Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 16:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Wanted Not Wanted (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske

Bruger siden: 22 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg fulgt den seneste tråd som Duelund har startet. Og her kan man se flere eksempler på at der er nogen, der IKKE er interesseret i at tråden kommer til at handle om selve emnet.

En ide kunne være, at den der starter tråden kan udelukke uønskede folk fra tråden, således at vi kunne få ryddet op i disse tåbelige personangreb.

Det er mig en gåde, at man ikke kan holde sig væk fra tråden, hvis man ikke kan li Duelunds tone, eller har en oprigtig interesse i at lytte til hans ideer. Jeg siger ikke man skal acceptere ideerne ... man må også være kritisk ... og man må forkaste ideerne ... men de to sidste ting kræver at man har lyttet og forstået først.

En sådan løsning ville lette admin's opgave, og få ryddet op i trådene.

SATMIT

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg fulgt den seneste tråd som Duelund har startet. Og her kan man se flere eksempler på at der er nogen, der IKKE er interesseret i at tråden kommer til at handle om selve emnet.

En ide kunne være, at den der starter tråden kan udelukke uønskede folk fra tråden, således at vi kunne få ryddet op i disse tåbelige personangreb.

Nej, det må jeg modargumenterer. De eneste der har og får sådanne rettigheder er redaktionen og forummets moderatorer.

Der er ingen der skal have særskilte rettigheder i et offentligt forum, og dermed have mulighed for at udelukke brugere. Jeg kan godt forstå dit udgangspunkt, men det skaber ikke en bedre ånd!

Det er mig en gåde, at man ikke kan holde sig væk fra tråden, hvis man ikke kan li Duelunds tone, eller har en oprigtig interesse i at lytte til hans ideer. Jeg siger ikke man skal acceptere ideerne ... man må også være kritisk ... og man må forkaste ideerne ... men de to sidste ting kræver at man har lyttet og forstået først.

Enig, ikke i Duelunds tekster, men i dit argument vedr. folks manglende evne til enten at deltage konstruktivt, eller springe indlægget over.!
Men det er der vist ikke noget nyt i - måske der er præstige i at få skrevet en massse, uanset hvad indholdet så måtte være???

Jeg ved det ikke.???

Men igen - BRUG RAPPORTFUNKTIONEN - SÅ HAR VI EN CHANCE FOR AT FØLGE MED, OG EVT. GØRE NOGET VED RAPPORTEN!!!

En sådan løsning ville lette admin's opgave, og få ryddet op i trådene.
Nej, det ville blot gøre forummet meget snævert, og det ønsker jeg ikke!

Men mange tak for dine forslag, som vi bestemt sætter pris på

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

øhh duelund??? hvad er det....har set tråden, for lang tid siden, men er det et højtaler fabrikant eller....? evt et link, kunne ikke finde det her på hifi4alls linkside

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

Fuldstændig enig SATMIT...

Admin; ja det er jo jer der fuldt og holdent bestemmer... men for pokker da hvor er de hoveder irriterende der kan ødelægge det for andre, føj!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

ppp_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:31 | IP-adresse registreret  

tonyax skrev:
øhh duelund??? hvad er det....har set tråden, for lang tid siden, men er det et højtaler fabrikant eller....? evt et link, kunne ikke finde det her på hifi4alls linkside
Steen Duelund er en person. Prøv at søge på Duelund her på forum eller søg på Steen Duelund på Google. Alternativt prøv hans hjemmeside www.steenduelund.dk eller Herlev Hifi klub.

Han er idémanden bag DCA, Duelund Coherent Audio...

mvh
Peter

Til top Vis ppp_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ppp_dk

tonyax
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

takker Peter, for infoen

H/K & B&W snurrerundt
Til top Vis tonyax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonyax

SES.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

WANTED

Det gør ikke mig noget at nogle deltagere herinde er vidende - jeg lærer stadig en masse. 

Til top Vis SES.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SES.

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Ja jeg er en af dem der desværre kom til at lade mig provokere, ikke af duen, men af en af hans tro diciple/waal, som ikke kan undlade at komme med provokerende, bedrevidende kommetarer.. samt det faktum at der endnu ikke er kommet noget somhelst nyt ud af den tråd !!

At den ypperste dicipel kalder alle folk dumme som ikke har læst hans bibel fra ende til anden, at hans højttaler er den bedste og ingen anden har en bedre højttaler end hans, at han gladeligt skal oversætte duens ord for de syndige der ikke er så kloge som ham (diciplen selv ) osv osv osv..  er den største forstyrelse i den tråd !! og vi ville uden hans indblanding kunne nøjes med at bedømme hvad duen har at sige !!

I mine øjne skulle denne dicipel holde sine glædesudbrud over hvert ord duen skriver for sig selv !! så kunne vi andre nøjes med at læse duens ord og ikke de vandte proklamationer fra hans støtter !!!

Men hvis man skal tage diciplens ord for gode vare, ja så har duen allerede skrevet det hele mange gange før !! og så mister tråden alt relavans !! da det var meningen den skulle være nyskabende, og ik en ny bedre lyd tråd eller en af alle de gamle !! så endten har denne kloge og lidt for åbentmundede dicipel ret og duen virkelig bare kommer med gammelt vin, eller som jeg håber at han på et tidspunkt rent faktisk kommer med noget nyt, hvilket ikke er sket endnu !!

men for at udbedre min egen fejl bare en smule har jeg samlet alt relevant i Klarsyn tråden og postet det som det sidste på side 7 !

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Live21,

Nu har jeg ærligt talt ikke læst alle udgydelserne igennem. Men det er 100% sikkert der ikke kommer noget nyt hvis folk i den grad går off topic!

Jeg aner ikke om der kommer noget nyt ... men eftersom jeg ikke har forstået alle Duelunds teorier ... ja så gør jeg gerne et forsøg til!

Nu var du vidst heller ikke den værste !

SATMIT

Peter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

A. hvis jeg nu startede en tråd der påstod at jeg var den eneste der kunne lave en højtaler.

B. en anden sagde det var rigtigt. og i kunne bare læse på nettet at det var rigtigt.

ville der så ikke være et par stykker der fik noget galt i halsen ?

Duelund skal vel ikke ha' særbehandling eller hva ?

Til top Vis Peter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

peter tjo det var der nok, men skal det være grund nok til at gå efter manden.

Jeg tror problemet er at der ikke er mange der kan/gider sætte sig ind i det komplicerede stof.

derfor er det nemmere at skyde efter manden i stedet efter bolden.

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

SATMIT
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 20 Juli 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

Peter,

Jo ... sikkert ... og det kan du så skrive een gang (altså at du er uenig)... eller afvente til der kommer noget på bordet. Men at starte en generel mudderkastning før der i det hele taget kommer noget frem ... tja ... hvor tror du egentlig at det fører hen?

Nu er Duelund jo heller ikke Hr. hvem som helst ... og alt andet lige så tale han med større vægt end mig, der kun har hjemmefusket et par båndhøjttalere og en transmissionline i begyndelsen af 1980'erne. Han har f.eks. været med til at designe Gryphons højttaler .. og har sikkert haft fingrene med andre steder!

Og hvad kan der ske ved at han og hans folk hævder det er det eneste rigtige ... ja hvis de har ret ... så er det opsigtsvækkende .. hvis de ikke har ... ja så har de jo gjort sig selv til grin på en måde... Sandheden ligger sikkert midt imellem ... men hvor har de fornærmet dig ... og hvorfor skal du reagere på den måde?

SATMIT

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes