Forfatter |
|
kennls Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2003 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 57
|
Sendt: 14 August 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tonyax
Har aldrig hørt H/K, hvordan er lyden ift. Denon.
Jeg ved godt der nærmest er en religionskrig, mellem Denon og H/K folk herinde, specielt fordi Denon forhandles i hifi-klubben. Håber tråden kan holde sig til nøgterne argumenter og ikke religiøse meningskrige.
Må lige kigge i DBA om signature effekttrin og priser. Hvor gamle er sådanne nogle signature sådan ca.
Mvh Kenn
|
Til top |
|
|
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
Sendt: 15 August 2004 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det jeg har fået fat i skulle angiveligt være ½år gammelt, men selve serien er noget ældre, tror en 5-6år.
somsagt kender jeg intet til Denon, tror faktisk aldrig jeg har lyttet til dem overhovedet , har altid været til NADs lyd/design(!)/pris. Men er selv utrolig glad for skiftet fra NAD til H/K . __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
Til top |
|
|
kennls Forum Bruger

|
Sendt: 16 August 2004 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm...næste useriøse sælger af POA-6600. En fra Odense havde sat 5 stk. til salg i DBA for 11000,- kr. Jeg bød 4000 kr. for to, hvis de var uden ridser osv.
Jeg fik et frækt svar tilbage om at mit bud var "totalt useriøst". Hmmmm....manden havde sat dem til salg for 11000/5 = 2200 kr. stk. 
Jeg kan forstå manden gerne vil sælge de 5 samlet, men at afvise folks bud som "totalt useriøse", når man byder 200 kr. under den udbudte pris.
Er alle POA-6600 sælgere, sådanne...?
mvh Kenn
|
Til top |
|
|
Kedde Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 789
|
Sendt: 16 August 2004 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ham der fyren fra odense har haft dem i DBA i snart et halvt års tid, og til den samme pris så han rokker sig nok ikke meget.
Jeg fik mit sæt til 3300,- hos en i køge som også havde 5stk til salg.
Jeg bød også på et sæt i Sommersted i jylland hvor jeg fik sælger ned på 3K, dog var der en som overbød mig jeg kunne komme fra djævleøen og afhente.
Så det kan lade sig gøre at få et sæt til en pris som også stemmer overens med deres alder.
Tålmodighed, tålmodighed....
|
Til top |
|
|
kennls Forum Bruger

|
Sendt: 16 August 2004 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
OK...jeg støder bare ind i alle klaphattene, på mine første kontakter til sælgere
Nu er tålmodighed ikke min største dyd, men det er nok vejen frem. Tak for din hjælp Kedde.
mvh Kenn
|
Til top |
|
|
Spurnaldo Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 191
|
Sendt: 16 August 2004 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at tage sælger i forsvar, men der er også noget der hedder kvantum rabat, så prisen er sat lavt(ifølge hans vudering) hvis man får alle solgt på samme tid.
2 stk 5500 5 stk 11000
og så er prisen på 4000 35 % fra prisen, og derfor lidt useriøst i forhold til hans egen vudering.
|
Til top |
|
|
kennls Forum Bruger

|
Sendt: 16 August 2004 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spurnaldo
Som jeg skrev, havde jeg intet imod at han vil sælge alle 5 samlet. Men som kedde skriver, så har de været til salg i et halvt år. Hvis han behandler alle henvendelser med frække svar, kan jeg godt forstå ingen køber dem.
Hvis man mener folk kommer med useriøse bud, må man da forklarer hvorfor, i stedet for bare at smide beskyldninger tilbage i hovedet på folk. Husk på at det er sælgeren der skal af med noget og derfor bør tage henvendelser alvorligt.
Jeg kunne forstå jeg havde budt 1000 kr. stk. men mit bud var altså ikke langt fra hans udbudte salgspris. Hvis han har givet kvantumsrabat, så må han jo skrive det, ellers er det jo bare dine spekulationer. Derfor kan jeg langt fra se at mit bud var useriøst.
mvh Kenn
|
Til top |
|
|
kennls Forum Bruger

|
Sendt: 01 September 2004 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom enden.
Fandt en brugt POA-2200 til en rigtig god pris. Har lige sat den til her til aften og det er en meget stor forbedring. 
Mine Dali Suite 3.5 har fået en meget større lyd, musik såvel som film lyder meget bedre. Der er kommet mere kraft, men også meget mere styr på bassen, diskant og mellemtonen er varmere og mere nærværende. Det er blevet rigtig godt. 
Nu venter jeg bare på min nye DVD afspiller.
mvh Kenn
|
Til top |
|
|
cloak Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2004
Status: Offline Indlæg: 2
|
Sendt: 17 September 2004 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
tonyax Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2705
|
Sendt: 17 September 2004 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen tillykke med købet, håber du bliver rigtig glad for den __________________ Tony
H/K & B&W snurrerundt
|
Til top |
|
|