Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 12:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: HTPC kabinet? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
C K N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 September 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 771
Sendt: 23 August 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Lestat skrev:
Har du købt Ahanix kabinettet? Hvor købte du det hvis det er hvad du har.
Jeg har kigget noget på D.vine 5 kabinettet, da det helt klart er et af de rent æstetisk bedste kabinetter jeg har fundet, men prisforskellen mellem USA og Danmark er høj, så jeg kunne godt finde på at købe det på Ebay til de $250 i stedet for at lægge 3200,- i DK. Selv med moms burde det være noget billigere.
 
L.

Jeg har købt det ved computer-parts. Synes jeg fik en rigtig god service. Var også i gang med at undersøge det andre steder (udlandet) men jeg mener jeg kom frem til at det faktisk var samme pris eller dyrere...

Ja, kabinettet er rigtigt lækkert! Passer godt ind på hifi-hylden (pt. er der bare lidt farvekaos... )



__________________
Hjemmebio DIY Dvd-skab DIY 5.1-højttalersæt
Til top Vis C K N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C K N Besøg C K N's Websted
 
Lestat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 456
Sendt: 24 August 2004 kl. 07:52 | IP-adresse registreret  

C K N skrev:
Lestat skrev:
Har du købt Ahanix kabinettet? Hvor købte du det hvis det er hvad du har.
Jeg har kigget noget på D.vine 5 kabinettet, da det helt klart er et af de rent æstetisk bedste kabinetter jeg har fundet, men prisforskellen mellem USA og Danmark er høj, så jeg kunne godt finde på at købe det på Ebay til de $250 i stedet for at lægge 3200,- i DK. Selv med moms burde det være noget billigere.
 
L.

Jeg har købt det ved computer-parts. Synes jeg fik en rigtig god service. Var også i gang med at undersøge det andre steder (udlandet) men jeg mener jeg kom frem til at det faktisk var samme pris eller dyrere...

Ja, kabinettet er rigtigt lækkert! Passer godt ind på hifi-hylden (pt. er der bare lidt farvekaos... )

Jeg tror det kan gøres lidt billigere hvis man køber fra Ebay, da der er nogen der sælger for $250 inkl. option kittet. Hvis ikke det skide kit havde kostet så meget, så havde det heller ikke været et problem at købe det i DK, men prisen ryger op fra 2.000,- til 3.200,- og jeg synes 3.200,- måske er lidt meget at give for at kabinet - selvom det er utroligt flot. :)
 
Selvfølgelig, hvis pakken bliver taget i tolden, så kan det godt blive lige så dyrt, men jeg vil se om jeg kan få nogle af mine venner i USA til at smugle det over for mig, ved at sende det som en pakke med nogle ting jeg har "glemt" da jeg var i USA sidst. (Jeg har faktisk været i USA indenfor det sidste år, men om de køber den aner jeg ikke).
 
L.
Til top Vis Lestat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lestat Besøg Lestat's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes