Betyder det at i snart kan opgradere DVD-1910 så over/underscan prolemet løses ?
Eller venter i på at brightness problemet også er løst ??
Og er der nogen tidshorisont ???
Du skal have stor ros for at 'blande dig' med disse informationer  __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
Til top |
|
|
Ingeniøren Forum Bruger

|
Sendt: 08 Oktober 2004 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

Hi-Fi Klubben
|
Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 07:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer,
Vi vil naturligvis lave softupgrades som klarer alle fejl - ikke bare en enkelt. Skyggerne er garanteret en sideeffekt af den alt for høje brightness - og bare rolig - selvom softwareupgrades lyder som et lille indgreb - så kan det have MEGET stor indflydelse.
Tidshorisont - tja - jeg vil tro vi har et svar sidst i denne uge eller starten af næste uge - læg dertil lidt tid til at kopiere og sende CDROM'er.
Jens __________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
Til top |
|
|
larsen® Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der kun denne model som der er fejl på eller er der også noget på 2910 og 3910
|
Til top |
|
|

Hi-Fi Klubben
|
Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Larsen
(flot efternavn)
DVD1710 og 1910 er opbygget omkring samme chassis - og produceres på samme fabrik.
DVD2910 og DVD3910 (og DVDA11) er et helt andet chassis og produceres i øvrigt på en helt anden fabrik. Der er meget få dele fra de to billige modeller (hvis nogle overhovedet?) der går igen i de dyre maskiner. Jeg har da heller ikke hørt om de to DVD1910 fejl på de mange 3910 som vi allerede har solgt.
Når det så er sagt så tror jeg (helt ærligt) at det vil være utopisk at garantere at man ikke også kan opleve kombinationer af disse afspillere og projektorer som fejler. Dette skyldes at DVI standarden som sådan lider frygtelig under tidlige og udviklede standarder - samt et væld af specielle "mærke afhængige" specifikationer (spørg mig ikke nærmere om dette jeg kan blot konstatere at DVI på f.x. Toshiba og Sanyo ikke der det samme)
Til DVDA11 har vo fået en del software opgraderinger som primært var fejlretning af DVI udgangen i kombination med projektorer af forskellige mærker.
For DENON er heldigvis fantastisk gode til at lave software opgraderinger til deres maskiner - opgraderinger som vi flyttigt benytter når kunder melder om fejl. En dag - spørg ikke hvornår - tilbyder vi alle ejere af DVDA11 at få den komplette opgradering. Noget der vil være helt naturligt når Denon Link 3. gen kommer.
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
Til top |
|
|
Ingeniøren Forum Bruger

|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
Hej med jer,
Vi vil naturligvis lave softupgrades som klarer alle fejl - ikke bare en enkelt. Skyggerne er garanteret en sideeffekt af den alt for høje brightness - og bare rolig - selvom softwareupgrades lyder som et lille indgreb - så kan det have MEGET stor indflydelse.
Tidshorisont - tja - jeg vil tro vi har et svar sidst i denne uge eller starten af næste uge - læg dertil lidt tid til at kopiere og sende CDROM'er.
Jens
|
|
|
Hej Jens.
Jeg ville forvente er der efterhånden burde være nyt i sagen, eller er jeg helt galt på den .
Mvh __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
Til top |
|
|

Hi-Fi Klubben
|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej I,
Jeg har netop fået info fra Tyskland at de netop idag er gået i gang med at modificere hele deres lager af DVD1910 - og dermed alt vi får ind fra nuaf.
Jeg venter afventer svar på hvornår vi får den nye software - så vi kan gøre det samme for alle jer der allerede har købt DVD1910 - der skulle ikke gå ret lang tid.
Eneste åbne spørgsmål er er zonefri version - de tager altid lidt længere.
Med venlig Hillsen
Jens Holst Larsen Product Director, Hi-Fi Klubben/AudioNord
__________________ Jens Holst Larsen
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
Til top |
|
|
Ingeniøren Forum Bruger

|
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

Hi-Fi Klubben
|
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi mailer til alle de kunder der har oplyst e-mail ved køb.
Product Director,
Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
Til top |
|
|
Jules Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Status: Offline Indlæg: 176
|
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
Jens
|
|
|
Aha. Jeg er godtnok aldrig blevet spurgt om min email, når jeg har købt noget. Men jeg er meldt ind Cybertainment. Får jeg så noget at vide?
|
Til top |
|
|
woody Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 278
|
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
Hej I,
Jeg har netop fået info fra Tyskland at de netop idag er gået i gang med at modificere hele deres lager af DVD1910 - og dermed alt vi får ind fra nuaf.
Jeg venter afventer svar på hvornår vi får den nye software - så vi kan gøre det samme for alle jer der allerede har købt DVD1910 - der skulle ikke gå ret lang tid.
Eneste åbne spørgsmål er er zonefri version - de tager altid lidt længere.
Med venlig Hillsen
Jens Holst Larsen Product Director, Hi-Fi Klubben/AudioNord
|
|
|
Det lyder kanon, men skal vi vædde på at det giver nye problemer med VB. Jeg har set at på min Z2 er der en sammenhæng mellem lys og VB
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 22 Oktober 2004 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jules skrev:
JHL Hi-Fi Klub. skrev:
Jens
|
|
|
Aha. Jeg er godtnok aldrig blevet spurgt om min email, når jeg har købt noget. Men jeg er meldt ind Cybertainment. Får jeg så noget at vide?
|
|
|
Nej, den skal være opgivet ved købet, men problemet er ikke større end at du kontakter biksen og giver dem adressen. Cybertainment bringer kun oplysninger i forbindelse med f.eks. reklame for nye produkter osv! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
woody Forum Bruger

|
Sendt: 27 Oktober 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der noget nyt i sagen omkring ny firmware til 1910, nogen der har hørt noget?
Woody
|
Til top |
|
|
Ingeniøren Forum Bruger

|
Sendt: 27 Oktober 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
woody skrev:
Er der noget nyt i sagen omkring ny firmware til 1910, nogen der har hørt noget?
Woody
|
|
|
Intet Jeg går også og tripper.... __________________ Se min tidligere HD bio-kælder her!
|
Til top |
|
|
woody Forum Bruger

|
Sendt: 01 November 2004 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er de i det stor udland begyndt at skrive om at de har fået opgraderet til 1.10 som skulle løse problemet. Hvornår mon vi så får den nye firmware til lille Danmark...
Woody
|
Til top |
|
|