| Forfatter |
|
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 10 Juli 2004 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
troelskn skrev:
| Audiopro har et system der hedder ace-bass som gør at sub'en kan spille dybere bas fra et mindre lukket kabinet. |
|
|
De er faktisk ikke lukkede, de fleste af dem har en basport i bunden. Og netop Impact er faktisk heller ikke lille, den fylder en halv meter på hver led Men generelt har du ret, de formår at lave en præcis og dyb bas fra (normalt) små kasser, og de er et eksempel på at man ikke skal hænge sig fast i et bestemt princip for princippets skyld - der findes lukkede subwoofere der er mere mudrende end Audio Pro's, selv om de bruger basrefleks. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
| Sendt: 10 Juli 2004 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
har også selv en Cerwin vega LW-12Xer og til film er den perfect, og hvis der skal holdes fester er den også perfect til musik, men sådan finere lytning duer den ikke.
Jeg har nu heller ikke det store behov da mit værelse kun er 8kvm ( ) og mine Dali 450er spiller dybt nok, så jeg bruger den kun hvis der bliver sat en film på __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 258
|
| Sendt: 10 Juli 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, men Cerwin Vega, vil godt kunne spille sammen med et Pioneer S-V510 og ikke være for dominerende?
|
| Til top |
|
| |
super Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 162
|
| Sendt: 11 Juli 2004 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det vil jeg jo mene, det er jo bare at justere den så den passer til ens temperament , Men da der er så mange "kloge hoveder herinde så skal der nok være nogle der mener noget andet. 
men min mening er at det er en god allround subwoofer, der kan levere god dybbas, rigeligt til de flestes behov, men som sagt er der nok nogle der har en anden mening om det , som regel personer som ikke har hørt den i et setup, men som bare har en mening om CW
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 11 Juli 2004 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg stiller mig på Audio Pro siden, selvom jeg aldrig har hørt en CW Sub. Men det er jo nok også fordi jeg har en Audio Pro sub.
Hvilke højttalere skal de spille sammen med?? Det kunne give en indikation om hvilken type der passer ind. __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juli 2004 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Højtalerne er Pioneer S-V510 og reciever Denon AVR-1604.
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 11 Juli 2004 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK, de højttalere kender jeg slet ikke lyden af, så desværre aner jeg ikke om enAudio pro eller en CW vil passe bedst. Desværre. Men Pioneer laver jo også Subwoofer, så det kan da være at de passer dertil.
Ellers, så er du jo nok nødt til at låne lidt forskelligt med hjem, hvis du finder den rette butik. __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Bjur Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2004 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var henne i Fona og se på deres infinity alpha 8 er der nogen som kender den?
|
| Til top |
|
| |