Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 15:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: DVD Priser ?? godt nyt måske (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 30 September 2004 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Rouge Agent hvad er dit tilhørs forhold til branchen?
Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 30 September 2004 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

dfms,

Jeg arbejder som DVD produktionskoordinator, og mener derfor selv at jeg har et nogenlunde indblik i hvor komplex hele denne problemstilling er. Det er meget nemt at sige "jamen, kan man ikke bare..." (fyld selv resten ud) men der er altid ting som folk der ikke er i branchen ikke tager med i betragtning.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 09 Oktober 2004 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Godaften igen hr. RogueAgent!

Håber De er faldet vel til på den nye residens.

Tillad mig her at komme med et lettere forsinket indspark i fodnoteformat:

Nu synes jeg nok, du sniger dig let og elefant udenom tingene ang. de flere undertekster.

Faktisk sidder i hvert fald jeg tilbage med en smag i munden af, at I gerne vil styre release tidspunkt, no matter what. Er det meget forkert...?

Anvendelsen af regionskoder bruges på vanligt vis som en dårlig undskyldning. Så lille er verdenen altså ikke i dag, du! ;-)