| Forfatter |
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækkert udstyr. meget tact. vilde højtalere. men de er gale de nordmænd, fulsdstændigt sindsyge! og ham lars, den unge gut, han var ikke ligefrem det hurtigste dyr i skoven, ødelægger forstærkere og vægge, hvad ligner det...
og så nægter jeg at tro på det kan være lovligt med de plasma højtalere der kører på helium... det ville jo kunne sprænge en halv boligblok væk
træls med det brændte hus og anlæg... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt enig.. tror det er noget af en oplevelse bare at møde de mennesker
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
behøvede han også at sparke til alt, temmeligt unødvendigt... var lidt småtosset.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjov udsendelse men de virker nu lidt skøre de nordmænd. Men det var da rart der var så mange forstående hustruer der fandt sig i at få møblereret stuen om. Og ja det var synd for ham hvis anlæg gik tabt i en brænd for det var jo nærmest et helt livsværk der forsvandt.
Venlig hilsen
Mir __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja sikke en ubehøvlet hifi entusiast hehe
jeg havde hentet det dårlige rip før den startede i tv.. og jeg måtte
også lige køre den og se det sidst igen med de plasma ht'er
de virker godt nok outa this world
men fedt så det da alt sammen ud...
|
| Til top |
|
| |
Essoxfly Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Småtosset? Han er  Jeg ville stikke af hvis jeg mødte ham en mørk aften Men ellers en ok program, der godtnok ikke har tændt yderligere for drømmene. __________________ Mvh. Essoxfly.
Det er oplevelsen der tæller.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja de var sq mildest talt lidt ensporede i deres tankegang...
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold kæft hvor er vi kedelige  -eller også er det bare de Norske hifi-nørder som er det  -men det ser sgu sort ud hvis vi bare er halvt så kedelige
|
| Til top |
|
| |
AkilleuZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1855
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåde desvære ikke at se udsendelsen, men er det den samme som er på det rip der blev linket til før i tråden? __________________ Min Hjemmebio
Mit Stereo
-AkilleuZ-
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja...
|
| Til top |
|
| |
Essoxfly Forum Bruger

Bruger siden: 06 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 164
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har regnet den ud drenge: Arne lånte plasma højtalerne og Lars betjente dem  __________________ Mvh. Essoxfly.
Det er oplevelsen der tæller.
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 01:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Essoxfly skrev:
Jeg har regnet den ud drenge: Arne lånte plasma højtalerne og Lars betjente dem |
|
|
nice one
ku lige se det for mig..... "hmm den skal sikkert bare drejes helt i bund!" ....
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er fuldstændig enig med Alex.. det var sku da kedeligt.. selvom der var nogle fede ting iblandt dem.. en lidt anden vinkel på historien havde været sjovere, men altid noget de ik fokuserede på priserne, men prøvede at beskrive hifi "dillen" bare en skam det ik rigtig lykkedes.. sad lidt og savnede en halvgal linn mand med holdninger man kan føle på
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 02:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Studiosound: "Det bedste tiltag, var gutten der vil rive det hus ned som hans morfar havde bygget, for at få et ordentligt lytterum. Det nye hus skulle så bygges omkring det perfekte lytterum, så der bliver ordentlig plads til hans avantgarde højttalere. Der er vist lige et par tanter som synes det er en dårlig idé, af nostalgiske grunde..."
Jamen, så du ikke efterskriften i teksterne tilsidst? Huset nåede at brænde ned, med alt hans udstyr & pladesamlingen, før planerne blev realiseret . Jeg fik sgu ondt af fyren.
Ang. de der plasmadiskanter... Helium er ikke brændfarligt, det er ikke en aktiv luftart - det er brint der er farligt.
Men du godeste, der var godt nok nogle 'typer' imellem - men hvad skal man osse lave i Norge i vinterhalvåret, hvis man nu ikke er interesseret i at stå på ski? Sjovt der var en pige osse, og hendes fyr lod da til at være i det mindste delvis involveret.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 02:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes egentligt at udsendelsen var OK, men det er da rigtigt nok at den til tider kørte lidt i tomgang. Ja gu´ var de nordmænd sindsyge, men de havde det jo sjovt
Jeg havde aldrig tidligere set højttalere som kører på helium. Er der nogen der har et link til et websted hvor jeg kan læse mere om den teknologi? __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men altid noget der os findes dumme kællinger i norge.. Ham der havde 8 eller 9 m2 til hans "twin Towers" må da lige se at komme ind i spillet og sætte hans kone på plads...
Men ja sørgeligt for ham hvis hus brændte ned.. næsten pladesamlingen der er det værste, anlægget kan relativt nemt opbygges igen med forsikringen, men et helt livs indkøb af plader, det må sku gøre lidt ondt..
Gad vide om han havde holfi stående et sted ??
|
| Til top |
|
| |
Nautilus Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er vist delte meninger om udsendelsen, ville gerne se den alligevel, nogen som ligger den på nettet?
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
mollecon skrev:
|
Studiosound: "Det bedste tiltag, var gutten der vil rive det hus ned som hans morfar havde bygget, for at få et ordentligt lytterum. Det nye hus skulle så bygges omkring det perfekte lytterum, så der bliver ordentlig plads til hans avantgarde højttalere. Der er vist lige et par tanter som synes det er en dårlig idé, af nostalgiske grunde..."
Jamen, så du ikke efterskriften i teksterne tilsidst? Huset nåede at brænde ned, med alt hans udstyr & pladesamlingen, før planerne blev realiseret . Jeg fik sgu ondt af fyren.
|
|
|
Jeg så kun rippet over internettet, da jeg ikke kan se DR2 her. Efterteksterne sprang jeg over. Det kan godt være tanterne blev lidt ......
Det er rigtigt at helium er en inaktiv gasart, dog mener jeg at plasma højttalere udvikler ozon som ikke er helt sundt..
Mvh,
Karsten
|
| Til top |
|
| |
Kenneth K. Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 22 Juni 2004 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var der nogle der kunne genkende musikken som hende selvbyggeren spillede?
vh.
|
| Til top |
|
| |