Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
Sendt: 05 Juli 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
jeg har selv en NAD T-742er og den er også opgivet til 5x50W og havde før en stereo forstærker fra NAD også på 2x25W og den spillede et sæt Dali 606 nogenlunde op, så er ret sikker på at en Sony på 5x50w (HVIS DET ER RIGTIGE WATT OG IKKE DE SÆDVANLIGE SONY WATT) er fin nok. Men eller køb den og tag den med ned til hifiklubben og få den tilsluttet dernede (du skal nok lige ringe i forvejen for at høre om det er OK) så kan du selv høre om den er god nok
Bruger siden: 02 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 554
Sendt: 05 Juli 2004 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
jeg tror ikke det bliver den aligevel.. vil hellere vente, og have en denon eller sådan.. 5x100 W .. gider heller ikke det sony crap mere.. går sgu aligevel bare i stykker
Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
Niels Nielsen skrev:
Hvad er et DTS system ?
Et surroundsystem, der kan dekode DTS lydformatet - de fleste receivere har indbygget dekoder til DD(Dolby Digital)+DTS, men DVD afspillere som regel nøjes med DD.
Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 262
Sendt: 06 Juli 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
CHTT skrev:
Niels Nielsen skrev:
Hvad er et DTS system ?
Et surroundsystem, der kan dekode DTS lydformatet - de fleste receivere har indbygget dekoder til DD(Dolby Digital)+DTS, men DVD afspillere som regel nøjes med DD.
Ja, jeg vidste det jo godt, har bare aldrig hørt det udtryk før. Selv en blikboks fra Bilka har vel dts nu om dage. Når systemet skal være til et minimum af penge er spørgsmålet om man hører forskel på DD eller DTS lydsporet. , et andet råd, køb det du har råd til nu, og resten senere...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum