Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 13:34   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: klarsyn (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 03:10 | IP-adresse registreret  

For f*nden da altså i sommerlandet!

Hvad skal denne småtskårne personhetz gøre godt for?

Ikke mindre end 6 sider (!) med galpe- og pølsesnak fra diverse - endda før tråden overhovedet er kommet i gang.

SKAM JER!

Er der nogen, der ikke får -beep- nok derhjemme eller andre steder? Hvor er det, det klemmer SÅ hårdt, at dette skulle være nødvendigt?

Måske Steen Duelund i stedet burde koncentrere sig om en større produktion af solide, håndæltede skohorn, da der synes at være et vist kundeunderlag...?

Lad os dog gemme den småtskårne, kasseformede dansker langt væk, og i stedet give ordet til et frisk og ikke mindst tiltrængt pust i denne konforme tidsalder, nemlig Steen Duelund...

Tak.

Med syrlig hilsen
G&S

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 06:02 | IP-adresse registreret  

Macwerk skrev:

Er på vej Steen

Da jeg selv laver mine diskant/mellemtone enhed(er) vil hele mit projekt (alle mine beslutninger) tage udgangspunkt i basenheden. Enheden bliver en DCA-modificeret model så jeg gør intet før jeg har været en tur forbi.

hvorfor skriver du dit indlæg helt om

Til top Vis Peter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 06:08 | IP-adresse registreret  

denne tråd ligner i uhygelig grad mange andre...

1. Duelund kommer med et indlæg

2. nogen stiller sig kritisk

3. Steens trofaste stemmer i, og støtter ham

4. der er noget mudder kastning

5. de fleste falder fra

6. der er lidt flere indlæg fra de "faste"

7. tråden dør ud, uden facts, konlution, eller andet brug bart. = påstande og ikke ret meget mere.

jeg sidder ligesom en jeg har skrevet med via. PB. tilbage med føllelsen af at "det ender med en Duelund".

købe en Duelund's ht'er, og du kan ikke ønske dig mere.

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 06:12 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
For f*nden da altså i sommerlandet!

Hvad skal denne småtskårne personhetz gøre godt for?

Ikke mindre end 6 sider (!) med galpe- og pølsesnak fra diverse - endda før tråden overhovedet er kommet i gang.

SKAM JER!

Er der nogen, der ikke får -beep- nok derhjemme eller andre steder? Hvor er det, det klemmer SÅ hårdt, at dette skulle være nødvendigt?

Måske Steen Duelund i stedet burde koncentrere sig om en større produktion af solide, håndæltede skohorn, da der synes at være et vist kundeunderlag...?

Lad os dog gemme den småtskårne, kasseformede dansker langt væk, og i stedet give ordet til et frisk og ikke mindst tiltrængt pust i denne konforme tidsalder, nemlig Steen Duelund...

Tak.

Med syrlig hilsen
G&S

nu er det jo ikke fordi han ikke før har haft "ordet". Men det kniber åbenbart med at få budskabet frem (hvad det så er, -borset fra at vi skal købe hans højtaler)

så hvor lige det er, du ser ligheden mellem små sko, og det at bede om lidt mere substands. har jeg svært ved at se...

men sært som "Duelunds" tråde ligesom JB's, meget sjældent kommer til at handle om det der er kernen i det hele.

men det er der nok en grund til....

Duelund
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Maj 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

LAST skrev:

Hej Waal

Selv om man har søgt OG læst, kan man vel godt stille sig kritisk over for det der er skrevet - ikk' ?

Hvis der ikke er nogen som stiller spørgsmålstegn ved det som Hr. Duelund skriver så kommer der jo aldrig en sund debat ud af det. "Bare" fordi Duelund har mere end 40 års erfaring må man vel godt være kritisk over for det han skriver ? Eller skal vi alle sammen bare hold vores mund og rette ind til højre ?

Hilsen LAST

Dine indlæg bliver altså bedre og bedre. Intet er bedre end en sund kritik og deraf følgende debat. Man skal aldrig tage noget for pålydende, det er netop kernen i "klarsyn". High'est Fidelity skulle gerne være målet, og kunne mine mange års leg med lyd bidrage til at løfte stadet for den så vigtige del af det hele - højttaleren - så har jeg ikke arbejdet forgæves.

Kritiser løs - alt det du kan.

mvh  Steen Duelund

Til top Vis Duelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Duelund

Mr. High Fy
Lukket konto
Lukket konto

Ønsker konto på standby

Bruger siden: 07 September 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 08:14 | IP-adresse registreret  

Steen har en passion og en mission her i livet. Måske han burde gøre mere for at simplicificere sin udtryksform. Problemet er at der ikke er mange i dette land, der er på hans niveau, når vi snakker højttalerteknologi og udvikling af samme. Det er ikke nemt for os mennesker at snakke sammen, når vi ikke taler samme sprog.

Steen. Du må nok ændre din udtryksform, det ville måske hjælpe på forståelsen for os andre dødelige.

Jeg har hørt hvad der kan komme ud af lyd af en "Duelund højttaler" og jeg mener nok, når alt kommer til alt, at det er det bedste JEG har hørt, når vi snakker højttaler.

Nu må alle tage os sammen.

Til top Vis Mr. High Fy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr. High Fy

Duelund
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Maj 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Det er da nogle endnu mærkeligere anklager, der nu rettes imod mig.

Jeg er da bedøvende ligeglad om de højttalere, der kommer fra DCA vil blive købt af blot en af læserne af hifi4all. Hvis de motiver bliver mig pålagt, så stopper jeg øjeblikkelig. Hvad f***** er der i vejen med viden og redelig oplysning?
Er mit udgangpunkt eller min logik forkert, så angrib da det.
At fordærve mine motiver er næsten det værste jeg har været ude for. Så Peter kan godt risikere af få ret, men det er så hans værk og hans alene. Vi lever i en fri verden og har ytringsfrihed under ansvar. Jeg angriber ingen, men nogle principper. Jeg selv bliver angrebet, og får puttet underlige motiver i skoene.

Hold op! eller jeg er skredet.

med vred hilsen og dagens eneste bidrag fra mig.

Steen Duelund

Til top Vis Duelund's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Duelund

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

du skal da ikke lade en (eller flere) som mig stoppe dig. -for guds skyld ikke !

men da, der er nogen der skriver at hvis man køber/ bruger/ anskaffer sig dine ht'er så er er "problemet" løst så godt som det nu kan løses.

så kommer det da alt andet lige, til at bliver en slags reklame, ment som sådan eller ej.

og hvis det er helt i skoven, hvad vi mener der ligger under, er helt i skoven, så, undskyld mig.. forstår jeg ikke din trudsler om at forlade og tage sådan på vej af det.

men din viden, er der vist ingen der har anfægtet.

mvh, og håb om at der skal mere end en Peter til at få dig til at stoppe

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 09:11 | IP-adresse registreret  

Helt ærligt, hvorfor skal denne debat gå i så forkert retning.
Læs tråden, biddrag til den konstruktivt og sagligt eller lad helt være...

I kommer til at tage et valg fra nu af:

1. Enten tager denne tråd øjeblikkelig retning af generel saglig debat, uden diverse nedladenskaber, angreb på personer og/eller lign. Det hører ikke hjemme på forummet!

2. Alternativet: tråden lukkes! :O(

Valget er jeres!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

LAST skrev:

Hej Waal

Selv om man har søgt OG læst, kan man vel godt stille sig kritisk over for det der er skrevet - ikk' ?

Hvis der ikke er nogen som stiller spørgsmålstegn ved det som Hr. Duelund skriver så kommer der jo aldrig en sund debat ud af det. "Bare" fordi Duelund har mere end 40 års erfaring må man vel godt være kritisk over for det han skriver ? Eller skal vi alle sammen bare hold vores mund og rette ind til højre ?

Hilsen LAST

Indtil videre er der ikke kommet et eneste "modbjæf" vedrørende Duelunds version af "den rigtige højttaler" så kritikken af Duelunds højttalerartikler må siges at være ikke eksisterende (indtil videre)

Waal 

Til top Vis waal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waal

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
waal skrev:
Live21 skrev:

Waal: Dokumentationen ligger på nettet, frit tilgængeligt. Hvis du ikke gider søge efter oplysningerne så er du dum. Har du læst men ikke forstået så må du jo vente til Duelund kommer ud af startblokkene.

Har du læst og forstået står det dig frit for at tilbagevise dokumentationen

Waal tror du har taget fejl af tråden, det er duelund der skal vise at alle andre end han tager fejl !!! præcis som han har lagt op til !!!!!

Det har han vist, og dokumentationen er frit tilgængeligt

Svært at tilbagevise noget han ikke er kommet med endnu !!! Denne tråd handler vel ik om hans allerede producerede Højttaler ??? for så er oplægget jo intet værd !! hvis det er hans nye HT, du er så glad for, og at ingen andre virker efter hensigten så skulle den vel ha været under nyheder (stærkt censureret) ??

Om det er allerede udførte eller de nye er et fedt. Hvor har du fået den opfatttelse at jeg refererer til "den nye" ? - jeg har end ikke hørt den under kontrollerede forhold. Den indeholder "objekter" jeg har brugt i mine i årevis  + nogle andre + nogle "nye" + nogle brugt i andre tidligere modeller, alle med nogle grundlæggende fællestræk som rygrad.

Uanset hvor tit du bliver henvist til de oplysninger der er tilgængelige vender du åbenbart ryggen til. Selvfølgeligt handler det (også) om tildligere Duelundhøjttalere

Kan starte et sted, hvis det er en kommerciel højttaler der allerede eksistere (dvs sælges gennem DCA), så er dette ikke stedet at reklamere !!! (regner ikke med diciplene er enige)

Her er hvad duen skrev da han postede denne tråd !!! LÆS DET WAAL!!!

Jeg vil bruge de næste dage til at planlægge en vinkel for det lange angreb på de eksisterende løsningsmodeller, der jo så samtidig skal bane vejen for en ny og dybere forståelse af det grundlag, hvorfra rigtigere højttalerløsninger skal sætte af fra.

Han vil bruge de næste dage til at planlægge en vinkel til at Afskrive alle eksisterende løsninger (det er hvad vi venter på ) !! du siger så at det er alle andre løsninger end hans/DCA´s egne !!! dvs han vidste hvad han ville skrive og har skrevet det mange gange før da han oprettede denne tråd !!!! ??? Hvis det er tilfældet kan jeg da fortælle dig at det ikke er alle der er så betaget af duens løsninger som du er !! og derfor ik gad at læse alle de gamle tråde !! så hvorfor starte om igen på noget der allerede er herinde ???

Og se nu efter !! det skal bane vejen for en ny og dybere forståelse!!! dvs ny som i ikke set før !! hvis du ikke kender det ord så slå det op !!!!!!!

og igen, hvis det er noget han har lavet før (som du antyder) og evt sælges gennem DCA hvad skal denne tråd så i dette forum ???

og igen !! oplægget til denne tråd var at den skulle være nyskabende !!! ikke gammelt vin på afsuttede flasker !!! åbner i en ny tråd når i ikke kan finde rundt i de gamle ?(som jeg klogeligt holdte mig fra !!!

Til duen: ville ha holdt mig fra at blande mig mere i denne tråd, men så kunne du bede din skødehund om at stoppe sin gøen (måske den du måler efter ) !!

Med det sagt tror jeg ikke det er Duens hensigt at denne tråd skulle være selvpromovering !! Men hvis waal kunne holde sine bedrevidende klapsalver og savlen lidt tilbage, ville folk (mig selv inklusiv) kunne følge hvad duen har at sige og dømme tråden efter det !! hvis han da kommer til det  og det ik bare er gentagelser

Mvh

Er det meningen vi skal have ondt af dig ?

Waal

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Peter skrev:

du skal da ikke lade en (eller flere) som mig stoppe dig. -for guds skyld ikke !

men da, der er nogen der skriver at hvis man køber/ bruger/ anskaffer sig dine ht'er så er er "problemet" løst så godt som det nu kan løses.

så kommer det da alt andet lige, til at bliver en slags reklame, ment som sådan eller ej.

og hvis det er helt i skoven, hvad vi mener der ligger under, er helt i skoven, så, undskyld mig.. forstår jeg ikke din trudsler om at forlade og tage sådan på vej af det.

men din viden, er der vist ingen der har anfægtet.

mvh, og håb om at der skal mere end en Peter til at få dig til at stoppe

Vi er altså nogle der årevis har anbefalet selvbyggere at benytte synkronfiltre i deres højttalere og det er nu blevet et problem alene fordi der for kort tid siden er oprettet et firma med navnet DCA, der såvidt jeg er orienteret, skal fremstille og sælge diverse stumper/komponenter/løsdele/højttalerenheder af Duelundsk oprindelse.

Firmaet DCA rager mig en papand, jeg har intet med det at gøre.

Duelunds syn på højttalere er uændret i forhold til  før/efter DCA

Waal

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

waal skrev:
Thomas Sillesen skrev:

Hej,

Nu har denne tråd allerede strakt sig over 5 sider, og jeg tror der er almen enighed om at den ikke er kommet ud af stedet efter det første indlæg.

Da Steen Duelund samtidig har klaget over at der stilles spørgsmål da dette forstyrrer tråden, vil jeg foreslå at Steen Duelund skriver hele hans argumentationsrække ned, og indrykker det hele på een gang. Som jeg læser Steen Duelunds første indlæg, er dette endnu ikke på plads, og istedet for at Steen Duelund bruger Hifi4All som en avanceret form for kladdehæfte, var det vel lettere for alle parter hvis vi venter de dage det tager, og så ser et færdigt indlæg der dækker det hele. Så ville der være basis for en konstruktiv debat med udgangspunkt i Steen Duelunds oplæg.

Med venlig hilsen.  

Principperne bag "duelundhøjttaleren" har længe været frit tilgængelige så ALLE har kunne stifte bekendskab med hvad der måtte komme i denne tråd. Hvis der er nogen der IKKE ønsker at forberede sig på hvad der kommer er det en selvvalgt begrænsning.

Waal

Hej Waal,

Du svarer ikke på de spørgsmål jeg stiller, men dit indlæg fordrer nogle nye:

a) Hvis der er tale om en gentagelse af det Duelund allerede har publiceret på nettet, hvorfor skal det så gentages ?

b) Hvis der er tale om en gentagelse, hvorfor kan det så ikke indrykkes samlet, istedet for at skulle komme som en føljeton over flere dage ?

c) Hvis der er tale om noget nyt, hvorfor laver Duelund så ikke et samlet indlæg ?, således at han slipper for de utallige afbrydelser og personangreb !. Hvis alle på den måde brugte hifi4all som kladdehæfte, ville alle tråde minimum være 100 sider....

OG som jeg skrev tidligere, der er ikke tale om et angreb på Duelund med ovenstående, jeg synes bare det kunne være interessant hvis debatten kunne dreje sig om noget sagligt, istedet for personfnidder, nu hvor der allerede er gået 9 sider med fis, istedet for med debat af et samlet indlæg, som enhver kunne tage stilling til og kommentere.

Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12435

Mvh. Jens/Modifix von DCA -der håber at vi snart kommer frem til sagens kerne..

Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:21 | IP-adresse registreret  

(hvor er side 8 ??? , er der klippet i tråden ???)

Fra vugge til grav…

Her kommer så et indlæg, der forhåbentligt er, lidt mere fornuft i.

1.

Instrumenter af giver deres tone/ lyd

1. akustiske optages med en mikrofon
  2. elektriske, lagres direkte

mikrofon, tilføjer fejl

elektriske er der endnu ingen der ved hvordan lyder.

2.

Det optagede mixes færdigt.

1. de akustiske gengives af nogen højtalere
  2. de elektriske hørers for første gang via. nogen højtalere

højtalerne har fejl og Højtaleren variere i gengivelse fra gang til gang.

Her i studiet sker de (efter min mening) største fejl.

En ting er at materiellet, specielt ht’er måske, ikke er fejlfri.

Men tingene laves ikke til os entusiaster. De laves til dem der køber flest. Det er til afspilning på mini anlæg, MP3 rips, MTV og bære bare afspillere. Her skal bal. dynamikken begrænses.

Hvis Duelund ht’er er bedst. Så bliver de jo nød til også her at blive brugt, ellers hjælper det jo ikke ! det hjælper da ikke at afspille noget forkert på noget rigtigt.

Dertil skal jo ligges at der yderligere manipuleres med det optagede.

Bevares, der er da optagelser, produktioner osv. som er bedre end andre. Men de er i undertal, og det er stadigvæk os som lytter der vurdere om det nu lyder ægte eller ej.

3.

Masse produktion

Her må der altså også ske fejl. Ellers er det ligesom TDC regnings computer der er fejlfri !

Jeg mener at det materiale vi står med, er/ kan være så langt fra det der blev spillet at det er her den store skurk ligger.

