| Sendt: 24 August 2004 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
C K N skrev:
Lestat skrev:
|
Har du købt Ahanix kabinettet? Hvor købte du det hvis det er hvad du har.
Jeg har kigget noget på D.vine 5 kabinettet, da det helt klart er et af de rent æstetisk bedste kabinetter jeg har fundet, men prisforskellen mellem USA og Danmark er høj, så jeg kunne godt finde på at købe det på Ebay til de $250 i stedet for at lægge 3200,- i DK. Selv med moms burde det være noget billigere.
L.
|
|
|
Jeg har købt det ved computer-parts. Synes jeg fik en rigtig god service. Var også i gang med at undersøge det andre steder (udlandet) men jeg mener jeg kom frem til at det faktisk var samme pris eller dyrere...
Ja, kabinettet er rigtigt lækkert! Passer godt ind på hifi-hylden (pt. er der bare lidt farvekaos... )
|
|
|
Jeg tror det kan gøres lidt billigere hvis man køber fra Ebay, da der er nogen der sælger for $250 inkl. option kittet. Hvis ikke det skide kit havde kostet så meget, så havde det heller ikke været et problem at købe det i DK, men prisen ryger op fra 2.000,- til 3.200,- og jeg synes 3.200,- måske er lidt meget at give for at kabinet - selvom det er utroligt flot. :)
Selvfølgelig, hvis pakken bliver taget i tolden, så kan det godt blive lige så dyrt, men jeg vil se om jeg kan få nogle af mine venner i USA til at smugle det over for mig, ved at sende det som en pakke med nogle ting jeg har "glemt" da jeg var i USA sidst. (Jeg har faktisk været i USA indenfor det sidste år, men om de køber den aner jeg ikke).
L.
|