| Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Når nu man vælger at redigere indholdet i et svar, pga. tonen i indlægget (hvilket er helt i orden efter min mening), så bør hifi4all så meget desto mindre, tillige redigere en post hvor der bliver opfordret til ulovligheder!
Eller er det skudt helt ved siden af?? 
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
;-)
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Kenneth K. Forum Bruger

Bruger siden: 13 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 281
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
| Som bruger forbliver du eneste ansvarlige for indholdet af dine beskeder, og du indvilliger i at friholde HIFI4ALL.DK´s forum og dets ejere for ethvert juridisk ansvar der måtte opstå på baggrund af din brug af forumet. |
|
|
Hvordan kan bruger være eneste ansvarlige når indlæget kan være redigeret uden nogen kan se det?
Det bør kunne ses at et indlæg evt. er blevet redigeret.
vh.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elleson Audio skrev:
|
Dem der redigerer i et indlæg kunne jo afslutte med..... Dette indlæg er redigeret af ********.
mvh
|
|
|
Enig. den futter jeg videre til moderatorerne.
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
En anden ting herr Redaktør.
Jeg har lige siddet og søgt efter tråden"Sidemonteret bas" som jeg ville ha' lagt et link til i en anden tråd, uden resultat. Sletter i hele tråde bevidst, eller er dette tilfælde et uheld?
Mvh. Jens/Modifix von DCA og redaktør af Herlevforeningens klubblad Lytteposten.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
En anden ting herr Redaktør.
Jeg har lige siddet og søgt efter tråden"Sidemonteret bas" som jeg ville ha' lagt et link til i en anden tråd, uden resultat. Sletter i hele tråde bevidst, eller er dette tilfælde et uheld?
Mvh. Jens/Modifix von DCA og redaktør af Herlevforeningens klubblad Lytteposten.
|
|
|
Det er vel et spørgsmål til en PM;, men i forbindelse med overflytningen af HIFI4ALL.DK til vores egen server kom admin til at klippe mere end 20.000 indlæg væk, heraf flere hundrede tråde - en "detalje" som han informerede om - med store røde ører. Måske er din forsvundne tråd blandt dem....
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er redaktøren ikke enig i mit indlæg
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for det fyldestgörende svar hr. Redaktør, De har igen lige tjent et kilo virtuel vingummi!
Mvh. Jens/Modifix von DCA. __________________ Oksen er træg men jorden er tålmodig..
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
|
.....kom admin til at klippe mere end 20.000 indlæg væk, heraf flere hundrede tråde - en "detalje" som han informerede om - med store røde ører. Måske er din forsvundne tråd blandt dem....
|
|
|
ikke den eneste.. men vi har tilgivet __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
Er redaktøren ikke enig i mit indlæg |
|
|
Jo. Hvis der ikke er skyggen af tvivl om, at det er en opfordring. men hvis der er fortolkningsmuligheder er det jo ikke nemt. I dette tilfælde kan vedkommende kalde det en bekendelse og ikke en opfordring - selv det kan fortolkes...
Rent praktisk er det jo uendelig svært at gumle på alle indlæg, der kan fortolkes på 117 måder. Og skal jeg være helt ærlig, så er det ikke lige det, vi har lyst til at benytte vores mange HIFI4ALL-timer på.
Som jeg har sagt snart en milliard gange, så er de indgreb vi laver betinget af de muligheder, vi har. Alle RAPPORTER bliver nøje genemgået, men er der "grå" indlæg, som ikke rapporteres, er det ikke altid, vi opdager dem. Og selv om vi gør, er vi ikke altid 100 % konsekvente. Det er ikke uvilje - sådan er det bare, når indlæg befinder sig i en gråzone. Og det er alle - også vi - nødt til at leve med.
Jeres ansvar er derfor, at indrykke så gode indlæg som muligt, så vi slipper for det evindelige bavlen frem og tilbage og de mange spekulationer. Vi har lavet dette sted for at give alle, der er glade for hifi og AV et DEJLIGT sted at være.( Så gentager jeg mig selv igenigenigenigen )
Bare alle dog ville respektere det ! 
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlægget i den pågældende tråd kan på ingen måder fortolkes. Det er ulovligt, lige meget hvilken sø-forklaring der præsenteres!
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du vælger at fortolke, at indkøb af en brænder, software og lån af film er det samme som at brænde ulovlige kopier. Men det står der rent faktisk ikke at han gør - det er DIN antagelse. Indlægget er altså "gråt"
Men du har ret - det er ikke det, vi ønsker at signalere og får vedkommende besøg af en piratjæger er det helt fint med mig !!
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
MagnusHolm skrev:
|
mit bedste kup:
liteon dvd brænder : 799 ,-
100 dvd skiver : 455 ,-
en masse venner med en masse film som man kan låne 
nåh ja, printer og tomme covers selvfølgelig..
|
|
|
Man skal være temmelig "kreativ" for at fortolke dette på anden måde, men ok "tvivlen" kan da komme ham til gode.
(dette er svaret til Jesper Juul i den anden tråd):
Jako skrev:
| Jamen det er jo til privat brug... man ville da være et dumt svin hvis ikke man kunne låne en film ud til sine venner... og det er jo ikke sikkert at den bliver leveret tilbage... (har jeg desværre mistet et sted mellem 10-20 film på) |
|
|
Men denne her kan altså på ingen måde drejes......
Jeg skal på ingen måde rende rundt og lege bussemand, men jeg undres bare over, at dette toleres samtidigt med, at et par "fy-ord" (med god grund) censureres.
|
| Til top |
|
| |
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er bestemt ikke uenig med dig jdg1, men når du ser betænkelige indlæg, så klik da på RAPPORT. Så skal vi tage os af det.
|
| Til top |
|
| |
micjac Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Redaktøren skrev:
kom admin til at klippe mere end 20.000
indlæg væk, heraf flere hundrede tråde |
|
|
Nogen der ved om det var indlæg indenfor et bestemt datointerval?
Mvh
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
micjac skrev:
Redaktøren skrev:
kom admin til at klippe mere end 20.000 indlæg væk, heraf flere hundrede tråde |
|
|
Nogen der ved om det var indlæg indenfor et bestemt datointerval?
Mvh |
|
|
Jeg er yderst flov over denne bummert, men så vidt jeg husker, var det indlæg, som var over 6 måneder gammel på daværende tidspunkt. SQL skiftet skete for ca. 2½ måned siden, så der var tale om indlæg, som var ca. 8½ måned gammel fra dags dato at regne. Beklager igen, igen, igen
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at runde det oprindelige emne af...
- Jo, forfatteren af indlægget skulle have besked, når der er rettet i indlægget. Det er hermed taget til efterretning, og vil i fremtiden blive anført med rød skrift, alla: "rettet af f.eks Administratoren"
Beklager, at det ikke er gjort i omtalte indlæg!
Rettelser vil KUN komme på tale, hvis der er brud på de retningslinier der er opsat i forummet.
- Ulovligheder, og opfordring på samme, hvis dette er tilfældet, hører naturligvis ikke hjemme i forummet, og brud på de retningslinier foreskriver.
Hjælp os, og brug RAPPORTER funktionen - vi kan ikke nå alle indlæg, også selv om vi bruger meget tid på følge så meget som muligt i forummet! Men med din hjælp kan vi nå meget langt!
På forhånd tak! 
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fino, det lyder godt. Tak for en trods alt konstruktiv debat.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Svend P Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4620
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm, hvorfor benyttes og accepteres censur-metoden her? Kan redaktionen forklare hvorfor denne fremgangsmåde foretrækkes, når I var så meget imod det i tråden "tonen på sitet" ? Personligt ville jeg synes det var bedre at skrive en besked i tråden om at eks. Jesper Juul hermed fik en advarsel eller evt. karantæne pga. det skrevne. Så har man lagt en linie som andre kan se og følge. Det andet virker lusket, uanset om det står i retningslinierne eller ej.
|
| Til top |
|
| |
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
| Sendt: 12 Juli 2004 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
20.000 indlæg? Scheisse..
Nå skidt pyt, så er der bare endnu en chance til at blive den første med 100.000 indlæg! 
|
| Til top |
|
| |