Selvfølgelig skal ht’er, som nok er det svage led, optimeres, men den kan aldrig rode bod på de ”fejl” der er på mediet vi afspiller.

Og derfor mener jeg at tale om en korrekt højtaler er noget sluder. Der kan være tale om en der falder i nogens smage mere end andre.

Men så længe resultatet kun kan vurderes af et øre/ person (man kan jo godt lave en ht’er der måler perfekt, men lyder langt fra) så er korrekt kun korrekt fra individ til individ.

Selvom det kan laves en masse beregninger der kan understøtte at den ene er bedre end den anden.

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Thomas Sillesen skrev:
[QUOTE=waal][QUOTE=Thomas Sillesen]

OG som jeg skrev tidligere, der er ikke tale om et angreb på Duelund med ovenstående, jeg synes bare det kunne være interessant hvis debatten kunne dreje sig om noget sagligt, istedet for personfnidder, nu hvor der allerede er gået 9 sider med fis, istedet for med debat af et samlet indlæg, som enhver kunne tage stilling til og kommentere.

Med venlig hilsen

9 sider, hvor mange er klippet bort, og hvorfor ?

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Jeg kan altså heller ikke forstå at NOGEN ikke vil høre/måske lære noget nyt??????

Sidder og fornæmmer at disse tåblige inlæg kommer fordi folk er BANGE for at (måske) høre noget som måske skulle ændre deres opfattelse at hvordan NOGLE ting fungere??????????

For en gangs skyld er der en 'FILOSOF' som gerne vil fortælle om sine tanker OG HVORDAN TROR I ELLERS AT DE TING ER OPFUNDET SOM VI SIDDER OG HØRE PÅ NU; så ingen som Duemanden= INGEN NYE TING/TILTAG

Kan ikke se dette som reklame for duemanden, men information til OS (Og så er det sq GRATIS)

Manden ER jo HT nørt (ment MEGET posetivt) og IKKE sælger...!!!

(Det var bare mit Klarsyn;-)

>steen; FORSÆT!!! eller send os der gerne vil høre om det en PM....

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

anda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Klap nu lige hesten Waal

Det blev jo bare korrekt påpeget at denne tråd er tiltænkt fremlæggelse af Duelunds ideer og argumentation for disse. Derfor er det måske lidt unfair at kalde folk dumme hvis de ikke gider læse al den grundlæggende litteratur der er tilgængelig på nettet. Dovne er til en vis grad et bedre ord.

Der kan jo tilføjes direkte links og henvisninger til den relevante litteratur når der er brug for at uddybe specifikke detaljer til forståelse af ideerne. Det giver også lægmand chancen for at stille konstruktive spørsmål til disse detaljer, hvis der er noget man ikke helt forstår. Det vil jeg tro Steen vil sætte stor pris på og måske selv få et godt udbytte af. Hans motto er jo så vidt jeg husker "Altid på vej".

Intet skulle jo så glæde Steen mere end hvis nogen kan hjælpe til at afdække en eventuel løs ende, da dette så vil kunne hjælpe ham endnu tættere på målet.

Lige en lille eventuel hjælp til læsning af Steens indlæg:

Forhold dig kun til den direkte ordlyd. Mange misforståelser og meget mudderkastning skyldes at folk selv tolker videre på det skrevne.

Husk at "Sund fornuft" ofte er en gang sludder der står i vejen for egentlig forståelse.

Det bedste eksempel i denne tråd er "hunden" som Waal korrekt kaldte en and.

Kort sagt:

Hvis den lyd der kommer ud af højttaleren er den samme lyd som opstod da hunden gøede vil enhver opfatte dette som et autentisk bjæf. Dette uafhængigt af den enkeltes opfattelse af denne lyd for denne skabes inde i hovedet. Lyden som sådan er jo bare en fysisk hændelse.

Med venlig hilsen og ønsker om lidt mere saglighed.

Anders D.

Til top Vis anda's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anda

sam25
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 12:02 | IP-adresse registreret  

Det er ikke let at følge med i denne tråd. Specielt hvis der mangler et par sider.
Til top Vis sam25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sam25

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Du er overhovedet ikke gået glip af noget af at der mangler et par sider tværtimod

Det startede som en udemærket tråd men er nu allerrede nærmest totalt ødelagt   som så mange andre ligende tråde.

Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

<< Forrige Side af 9 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes